• MilanT

    Ač je ještě rok 2019 myslím že příští sezóna se kvapem blíží :-)

    Vyšlo zajímavé info o permanentkách na příští sezónu KPŽ.

    https://eshop.sportprozivot.cz/…o-pro-zivot/

    Permice 3+1 se mi jeví jako velmi výhodná věc, jsem spokojený :-)

    0 0
    • RUSH  

      Úprava termínů KPŽ pro sezonu 2020 – po pravdě vcelku ambiciózní plán. Kéž by tomu tak bylo!

      0 0
      • Trance  

        No, snad to od dubna vyjde.. I kdyz terminy, nejen u kpz, nejde posouvat vecne…

        0 0
      • Tydlii  

        Tak když nevyjde Orlík tak Vrchlabí už by mohlo … ale stejně tomu moc nevěřím … spis to vypadá ze sezóna úplně v prdeli…

        0 0
        • MilanT  

          Buďme optimisti.

          Orlík je můj domácí závod a když by by to šlo...... :-)

          0 0
        • Fazzy  

          Lidi neblázněte, všechny slavný klasiky, olympiáda a TDF se zruší a KPŽ pojede? :)

          0 0
          • MilanT  

            No tak když to píšou na těch internetech :-)

            0 0
          • iron.hide  

            UCI zverejnila nový kalendár podujatí: Giro d’Italia až v októbri po MS.

            Z NOVÉHO KALENDÁRA UCI

            Okolo Švajčiarska 7. – 14. 6. 2020

            Tour de France 27. 6. – 19. 7. 2020

            Okolo Poľska 5. – 11. 7. 2020

            Tirreno – Adriatico 15. – 21. 7. 2020

            Clasica San Sebastian 25. 7. 2020

            Gent – Wevelgem 2. 8. 2020

            Okolo Flámska 9. 8. 2020

            Vuelta a Espaňa 14. 8. – 6. 9. 2020

            Paríž – Roubaix 16. 8. 2020

            Amstel Gold Race 30. 8. 2020

            Fléche Wallone 2. 9. 2020

            Liége-Bastogne-Liége 6. 9. 2020

            Majstrovstvá Európy 9. – 13. 9. 2020

            GP Cycliste de Quebec 11. 9. 2020

            GP Cycliste de Montreal 13. 9. 2020

            Okolo Slovenska 16. – 19. 9. 2020

            BinckBank Tour 13. – 20. 9.

            Majstrovstvá sveta na ceste 20. – 27. 9. 2020

            Giro d’Italia 3. – 25. 10. 2020

            Strade Bianche 28. 10. 2020

            Il Lombardia: 31. 10. 2020

            0 0
          • mantis  

            Jasně, KPŽ se pojede, proč by ne?

            Podobně se na to koukají i v dalších vyspělých zemích, například Bělorusko – lukasenko-vyhral-hokejovy-turnaj-a-pak-hlasil-virus-jaky-virus-zadny-nevidim

            Někdo by to nazval optimismem, někdo by to nazval … třeba trochu jinak :)

            0 0
        • iron.hide  

          sezona moze byt v prdeli, no hlavne aby sme mali vobec co do huby, nie?

          0 0
    • rdx  

      Dnes zrusili jestrebky {partnersky zavod KPZ} :(

      0 0
    • Tydlii  

      tak podle tohohle článku : https://www.idnes.cz/…5_domaci_kop

      Budou povoleny hromadné akce s odstupňovaným počtem účastníků od 8. čevna.. Je tam celý harmonogram. Myslíte, že se to bude týkat i závodů?

      0 0
      • Cryzyy  

        V páté fázi 8. června všechny provozovny v nákupních centrech, fungovat by začaly hotely a ubytovací zařízení, otevřou se i kina, divadla, zámky a hrady. Restaurace a zoologické zahrady by mohly otevřít i vnitřní prostory. Konat by se mohly začít kulturní, společenské či sportovní akce do 50 osob. Začít hrát by se tak bez diváků mohla i fotbalová liga.

        Zdroj: https://www.idnes.cz/…5_domaci_kop

        0 0
      • miche  

        Stačí číst ne? … dáváš odkaz a četl jsi to vůbec?

        Kulturní,spole­čenské a sportovní akce … do 50 osob …

        takže cykloakce typu KPŽ těžko …

        0 0
      • JMT  

        Půlka července nejdřív. Takže jsem právě sežral čtvrt kila m&m arašídů

        0 0
        • Esi  

          :-) já mám 3 panáka u už je mu to asi jedno

          Já teda stejně nezávodím, ale to uvolňování mi přijde přehnaně opatrné

          0 0
    • milan.v  

      Tak zatím KPŽ jen takto…

      KPŽ ZÍTRA STARTUJE DALŠÍ DVA VIRTUÁLNÍ ZÁVODY

      https://mtbs.cz/…kovka-zavody#…

      Zítra v 18:00 hod. tak startuje první závod na 35 km s 751 nastoupanými metry – trasu si můžete prohlédnout ZDE, přihlásit se můžete pak TADY. Na startu nebude chybět ani vítěz nedávné Rouvy Real Spring Classics Jan Škarnitzl (Cyklostar Mercedes-Benz Trek). Online přenosy poběží na ČT Sport a YouTube kanálu PETR ČECH SPORT.

      Další závod je na programu zase za 14 dnů, tedy ve středu 29.4. Více informací na www.kolopro.cz

      https://www.kolopro.cz/…-zivot-2020/

      0 0
    • Jetel  

      Dneska od 10:00 mají online tiskovku, by mě zajímalo co se tedy dozvíme…

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
      • grafik  

        Chvíli jsem se snažil poslouchat, ale mentálně to nedávám, samej ředitel, marketing, branding leader, sponsoring leader atd., tak jak tak, pokud vláda neuvolní limit 200 osob pro masové akce, není o čem moc diskutovat …

        Zarazil mě jeden vstup, KPŽ se pasovalo do role leadera, když nepřežijí oni, nepřežije nikdo – nemyslím si. Existuje mnoho menších závodů, které jsou pořádány místními na lokální úrovni a pokud by KPŽ padlo nic se neděje, uvolní termínovku a trh jiným, takže svět pojede dál … podle mého se z KPŽ stal globální produkt, ačkoli občas nějaký závod série jedu, na můj vkus je už moc „přebrandingovaný“ a zbytečně drahý …

        0 0
        • tomxxx  

          Přežijí malé závody, které jsou sponzorovaný jako sportovní akce městem, krajem atd., pořádané nadšenci a jsou v podstatě „neziskové“. Nikdo jiný není na pořádání toho svého závodu existenčně závislý. Nechci být na KPŽ zlý, ale bohužel, podobné projekty padnou jako první a jako poslední padnou ty největší zaprděný hnojáky.

          0 0
          • žvejk  

            Nemusi to tak byt, male zavody jsou hlavně společenská akce, pokud budou dal platit nějaká stupidní pravidla typu, tady roušky jo tady ne, žádné posezení u piva, bez programu a vyhlášení ( ne ze bych ho potřeboval :-) umývání hajzlu po každém, přihlášení jen online atd… Navíc potencionální kontroly z hygieny… Tak se do toho pořadatelé hoby akci těžko budou pouštět.

            0 0
            • tomxxx  

              Já to myslel jako do budoucna, ze KPZ klidně může krachnout letošní sezónou.

              To je jasný, já na závody taky jezdit nechci, pokud tam budu muset saskovat s rouškou jako *******.

              0 0
              • JMT  

                Tak rouška je ještě v pohodě. Tu sundáš před startem a v cíli ti daj novou..ale třeba občerstvovačky s balenou vodou ? :-D

                0 0
        • RUSH  

          Taky si myslím, že letos mají větší šanci menší lokální závody, ale kdo ví?

          0 0
      • RUSH  

        Plánují ročník 2020 v plném rozsahu, chtějí odjet všech 15 závodů až do října nebo i do listopadu. Mají návrh opatření v průběhu závodního víkendu, který teď projednávají s vládou. Pokud to bude posvěcené a nedojde k nějakému nepříznivému obratu ve vývoji epidemie bude start na Orlíku 27.6.2020.

        0 0
        • mikub  

          Nemá být 27.6. náhodou Drásal?

          0 0
          • RUSH  

            Mluvili něco o Orlíku, ale to asi není to nejdůležitější, protože kalendář se bude tak jako tak upravovat a zahušťovat, tak aby se to do zimy stihlo:-)

            Pochopil jsem to tak, že teď je nejbližším krokem souhlas vlády s návrhem KPŽ, za jakých podmínek chtějí pořádat své akce.. Mluvilo se např. o tom, že bude povinnost nošení roušek v areálu závodu, ale s vyjímkou vlastního závodu. Předpokládám také start ve více vlnách. Tento materiál KPŽ totiž vypracovalo už pro sportovní akce s max. počtem 50 osob, ovšem tento limit se mezitím zvýšil na 200 osob. Ve skutečnosti se ale na KPŽ v sobotu setkává min.1 500 lidí.

            Uvidíme, jaký názor na to bude mít vláda, osobně to vidím tak 50/50.

            Ale poslední slovo bude stejně mít příroda, neboli korona.

            0 0
            • snas89  

              Jestli se zase budpu prodavat parecky z anofertu (idealne oper bez uctenek) tak jim to za nejakou malou donu radi priklepnou…:)

              0 0
              • MilanT  

                Sakra práce,zrovna když už se pomalu dostávám do formy :-)

                Za duben najeto skoro 1k km, najetou dost těžkou trať nového závodu v Berouně,Orlík otestovanej a takhle nás ten Prymula zařízne :-)

                Vypadá to že zbydou jen malinké závody,ale ty také nejsou špatné.

                Aspoň nebudou držkopády hned po startu :-)

                0 0
                • tomxxx  

                  V Berouně se jede neco jineho než se jezdilo za dob cyklo.maraton tour?

                  0 0
                  • MilanT  

                    Neznám původní závod v Berouně,ale kamarád který mě provázel a je místní říkla něco v tom smyslu že tohle je hodně podobný a snad že to je i otočený směr.

                    To je ale nezaručená zpráva.

                    Trasa C

                    Je to ve výletním tempu s manželkami a i se zastávkou na občerstvení v Nižboru a cestou na vlak z Berouna do Zdic.

                    0 0
    • Pikaču  

      tak to potom po tech malych lokalnich zavodech bude takova rvačka že budou losovat asi kdo se dostane do tech 200 lidi.

      natoz takove zavody pak celorepublikove sdilet.

      0 0
    • robb  

      Takže nejdříve se asi začne závodit v Září

      https://echo24.cz/…t-tisic-lidi

      0 0
    • mischak007  

      https://mtbs.cz/…lo-pro-zivot#…

      Snad to tak nakonec nebude…

      0 0
      • robb  

        Počkám si klidně na příští rok. Abych dal několik stovek za startovné a pak mě vylili za to, že jim blbě měří teploměr se mi nechce.

        Proč se vůbec normálně nestartuje v nějakých vlnách, třeba po 100 lidech, co 5–10 minut. To byl vždy hromadný start?

        0 0
    • Tydlii  

      Orlik 2020 spustil registrace, na to ze je limit 100 lidi tak jsem se stihl v klidu přihlásit, žádná virtuální rvačka a padání systému jak jsem čekal – příjemně překvapilo…

      0 0
      • mawaj  

        Tak to se jim urcite vyplati vic poradatelu jak zavodniku.ta masinerie kolem toho chce velkou ucast. Neni to charita

        0 0
      • rdx  

        Limit 100 je pravdepodobne jen prozatim. viz clanek na mtbs.cz

        0 0
      • JMT  

        Na tudle šaškárnu kašlu a tušim že spousta lidí to má stejně. Dokud to nebude plně otevřený, tak to nemá cenu. To neni závod o to kde je lepší, ale kdo se přihlásí…

        0 0
      • MilanT  

        Chválím Tydlii,už jsem též přihlášený.Orlík je můj domácí závod,to nemůžu chybět ať jsou podmínky jakékoliv.

        Při troše štěstí bude blíž na bednu :-)

        0 0
        • Tydlii  

          no :D co jsem tak koukal na soupisku, tak budeš mít silnou konkurenci :)

          já na bednu rozhodně nemysím :D

          0 0
          • MilanT  

            Tak oni se ještě nějací frajeři přihlásí, o to se nebojím.

            Na bednu myslím vždy ( v kategorii), ale vyjde to tak jednou za rok, bohužel :-(

            Na druhou stranu když budu plánovat předposledního fleka tak mě to bavit nebude :-)

            0 0
    • robb  

      Nový kalendář

      https://mtbs.cz/…lo-pro-zivot#…

      0 0
    • Tydlii  

      nazdar bajkeři :)

      tak se nám to blíží, 28.6. rozehřívačka na Orlíku – těšíte se?

      No a hned za týden drásal. Jásavě jsem se přihlásil na trasu A (117km/3920m) a teď si říkám co mě tam asi čeká, nikdy jsem to nejel… Mohu poprosit o nějaké tipy co tak očekávat? Přežiju tam s obutím Schwalbe Rocket Ron 2,25 addix speed/conti RK 2,2? Zvlášť jestli vydrží tohle počasí, tak mám trochu obavy…

      0 0
      • jonti  

        uplne v pohode, trat je hezka a jezdiva. predevsim je to dlouhe a vetsinou je velmi teplo.

        0 0
        • dan001  

          Tak snad některá místa stačí vyschnout. Tohle je z půlky května, od Chvalčova směr na Tesák.

          0 0
      • grafik  

        Hostynske vrchy jsou komplet na písku, voda se docela vsakuje, pokud nebudou vydatne deště terén nemusí být rozbahneny. Traťe obecně, jsou poměrně těžké z pohledu výkonnosti, záleží na kondici. Jel jsem před par lety 50km cca 2000m převýšení, a dá to zabrat. Kopce jsou prudké nahoru, pod vrcholem ještě prudší, rovinky žádné. Hodně silové výjezdy, nikam nespechej a ze začátku posetri co to dá. Povrch zpravidla velmi dobře jetelny.

        0 0
        • Tydlii  

          díky :)

          tím mě přivádíš na myšlenku, jestli na závod nenahodit místo 36z převodníku 34z? vozím dlouhodobě 36z.

          • Směrodatná je tady prej výkonnost, ale nemám waťák ani jsem nebyl na testech …
          • Pokud se dá řádově věřit tomu odhadu co strava dopočte z tepů/kadence/rychlos­ti/incline… atd., tak by FTP vycházelo okolo 300W (3,9 W/kg) ale čert ví co to ukazuje…
          0 0
          • tomxxx  

            Na drásala bych si bejt tebou dal 32 a byl rád

            0 0
            • Tydlii  

              tak schválně pak napíšu jak jsem se cejtil, nechci předjímat když jsem tu trasu nejel, ale 32z považuju za na XC naprosto nepoužitelnou velikost. s 36z vpohodě vyjedu kopce s incline přes 20% a aspoň mě to nutí držet tempo, abych točil. že to bude dlouhý je jasný, proto uvažuju o 34z. ale v 32z fakt už smysl nevidím

              0 0
              • Cryzyy  

                Přesně, Kulhec a Nino taky jezdi 36, a 38, hlavně se toho nebat.

                0 0
                • Tydlii  

                  to je naprosto nesmyslný srovnání. ať už z hlediska výkonosti, tak tratí.

                  0 0
                  • Cryzyy  

                    To jezdi na Cape Epicu, tak jako pardon, ale mimo mi to teda neprijde.

                    0 0
                    • TheJD  

                      Vsechno je to o vykonnosti. Jestli mas vykonnost, jako maji oni, tak to je adekvatni srovnani, ale naprosta vetsina lidi bude vykonnostne aspon 10 % pod nema.

                      0 0
              • Lachtis  

                Ty jo, a já do nedávna na svém fullu jezdil 32 s kazetou 11–46z :-D. Teď jsem přešel na 10–51 a to kvůli ještě lehčím převodům, těžší mi ani tak nescházel :-). a ponechal jsem samozřejmě 32z. 34 bych utáhl, ale přeci jen dlouhé tratě a 34/51 už je někdy na hraně.

                Si říkám, co dělám špatně…? Hale to není rýpání, fakt mě to zajímá, když jezdíš takovéto pily a jezdíš i KPŽ, já si taky pár závodů KPŽ dávám, kolikátý končíš a dlouhé trati? Myšleno dlouhé u běžných KPŽ… tedy to jsou mezi 50–60 km, tuším značení B? Já koukal, že loni jsem končil někde mezi 130. – 115. místem na všech třech absolvovaných závodech. Ty asi musíš končit někde do pedesátky ne?

                0 0
              • MlokCZ  

                Přes 20% s aspoň trochu rozumnou kadencí pro závod?

                Tak to máme 36/50 převod (kdybys měl 51z největší, tak je to minimální rozdíl) při 70ot./min (vzal jsem pořád relativně nízkou kadenci) na 29" rychlost 7km/h.

                Pro stoupání 21% (vzal jsem co nejméně přes 20%) po slušném povrchu potřebuješ při 11kg kolo a 77kg jezdci kolem 370W. Pokud by to bylo v terénu na pomalém povrchu, tak potřebný výkon půjde ještě hodně nahoru.

                Těch 300W bude nadhodnocených, ale i kdyby nebylo, tak ani těch 300W by ti nestačilo ani při použití 32z převodníku…

                Takže pokud vyjedeš přes 20% (a věřím tomu, že ano, na vyjetí ten výkon bohatě stačí), tak to ovšem nebude při žádném rozumném točení, ale budeš lámet extra nízké kadence…

                A to je pořád pro pěkný povrch. A jestli je to reálně ještě o dost níž než těch 300W, tak to jde už opravdu do supernízkých kadencí typu 40ot./min.

                0 0
                • Tydlii  

                  Nemám v okoli kopec který by měl konstantně takový sklon. Neprudsi výjezd co jezdím pravidelně má přes 16% v průměru, jsou tam 2 místa přes, 20% Kadenci 70 neudržím, ale v takových stojkach tocim okolo 60 rpm, v mírnějších místech stejně řadím vzadu 42 než abych svihal nohama 80rpm. Asi stojí za to říct, že moje nohy maji skoro metr a průměrnou kadenci za vyjíždku mívám okolo 75rpm.

                  Btw povrch je jemnej štěrk a klouže to.

                  0 0
                  • Rubi  

                    ono to po 3h ve stojkach a terenu muze vypadat uplne jinak nez na kopci ktery jezdis na kratsich svihach. Na bajku uz si jel neco takoveho delsiho, tak jak jsem videl tve svihy na silnici? Podle najezdu si myslim ze s tim 36/50 to utocis na pohodu, akorat nizsi prevod te nekdy muze zachranit ze se trapis pouze 30min misto hodiny a takove mista prijdou, to se neboj. Kazdopadne pred takovym dlouhym zavodem nemen nic par dni dopredu a to jak plaste nebo prevodnik, mel bys na to byt zvykly a mit to dobre odzkousene…

                    0 0
                    • Tydlii  

                      Na bajku jsem jel 150km, 136km nejdelší svihy. 100km „vcelku běžně“, teď mám půl roka nově silničku a parťák na tyhle věci je víc silničář, takze na bajku letos zatím 1× 136km a 1× 100km. (Když říkám na bajku tak nemyslím po asfaltu. – většinou Brdy)

                      0 0
                  • Kacko  

                    Pokud jsi v okolí řevničáku, tak tady mám tuhle oblíbenou MTB trasu: https://www.strava.com/…s/3429785107

                    Na ní podle mě poznáš, jestli je 36z ideál. Na 38km je občerstvení. Závěr je spíš na vytočení nohou, takže spíš těch prvních 35km je docela fajn simulace v rámci lokálních možností. Doporučil bych si tu kopcovitou část dát dvakrát – resp od občerstvení jet to samé pozpátku. Případně vedle cest jsou traily, kde se dá trénovat technika. Sám bych 36z nechtěl, mám radši vyšší kadenci a nesnáším tlačit, to mě ničí lýtka.

                    0 0
              • jonti  

                Menit 36 za 34 nema moc smysl, kdyz uz za 32. To ale taky znamena u eaglu zkracovat retez o dva clanky.

                Jel jsem Obra i 120 na prevodech 34×42 a nemel jsem problem, ale tehdy jsem mel docela formu a jsem o neco lehci nez ty, tehdy okolo 70kg.

                Co si pamatuji, tak tam nejsou zadne extremni pasaze, ani vyjezdy, ani sjezdy, ale je to proste dlouhe, zasadni je dost pit a jist a drzet rozumne tempo. Taky dost pomuze dobra skupina, jinak se po rovinach ve vetru vytrapis.

                0 0
                • tom xtr  

                  To stoupání na Kelčák už se nejezdí ?

                  No pár kratších brdků, kde se hodily lehčí převody, si vybavuju i tak.

                  0 0
                  • brtníček  

                    Jezdí. Ten poslední kopeček jsem nikdy nevyjel.

                    0 0
                    • tom xtr  

                      No i já jsem tam míval problémy :) , zvlášť když se to kdysi jezdilo na Obrovi 2×.

                      Takže úplně se mi nezdá, že by na Drásalovi nebyli těžký výjezdy, ten Kelčák je podle mne zrovna docela dost extrémní a dost dalších utahováků by se taky našlo …

                      0 0
                • Tydlii  
                  1. Se mnou se nesrovnavej, ty budeš jinde :D
                  2. Ok, chápu ale na 34z pokud vím nemusím zkracovat řetěz? Na rozdíl od 32z ho mám a jediný kde to udělá rozdíl jsou neprudsi místa s velkým sklonem ke 20% a více protože jinak na nejlehčí nejezdím ani ted.
                  0 0
                  • jonti  

                    Mozna to pujde nastavit s tim 34z. vyzkousej a uvidis.Bude to urcite lepsi.

                    0 0
                • grafik  

                  Jet Obra je masochizmus, kdo to dojede v rozumném čase a ve stejný den je výkonem asi někde jinde než většina na b-f. I poměrně dobře trénovaný cyklista nemusí těch 117 ujet, znám několik případů, pro někoho pohoda, pro někoho životní výkon.

                  Pro Tydlii: hlavně si užívej dojezd na zámek a vzpomeň si, jak o tom napíšeš na b-f, možná tě ten dojezd i dojme : )

                  0 0
                  • Tydlii  

                    nerozumím, snad pochopím :D

                    rád jezdím dlouhý trasy, když to pojedu okolo 150–170 tepů (při max. 200), tak by to mělo jít. zkusím si namotat trasu tady někde se stejným převýšením a zajet si to ať mám představu. kdyby se chtěl někdo přidat, rád přiberu :)

                    navíc co jsem koukal na loňský výsledky, tak na bednu v kategorii to stačí zajet lehce přes 6h, což je zajímavý lákadlo!

                    0 0
                    • brtníček  

                      Dívam se, že máš 19 let. Nepřepal to. První kopec jeď v klídečku. Závěr je prudší. Hostýn po asfaltu tam už si najdeš svou skupinku.

                      0 0
                      • Pikaču  

                        Ty máš zase 1 rok takže nemáš zkušenosti abys radil.

                        :)))

                        Ale v 19ti je nejlepší přijít na to sám. Klidně ať to přepálí.

                        0 0
                    • Barak  

                      Zajímal by mě tvůj report po závodě.:-)

                      0 0
              • tomxxx  

                S tvým výkonem na 120km. Mas 12sp, tam je 34 v klidu, ale jestli si to nikdy nejel, tak to stopro prepalis a půlku závodů budeš v slzách točit večerníčka.

                0 0
              • mikub  

                Vloni jsem to jel na 36 a ten konec už pěkně kousal. I na konci je pár pěkných zalamováků, které nejsou zadarmo. Záleží ale, jakou máš výkonnost.

                0 0
              • McBlacky  

                ono si na tom časem přijdeš sám, že o velikosti pily je to až v poslední řadě., S 32z pilou zajel pár pěkných výsledků a beden a s 34 vyhrál i kat na KPZ, takže za mě výběr pily je pro výsledek na závodě úplně marginální věc. Jedna taktická chyba v rozhodujícím místě te bude stát víc sil než mít o 2z méně ideální pilu na daný závod :)

                0 0
                • Cryzyy  

                  normalni KPZ na cca 2h je jinej zavod, nez Drasal, nevim jak se jezdi ted, ale driv se treba po 3h uz nejezdil takovej srot jako na zacatku a ke konci byl clovek uz docela snadna korist pro deti na kolech ve vesnicich :-)

                  0 0
                  • McBlacky  

                    to je jasný, na 100+ nikdo nevystartuje na roztočený 36/10 :)

                    to je právě past pro nováčky, maj pocit, že se v klidu dá jet vepředu, což platí tak pul hodiny, pak se další pul hodinu kousnou pak 4+ hodiny trpí

                    0 0
                    • Cryzyy  

                      takze vlastne staci kousnout prvni hodinu a pak uz to clovek odjede napohodu v haku, uz si vzpominam jak se to dela :-D

                      0 0
                  • JMT  

                    Je drasal nejak horsi nez Kral nebo Sudety ?

                    0 0
                    • bosmilan  

                      Já jsem po Drásalovi víc rozbitý než po těch dvou zmíněných ..dokonce i OBR mě více zmrtví,než 200 Salz

                      Sudety mají prudší výjezdy a díky krajině i více technicky náročnější.

                      0 0
                      • JMT  

                        Hmm super. Sakra. Mam najeto naprosto nic :-D Na ty dva jsem najeto mel a potrapily dost

                        0 0
                        • Tydlii  

                          čemu říkáš najeto?

                          mě tady strašej že nedojedu, přitom najeto mám letos 7000km, ale nepřetržitě jezdím od loňského srpna/září, za tu dobu mám asi 12000km

                          • kiláky a čas nejsou všecko, ale nevěřím tomu, že bych nedojel (leda že bych přetrh ten nejtovanej řetěz, jak se tuhle řešilo vedle :D
                          0 0
                          • JMT  

                            Zasadne min. Namontuj 40z prevodnik a nenech se rozhodit........ a napal to ;-)

                            0 0
                          • Smazaný účet  

                            Já se domnívám, že s tvým nájezdem to objedeš v pohodě, pokud pojedeš trochu hlavou a nenecháš se na začátku vyhecovat. Jedeš tam poprvé, tak si prostě jeď svoje tempo, abys vydržel až do cíle a uvidíš, nač to bude stačit. Za rok budeš chytřejší.

                            0 0
                    • Cryzyy  

                      Nevim, ja jel naposledy jeste puvodniho Drasala

                      0 0
          • Pikaču  

            Jestli je to výpočet z MTB na stravě tak realita bude o dost nižší.

            Bez wattmetru je nesmysl vubec uvažovat o FTP a wattech.....

            0 0
            • Tydlii  

              je to ze silničky, něco počítá sigma data center, strava to o 10–20% sníží.

              z mtb to hází nesmysly.

              Řevničák za 16 minut v bezvětří, to je asi jedinej směroplatnej udaj…

              a jo, asi to bude o dost míň

              0 0
              • Kacko  

                OBRa jsem nejel, mám letos taky v plánu podle regenerace z extreme bike, ale maratony kolem 100km+ jezdím a podle mě to zase tolik o FTP není. Je to hlavně o rozložení sil, správně stravě a dobré technice. Na každém takovém závodu je vidět kdo trénuje víc na silnici a kdo MTB, kdo má víc zkušeností a kdo umí jet na tuky.

                0 0
                • Tydlii  

                  OBR je 208km… do toho jsem nesel, Acko je tusim 117km.

                  Treninky vetsinou 3–4h na silnicce, 2–3h na bajku.

                  No uvidim, zatim jsem jel jen par zavodu okolo 50km, vse stylem per tam velkou, kdyz nemuzes tak pridej a kdyz na konci nemuzes uz vubec se pověš za chrta po defektu a s mozkovou smrti ho prespurtuj v cilovy rovince. To hádám nebude fungovat xD

                  0 0
                  • brtníček  

                    No v tomto počasí počítej, že na trati strávíš tak 6,5 – 7 hodin určitě. Možná i víc. A to tebou popisovaným stylem bez zkušeností… no Drásal tě prověří. Ale za Lukovem se ti to už svinsky potáhne.I ty závěrečné vlnky před posledním sjezdem jsou teď po přibližování dřeva dobrý bahňák.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Ta těžba v Hostýnkách je Mordor strašlivý. Jezdil jsem tam tři týdny na začátku března, kdy tam nebylo zas tak mokro a místa, kde harvesory vytahují dřevo na cesty, byly spíš tak na kajak. Např. spodní třetina sjezdu od Ctiborových bud na Rusavu byla rozbitá strašně. Koleje po pás a plné bahna o konzistenci čerstvého betonu. No hnus fialový.

                      Pokud bude současné deštivé počasí ještě pár dnů pokračovat, bude tam bahnitých pasáží asi požehnaně.

                      0 0
                  • Trance  

                    Obr je jen 172 :-) zatim pro 100 lidi

                    0 0
                  • mikub  

                    A-čko je reálně lehce přes 120. Jenom aby ses na 117 km nedivil, že tě čeká ještě jeden brdek nahoru a zámek v nedohlednu ;)

                    0 0
                  • bosmilan  

                    Základ je zbytečně nedivočit hned první kopec z Žop,kde budeš natěšený a v plné síle,protože se to tam může lehce zašpuntovat…druhý kopec na Grapy už je klidnější a tvoří se skupinky…pak už je zbytek trasy pohoda,kde už to nadělené podle výkonosti.

                    Na těchto dlouhých závodech je základ to nepřepálit,protože pak si to neužiješ

                    0 0
                  • Kacko  

                    No nevím no:) Např. můj prví delší závod byl král šumavy, 105km 3200m. Pral jsem plnou, cca na 40km se plahočil v kopci za ženskou(ona cca 45 let, mě tehdy 30let) kde ji nešlo předjet. Jela děsně pomalu, dělal jsem si přitom fotky přírody a těšil se až ji předjedu. Předjel jsem ji a ujel. Nakonec byla v cíli o cca 30 minut dřív jak já :D

                    0 0
              • tomxxx  

                Ten segment co povazujes za revnicak tu většina lidí „nezná“. Takže vlastně mas revnicak s odrenejma usima za 17. „Revnicak (II/116)“ je ten segment o kterém všichni mluví jako o revnicaku.

                0 0
                • Tydlii  

                  jo vidíš, nevím proč se mi uklízí do skrytejch „duplicitních“ . 16:33

                  a omlouvám se tedy za mystifikaci…

                  0 0
                  • rdx  

                    skryt a zaflagovat. nejakej jouda ho nedavno vytvoril – asi dlouha karantena :)

                    0 0
        • brtníček  

          Hostýnky na písku? Od kdy? Sjezd z Hostýna je fest rozbitý. Jestli se pojede na Tesák přes sjezdovky tak to jsou rozježdené bahenní lázně. Směrem k Semetínu je to o něco lepší. Na trase je i dost asfaltu. Kolem Lukova jsem poslední dobou nebyl.

          0 0
      • volyn  

        jsem zapsasny taky prvne, loni jsem tento druh zavodu odspuntoval na Sudetech a jestli bude v noci predtim prset, tak nebudu mit klidne spani :), je to proste maso pro prumerneho hobika, ale ten pocit v cili .....

        0 0
        • Blunderbuss  

          Loni bylo na Sudetech jedno z nejhorších počasí, co je jezdím. Tím pocitem v cíli myslíš co? Elektrizující „vzrušení“ při masáži „skotskými střiky“, když tě berou studenou vodou hadicí, protože hadry v tom stavu do pračky nemůžeš dát nebo představa, jak za repasi biku po závodě vysolíš několik litrů? ;-)))

          0 0
          • snas89  

            Jo, to byl zážitek…

            Už na startu to vynechalo asi 200 lidí? (prý hodně, číslo by mě zajímalo).

            Do dneška si živě pamatuju, jak jsem na 50–60 přemýšlel, jestli mě to takhle vůbec baví jezdit. Ne.

            60 – 70 jsem si říkal, jestli mě to takhle spíš nesere. Jo.

            70 – 80 jsem řešil, jestli si teda budu něco dokazovat, nebo to „v klidu“ vzdám. Vzdal jsem to. Nebyl jsem nijak unavený, nebo zničený, ale tohle mě už fakt nebavilo.

            No a když vidím fotky z Drásala, jak se tam většinou vyvede počasí…tak nejedu:D

            0 0
            • vt  

              Zazitek nemusi byt pozitivni, ale intenzivni :-) Ono proti tomu povestnemu rocniku 2001 (kdy sem nastesti nejel) byl lonsky vlastne po suchu :-)

              0 0
              • brtníček  

                2001 nebylo po 40 km čím brzdit ať jsi měl kotouče nebo špalky. Naše výprava z Moravy tenkrát zabalila cela nejpozději na 60 km. To byl čirý masochismus.

                0 0
                • Kacko  

                  Tohle by mě zajímalo – odchází destičky nebo kotouče? V pátek mě čeká ultra-maraton, vede skrze oblasti kde teď byly ty povodně + má zase chvílema dost pršet. Chci brát náhradní destičky, ale kotouče se mi tahat nechce. Je to 450km, většina na bahně, cca 12h z toho bude počítám pojedu deštěm, tak nevím jestli alespoň jeden kotouč nevzít..

                  0 0
                  • brtníček  

                    Já jsem jel tenkrát špalky a probrzdil jsem i ráfek. Naštèstí kousek po průjezdu prvnim okruhem. Ale odcházely destičky.

                    0 0
                  • Cryzyy  

                    Odchazí oboje, co si tak pamatuji, tak docela dost vydrzi desticky Goldfren, ale v total marastu to stejne vychazi 2 x desticky na jeden kotouc, na Shimano brzdch, ktere maji docela velkou mezeru. Bahno neni uplne zarukou destrukce, zalezi na tom, jake bahno to je, na Sudetech je hodne pisku, coz ve spojeni s bahnem udela svoje.

                    0 0
                  • jonti  

                    Desky, a kdyz pokracujes dal a hodne brzdis plechem, tak to vic nici i kotouc.

                    Hodne pomuzou sintered desky a moderni konstrukce zadni stavby s trmenem uvnitr stavby.

                    0 0
                  • vt  

                    Ja vozim polymerove desky, loni na Sudetech jsem to zanedbal a musel jsem v Machove menit :-/ Pak jsem jel jeste jednu 100ku ve srackach a co jsem na ne ted koukal, tak jsou ok, takze bych odhadl, ze tech 450 vydrzi, ale asi to je tak na hrane …vzal bych nahradni, kotouc urcite ne.

                    Je dobre davat bacha to, kdyz uz obrzdis plech na plech, nejen, ze to desne vrze, ale trmen se hodne prepaluje az se muzou vytavit pisty :-/ … kdyz jsem zastavil na obcerstvovacce, tak pani zacala cmuchat a bala se ze nekde hori, byl to silenej puch.

                    0 0
                    • Kacko  

                      Mě právě taky vždy odešly desky a až pak kotouče, ale to za sucha při dělších sjezdech v aplách. Nikdy jsem nejel noc delšího v bahně, tak si nejsem jistý takovým tím mikro pískem. Ale 100% beru dva páry destiček, zase tolik váhy to není. Je to jen 8,5k převýšení, takže to zase tolik brždění nebude.

                      0 0
                      • Kacko  

                        Jinak abych to tu uzavřel. Nakonec nám celkem chcalo, bláto bylo už z předchozích dnů a nahoře na smrku slušné bažiny, ale nakonec stačily jen jedny destičky.

                        Naopak mi po 300km odešly ruce, následných 150km v bolestech mě stálo 4 místa a teď po 14dnech mám 3 prsty ve stavu mravenceni jako když si presedite nohu. Ale první týden jsem je necítil vůbec, druhý týden hořely, že nešlo spát, takže je v tom progress.

                        0 0
                  • Raf  

                    S tímhle jsem dojel Sudety loni (dlouhý ok, střední už to nebylo ono a krátký už jsem přední brzdou nebrzdil)… :D

                    0 0
                • vt  

                  JJ, ale videa z toho roku jsou skvela :-)

                  Muj kamarad to dojel, bezne jezdi Sudety 8–9h a tenkrat dospurtoval par minut pred limitem :-) Druhy kolega obrzdil novy spalky, po ceste koupil dalsi novy, vymenil a taky obrzdil a pak obrzdil i ty kovovy drzaky … pak uz zabalil :-)

                  0 0
            • volyn  

              vysledovka rika cca 130 DNS a 70 DNF

              0 0
          • Ter-exx  

            Tak tak, úsměvný pak bylo když jsem u nás navštívil prodejnu s loziskama a po vyjmenování všech ložisek co potřebuju hned věděli co jsem dělal v sobotu.

            Destrukce kola, příště volím půjčovnu.

            Hadry i tělo,na to kali pes,ale ten matroš …to je pro samoplatce peklo!

            0 0
            • Barak  

              To budou fakt nadšený, až jim vrátíš místo kola kus šrotu…

              0 0
              • milan.v  

                No, každý jsme nějaký… :o/

                0 0
                • Barak  

                  Myšlení některých lidí fakt nepochopím.

                  0 0
                  • Tydlii  

                    Tak ono už zničit si kolo na závodě kde se jede „o nic“ jenom z prestižního hovadství, že prostě musím dojet je něco dost těžko pochopitelnýho. Jedna věc je bláto, že to kolo dostane zabrat, že ho mám na ježdění a ne na výstavku, takže se neposeru kvůli laku a většímu opotřebení… ale druhá věc jsou potom bahenní lázně a mechanicky to kolo dodrbat tak že musím půlku věcí vyměnit za x tisíc, pro to teda moc pochopení nemám.

                    • a půjčit si kolo (pokud to není vyloženě půjčovna na závody) a udělat s ním tohle, tak bych lezl kanálama twl…
                    0 0
                    • volyn  

                      Pulku veci vymenit..... to je nesmysl pokud jezdis na normalnim, kvalitnim kole co je servisovane. Pokud to nepustis nekde v plne rychlosti do stromu, tak to neco musi vydrzet. Znicit nove brzdove desky za jeden, byt rozblaceny, XC zavod. To mi prijde jako blbost. Jet po 700km najetych na zavod a v blate je dodelat, je trosku jiny pribeh.

                      Obecne jako u auta, musis mit pripravenou kasu na spotřebák, takovy je život.

                      0 0
                      • Tydlii  

                        však jo, je to normální. akorát si otevři fotky třeba z loňskýho znojma myslím, od určitý fáze už je to moc a v takovým extrému věřím tomu že to kolo dost zrasíš klidně za závod. jinak máš pravdu samozřejmě.

                        0 0
          • volyn  

            ten pocit,ze tam zase rok nemusis :)

            0 0
            • Blunderbuss  

              Účast je snad dobrovolná?! ;-) Já tam naštěstí jezdím poměrně často během roku, tak si trať a další krásné terény mohu projíždět v klidu v pěkném počasí, bez davu lidí a odpustit si některé zlomyslnosti stavitele trati. :-)

              0 0
    • Tydlii  

      https://mapy.cz/s/petubajaju

      V sobotu zkusím zajet bez zastávky, tak si udělám aspoň trochu představu. schválně tam mám závist nakonec, abych simuloval ty závěrečný brdky co tady před nimi varujete.

      0 0
      • Davidakta  

        Doufám že dáš nějaké informace po závodě, já tipuji,že nedojedeš:)

        0 0
        • Barak  

          Je mladej, to urve. Ale bude to boj.:-)

          0 0
          • Davidakta  

            Já myslím že urve prvních 50km a pak mu starý bardi zlikvidujou hlavu. Přestane jíst, pít a končí :-D

            0 0
        • Tydlii  

          tak určitě. dík za motivační tip, povíme si to v cíli.

          0 0
        • grafik  

          Taky doufám, že pak napíše. Dojede za cca 7:30 – 8:30.

          0 0
        • Melvin  

          Proč by nedojel? Se sedmi tisíci to dá v klidu. I kdyby mu někde ke konci seklo, tak se trochu nají na občerstvovačce, orazí a v klidu to dojede.

          0 0
      • TheJD  

        Nejak ti tam chybi delsi kopce :D

        Ja chtel jet Drasala minuly rok, tak jsem si tam zajel tyden predtim projet kus trasy. V Holesove mam rodinu, takze jsem vyrazel primo po trati. Jel jsem to viz obrazek. Nakonec jsem toho ujel o dost min, nez jsem planoval. Bylo hrozny vedro, i kdyz Garmin mi ukazal prumernou teplotu jen 23 °C, ale na obloze nebyl ani mracek. Nekolik useku bylo znicenych od lesaku, zluta byla za Chalcovem skoro jako tekuty pisek. Jel jsi a najednou ses zacal hrozne borit. Bylo to po destich, ale ne moc velkych. Kdyby jeste pred zavodem zaprselo, bylo by to jeste horsi.

        Zaver je, ze jsem se na zavod vysral. Trat, co jsem projel, hrozne nudna a netechnicka, ale opravdu hodne fyzicky narocna.

        0 0
      • Rubi  

        zavod nenasimulujes, tohle prejedes a drasal bude uplne jiny, prevyseni a delka bude stejna ale jsou tam jiny kopce a hlavni rozdil je ten ze je to zavod, takze to prepalis (i kdyz si ted myslis ze ne) a pak se nejspis budes trapit. Ale se 7K najezdem letos to dojedes naklid, i ta bedna je realne, loni v tvoji kategorii byl 3. az nekde za 100… zalezi jak se to sejde

        0 0
        • Tydlii  

          proto cíleně přepálím ten trénink abych věděl jak se budu cejtit :)

          0 0
          • Rubi  

            jel uz si nejaky zavod?

            0 0
            • Tydlii  

              jojo, vloni Transbrody, Ralsko,

              a Jesenickýho surovce (tam jsem jel se skupinkou co se ztratila a pak se eště rozšvihal a zasekl si riditka do rámu)

              0 0
              • mikub  

                Tak to sis už asi všimnul, že závodní mordor nejsi schopen na samostatné vyjížďce simulovat ;)

                0 0
                • Tydlii  

                  zajisté :) . obzvláště stav trati na ralsku (přestože šlo o nejlehčí z těch tří) byl výmluvnej. taky z laku na zadní stavbě mnoho nezbylo. na to že jsem startoval úplně zezadu a dojel okolo 140. místa bych řekl že to nebylo špatný. A taky si moc dobře pamatuju, že i když jsem začátek hrozně pálil třeba půl hodiny, tak jsem měl na posledních 20. min. sílu chytit si chrta po defektu a jet za ním pilu až do cíle, což mě vyneslo ještě asi o 30 míst.

                  ale nepřišel jsem se sem poměřovat, šlo mi o užitečný rady a jen jsem chtěl nastínit jak na tom jsem :) a za takový fakt nepovažuju nedojedeš, dojedeš v slzách, zničíš se, pojedeš to na dědka 8 hodin a podobně. zajímalo by mě kolik z vás má chlapi pivní paňdero a vůbec by se neodvážilo ani odstartovat :). a to není mířený na tebe, obecně co se tu objevuje. ale vpoho, holt do mladýho si musíte rejpnout, že :)

                  0 0
                  • Davidakta  

                    Podle mého názoru, maj rodiče jen jedno dítě a je to čistej debil.

                    0 0
                    • Tydlii  

                      na základě čeho tak soudíš? :)

                      myšlenkový pochody některých lidí mě fakt udivují a ty nejsi vyjímkou.

                      Tohle forum je fakt nekonecna studnice xDDD

                      0 0
                    • Tydlii  

                      Jinak tedy děkujeme za názor, tady máte klíčenku.

                      0 0
                  • mikub  

                    No, myslel jsem to trochu jinak (vezmu podle své zkušenosti). Na sólo vyjížďce prostě nejsem schopen jet takovou kudlu jako na závodě. Takže z mého pohledu mi přijde úsměvné myslet si, že si naplánuju dlouhou vyjížďku, na začátek to napálím a tím si budu simulovat pocity v závodě a budu zkoumat, jak předejít přepálení začátku (tím neříkám, že si to nemáš zkusit. Sice to imho nepřinese to, co si od toho slibuješ, ale nějaký přínos to určitě mít bude).

                    Jinak teda, když jsi zmínil to předhodnocení tvého výkonu, tak jí hlasuju pro to, že: dojedeš, zničíš se, během závodu přijde chvíle, kdy k slzám nebude daleko :D

                    0 0
                    • Pikaču  

                      Ja bych doplnil jednu užitečnou pro Tydlii. Zavodama se taky trénuje ( zkusenosti, rozložení sil, defekty, stravovani a pití).....

                      0 0
                    • Tydlii  

                      však v klidu, tamten pán byl nějak agresivní, to mě moc nejde přehlížet. taky bych se sobě z vašich pozic asi trochu smál. A nikdy jsem si nemyslel že nasilmuluju závod vyjížďkou po úplně jiný trati, ale myslím, že vyzkoušet si jízdu s podobnejma parametrama mi může pomoct, to je celý.

                      0 0
                  • Rubi  

                    hodne tech pivnich pupku co ti tady psalo to dojizdi do 50, jednou se tomu svemu prispevku zasmejes, treba jak ses chytl chrta a dojeli jste 140. tam uz zadni chrti nejsou :-))) chce to ty zavody odjet, vsichni jsme si tim prosli a stejne ti ze startu budou vsechny mozne rady pripadat jako nesmysly…

                    0 0
                    • Tydlii  

                      Tak pojem chrt je dost relativni. Vzhledem k tomu, že jsem dojel s časem cca +25 min. na vítěze, tak jestli tam ten chlapík spravoval 10 minut, tak jel určitě do stovky, byl pro mě chrt. (hlavně byl hubenej a to stačí :D) Po Orlíku budu moudřejší, sám jsem zvědavej kam mě těch několik měsíců tréninku od posledního závodu posunulo :)

                      ale chápu že na zkušenější borce to působí směšně no.

                      0 0
                  • mrazik01  

                    Z respektu k tobě, na bednu nemáš na žádné trase. Tady ve Zlínském kraji je pro tebe moc velká konkurence kluků, kteří jezdí několikrát ročně na soustředění s nájezdem hodně přes 10000. A pokud dojedou i kluci z Headu, tak budeš v kategorii tak 10. a budeš rád.

                    0 0
                    • Tydlii  

                      Oukej, já to beru :) pouze jsem se podíval na výsledky z loňska viděl 6,5h na 3. Místo a to je cely :) abych po 3/4 roce tréninku od nicnedelani jezdil bednu v adekvátních konkurenci to bych musel bejt Superman .

                      0 0
      • embi  

        ta Tocna na konci je dobra :-D

        0 0
      • Kacko  

        Chybí ti tam delší kopce, mrkni na trasu co jsem ti posílal výše, mám to tu naježděné a snažím se co nejvíc využívat kopce. Kdybych neměl v sobotu závod, tak se klidně přidám.

        Jinak ten závod fakt nebude tolik o té výkonnosti. Na malevilu dva roky zpět jsem vzdal na 77km. Ráno jsme měli mít od resortu připravenou cyklo snídani, ale nebyla. Tak jsem do sebe dal vajíčka a 3 kolečka okurky co tam byly. Ta okurka mi zablokovala žaludek, dokázal jsem cucat jen pomeranče se solí, zbytek břicho nepobíralo. Dostat to ze sebe se mi nepovedlo a na 77km, kde ještě byly takové ty tvárnice napříč do kopce jsem se na to musel vykašlat.

        0 0
    • TheJD  

      Kdyz uz se tu bavite o Drasalovi. Dejte prosim nejake tipy, co se tyce obcerstvovacek, piti a jidla s sebou. Zatim jsem jel jen kratke zavody do 2 hodin, nebo endura, kde je obcerstvovacka v klidecku.Jak je to na maratonech, kdyz chce clovek neco zajet?

      Berete si do kapes jidlo na cely zavod, nebo vyuzivate obcerstvovacky? Na obcerstvovackach jsou k dispozici i plne bidony, nebo si doplnujete ty vlastni? Kolik casu tak stravite na jedne obcerstvovacce, kdyz uz nemate piti?

      Diky za odpovedi. Myslim, ze se to bude hodit i Tydlii, kdyz chce jet A Drasala. Ja letos planuju z maratonu zatim Dolni Moravu a TT etapu z Trilogy, protoze tam by se snad nemelo jezdit po narocnem vyjezdu na kopec po siroke a hladke lesni ceste dolu.

      0 0
      • MaTHa  

        Tak široká a hladká cesta dolů na Trilogy fakt nehrozí :-)

        0 0
        • TheJD  

          Trilogy uz jsem par let zpet jel, tak vim, ale tehdy jako enduro.

          Nicmene TT etapa bude uplne nova, ale o nedostatek techniky dolekopcom se nebojim. :)

          0 0
          • MaTHa  

            Já myslím že spoustě lidí co přijede jenom na Nova cup to moc chutnat nebude :-)

            0 0
            • TheJD  

              Tak to asi ne. :D

              Ja mam kazdopadne na TT odjete vsechny rocniky endura a z Trilogy tam bude Jansky vrch, ktery jsem si zapakoval minuly rok pred TT endurem, takze vim, jak ta trat bude vypadat. Trochu se bojim jen toho Janskeho vrchu, kde to je o hubu i na enduru, jak je to prudke a sype se to.

              0 0
      • JMT  

        Kdyz chces zajet tak jsou obcerstvovacky od poradatele na nic a pouzijes max bidon od nich. Zbytek svoje. Kdyz jedes tak napul tak bych si vzal do kapsy dva-tri svoje gely a zbytek od poradatele. Kdyz jedes na dojeti tak prezijes v poho s tim co ti po ceste daj

        Jak to bude letos s bidonama, je asi jen ve hvezdach. Prymulovi by se asi erarni bidonek uplne nelibil :-) prinejhorsim budes muset doplnovat svuj

        0 0
        • Tydlii  

          2× 800 ml by mi mohlo stačit ne? jestli mi někdo podá balenou vodu, abych nemusel zastavovat, tak se dochlemtnu tim…

          díky bohu za rám na 2 flašky. :D

          0 0
          • JMT  

            2×800ml na 120km mtb zavod dle meho absolutne nestaci. Pocital bych minimalne s dvojnasobkem a lil to to do sebe cilene uz od zacatku. Ne jak az budes mit zizu. Hele podle me to dojedes, ale jesli nebudes resit jidlo a pyti tak se hrozne dojebes. A je fuk s jakym prevodnikem

            0 0
            • TheJD  

              Tak to zcela jednoznacne. Vzdyt to ti nejrychlejsi jezdi 6 hodin a jestli bude vedro, tak bych pocital alespon s 4 litry tekutin, coz je 5 velkych bidonu, spis jeste vic.

              0 0
              • Tydlii  

                4L jsem vypil na 10h švihu, to jsem lemtal fakt poctivě a doma pak ani neměl žízeň. jestli bude vedro, tak vypiju víc, ale to znamená zastavovat a dolejvat si.

                0 0
                • jonti  

                  je to dlouhy zavod, tam neni problém pul minuty na obcerstvovacce, kdyz ti dojde tam v jednom kopci za 5km ztratis 15 minut. v klidu dolejvat a hodne jist. kdyz budes v pohodebi na 90. km, zacni zavodit.

                  0 0
            • Smazaný účet  

              Jo jídlo a pití bych řešil mnohem intenzivněji než nějaký převodník. Pokud mu budou chybět (přebývat) vpředu dva zuby, tak prostě některé pasáže chvilinku potlačí. Pokud do sebe v intenzivní zátěži nalije jonťák nebo gely, na které není zvyklý a poblije se nebo si rozhasí žaludek, bude mít větší problém.

              0 0
        • TheJD  

          Dik. Tak mi to staci. Nebyva tam pretlak na to doplnovani vody? Nebo davaji petky, ktere si prelijes?

          0 0
          • Rubi  

            pani to dolivaji naberackama, pripadne jsou otevrene i zavrene bidony nachystane na stolech, zas je treba si uvedomit, jestli jedu o bednu, nebo jsem na 100 miste a tech par vterin zdrzeni mi jen prospeje a jeste neco zakousnu :-) Prvnich 50 ma vetsinou bidon do ruky, kdyz to holky stihaji.

            0 0
            • TheJD  

              Ja jeste maraton nejel, takze to bude hlavne poznavacka :), ale kdyz uz jedu zavod, tak chci neco zajet. Jsem zvykly jezdit v kuse a zastavovat jen pro vodu u studanek a jist za jizdy. Vykonnosti na tom nejsem spatne, ale top10 to nebude. To je mi jasne uz ted, jen nechci zbytecne travit cas na obcerstovackach. Jestli to budou dolevat sufankama, tak to bude idealka. To uz jen staci vymyslet, jak zmanagovat 2 bidony. :D

              0 0
              • mikub  

                Na KPŽ je kolem stovky takový blbý místo. Je snaha na občerstvovačkách ještě nestavit, ale erární bidony už jsou rozebraný :)

                0 0
              • Rubi  

                na kratkych dojizdis jak?

                0 0
                • TheJD  

                  Ja zatim jel jen par malych zavodu.

                  2018 a 2019 Sobesicka mulda, ale kratsi, 15 km, 14. a 12. misto

                  2019 Boskovice PDV, 7. misto

                  2019 Skalicka tour 20. misto

                  Navic jsem se dost zlepsil oproti minulemu roku, tak jsem zvedavy, jak zajedu letos.

                  0 0
          • jonti  

            mozna prvni obcerstvovacka, dal iz je startovni pole hodne roztrousene.

            0 0
          • mikub  

            Tak je hlavně velká otázka, jak to letos vůbec bude…

            0 0
      • tomxxx  

        Když odhlídnu od toho, že nevíme jak budou občerstvovačky, tak pokud nejedeš na bednu, na dlouhém drásalovi to chce jíst i něco jiného než gely a banány a vklidu si zastavit aspoň na občerstovačce. I kluci co to jeli pod 6 hodin, normálně pak už zastavili, nabrali si jídlo, ztráta pár sekund. Ono pochopíš poměrně rychle, že ve výsledku ztratíš méně, když se dobře najíš. Samozřejmě, že ti první to nedělaj, maj vyzkoušeno co jíst, každému sedí něco jiného, ale rozhodně neni k smíchu si dát na dlouhém závodě třeba housku se šunkou.

        Něco jiného jsou závody do 3 hodin, tam si vezmeš pár gelů do kapes, max si chytíš jeden banán a dojedeš to v klidu.

        S vodou to byl hlavně na drásalovi dost problém. Dávaj bidony, ale byly roky, kdy třeba zbyla obecně voda na prvních 100 a pak ostatní (a všichni z kratších tratí) měli sucho. Rozhodně to chce dvě lahve a furt udržovat alespoň jednu plnou, aby člověk dojel aspoň na další občerstovačku s tim co má, kdyby na jedné nebylo.

        0 0
    • Tydlii  

      ještě teda se zeptám, zdůrazňujete nepřepálit to – dá se taková poučka převést na tepový zóny třeba? pokud jo, tak jak?

      0 0
      • saxanajam  

        Maximálně 99% TF MAX, víc bych to nepral :-).

        0 0
        • McBlacky  

          Tezko rict, protoze na 99% ten co vyhraje tvoji kategorii bude mit najeto mene nez ty. A z lidi co te predjedou 95% urcite.

          Takze nejaky rozlozeni sil je pak jen kompenzave toho ze nevis jak zavodit.

          Realne bys totiz mel jet hned v prvni hobby skupince za elitou

          0 0
      • rdx  

        nevim jak ostatni, ale ja mam zavodni tepy uplne nekde jinde nez pri intenzivni treningove jizde… Podival bych se do zavodni historie (pokud nejaka je) a podle ni zkusil nejaky hruby nastrel kde se pohybovat. Nicmene pri tak dlouhem zavode ty tepy stejne budou padat a jet jen podle nich bez nejake historicke zkusenosti se moc neda … Hlidal bych si jen cerveny cisla zbytek jel na pocit, nic hroznyho nez ze si na pulhodky sednes do pangejtu se stat nemuze :)))

        0 0
        • mikub  

          S tou TF to mám úplně stejně ;)

          0 0
          • volyn  

            me prijde,ze jsem v anaerobnim pase 30 vterin po startu a nevymanim se z nej az do cile. Po kazdem delsim zavode jsem v soku, jake prumerne tepy dokazu produkovat.

            0 0
      • TheJD  

        Ostatni tu budou znalejsi, ale za sebe bych zduraznit nechodit do cervenych, tedy nad anaerobni prah. Jinak myslim, ze by mohla byt dobra tak polovina intervalu mezi tepovymi prahy, mozna kousek niz. Kdyz ti zbudou sily, muzes to napalit ke konci, kdy uz vetsina lidi nebude mit sily na zrychleni.

        0 0
        • mikub  

          Tak v prvním kopci do červených musíš. Ono se pak zpomalí, ale je potřeba tam v ten okamžik být. Pokud budeš úzkostlivě hlídat ANP, tak ti ujede skupina, se kterou bys vydržel do konce závodu a potom ve slabší skupině taháš, ale dojedeš jenom jednotky odpadlíků.

          Představa, že si necháš síly, ke konci zrychlíš a uděláš tam desítky lidí je dost úsměvná. Když ale vydržíš kouslej s lepší skupinou, tak za sebou v prvním kopci necháš v pohodě několik desítek lidí.

          Prostě, je umění dobře načasovat vystoupení ze skupiny eliťáků ;)

          0 0
          • Tydlii  

            Nevím kolik bude lidi , ale nebude problém se zezadu promotat rekreační částí startovacího pole?

            0 0
            • jonti  

              Ne, na Drasalovi se startovni pole rozmelni mezi trasy OBR, A, B. Prave proto je tady casto nejlehci dat na KPZ bednu v kategorii, kdyz mas stesti.

              0 0
            • mikub  

              Jak píše jonti, to startovní pole není tak masivní.

              Navíc, prvních 7 km je po relativně široké cestě do kopce, takže tam úplně nehrozí nějakej špunt a když na to máš, tak se dá hodně slušně předjíždět ;)

              0 0
        • Polopol  

          jak pise mikub. tohle je uplna blbost…

          0 0
      • saxanajam  

        Dobrá, tak teď vážně bez sarkasmu. Bude to dlouhý, „motal“ bych se na začátku někde ve spodní polovině smíšeného pásma, na rovinkách a mírných stoupáních klidně i na nebo těsně pod AP. Přidával bych si postupně podle pocitu, ale intenzity nad ANP bych si „šetřil“ až na konec závodu.

        0 0
        • Polopol  

          ty jo zrovna na drasalovi vsichni moji znami od spicky po reknene cas do 7 hodin jezdi prvni kopec podle stravy hodne blizko maximalce.

          0 0
      • Cryzyy  

        to je hodně o zkušenostech, které ale nemáš, na tepy se dívat nedá a po startu už vubec ne, pocit většinou nezklame, ale stejně telo dokáže překvapit, takže pul hodiny rozumnej šrot a pak si to nejak vyhodnotit, máš z toho nejakej pocit, znáš lidi co jedou kolem a pak se s tim da pracovat, když to jede a jsi kde potřebuješ, nebo máš hodně dobrej den a letišť, tak to je super, když to není úplně ono, tak se da závod ještě nejak zachránit takticky vyzralou jizdou, když je to úplně blbý, může to být ještě pořád docela hezký výlet :-)

        0 0
        • Tydlii  

          díky všem :) . na predchozich zavodech jsem jeste nemel tepak, nepouzival stravu, takze zadny data pro srovnani nemám. pojedu orlík béčko tak z toho budu mít alespoň odhad jak na tom jsem. i když srovnání na drásala je to prachmizerný, tak furt je to víc než nic

          0 0
          • MilanT  

            Neboj se nic,Orlík dá taky pěkně zahulit. Podle mě je hodně na morál tím že je dvoukolový.

            Když si představím některé úseky že je pojedu ještě jednou...... Orlík jezdím zásadně z tohoto důvodu jen po trase C.

            Drásala jsem jednou jel B. Ty krpály jsou tam dost a dost únavný a jak tu někteří píší,když už si myslíš že je to za tebou jsi na úpatí dalšího a to až do konce :-)

            Jo a můžu potvrdit že tam žádné roviny v podstatě nejsou,buď nahoru anebo dolů.

            Přeju hodně štěstí na Drásalovi.

            Na Orlíku se uvidíme, já už budu mít po závodě a budu Ti fandit při průjezdu do druhého kola :-)

            0 0
          • McBlacky  

            Na Orliku se chyt kohokoli od nas a uvidis. Kluci maj najeto mezi 5–6tkm.

            0 0
            • 01carbon  

              neco jako catch me if you can :-)

              0 0
            • mikub  

              Jenže vaši kluci to mají takhle už několik let za sebou. Tydlii první rok. Loňské výsledky nenaznačují, že by na tom byl nějak extra dobře a takový skok přes zimu prostě neudělá. Taky bude startovat zezadu, takže vaše kluky vlastně ani neuvidí ;)

              0 0
            • jakub_kencl  

              To bych nedělal :-D

              0 0
            • rdx  

              ty ho chces zabit :))

              0 0
            • Tydlii  

              Jak píše mikub – vaše kluky uvidím na bedně a pak na netu na fotkách :D . Béčko na KPŽ při startu ze zadu je zabity tím , ze proste než se promotas rekreační sekci tak je v kelu nejen vaše elita , ale i spousta hobiku. Nemluvě o tom, ze na vaše kluky mám tak 7+ kg nadváhu :D .

              0 0
              • tomxxx  

                7 kg plus a 100W mínus

                0 0
              • embi  

                Musis mit na zacatku trochu moral to tam rvat ze stran trati.

                0 0
                • Tydlii  

                  trochu jo, ale zas kdyz se rozsvihas tak si moc nepomuzes. nelepsi jsou baťůžkáři co jedou vedle sebe a povídaj si a když si křikneš tak ignore

                  0 0
                  • RUSH  

                    Tak na Orlíku zrovna není problém se prokousat dopředu. Navíc je pěkně zvlněnej, dá se tam lecos dohnat. To v Plzni nebo třeba v Boleslavi, když Ti předek ujede hned na začátku, tak už pak není šance něco dohnat.

                    A hlavně, pokud se bude na Orlíku startovat ve vlnách po 50 (?) tento problém prakticky odpadá. Startuje se podle koeficientu z loňska.

                    0 0
                    • Cryzyy  

                      v Boleslavi sice nedoženeš, ale zase kde jinde předjedeš 600–700 lidí :-D

                      0 0
                      • tomxxx  

                        Já na Boleslav už odmítám jezdit. Po startu je to tam strašně nebezpečný, protože prostě musej startovat od autosalonu škodovky.

                        0 0
                        • Cryzyy  

                          Plně souhlasím, já tam jel jenom za účelem plnění podmínek smlouvy (co by člověk pro peníze neudělal :o)) Stojíš na konci, start… pořád stojíš, koukáš na první jak se vracejí Učkem po startu a jedéééš :-D Až dolů k řece to bylo dost nebezpečné, občas někdo lehnul, pak už jsem jenom musel v těch prvních uvozech poslouchat, že nemám předjíždět, když ostatní tlačí, že si stejně nepomůžu.

                          0 0
                          • volyn  

                            nesmyslny zavod stejne jako Karlstejn. Po startu kousek jednokolejka v lese a 10 minut stani ve fronte, tlaceni. Tam uz nikdy. na KPZ B jedine tam, kde je na uvod poradnej kopec co to potrha,jako treba Sumava

                            0 0
                    • Tydlii  

                      tak jestli bude start po vlnách, tak tenhle problém odpadá no. zas mě nikdo nepotahá, z jednoho kpž závodu vloni těžko budu mít nějakej kvocient takže budu startovat někde na chvostu