• Tydlii

    https://www.kolopro.cz/…nu-kpz-2021/

    Tak je to tady :) . Chcou nás pořádně podojit…

    Co na to říkáte?

    • doubleingram  

      To to radsi prokalim, nez jet KPZ :)

    • jonti  

      Ceny brutální, spíš mě ale zaráží omezení počtu startujících. Pražské závody nebo MB tím budou docela trpět, zajímalo by mě, co je k tomu vedlo.

      • McBlacky  

        Dosli k logickemu zaveru, ze bude mensi poptavka, takze to vyrazne zdrazi a osekaji naklady limitaci poctu. Ziskove budou na svem, za mensi usili.

        • tomxxx  

          Spíš zmenšili počet kvůli covidu, čímž teď všichni žijí, a když to v létě nebude ožehavé téma, tak zvednou počty. Někdo si to ve zběsilém opojení třeba teď i koupí.

          • McBlacky  

            ze bude na kpz zase jezdit 1300+ lidi na zavod? Po tom vsem tezko.

            • tomxxx  

              To ne, spíš že tam ty limity teď dali jen z principu. 1300+ bylo vždy v součtu všech trati a tyhle.omezeni dávají taky kolem litru celkem. Takže vlastně nic moc neomezili.

    • MaTHa  

      Tak jezdi Nova cup a užiješ si i techniku a za míň peněz. Jednoduchý řešení.

      • tomxxx  

        Nechci hájit kpz, masovka to je, ale novacup má naprosto zkurvenou organizaci. VIP blok prvních 50 čuramedánů z headu, kde to není podle výkonu, ale podle domluvených divokých karet.

        • Tydlii  

          tak zase to většinu z nás nemusí trápit :D

          • tomxxx  

            Ale tak i zbytek startovky je – kdo dřív přijde…

            V tomhle se mi systém KPŽ fakt libi – startovní koridory podle výkonu, kdo je novej a jezdí peklo, snadno dohodne divokou kartu. Maximálně spravedlivé.

        • venabch  

          Divoké karty se řešili jen na Sázavě, tam to bylo vše jinak, nikdo nic nevěděl. Bylo první větší závod letošní sezóny. Kdo mě napsal jak jezdí šel víc do předu. Všichni v první řadě být nemohou. Na trase B chodí do předu junioři a kadeti. Pro ně je to hlavní závod. Na většině závodu je po startu takovej kopec že se to rozdělí dle výkonnosti hned v prvním kopci, Machov, Dolní Morava, Harrachov, Sudety, na trilogy podle prologu.

          • tomxxx  

            Já psal jak bude řazení na startu a bylo mi řečeno, že řazení nebude, kdo dřív přijde… Divoký karty znali jen zasvěcený a měl je jen head a možná Prudek.

            • venabch  

              Tohle bylo snad jen na Sázavě. Tam se řešili divoký karty hlavně na A pro zavodaky. Je to těžký každý chce být ve předu. Přiznám se že se o to většinou nestíhám starat. Snažím se to pokud to jde poslat po startu co nejdyl po široké cestě do kopce to je nejlepší. No každopádně dík za info zkusím to trochu víc poresit. Tohle je většinou problém u B trasy.

              • Rubi  

                Jasne, takhle je to na becku, sice chapu ze pro kadety, juniory a velkou cast zen je trasa B hlavni zavod, ale nemyslim si ze je reseni je stavet uplne dopredu celeho koridoru, porad tam je pomerne dost lidi, kteri jsou na tom dobre a proste jen nemaji radi dlouhe maratony a v prvnim vetsim kopci jdou dopredu, ale vznikaji tam zbytecne kolize s mladyma a zenskyma… Ja jel letos sazavu, silesii a harrachov, pristi rok planuju objet jeste vic z novacupu a fakt skoda ze tam neni podobny system razeni jako na kole o zivot, kde si vyjedes nejaky body a mas jiste misto tam kde patris…

      • mikub  

        Tvl, Vénova ovce zabečela.

        Zajímavé, že tuhle větu někdy napsal Véna na fb (v období, když měl nutkavou potřebu se navážet do KPŽ) a od té doby se z řady jeho uctívačů téměř bez obměny objevuje.

        Takže abychom to vzali tak nějak detailně, tak ty tratě kolikrát nejsou taková hitparáda (například Mikulov letos objel borec na silničce s 32 pláštěma).

        Někdy jsou ty tratě úplně zbytečně těžký, že ty místa projede z celýho startovního pole max 30 chlapů a jedna baba (např. sjezd kolem můstků v Harrachově). Taky jsou občas zbytečně dlouhý. Závod je to taky tak pro 30 prvních, pro ostatní puťák, jestli to vůbec ujedou, nebo vzdají…

        Z organizace (když vynechám značení trati, které je na velmi vysoké úrovni) je úplně tragická. Systém startu, už někdo napsal. Další třeba to, že se obvykle ani nedozvíš, jestli a kde je na trati nějaká občerstvovačka…

        Systém parkování úplně neorganizovaný (například na Sahaře bylo v plánku před závodem doporučeno za značkou zákazu vjezdu, který tam umístil pořadatel…).

        V areálu se kolikrát ani normálně nenažareš.

        • MaTHa  

          Se spoustou věcí se dá jistě souhlasit. Ale já na závody jezdím hlavně kvůli tratím a ty jsou v Čechách bezkonkurenční. Nejezdím celý seriál tak s Mikulovem nemohu sloužit. Jo na Sahaře to nebylo úplně nejšťastnější s tou značkou, ale bylo uvedený číslo kam se má volat ohledně parkování a stačil jeden telefonát a bylo vyřešeno. S občerstvovačkama nemám problém na závodech co jsem jel byly v pohodě. Ano tratě jsou těžký, ale myslím že si můžeš vybrat kratší trasu kde už je to o poznání lehčí co se týče techniky. Já jezdím tyhle závody právě proto že jsou těžký a baví mě technika.

          • mikub  

            Tak o tom, co je bezkonkurenční rozhoduje trh. A podle počtu účastníků to na NC nevypadá ;)

            Ano, ty tratě jsou technické. Ale dost často až moc. Mně přijde zařazování úseků, které tlačí víc než 90% startovního pole obecně zbytečné. Délka tratí to samé.

            Když se podíváš na výsledky Dolní Moravy tak vidíš, že závodníci jezdili rozdrobení jako korálky. Tedy to byl většinou sobuboj sám se sebou. Už 20. místo mělo ztrátu hodinu na vítěze. 66. skoro dvě. Jako, podle mě není umění postavit trať, kterou lidi sotva ujedou a na výsledek v podstatě rezignují. Umění je postavit takovou, na které si zazávodí. A to se Vénovi imho nedaří. (jinak další perlička z jeho fb, když si někdo stěžoval, že občas je ta technika na maraton zbytečně těžká a je to na hranici přežití materiálu, tak se dozvěděl že je socka když si nechce každý rok kupovat nové kolo, protože ho rozmydlil na závodech).

            A o tom uvedení čísla. Ono je to vlastně na celém NC takhle. Jsou nějaká pravidla, ale když se znáš s panem Baltyzarem a zavoláš mu, tak začneš patřit mezi ty rovnější a můžeš parkovat přímo v areálu, dostaneš nálepku na startovní číslo a dokonce ti i osobně odhalí to tajemství, na kterém kilometru je ta občerstvovačka. Jenže, mně osobně to prostě připomíná praktiky doby před rokem 89 a nejsem s tím úplně komfortní ;)

            • bosmilan  

              Délka závodu mi problém nedělá a rád jezdím jenom ty dlouhé tratě u nás.

              Tvrdit že NC je lepší než KPŽ si netroufám.Ale kdyby nebylo závodů českého poháru,které si vzal Vena pod svá křídla a zařadil je tak do seriálu NC,tak tratě by byly úplně stejné jako na kpž.

              Je krásně vidět organizace třeba Mostu,Sudet,Silesie a KPŽ kde to má nějaký řád a potom pro mě velké zklamání co se dělo na Dolní moravě,co se organizace týká.

              • snas89  

                Sudety jsou top.

                Akorátně náročný, dlouhý, skvěle značený s atmosférou a servisem.

          • HonzaSup  

            Přesně závody si vyberu podle trati rozhodně mě nebaví závody kde celý závod jsi zakousnuty do řídítek bez jaké koliv techniky a na konci závodu máš průměr skoro 30km. Tratě má Nova Cup rozhodně lepší (ne všechny Mikulov a HK jsou celkem taky letecký dny)

            Ostatní asi tolik neřeším na dobrý jídlo si zajdu buď městě kde se závod koná nebo si zajedu někde v okolí.

            • mikub  

              Tak k nezajímavým tratím si přidej ještě Sázavu a už máš vlastně třerinu seriálu se slabýma tratěma.

              Pak ještě odečti ty závody (Dolní Morava, Harrachov) který jsou zbytečně overkill pro závodníky od 20. dál…

              A máš seriál, kde je na diskuzním fóru doporučitelná sotva polovina závodů. A proto mi přijde jako velmi zavádějící informace, že NC je nejlepší ;)

              Prostě, než tady adorovat celý seriál, tak lze doporučit jednotlivé závody (především ty mimo KPŽ, NC a A50).

              • Heatly  

                A za to bych byl rád. Doporučit jiné závody.

                • mikub  

                  Tak já ti moc nepomůžu, protože k Příbrami moc nejezdím. Nepochybuju ale, že v Brdech bude hromada zajímavých akcí.

                  Ale abys neřekl, že se nechci podělit, tak něco na východ od Prahy – Rohanské stezky (Lomnice nad Popelkou), Lesák Cup (Rtyně v Podkrkonoší), Jestřebky (takový napůl KPŽ, ale za mě jeden z povedenějších podniků).

                  Jen nevím, jestli teď už nejsme daleko od původního tématu. No, kdyžtak nás Vojta snad upozorní :D

                  • Tydlii  

                    Kluci udělejte si na ten NovaCup vlastní tema !!!

                    :DDD

                    Ne, bez legrace, kazdej mate svůj kus pravdy a horovat za jeden seriál je imho blbost. Každému po jeho – mě mordor na Harrachově velmi naplňoval, a co na tom ze v cili už mi bylo jedno kolikatej jsem.

                    Naopak s jídlem je to pravda – to mě fakt zklamalo dostat klobasu s chlebem po 125km/3800m. Tady je na tom KPŽ lépe. Sprchu bych taky ocenil abych si 150km nemusel smrdět v autě potom.

                    Asi se hadate trochu zbytečně, ale tak zábava tam musí bejt tak hold’on :)

                    • venabch  

                      Na lepším jídle se maká. Navíc když si odečte rozdíl ve startovné 120 km terénem vs 50 km po asfaltu tak to dá v pohodě na polivku, hlavní jídlo, pivo a desert. Ne žádný Andyho nudle a koblihy. Tak že tak.

                      • mikub  

                        Promiň, nedá mi to, abych na tohle nereagoval.

                        Rád bych upozornil, že celý seriál (tedy alespoň 7 bodovaných závodů) na dlouhých trasách objelo z celkového počtu 2731 hodnocených dohromady asi 18! chlapů a 2! ženy. Takže jako seriál to asi úplně nefunguje (což potvrzuje to, že v řadě kategorií se na bednu v seriálu dostane hodně lidí, kteří ani nemají objetý potřebný počet závodů).

                        Sice tedy nevynecháš žádnou příležitost kopnout si (imho absolutně nevhodně) do konkurenčního seriálu, ale ten alespoň funguje jako seriál ;)

                        Dle mého není umění postavit trať, na které projede vybrané úseky tak 20 eliťáků a dál pak pár srdcařů na riziko. Je to tvoje cílovka, vybral sis to tak a je to tvoje volba. Snahou o zesměšňování konkurence ovšem shazuješ jenom sám sebe.

                        Jinak, jak jsem psal už výše, dost zásadní nedostatky vidím u NC v zázemí a pokud v příští sezóně plánujete posun vpřed, tak za mě palec nahoru.

                      • Drobeczech  

                        Asi tak sice dostaneš najíst ale docela dost si za to zaplatíš. KPŽ jsem jezdil ale je to fakt nuda, to ty lokální závody mají lepší náboj. U nás třeba Aimtec Race či Vrchozdol.

                • vt  

                  Na Krale Sumavy to mas kousek.

                  • Heatly  

                    O Králi Šumavy vím. Toho bych rád zkusil. V Brdech máme myslím že v říjnu závod, ale to se nechá jet i na silničce.

                    • vt  

                      Asi myslis Tour de Brdy … na silnici se to bez defektu objede dost spatne, chce to aspon 40mm pneu.

                      Dal tu mas Zajic cup, Dolnohnitsky tvrdat, Picin, sem tam neco v Dobrisi.

                      • MilanT  

                        Tak,tak, Dolnohbitský tvrďák je super,Pičín dá taky zahulit a Zajíc cup nemusím kvůli ježdění furt dokola :-)

                        • vt  

                          Jo Zajic je normalni delsi cyklokros :-) ja ho vzdy bral jako trenink. Nejvetsi skoda je Rozmitalske 50, to byla z okolnich akci jednoznacna jednicka :-/

                          • Heatly  

                            O té mi kamarád vyprávěl. Několikrát tento závod jel a vždy ho to bavilo. Včera se mi podařilo najít MTB Jihočeský pohár a a mají tam u dvou závodu hezké trasy dle map.

              • HonzaSup  

                Já rozhodně neoroduji za jeden seriál a když to jde tak si závod vyberu podle trati buď co znám z vlastní zkušenosti nebo doporučení známých ale radši se budu někde mučit 8h na trati s těžkou technikou než 3h totální šrot někomu za prdelí bez techniky.

                • tomxxx  

                  On je taky problém, že každý má jiná měřítka na to co je technické. Jednak hodně lidí bere techniku jako sjedu/nesjedu. To ať jdou do prdele,ale jet takový věci na oko je prostě smrt.

                  Někdo jede tak pomalu, že mu hodně věcí přijde jako pohoda, ale když tam letíš rychleji, tak najednou jsou těžký. Véna má hodně věcí, co si musíš projít dopředu a projet, aby to jel člověk nějak rozumně. To mi přijde na takový závody celkem problém.

                  Navíc i existuje něco jako XC český pohár a tam je techniky celkem dost :D

                  • McBlacky  

                    Spis jde o to postavit to, aby nebyly zaludny mista kam nalitnes 50 a vylitnes v sanitce.

                    Kdyz jsme jeli etapak v PL tak to technicky byl mazec ale bylo to bezpecny. Vyndal jsem se nakonec jen v technickym uphillu. sjezdy jsem jezdil na oci a hodilo to i nejaky komy. dneska tezka maratonska trat znamena ze bez teleskopu a fulla je sance se zrakvit nebo vyrazne ztratit dost vysoka i pro lidi co maji dobrou techniku.

                    • mrazik01  

                      Tak tam by pomohlo to jen označit jako nebezpečný úsek, pokud to tak není..

        • losiik  

          NovaCup v mikulově se pořádá hlavně kvůli tomu, ze je to pěkný kraj, pěkné město.. tzn účastníci si udělají pěkný prodloužený víkend ve vinarskem městě.. s MTB to nemá moc společného :)

          • venabch  

            Jojo je to tak. Mikulov je prostě závod na rozloučení se sezónou. Myslím že těch těžkých je v seriálu víc než dost. Hradec je zase takovej startovací závod sezóny. Proto tyto závody nejsou v ČP

      • venabch  

        Správně, navíc ČP a UCI závody pod dohledem komisařů

    • mrazik01  

      Věřím, že na některých závodech se počty ještě navýší, nikdo neví co bude za půl roku.

    • DaD  

      Ať už jdou do prdele a nepřijde jim tam ani noha. Co jiného…

    • oddie  

      Mě teda KPŽ nechává zcela chladným, ale byl jsem zvědavej, tak jsem na to kliknul. To vám fakt startovný osm stovek za závod přijde tak šíleně drahý?

      • venkovan  

        Nazor mozna trech ctyrech kriklounu neni nazor vetsiny. Mne to prijde v pohode a vsadim se, ze vsechny zavody budou plne zaplnene. Uz se tesim na sezonu.

        • DaD  

          Tak kdyby jim vše fungovalo jak má, tak možná, možná. Ale kolikrát zmršené značení, regulovčík na trati si hraje hry v telefonu a pošle tě někam do řiti místo správnou cestou. Teplá sprcha jednou za sezónu a parkování? To abys přijel den dopředu. Pak dojíždí čelo závodu rodiče s dětmi na jiné trase a to je panečku zábava. My řveme aby uhnuli a jeli po straně a oni řvou na nás ať do prdele zvolníme a jedeme opatrně. Ale zkus jet ohleduplně když jedeš o bednu, že? Ty závody jsou naprostá demence. Dát na jednu trať profíky a rodiny s dětma? To musí vymyslet fakt debil.

          • venkovan  

            To znam. Nejradsi bych nekdy haranta vzal nenapadne kufrem. Ale pri me smule bych si natloukl a jeste by se prihnal papinek s presvedcovacimi schopnostmi pana Janese.

            • DaD  

              Jenže „harant“ za to nemůže. Za to může ten kokot, co to vymyslel a jde mu o prachy. Pošle děcko s papínkem a mamčou mezi kluky co se tím živí a rozdováděné hobíky. Já kdybych to jezdit nemusel, tam na takovou kravinu nikdy nejedu.

          • tomxxx  

            Zase ty si jezdil KPŽ posledně před kolika lety? 4? Docela na tom pracují. Psali sme jim i maily s připomínkami a hodně toho zapracovali.

            Míchání tratí je momentálně horší i na tom novacup.

            Parkování je občas oser, musíš prostě přijet 1,5 nebo 2h před startem, později je to špatný. V tomhle jsou lokální závody lepší. Sprchy jsou nové. Značení trati je problém hlavně kolem Prahy a je jedno jakej závod. Na Van Gillern cupu sundal nějakej kokot asi půlku okruhu. Startovali jsme o 30 min později, protože to doznačoval.

            Mně už KPZ taky moc nebaví a jezdím jen na závody, které se mi líbí, ale ve výsledku si nemůžu na organizaci zásadně stěžovat.

            • DaD  

              Tak je pravda, že už to je asi čtyři roky zpět, nebo tak nějak. Pokud se to zlepšilo a dělají na tom, tak jedině dobře a chválím snahu…

              • tomxxx  

                Já byl silně zklamanej z novacup na Sázavě. V podstatě co si popsal jak za starejch časů KPŽ, plus sprchy v kulturáku – 2 sprchy na všechny, fronta na jídlo na rok a výše zmiňovaná absence startovních koridorů.

                Otrávilo mi to novacup a už asi jinam nepotřebuji.

            • venkovan  

              No hele, at na tom pracuji jak chtej, nejaky mouchy se najdou stale. Selhani jednotlivcu treba. Sam jsem minuly rok v Plzni, sjel kvuli regulovcikovi co me nenavedl z trasy a trochu si zajel.

    • rdx  

      Jen doufam, ze to neznamena konec Varu a dlouhych Jestrebek to by zamrzelo asi nejvic :)

      Jinak s tim problem nemam, vyzobavam si jen to lepsi. Asi nejvic mi vadi posunuti registrace na nedeli, vetsinou se rozhoduju na posledni chvili podle casu a bahna :))

    • kacerek75  

      V tomto měsíce jsem fakt zjistil, že jsem socka . Po oznámení nových cen Specialized a startovného KPŽ by mě fakt zajímalo kolik tak lidi mohou vydelalavat, aby tohle akceptovali.

      • Raf  

        No tak stačí se podívat na čem tam lidi jezdí, když tam půlka startovního pole má kola v MOC 100k plus, tak je jasný, že se podojit dají.

        Omezení počtu lidí dává smysl, donutíš lidi zaplatit dřív, budeš mít jasné kolik přijede lidí a budeš na to připravený. Plus zázemí KPŽ je bezkonkurenční, stejně tak pravidla, řazení na startu, z toho by si ostatní serie měly brát příklad.

    • Carpathia  

      No, pokud chceš objet celý seriál, tak se ti to kapku prodraží. Já mám rád spíše menší závody a tam není startovné většinou taková raketa a třeba na Rusavské 50 minimálně třetinu startovného prožeru a propiju na občerstvovačkách.

      Pro příští rok ale uvažuji, že si udělám radost a trasu A si na Drásalovi jen tak na pohodu objedu. Do večera to snad nějak obkroužím ;-)

      • Melvin  

        Jaký má smysl jet závod s plánem, že to do večera nějak objedu? Není lepší si udělat výlet a za peníze ze startovného si dát někde po cestě oběd a podobně?

        • Carpathia  

          Tak to ber trochu s nadhledem :-) Samo, že když vyrazím na trať, tak „závodím“. Jedu, co mi tělo dovolí a hercna upumpuje. Jen se nehroutím z toho, že budu ve třetí stovce. Na občerstvovačce se klidně zdržím o páv vteřin déle než je nutné, hlavně, když jsou tam hezké holky a nealko pivo.

          A proč raději nejet na výlet? Výletů na kole absolvují každý rok hodně a závodů jen velmi málo. No a prostě bych jednou rád toho áčkového Drásala zajel. A do šedesáti se mi čekat nechce.

      • hovado_cz  

        ty vole, objet celej seriál byl celkem drahej špás i v uplynulých letech – co vim tak všechny závody objíždí jen ti “poloprofíci” a profíci, kterym to hradí sponzoři :-)

        Kdo nechce jezdit kpž nemusí (stejně je to organizačně v háji) je spousta jinejch závodů a s mou výkoností je mi u zadele, že budu jezdit hnojáky :-)

    • raw 4  

      Slušná pálka.. za chvilku to bude podobná cena jako když jdeš na koncert slušný zahraniční kapely…

    • Slavik  

      Nabídka sleduje poptávku a myslím, že prostor pro navýšení ještě mají (stále na to chodí moře lidí)…

      Letošní KPŽ Ralsko jsem už vynechal. Prostě za 800,– mám jiné a lepší prožitky.

    • RUSH  

      V zimě se holt plánuje od stolu podle momentální epidemiologické situace, na jaře můžou být limity úplně jiné.

      Pokud koupím kartu 3+1 za 2 700 Kč, mám jeden závod za 650. V roce 2016 stála karta 2+1 celých 1 299, t.j.433 Kč za závod.

    • Jano86  

      Cena v pohode.. Keď ma to baví nie je čo riešiť

      • Tydlii  

        Tak pokud te baví ty gravel tratě tak určitě :D

        • MilanT  

          Ale Vojto, to jsi drobet přepískl s těma gravel tratěma,ne?

          Možná Znojmo,Boleslav a částečně Ralsko, jinak je terénu místy docela dost.

          Ty ceny tedy jsou dost vysoko, musím se optat zda by nedávali nějaké slevy pro důchodce :-)

          • Tydlii  

            Tak je v tom nadsázka samozřejmě :) .

            Taky jsem si v seriálu našel tratě které se mi moc líbily (Orlík, Drasal A, Beroun) , spoustu trati jsem ještě nejel.

            Na druhou stranu po tom co jsem si zajel Sudety a NovaCup Harrachov jsem si docela ujasnil co se mi na závodech líbí :) takže letos přidám Trilogy, krále Šumavy, zopaknu si Drasala, Sudety , Malevil , TransBrody, Harrachov …

            No a podle času a chuti doplním KPŽetama.

            • MaTHa  

              Ještě si doplň Dolní Moravu, Most a Silesii :-)

            • McBlacky  

              Kral Sumavy te asi zklame. Technika na urovni KPZ Zadov. Par let jsem to jezdil rad, dneska uz je to spis pro tu krajinu a rict, ze jsi jel Krale a samorejme pak parba ve Formance do rana ;)

              • vt  

                No ale ta trasa co se jezdi 2019+ je uz celkem zajimava IMHO.

                • wishpull  

                  Přesně tak , a navíc fyzicky je o 2 třídy těžší než předešlé. Ale já jsem notorickej milovník Šumavy, tekže je to jen subjektivní pohled :)

              • tom xtr  

                Já jel na Králi kilo už před pár lety, v půlce začalo chcát + kroupy a ty rozježděný hliněný chodníky v celý druhý půlce byla docela slušná prověrka :)

        • bosmilan  

          Až na pár závodů,které se u nás jedou,tak jsou všechny závody úplně stejné,takže tvrdit,že jenom kpž stojí za hovno,protože tam není technika je blbost.

          • hovado_cz  

            Sjeď si někdy krále šumavy potom hovoř – tam umí pořadatelé udělat parádní závod se super atmoškou aniž by potřebovali z toho dělat takovej “masokombinát” jako je KPŽ :-)

            • Trance  

              Tato myslenka by chtela vysvetlit hloubeji…

              • hovado_cz  

                kdo nezažil oboje nepochopí. Prostě Král Šumavy je srdcovka, kde slečny na bufetech (vždy dobře zásobenejch) jsou už druhou generaci. Nepotřebujou bambilion sponzorů aby závod mohli pořádat, ano maj Athora a dalších pár menších ale oproti KPŽ, kde na tebe padaj loga všude kam se podíváš. Na králi i když nejedeš v první stovce pořád jsou kolem trati lidi co fandí (blbost ale potěší). Zadalší, když se třeba častěj míjíš s někým na trati tak se na tebe nekouká jak na vraha (jako na KPŽ) ale prohodíte spolu pár slov a spousta dalších drobností kterýma se tyhle dva podniky odlišujou :-) a dělaj z KPŽ jen továrnu na peníze (nic proti tomu, když se najdou lidi, který jsou ochotný zaplatit startovný na KPŽ ať si každej jezdí co chce) ale proto mě na KPŽ už jen tak neuviděj i kdyby start dávali grátis :-)

                Pořád je v ČR i Rakousku dost zajímavých akcí, který stojí za pozornost a né pořád dokola KPŽ jak u tatarů ;-)

                • Rubi  

                  drasala a odry si na KPZ jel?

                  • hovado_cz  

                    logicky jsem nejel všechny KPŽ a ani nepojedu :-) a co sem tu čet tak zrovna na Drásala tu celkem dost lidí nadávalo, že úroveň šla taky do kopru :-)

                    • Rubi  

                      takze nevis a placas, ok to mi staci :-)

                      • hovado_cz  

                        To, že sem nejel nějaký dva tebou oblíbený závody neznamená nic :-)

                        • Drobeczech  

                          Přesně tak, dva trošku dobré závody ten seriál nezachrání.

                        • tomxxx  

                          Tak co si jel, pochlub se.

                          Spíš to že ty si jel 2 závody nic neznamená.

                        • Rubi  

                          ja vypichl dva, kde je atmosfera diametralne odlisna od toho co popisujes, to ze si jel jedno kpz, kde ti evidentne dali vsichni na prdel taky nic neznamena :-) ja toho obkrouzil uz pomerne dost a rozhodne se najdou v kazdem nasem serialu lepsi a horsi zavody a rozdil muze byt i v letech kdy je jedes…

                          • McBlacky  

                            Po pravde me je vlastne jedno jaka je trat. Priorita je bezpecnost a znaceni a jestli si protahujem drzky na asfaltu, sotce nebo drsnym trailu je dulezity jen pokud ma clovek nastudovany soupere a vi kde jim to muze zneprijemnit nejvic ;)

                      • wishpull  

                        Drasal je OK, ale KŠ je moje srdcovka, podpisuju vše co píše HOVADO

                • Drobeczech  

                  Tak KPŽ je závod pro rodinky s dětma. Aspoň to tak poslední roky vypadá.

                • Trance  

                  Zazil jsem oboje… Kral je jeste vetsi masovka, nez KPZ… Nemyslim to zle, dlouha trasa je vzdycky paradni. Stejna, mozna i lepsi atmosfera je na x krat zminovanem Drasalovi, tam tou akci zije cely kraj. No a nakonec, sam uznavas, ze o tratich na KPZ vis vlastne prd- par si jich objed (samosebou ne nesmysly jako Znojmo, Bolka atp) a pak vynasej soudy. :-)

                • Jano86  

                  Píšeš romány a nakoniec nievies otom nič! Nechápem to.. Asi sa nudíš

            • bosmilan  

              Krále šumavy jsem jel,takže mohu porovnávat.Vzhledem k tomu,že to je jeden z nejstarších závodů u nás,tak je i logické,že tam ti lidi přijedou a nemusí to být v nějakém seriálu.

              A jako nezdálo se mi,že by tam lidi nějak kolem tratě fandili více než jinde.

        • Jano86  

          Mam odjazdene pár závodu KPZ a som spoko.. Môj dobrý pocit bol naplnený takže paráda :) a ci je gravelova trať nebo negravelova je to jedno.. :) hlavne ze som spoko ja :)

    • mrazik01  

      Zkoušel tu někdo půjčovnu KPŽ na kola? Chtěl bych zkusit ten Supercaliber

    • Jano86  

      Už at je jar a ideme na to priatelia

      • vt  

        Presne … mne uz tak hrabe, ze chodim behat :-)

        • Jano86  

          Ja už zbrojim pomaly a isto na 2021..:)kdyz to vyjde budú to krásne závody

    • grafik  

      Odvaha no, ale ČT udělá reklamu, tak proč ne. Pojedu pouze Odry, jinak dávám přednost lokálním závodům, za menší startovné a na jednom takovém bude v roce 2021, obnoven průjezd kravínem. Pokud teda nebudou mít krávy covid. To mě trápí víc než cena startovnyho na kpz.

      • brtníček  

        Na Rohalovske jde vidět, že pořadatelé to ještě baví a vymýšlí spoustu inovací, věnují se i trati. Sousední Rusavska už žije jenom z historie. Trasa stále stejná zastaralá a trapná. Kdyby to namotali kolem Rusavy bylo by to lepší. Ale na to tam už zjevně není dost nadšených organizátorů. I ten Drásal inovuje aspoň něco na trase.

        • grafik  

          Zas tak černě bych to neviděl, vítám mít možnost porovnat čas na stejne trase. Např. Kolegové od Mamut bike mají každý rok změnu a některé úseky mě mrzí ze se už nejezdi.

          • brtníček  

            Tebe tam baví třeba ten příšerné nudný asfaltovy průjezd Rajnochovicema až skoro pod Tesák? To je prostě hnus a ne MTB. Navíc kdyby se vyhnuli majetku svatých nemuseli by platit nesmyslnou částku za závodníka. Ale je to jejich boj.

            • grafik  

              Není to tak hrozné, beru to jak to je, zuzitkuji aspoň silnicarske tempo, to co mě fakt nebavilo byl přejezd na Šele. Když už jedu závod, užívám si dokud vnímám realitu : ) Já jsem rád za to, že se Rusavská nedrolí na 5 typů tratí, family jízdy apod.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.