Koupit jetý Author Modus 2009 Carbon?

88 nepřečtených
  • JIRKAZDA

    Zdravím všechny :)

    včera jsem si všiml zajímavé nabídky na aukru. Jedná se o čtyři roky jetý (5000km) Author Modus 2009 Carbon ( http://aukro.cz/show_item.php )

    Je mi jasné, že už má něco za sebou, tudíž nemohu očekávat kvalitu jako u nového nebo zánovního kola. Ikdyž, vzhledem k tomu, že nemám tolik volného času na cyklistiku jako v minulých letech jsem o něm zkoušel uvažovat, využíval bych ho spíše rekreačně nebo na hobby závody. Jsem ještě student a loni jsem si koupil pro mě suprové kolo Rockrider 8.1, za které jsem dal s výbavou 20 000.- , bohužel mi ho nějaký šmejdi ukradli :( ..

    Prodávají kola udavá:

    AUTHOR MODUS Karbonový lehký rám – model 2009. Ježděno cca 4 sezony.vel 19" Nyní je tedy po celkovém servisu a seřízení (www.BIKEDEPO.cz) má nový střed včetně převodníků SHIMANO DEORE, novou kazetu, nový řetěz. Vše doložím doklady. Kolo má samozřejmě známky používání, ale je 100% funkční. Cena nového byla 28 000,–.

    Mohl bych vás poprosit o radu, jestli je vhodné tohle kolo koupit či ne?

    Díky za pomoc ;)

    0 0
    • Vilém  

      Jeste bych to parkrat prekopiroval a zalozil alespon 6–7 totoznych threadu.

      Pak je mnohem vetsi sance, ze ti nekdo odpovi.

      Taky muzes jednotlive thredy posilat nahoru, at jsou na ocich, staci do nich neco pripsat.

      0 0
      • JIRKAZDA  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • JIRKAZDA  

        OK, díky.

        0 0
        • Vilém  

          No bud jsi nekomu dal dobry tip, nebo uz jsi to stejne koupil, takze uz to nebude potreba.

          Ale za ty penize to nevypadalo zle.

          0 0
          • JIRKAZDA  

            Vždyť kolo ještě nebylo prodaný.

            0 0
            • Vilém  

              Na zacatku ne, ted uz ano:)

              Takze jsi ho koupil, nebo poskytl tip? Nebo si udelal reklamu vlastnimu prodeji?

              0 0