• EasyShare

    Ahoj všem,
    rád bych se Vás zeptal jaké byste mi doporučili silniční kolo do 20000?

    Bylo by to moje první silniční kolo. Na horském mám už hodně najeto a už dosloužívá. Terén je sice na horách zábava, ale tam se dostanu jen párkrát do roka. Na horákovi je ježdění po silnici docela děs, díky silným pneumatikám to duní a za hodně šlapání málo muziky. To když vyjedu z domova, tak jiná možnost, než jezdit po silnici není.Začínám být nadšencem silničních kol a vůbec té jízdy po určité trase.

    Teprve budu začínat, takže bych postupně začínal na malé vzdálenosti. Je to jediná varianta sportu, který bych chtěl dělat ve volném čase. Rád poznávám nová místa.

    Docela se mi líbí Merida, ale bohužel se v těchto strojích nevyznám. To kolo by mělo něco vydržet a mělo y být pohodlné… Předem díky

    0 0
    • zubatec  

      Jestli se ti líbí Merida tak do ní jdi. Já ji mám (viz profil) a nestěžuju si. Rám je příkladně tuhej, ale taky tvrdej jako beton, ten ti neodpustí nic. Co zkusit třeba něco ojetýho z www.cyklobazar.cz , za 20k tam najdeš pěkný kousky :-)

      0 0
    • petrun  

      Pokud trváš na Shimanu a nehodláš na tom závodit, tak tohle je docela bytelný stroj : katalog.cykl.cz/in­dex.php?action=ka­talog&typ=9&of­fset=270&id=74055 Já bych šel ale do Campy : www.global-sport.cz/…-mirage.html Shimano je dobrý, ale v levnější třídě je Campa trvanlivější. (Pro mně je to navíc srdeční záležitost.)

      0 0
      • nooski  

        Souhlas, navíc ten Šírer bude super a za ty prachy má Mirage i Khasimy. Pokud něco kupovat komplet, tak určitě toho Šírera. Na Meridy kašlat, kámoš má od Meridy levnou silničku a je to běs, rám dokonce nemá ani patky rovně, takže po každém vyjmutí zadního kola jej musí zpátky jakoby „centrovat“.

        A stejně nejraději bych si kolečko poskládal pěkně dílek po dílku, ale to už chce mít trošku přehled v komponentech a taky to chce čas pochopitelně:)

        0 0
        • petrun  

          Ten Šírer má Mirage 07 což znamená i Ultra Torque kliky. Podle mně to bude mnohonásobně větší držák než Merida na Soře. Do Sory bych nikdy nešel.

          0 0
      • Zerocool  

        taky mám na jaro zaostřeno na toho šírera, zdá se mi v této ceně bezkonkurenční nebo se mýlím…?

        0 0
        • rasto  

          daleko od pravdy nebudeš. navíc, rám má perfektní geometrii. je vidět, že to (alespoň částečně :-) prošlo rukama bývalému závodnikovi.

          0 0
    • Hombre  

      Pred par dny se tu diskutovalo na stejne tema, jen cena do 25 000kc, tam treba najdes, ze Meridy letos uz pry nejsou a nejake tipy, mrkni se tam…

      0 0
      • EasyShare  

        díky za tipy, poskládat si kolo od základu je super věc… Dnes si dovedu nechat poskládat počítač též z vybraných dílů jako zkl.deska,pevný disk,ale dříve jsem byl rád když jsem koupil kvalitní bednu a dovnitř jsem se jako dnes nehrabal.Takže kolo z dílů raději ne, možná časem.Teď by to asi nedopadlo dobře. Ten Šírer už nemá ráfky jako Merida 901. Jakou to drátování hraje vůbec roli??

        0 0
        • A-n-i-m-a-l1  

          když jsem si na jaře vybíral kolo taky jsem uvažoval o Šírerovi, nakonec jsem sáhl po Meridě 905 comp. Jinak jak už se tu psalo Meridy nejsou a do konce roku ani nebudou. Šírer na miragi rozumná volba za daný peníz

          0 0
        • petrun  

          Ten Šírer má zapletený kola „Campagnolo Khasmin“. Hlavní rozdíl je že nejsou na konusech ale na ložiskách. Jinak nevím. Na MTB jsem měl kola na vysokých nábách s 36 dráty na levných Remerxech. Dnes mám zapletený Mavici a zdají se mi co do tuhosti horší než klasika. Je fakt že zapletený kola mnohem lépe vypadají.

          0 0
    • orca  

      ještě pro doplnění , kola jsou velmi často bez pedálů a tím pádej počítej ještě z cca 1000 a víc za pedály + boty( ? ) . Teda pokud nebudeš jezdit na SPD z biku. I to jde zajisté bezproblémově. Taky se přikláním k Campě , už jenom lepším servisem s dílama-dostupnost.

      0 0
      • EasyShare  

        Tak dneska jsem po delší době vyjel na kole, protože jsem po angíně. No, byl to docela děs, po nemoci žádný síly, snad to bude lepší a lepší…Ten horák zase na asvaltce pěkně hučel. Je znát, že to kolo už je pěknej šmejd: přehazky,brzdy a slyšel jsem nějakou vůli u předního kola…To už vystačí jen na nějaké sjezdyv Krkonoších, kam jezdíme…S tím silničním ale na horách jezdit můžu, už tam taky jezdíme pěknou řadu let a okolí dobře znám. Jinak já si říkal, že u toho kola na fotce nejsou šlapky..Jsou cyklo boty hodně podstatné? Jaktože Merida není? Bohužel v eshopech nacházím dostupnost jen na dotaz…

        0 0
        • petrun  

          Na silničce jsou cykloboty naprosto zásadní. Jízdou v teniskách se připravuješ o velké množství energie. Navíc to ani při rychlé jízdě ze sedla není bezpečné. Dostupnost je lepší zjišťovat telefonicky, některé e-shopy totiž odpovídají na maily i týden. Vzhledem k současnému katastrofálnímu nedostatku kvalitních kol by to mohlo zmařit tvoje plány.

          0 0
          • Zerocool  

            je nutné kupovat spešl boty a šlapky, nebo se dá jezdit na spd a tretrách z biku???

            0 0
            • Lance  

              tak jestli nemas holku tak si nejakou slapku kup, koneckoncu siji kup i kdyz najakou mas, ale myslim,ze ji ani nikomu nebude vadit, ze mas spdecka a tretry z biku jako napr. ja

              0 0
              • Zerocool  

                nepojedl jsi dnes vtipnou kaši??? ptám se, protože s tím nemám žádnou zkušenost…proč se tedy dělá jiný systém na silničky??? v čem je zásadní rozdíl???

                0 0
                • Martin  

                  silniční tretry jsou díky velké styčné ploše kufru s pedálem optimalizované na dokonalý přenos energie… ale zas se v nich nedá chodit, ale praví silniční gurus ráno nasednou, v poledne se zastaví na oběd a večer zas slezou :-)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    ale do začátku bikový pedály a boty stačí…taky jsem na nich asi dva roky odjezdil :-)

                    0 0
            • Vrci  

              dá se jezdit i na nich, ale nedoporučuju turistický tretry. Protože se na siličce točí těžší převody, jezdí se déle a hlavně bez přestávek, tak se skrz měkou podrážku menší kufr snáž promáčkne.

              0 0
              • Martin  

                tak tak. jezdil jsem Adidas Pingora a docela utrpení :-) – kaničky se nedaly po cestě štelovat, podrážka nebyla nejtvrdší, na štrece bolely nohy nové NW Kameleon mají pohodlné štelování, podrážka je tuhá a na štrece už problém nemám

                0 0
            • petrun  

              Dají se použít SPD. Já je zatim taky používam.

              0 0
        • petrun  

          Nejen Merida. Není už spousta značek. Letos už se slev nikdo nedočká (možná ti co kupují plečky). Je to způsobeno mírnou zimou. Lidi ušetřili za hory a tak nakupovali mnohem víc než jiné roky.

          0 0
    • Trance  

      Nevím, odkud jsi, ale i tak moje rada zní, zatím se na silničku vyprdnout a počkat na posézónní slevy…já takhle koupil Authora na 105 za 20000…ale od tý doby, co mám celopéro, tak silničku dost zanedbávám :-(( :-)))

      0 0
    • Zdena  

      skocit z horskeho kola rovnou na silnicku… nechci te odrazovat, ale zkousel si nekdy jet po silnici na silnicce? Ja jen pro jistotu at vis do ceho jdes. Je to trosku neco jinyho nez na sirokych plastich.

      0 0
      • EasyShare  

        Bohužel, ale v nejkratší době si jej půjčím a uvidím…Pokud by to byl jo velký šok tak vyhraje digitální zrcadlovka. Samozřejmě je to kolo o zvyku. Kamarád jezdil taky na horákovi jako já, pak zkusil favorita a hned přešel na novou silničku a neříkal, že by mu to nevyhovovalo…

        0 0
        • EasyShare  

          Pak mě napadá jako řešení koupit slušného horáka, ale já v tu silničku věřím,uvidíme…

          0 0
    • Andrea  

      Za tuhle cenu se da koupit slusne kolo od Sirera, Pells nebo Merida. Bude to osazene nejakou nizsi sadou (nejspise Tiagra nebo Xenon), nebude tam zadny karbon a kolo bude asi dost tezke. V srpnu a zari budou urcite vyprodeje, ceny kol pujdou hodne dolu. Pokud te zajima Merida (podle me ma silnicky velmi slusne), doporucuji SP kolo. Dokazi Meridu sehnat za velmi dobrou cenu, nebo kdyz jim reknes kolik na to mas, kolo ti postavi (treba na Spyderu, jako mam ja). Sidli na Budejovicke vedle polikliniky, web www.spkolo.cz. Nechci delat reklamu, ale ja u nich vse kupuju a servisuju druhym rokem a jsem moc spokojena.

      0 0
    • Andrea  

      Koukam jeste zbezne na web, co treba tento Author? www.solidosport.cz/detail.asp?… Je trochu drazsi, ale uz je to na 105, s karbonovou vidlici. Pak ten Sirer 101 Ultimate Veloce za 22.000 vypada dobre. Od Meridy bych vzala spise 903 nez 901.

      0 0
      • nooski  

        Ten author není na čisté 105 a někdy dokonce nemá ani komponenty shimano a váha je taky docela děs. Pořád jsem pro šírera nebo vlastní stavbu:)

        0 0
        • EasyShare  

          Děkuji za odpovědi…Teď jsem docela na vážkách…Myslíte tedy, že přechod z horáka na silničku je příjemný, co se pohodlí jízdy týče ??? Jinak nevím, ten Author, moc tomu nedůvěřuji…To samé Olpran…koupil jsem od nich tacháč a je to největší a nepoužitelný šmejd. Dneska zas na asfaltce pěkné hučení…Do kopce se s ním jede děsně, když jsem jel jednou s novým horákem od kamaráda do kopce, tak to bylo o ničem jiném, tedy poloviční námaha. Tohle kolo je fakt záběr, to je tak na rovinu a na jízdu z kopce. Takže myslíte, že raději silničku ? Jediné horské kolo, co jsem našel a líbí se mi i stylově. Je to Leader Fox Rover 2007, ty ráfky vypadají kvalitně, ale vidlice z karbonu asi nebude.

          0 0
          • nooski  

            Já taky jezdil jen silnici ale letos jsem si postavil i MTB, je dobré mít oboje, protože každé přinese něco jiného. Oboje je jiný svět a záleží jestli víc chytne ten, či onen. Ale když mám silnice plné zuby, dám si den horala a pak mi zase silnice „chutná víc“.

            0 0
          • petrun  

            No tak to u systému CompactDrive neplatí ani náhodou. Když jezdím na silničce kopce na které jsem zvyklý z MTB, zdají se mi daleko kratší. Na silničce když jdu ze sedla tak do kopce doslova letím jak raketa. Jestli je přechod příjemný to záleží nakolik jsi zhýčkaný z horáka. Mně připadá silnička velice pohodlná. Když dám 100 km tak je to skvělý požitek a báječné odreagování. I když se flákám, chytám lelky a jsem líný jak vandrák v červenci, pod průměr 25 nejdu.

            0 0
            • Janes  

              Víš synku, možná Ti radím trochu jako praještěr, ale na to, aby sis užil na silničce, to znamená mít něco najeto a jezdit pravidelně, jinak se budeš jen trápit.Prostě to není na nějaké laškování typu"občas si vyjedu", to si raděj kup slušnýho bika a na silnici zapomeñ. Kdo si myslí, že na silničce si pohoví protože jede rychleji a snadněji, zapomíná na adrenalin.Pokud jsi stejná krevní skupina, jako já, pojedeš za chvíli na krev a o nějaké lehké projíždce si nech zdát.Promiñ, jestli je to pro Tebe urážlivé, ale neznám Tě, nevím jak a kolik jezdíš, je to spíš taková obecná, lety podložená zkušenost.Prostě můj názor je, že silnička neodpouští zdaleka tolik, co horác.

              0 0
        • sway  

          Souhlas…Author predvadi silenou kombinaci komponentu…pre­feruju celou sadu, ne sadu ala „co dum da“

          0 0
        • MlokCZ  

          Přesně tak a ještě navíc ta carbonová vidlice je stejně s alu sloupkem.

          0 0
          • raceman  

            v tom je tak velikej rozdíl, jestli má karbonová vidlice alu nebo karbonový sloupek??

            0 0
            • Řechty  

              obecně celokarbon bývá lepší, hodně otřesů bere sloupek vidlice.

              0 0
      • petrun  

        Authoři jsou slátaniny z různých značek, takový cyklo-podvraťáci. Meridy už nejsou. Šírer na Campagnolu je podle mně sázka na jistotu. A servis je naprosto v pohodě, Šírer je výhradní distributor Campagnola v ČR.

        0 0
        • EasyShare  

          Je faktem, že kdybych si vzal toho Rovera mtb, tak za Prahou pojedu stokrát pomaleji než se silničkou a bude to namáhavější… Horský kolo je fakt do terénu, jenže já jezdím na hory 2× do roka a tam chodíme spíše pěší tůry.Plánuju na zkoušku z Krkonoš do Karpacze. Je to docela solidní terén,ale to dojedu snad i na mém křápu. U nás jsem cyklostezky projel a bylo to o ničem-spousta neukázněných lidí(chodili i ve vymezeném prostoru pro cyklisty),psi, úzké cesty, kde se musíte vyhíbat. Chtěl bych vyjet za Prahu a zároveň poznávat novou krajinu. Chci aby to kolo taky trochu jelo…

          P.S.: dnes na rovné asvaltce u Štěchovické přehrady jsem jel na tác 2 a převod 6, ten úsek asvaltky byl asi tak 1km dlouhý. Šlapalo se docela těžko a jakmile jsem přestal, tak jsem za chvilku stál.To mě na tom štve nejvíc,že ačkoliv šlapu, tak malý výsledek…Proti větru už úplně bez šance. Takže spíše silnička???

          0 0
          • petrun  

            Tak to si asi bude nejlepší když si nejdřív silničku půjčíš a vyzkoušíš. Některé zkušenosti a prožitky prostě nelze slovy popsat. To si musíš vyzkoušet. Jinak si to těžko představíš.

            0 0
          • Andrea  

            Ja s koupi silnicky taky vahala a vsichni me od toho odrazovali, prave hlavne kvuli pohodli. Ale ja myslim, ze kdyz mas karbonovou vidli, zadni stavbu a sedlovku a k tomu obre sedlo, zadnou ujmu na pohodli nepocitis. To zase ale nekoupis za 20.000 :-( S vetsim rozpoctem by se radilo lip :-)) Takhle hledej alespon karbonovou vidlici a to sedlo je dost dulezite, pro chlapa je asi nejlepsi nejake s dirou. Ale jinak ja jsem ze silnicky nadsena, ta rychlost je super a kdyz tam das kompakty, dostanes i dostatecne „lehke“ prevody. Chvili ale trva sziti s kolem, na prvni posazeni to cloveku prijde vratke, nezvykly je uchop i natazeny posez. Ale na druhe vyjizdce uz je to dobre.

            0 0
            • EasyShare  

              Tak bohužel s tou Meridou by to tenhle rok kvůli nedostupnosti nevyšlo a loňský model kupovat nechci. Po troše přemýšlení jsem zjistil, že ten Šírer bude v dané cenové kategorii 20000,– nejlepší řešení. Chtěl jsem koupit i nějaké ty hadříky, ale kolo má přednost, příslušenství lze časem dokoupit vždy.Vím, že rám má Šírer z duralu, ale ta pření vidlice z karbonu nebude, že ? Ovšem rozhodovací bod padne o víkendu, kdy pokud to dobře dopadne vyzkouším strejdovo kolo, říkal, že ho kupoval kolem 50ky Kč. Přecejen se toho prvního posazení bojím, aby mě to nějak neodradilo. Doufám, že ne a bude to super… P.S.: tachometr asi Sigma? Díky

              • ten Olpran tacháč jim musím odvést vrátit, protože je to šunt a blbne, ukazuje nesmysly a rychlost ukazuje, jen občas, no děs…Škoda,že jsem zničil tu Hamu, ten vydržel všechno a měřil suprově…
              0 0
              • orca  

                jen na okraj – rok starý model není méněceny – v některých případech dokonce lepší než letošní . Pokud by jsi to drobet více sledoval tak by jsi zjistil že roční modely často jsou jen kosmetické změny …

                0 0
                • EasyShare  

                  Tak nakonec budu začínat s ještě lepším modelem, než jsem čekal. On totiž Šírer je dnes taktéž těžko k mání. Sehnal jsem nakonec Šírera 501 Dynamic 2007 Xenon, který má již odlehčený rám a přední karbonovou vidlici. V pátek bych ho měl mít, tak už se těším. Tenhle stroj vypadá hodně dobře. Chtěl jsem 101, ale nešel sehnat. Budu mít velikost S, protože měřím 171,5cm=doufám správná volba. Pedály jsem vybral zatím jen klasické s přezkou, nášlapné až si více zvyknu na silničku…

                  0 0
                  • EasyShare  

                    Raději se chci ujistit: myslíte, že na moji výšku 171.5 cm je velikost S správnou volbou? M je doporučováno od 174cm…

                    0 0
                    • Hombre  

                      No ja mam se svymi 173 cm M a myslim ok, sice jsme davali kratsi predstavec, ale jinak mi to sedi. Zkousel jsem si S, ale tam jsem se pri nejvetsim sklonenem posedu skoro kopal kolenama. Ale mam teda Ridley. Takze zalezi na vyzkouseni a jakou ma ten Sirer geometrii. Idealne porovnej S a M a zkusit event. upravit delku predstavce…

                      0 0
                      • EasyShare  

                        Geometrie je takováhle: www.sirer.cz/?…

                        Já to z toho bohužel nedokážu posoudit…

                        0 0
                        • EasyShare  

                          Takže myslíte, že S je u Šírera moc malé na mě 171,5cm??? Byl by to problém kvůli šlapání? Díky předem

                          0 0
                        • yetti  

                          Merim 172cm a od Sirera bych si pri tech geometriich vybral S. Protoze M by bylo s 562mm delky ramu strasne dlouhy na moji vysku. Mam tenhle problem se svym Cannonem, kde jsem chtel velikost 52 a kamarad pres ktereho jsem to kupoval mi tvrdil, ze mi to bude maly, ze to je tak pro zensky a ze potrebuju velikost 54, tak jsem se nechal ukecat a ted je mi to dlouhy a pekne me to se… Vysku v pohode doladis sedlovkou a podlozkama pod predstavcem a sklonem predstavce, ale delka se ladi dost tezko. Protoze s kratkym predstavcem se silnicni kola chovaji dost blbe a navic to blbe vypada :-(

                          0 0
                          • EasyShare  

                            Představec má PZ RACING CR5.3 OS. Takže doufám, že to S bude dobrá volba. Já jsem se chtěl ujistit, protože na silničce budu začínat. Sedlo si nastavím dle potřeby. Bohužel jsem nepochopil, jak jsi myslel to chování kola s krátkým představcem, mohl bys mi to upřesnit(jsem opravdu začátečník)??? Díky

                            0 0
                            • yetti  

                              Cim kratsi predstavec, tim je kolo sice ovladatelnejsi, ale hur drzi primy smer. Kdyz na biku hodne krosis je lepsi predstavec spis kratky, aby kolo bylo pekne obratne, ale na lehoucke silnicce potrebujes hlavne aby kolo jelo pekne dopredu a abys pri kazdem zafoukani vetru neklickoval po silnici je dobre mit predstavec alespon 100mm dlouhy. Ja jsem ted nasadil 90mm predstavec, abych zkratil delku ramu, a jezdit se na tom da v pohode, ale se 110mm se to chovalo mnohem stabilneji a to je jenom 20mm rozdil.

                              0 0
                              • orca  

                                skromný dotaz : délka představce se měří jako čistá délka a nebo mezi oběma osama (řidítek a hlava)

                                0 0
                          • Vrci  

                            www.wrenchscience.com/Store.aspx?…

                            → fit system → zaregistruj se → změř se → nech si vypočítat geometrii a tu pak porovnej se Šírerem důležitá je hlavně efektivní horní rámová trubka * představec, kterej bys měl mít 11 – 12 cm

                            0 0
                        • Zdenda CUBE  

                          Podle geometrie a délky rámu by ti to esko bohatě stačilo, já mám 178 a rám mám dlouhý 530… proto jsem šel do Cube, ostatní dělají většinou sériáky delší

                          0 0
                          • EasyShare  

                            Doufám, že ano. Ještě jsem prováděl měření mého horského kola a zaslal to mailem panu R.Šírerovi. Tan mi velikost S odsouhlasil, že by to měla být správná volba. Jen zmínil, že je lepší modely vyzkoušet v obou velikostech. Bohužel tuto možnost nemám, kolo mi má přijít přes PPL v pátek v té velikosti S. M je stejně opravdu všude vyprodané. Moje výška je skutečně již zmiňovaných 171,5cm. Několikrát jsem se přeměřil. Neví ještě někdo, o kolik cm se max. pro jistotu může vytáhnout sedlo? Díky

                            0 0
                            • Zdenda CUBE  

                              Sedlo můžeš vysunout v podstatě tolik kolik ti dovolí délka sedlovky to není omezeno ničím, pouze tím že musíš mít určité cm v rámu jinak je to jedno, záleží jen na tom kolik sedlovka měří.

                              0 0
                            • teha  

                              taky záleží jak máš poskládané tělo, délka nohou/trupu/rukou já mám třeba 173, ale spíš delší trup tak mi vyhovujou spíš delší rámy.

                              0 0
                    • petrun  

                      Měřím 183 a mám M. Vyzkoušel jsem si ho osobně. Nechali mně na něm projet. Sedlo mi perfektně. Dnes s odstupem času mohu potvrdit že to byla správná volba.

                      0 0
                      • EasyShare  

                        Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda-li máš u tvého Šírera vysunutá řídítka oproti zkl. poloze, popř. o kolik cm ??? V jakém je to poměru oproti sedlu ( na kolik lze sedlo vysunout)? Dík moc

                        0 0
                        • petrun  

                          Nemám. S řídítky jsem nic nedělal. Sedlo jsem už oproti té fotce dal trochu níž a víc dozadu. Tak jak jsou řídítka z výroby mám teď sedlo 13 cm výš než řídítka. To ale nemusí vyhovovat každému, mám hodně dlouhé nohy i ruce v poměru k tělu. Každý člověk je jiný. Šírer měl pravdu když ti říkal abys to vyzkoušel. Já jsem kvůli tomu zkoušení taky jel z Písku do Českých Budějovic (na kole samozřejmně).

                          0 0
                          • petrun  

                            PS.: Sedlovka má délku 350 mm a mám rezervu 1 cm do maxima. To je označené ryskou přes kterou se nesmí sedlo vysunout. Pokud by to nestačilo dá se koupit delší sedlovka. V tom případě by ale bylo asi nutné otočit představec nahoru jinak by rozdíl ve výšce sedla a řídítek byl extrémní.

                            0 0
                            • EasyShare  

                              Doufám tedy, že to snad s tím S bude v pořádku. To se dozvím ale až v pátek. Pak dám vědět, jestli je S dostačující a správná volba zároveň…

                              0 0
                              • orca  

                                Docela mě bude zajímat jak to kolo bude pro tebe připravené. Po kolika km. ti řekne že máš zajet na kontrolu a pokud budeš u kontroly co fšechno bude muset seřídit a nebo vše ozkouší a nic nebude třeba. Popřípadě jaké závady se v rozjezdu projeví. Dnes jsem byl na „garančce“ asi po 2200km (dřív jsem to nějak nezvládl) a tak bych to porovnal. Díky

                                0 0
                                • EasyShare  

                                  V pohodě. V pátek napíšu první dojmy a spokojenost, či správnou volbu. Pak jedem v sobotu do Krkonoš. Tak tam to kolo prozkouším na avaltkách a pak dám vědět víc. Jak píše petrun, s řídítkami raději taktéž nebudu nic dělat, jen si najdu vhodnou výškovou polohu sedla. Namontuju Sigmu a popř. pedály, jestli je tam náhodou nenamontují sami…

                                  0 0
                                  • orca  

                                    ještě jsem si vzpomněl na jednu změnu – ze začátku dosti podstatnou. A to je délka představce . Do cca 25 jsem jezdil na Favoritu (tak jako většina v té době) pak nic a nástup MTB a před třema rokama druhé MTB a letos opět silnička. byl to šok ten představec – opravdu mi to trvalo chvíli než jsem si na to zvykl. Jsem zvědav jak to vezmeš.

                                    0 0
                                  • orca  

                                    viděl jsi : www.peloton.cz/…m-stylu.html

                                    0 0
                                    • EasyShare  

                                      Tyjo, když se podívám na www.bike-forum.cz/…se_biky.html?…

                                      • což má jen o 0.5cm menší rám, tak mi to přijde malé. Ovšem bude to zas jiná geometrie. Pokud se podívám na: www.sirer.cz/?… , tak tam jsou na fotkách zkl. velikosti S. Petrun má trubky dále od sebe a je to M. O_no je to taky trošku něco jiného na fotkách a na vlastní oči…
                                      0 0
                                      • EasyShare  

                                        Jenže když se posadím na horáka s velikostí rámu 47,5cm (ovšem měřím celý střed-správně je to od půlky středu) a koly o velikosti 26''-doufám, že je to správně), tak mi to přijde úplně velikostně super. Silnička má ještě kola 27'', tak by to neměl být problém…

                                        0 0
                                      • kámen úrazu1  

                                        Jakobych kolo z odkazu už někde viděla… :-)

                                        Nemůžeš přece porovnávat výšku rámu s dýlkou. Moje má na výšku sice 47 cm, což je podobné nejmenšímu Šírerovi, ale efetkivní dýlka je jen 51 cm. Neboj, Šírer „S“ Ti bude akorát, jen budeš mít oproti mně víc vysunutou sedlovku.

                                        0 0
                                        • EasyShare  

                                          Tak už je doma a je to paráda. Dobrá velikost, trochu jsem se obával. Kolo bylo v krabici, tak jsem jej musel domontovat. Pak jít do servisu na seřízení a celkovou prohlídku za 400,–. eď už mohu jezdit na garanční seřízení do Berouna. Ovšem jednu otázku mám přeci jen: Při nějké kombinaci tácu a převodu jako by jedno řídítko (beran) se při jízdě trošku třáslo (pokud se jej přímo nedržím), u jiných převodů to zas nedělá. Někdy je to pravé, někdy levé. Záleži na přehazování. Vsadím se, že je to normální, ale chci se raději ujistit. Jak říkám, je to moje 1.silnička, takže to nemohu posoudit. Díky předem

                                          0 0
                                          • EasyShare  

                                            Možná jsem to řekl trošku špatně, vypadá to, že je to na té pravé straně, ale netřese se beran(to je nesmysl). Přesně řečeno je slyšet takové rachtání jak je brzda a přehazovačka (páčky u berana)

                                            0 0
                                          • orca  

                                            unikla mi souvislost – asi jsem plně nesledoval příspěvky. To kolo bylo objednané přes net že bylo v krabici ?? Po kolika po seřízení prvním máš přijet ??

                                            0 0
                                            • EasyShare  

                                              jj, přes net. Jinde už nebylo možnost jej koupit. Jinak na prohlídku asi po 200km

                                              0 0
                                              • orca  

                                                snaž se to protáhnout na co nejdéle aby to druhé seřízení mělo smysl … a odkaz co máš máš ??

                                                0 0
                                                • EasyShare  

                                                  Myslíš, že tamto nic není??? Mám www.sirer.cz/?…
                                                  ve verzi Xenon

                                                  0 0
                                                  • orca  

                                                    věř mi musí si to sednout lanka natáhnout , dráty povolit atd . Auto se taky zajíždí stovky a tisíce km než je optimální … Otázkou je jak dobře ti to připravili od toho se asi odvíjí vše…

                                                    0 0
                                                  • EasyShare  

                                                    zítra se tedy zkusím zeptat po telefonu pana šírera z Berouna. Ať mám nějakou jistotu, jinak do Berouna pojedu na prohlídku koncem srpna…

                                                    0 0
                                                  • EasyShare  

                                                    Tak do Berouna se nejede, nechtějí mi udělat prohlídku zato, že kolo není koupeno v prodejně Šírer. Platit se mi to nechce, tak si zajdu v pondělí u nás do jednoho dobrého servisu.

                                                    • jinak to rachtání se ozývá od místa pravé brzdové páčky. Je to už od začátku 1.jízdy…, prostě to za jízdy rachtá, když ale párkrát brzdovou páčku zmáčknu tak to zas nerachtá…, že by něco nedotáhnutého??? Netuší někdo o co jde???

                                                    Díky

                                                    • kolo už je hlučnější a mám problém s převodem tácu, lanka si asi už sedla, zkoušel jsem si s tím vyhrát, ale bohužel, odborník mi to dá v pondělí do kupy.
                                                    0 0
                                                  • sYs  

                                                    Počítám, že máš páky campagnolo xenon, je to celkem obvyklé, na nerovnostech to chrastí.

                                                    0 0
    • kolda  

      připojím se z dotazem:

      je nějaký rozdíl mezi rámy 101 Ultimate a 501 Dynamic?

      materiál, geometrie, váha?

      dík

      0 0
      • EasyShare  

        hlavní zkl. rozdíl je přední karbonová vidlice a odlehčený rám, geometrie by měla být vesměs stejná…dále asi pohodlnější sedlo a značková řídítka i představec, atd.. doporučuji: www.sirer.cz/?…

        0 0
    • Frostty  

      no když už je tu taková otázka, tak se trochu přiživím. Pells carbon tiagra popřípadě Pells tiagra, odpovídá cena kvalitě? Máte snima nějaky zkušenosti?

      0 0
      • sportovni_biker  

        Jo jo, mám Speedy Tiagra. Najeto 3000 km za 3 měsíce a neřešil jsem ani jeden problém. Kolo jsem bral u nás v obchodě a měl jsem udělanou cenu, tedy 21 900,– oproti cca 24 000,–,. Jediný možný problém může nastat, že v Pellsu tam dávají 250 mm sedlovku, tak já musel měnit, ale jinak můžu jenom doporučit.

        0 0
    •  

      Baník pyčo!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.