Koupě silničního kola - cca 20.000 Kč

181 nepřečtených
  • Lakru

    Dobrý den,

    rád bych si koupil silniční kolo, nemám ale bohužel tušení, jaká kritéria volit při výběru, žádám zde proto o radu.

    Měřím 184 cm, vážím cca 73 kg. Jsem totální amatér – v životě jsem na silničním kole neseděl, ale říkám si, že když jsem doteď pořád jezdil po silnici, nemá smysl jezdit na ničem jiném než na silničním kole. Půjde o moje vůbec první kolo (pokud nepočítám stařičkýho Olprana, na kterým jsem jezdil, když mi bylo třináct, nebo trekkingové kolo, které jsem si roky půjčoval od bratra). Jezdíval jsem na vyjížďky tak do 20 km, nedávno jsem se přestěhoval do Prahy a na kole bych chtěl poznat širší okolí (tj. chtěl bych jezdit násobky těch dvaceti kiláků). Long story short, o kolech vím kulový, proto se tu ptám, jaký kolo si koupit, případně – a to je zřejmě pravděpodobnější – se ptám, co dalšího mám o sobě prozradit, abyste mi mohli poradit, jaký kolo si koupit.

    Jsem ochotný dát cca 20.000, absolutní strop je 23.000 Kč. Jde mi o nejlepší poměr cena-výkon, takže silniční kolo s pěknými parametry za 15k upřednostním před kolem, které bude mít parametry mírně lepší při ceně 23k.

    Kolo nemusí být nové. Koukal jsem po bazarech, kde jsem našel kousky i do 10k, ale nejsem schopný posoudit jejich kvalitu (předpokládejme, že prodejce je solidní a kolo má udávané vlastnosti).

    Je dobré třeba toto (?) (berte to jako výkop):

    http://www.cyklobazar.cz/…bon-vidlice/

    0 0
    • LuckyStrike19  

      Zkus tohle. Maxbike

      0 0
    • Ma7ous  

      Určitě bych se nehnal do nového kola za takové peníze, kort když kupuješ první kolo a ještě ani nevíš co tě bude vlastně bavit :)

      Tvou vybrané kolo pokud tě bude vyhovovat geometrie si myslím že není velká chyba a ještě tě zbudou nějaký peníze na dokoupení další výbavy.

      0 0
    • Zdenda CUBE