Kolik jste ochotní vrazit do ného bajku?

113 nepřečtených
  • Superior

    Nastává období, které asi není z pohledu financí pro nákup kola nejvíce výhodné, ale rozhodně k němu nejvíce svádí.

    Anketa: Apropo kolik jste maximálně ochotní do jeho koupě "investovat" vy?

    27x
    37%
    20x
    27%
    13x
    18%
    0 0
    • kubad  

      a není to fuk?

      pro někoho je 100 litrů to samé jak pro jiného 10

      pokud si prolezeš galerii kol, jednoduše pochopíš kdo je kolik ochotný do kola vrazit

      0 0
      • Superior  

        Asi jo. Přesto to neznamená, že ty dva budou mít kola, který odpovídaj jejich finančním možnostem.

        0 0
        • kubad  

          to je pravda, a proto je ta anketa úplně naho_o protože ti neřekne vůbec nic :-)

          0 0
      • Hejdik  

        No máš v podstatě pravdu,např já kdybych na to měl ,tak bych řekl,že pro účel a využití toho jakým stylem jezdím,tak bych si pořídil kolo okolo 50K.

        Ale znám i lidi,kteří mají peněz nemálo a mají názor takový,že kolo za 15000 je naprostá raketa ,která už musí jezdit sama:-)

        Je to taky o jisté zainteresovanosti do cyklo-problematiky.

        0 0
        • Hejdik  

          Moje aktuální finanční situace mi třeba teď umožnila koupit manželce kolo za 35K,předpokládám,že až si budu kupovat kolo nové já,tak se budu pohybovat v obdobné cenové hladině,ale klidně bych si dovedl představit že bych si pořídil kolo okolo 70tis,ale to by bylo stejně pro mé potřeby lehkej nadstandard.

          0 0
        • Superior  

          Ok. Příště udělám anketu kolika násobek svého měsíčního příjmu, jste ochotni dát za kolo.

          0 0
          • Rychlej turista  

            To je taky blbost :-)

            0 0
            • Superior  

              Jak to? … Aspon se dozvis, kdo kolik bere?:)

              0 0
              • Hejdik  

                No když ti někdo řekne jenom to,že 4 násobek platu ,tak se stejně zase prd dozvíš:-)

                0 0
                • Piiiiitrs  

                  imho je doba danovyho priznani prijmu/pripadne cas rict si o vypis potvrzenych odvodu na socialni pojisteni, tak nejvyssi cas na tri paralelni ankety, ale je to malo anonymni, ale treba z toho neco rozumnyho bude, ale zase kdyz to vidim na sobe, tak se zpiva jednou si dole jednou nahore, tak podobne i tohle bude kolisat – hadam, ze cim vetsi mamon, tak tim min zbyde na ty drobnosti co nejsou mezi prvnima kolika? 2, 3 za mesic, 5ti 10ti prioritnima za rok?

                  0 0
          • Hejdik  

            Hlavně se v tom moc nerýpej:-)Nebo si to někde přečte moje manželka a to by bylo potom vzrůšo chlapečku

            :-DDD

            0 0
            • Rychlej turista  

              Proto se nesmí nikdy uvádět čísla absolutní, ale vždy jen relativní a naopak se jí sám pochlubit s tím, že letos už jsi náklady na kolo srazil z loňských 7 Kč/km na třeba 5 Kč/km :-)

              0 0
              • McBlacky  

                zatím kromě silnice je to u mě těžce dvouciferný. rekord mám ovšem 250/km. to když mi ukradli nový kolo po 100km :/

                0 0
    • Lance  

      do horaka max. 30, do silnicky i vic

      0 0
    • Smazaný účet  

      8 talířů:)kolo je strašně jednoduchá věc:))

      0 0
    • funkatron  

      toto je dost zbytocne polemizovanie, lebo vsetci vieme, ze ked si dame strop 40tis, nakoniec aj tak z toho bude 60tis a este stale bude co vylepsovat :)

      aj tak sa tie vydavky nikdy neskoncia :)

      0 0
    • madcat  

      Do MTB tak dejme tomu těch 60 – 70 litrů, do silničky tak tři osumdesát, páč ju nepotřebuju :). Obecně dle toho, jak bych byl momentálně do toho kterých modelu bajka zblázněnej a jak bych ho moc „potřeboval“…

      0 0
    • black.horse  

      Do koupě „nového kola“ bych nedal snad ani korunu! Ale do „stavby bajka“ díl po dílu dám snad každou korunu, kterou mohu:-)

      0 0
      • Dumbíček  

        Do horáka je 10k až až, to bohatě stačí. Silnička je předražená, tam moc na výběr není, tak bejt podel mých představ tak do 35k.

        0 0
        • DaSnail  

          10k euro je moc. 10k czk je moc málo.

          0 0
          • Dumbíček  

            10 000Kč aby bylo jasno. V ČR je oficální měnou tuším stále koruna česká. :-)

            0 0
            • DaSnail  

              tak na horáku za 10k by som jazdit určite nechcel. 8o)

              0 0
              • Dumbíček  

                Jak tu někdo psal kolo je strašně jednoduchá věc. Bráno podle opravdové potřeby a užitných vlastností, většina znás by vystačila s kolem za zlomek ceny co má. Nejezdí kolo, ale nohy. Zbytek je koníček a radost z nových pěkných věcí. Nebo se to dá taky nazvat konzumem. :-)

                0 0
                • Hornet  

                  nesuhlasim s tebou v ani jednom bode

                  0 0
                • jIrI___  

                  Vidím to úplně stejně.

                  0 0
                • kubad  

                  meleš nesmysly,

                  0 0
                • DaSnail  

                  s týmto by sa dalo súhlasiť, keď by si hovoril o silničke.

                  pri mtb ne, jazdilo by to naprd a ešte by sa to aj rýchlo rozbilo.

                  btw, jeden bike ktorý stál cca 260euro mám, jazdí parádne, ale do nejakého veľkého terénu to neni ;o)

                  0 0
                • funkatron  

                  pekna hovadina

                  prejdi 100km na biku za 10tis a za 50tis a uvidis

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    pokud se ta hranice posune někam ke 20 000 Kč, tak není problém.

                    0 0
                    • funkatron  

                      dumbicek pisal o 10k, preto som reagoval na tu sumu

                      0 0
                    • kubad  

                      jasné za 20 už jsou v pohodě fungující kola, ale za 10 je to fakt nesmysl

                      0 0
                      • Dumbíček  

                        Samozřejmě krom pohodlí u vidle, jak nebude fungovat obyčejná plečka třeba na Aliviu?

                        0 0
                        • funkatron  

                          alivio fungovat bude…

                          ale je rozdiel roztacat 2,5kilove kolesa oproti 1,5 kilovym a taktiez je rozdiel tahat do kopca 15kg bike oproti 10kilovemu

                          0 0
                        • kubad  

                          bude, ale jak dlouho je otázka

                          0 0
                          • McBlacky  

                            já bych to zase všechno neodepisoval. Na zimáku vozím alivio řazení a deore hydry. Bez servisu už víc jak dvě zimy a není problém. A to si troufám říct, že to dostane zahulit minimálně jako na závoďáku.

                            na druhou stranu náboje a šaltr bych si alivio už na kolo nedal

                            0 0
                            • ememem  

                              dtto az na tie naboje. mam ich a su v pohode po dvoch zimach(je kaft ze nejak moc v zime nejazdim) co im bolo?

                              0 0
                          • Hornet  

                            alivio nie je urcene na nejake sportove zatazenie, takze dlho asi fungovat nebude :-)

                            na behanie po meste a na asfaltovych cyklocestach fungovat bude

                            shimano ma jasne rozdelene urcenie svojich sad, takze asi tak :-)

                            dumbicek ma dnes asi rypavu naladu :-(

                            0 0
                            • ememem  

                              no ja ti neviem ci neni ale zo skusenosti si v odolnosti s xtr moc nezada.

                              0 0
                            • maajkee  

                              já najel na aliviu z 99 roku asi 15 tisíc km, občas se jen doštělovalo, u dnešního alivia bych se už bál :)

                              0 0
                              • Chiron  

                                Na Alivku mám taky něco najeto, šaltru a smyku bych se nebál, ty něco vydrží. Problém je u páček, které se na můj vkus poměrně brzo vychodily. A materiál převodníků mi přišel taky nějaký podezřelý, poměrně rychle se opotřebuje a řazení pak dělá bordel. To samé kazeta, i když sem hlídal řetěz, po nasazení nového střílel. Radši bych zkusil třeba deorečko. Já momentálně mám takový mix kde převládá XT a postupně se to překope asi komplet na XT.

                                0 0
                        • black.horse  

                          Tak rozdíly budou např. u řazení (u přehazky na první pohled už moc ne) třeba srovnání chodu páček Sram X.7 a nové X.9 potažmo X.0, to je jak nebe a dudy, každé úplně jiný chod. Další stupeň bude např u HT pohodlí u karbon sedlovky vs. levné ALU, i když význam je diskutabilní v závislosti an rozměru a konkrétním typu, ale prostě rozdíl je. A obecně u odpružení je rozdíl propastný… Další citelné rozdíly budou v rotačních částech kola, to je také poznatelné na první pohled… (hmotnost jsem nezmínil, protože její vnímání pro nesportovně založenou jízdu může být rozdílné, stejně jako živtonost je téma na větší diskuzi). Ano – za 10k budeš mít kolo. ANO – za 10k budeš mít „jenom obyčejné“ kolo pro méně náročné užití nenáročného uživatele. Důvod proč a co si kdo pořídí je na každým a jeho nárocícha preferencích, ale rozdíly jsou ať už jednoznačně hmatatelné a průkazné ale i diskutabilní a subjektivní… HA :-)

                          0 0
                          • Dumbíček  

                            Rozumný názor, s tím se musí jen souhlasit. Funkce je i u levného kola, komfort, jde s cenou nahoru. Jen si každý musí najít kompromis, kdy už další peníze navíc nepřinesou pro konkrétního majitele lepší pocit.

                            A už se nezlobte, že jsem rejpal. :-) Leč ruku na srdce, přiznejme si, že cyklistika je dnes hodně o snobárně a radosti z koníčka.

                            0 0
                            • Hornet  

                              skor o radosti z konicka, nepoznam v okoli nikoho, kto by robil cyklistiku zo snobstva, ale nechcem tym povedat, ze nie su.

                              0 0
                            • black.horse  

                              trošku Tě opravím, s cenou nahoru jde krom komfortu i funčnost… někdy více někdy méně v závislosti na konkréním případu, ale většinou to tak je. Je to hodně o prioritách, pokud máš za koníček cyklistiku v pojetí přesunu z A do B, budou nároky jiné než když někdo vnímá cyklistiku jako sport, kde kvalitnější materiál je prostředek k lepšímu výkonu. Celkový výkon je složen z více složek, jak vstupy z lidského zdroje (kondice, technika jízdy…) tak i z pohledu použitého náčini (hmotnost, funkce, trvanlivost…) a pro dosažení co nejlepšího výsledku je třeba zlepšit oba zdroje. A je úplně jedno, zda se jedná o výkon profíka, nadšeného amatérského závodníka a nebo jen hobíka, který trénuje pro radost a chce se zlepšit a nebo prostě jen člověk, který má radost ze svého kola a baví ho an něm jezdit a vylepšovat ho… je to jen o přístupu jednotlivce (a jeho možnostem samozřejmě) k cyklistice.

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Vůbec nemusí jít o lepší výkon, ale třeba jen o to se pořádně vyblbnout v terénu. Tím myslím, že vůbec nepůjde o to, zda třeba daný technických úsek sjezdu rychleji nebo pomaleji, ale o to, že na levném kole to bude utrpení a ne zábava a navíc příliš levné kolo tam rychle zničím.

                                0 0
                            • MlokCZ  

                              Funkce u levného kola není. Full za 10tis. prostě nebude fungovat vůbec. A i když funční fully jdou cenu v poslední době dost dolu, tak sotva teď prolomili hranici 30tis. a to ještě musíš hodně hledat nějakou větší slevu.

                              0 0
                            • Rychlej turista  

                              Ten přínos x cena není lineární. U levných kol je znát každá koruna a čím je kolo dražší, tak každá, i sebemenší změna k lepšímu stojí víc a víc. Ale jak už jsem psal, aby z toho ježdění člověk něco měl, chce to začít na těch zhruba 20 tisících. To už je kolo, na kterém se dá jezdit.

                              0 0
                              • McBlacky  

                                a pak je problém, že některé díly mají například přínos ve váze, ale uberou funkčnosti – rocket ron a FF s duší, například- najde se toho kupa. Pak jde o to, že vytvoříš nakonci mix vlastností, které vyhovují pro daný účel. Proto je vhodný mít kol víc, a vybírat si podle toho co zamýšlíě jet :)

                                0 0
                          • MlokCZ  

                            A když vezmeš ty věci, kde je propastný rozdíl a na kterých hodně záleží, tedy:

                            • rám + tlumič
                            • vidlice
                            • kola
                            • brzdy
                            • a pár dalších věcí jako to řazení, sedlo, řídítka, pláště

                            tak jsi na 90% částky kola :-)

                            0 0
                    • MlokCZ  

                      Ale pořád pouze pro HT.

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      Jinak 20tis. je už pohodová hranice, v které se dají v pohodě vybrat velmi dobrá kola dokonce dvě, přední + zadní dohromady :-)

                      0 0
                  • maajkee  

                    co uvidí?

                    já jsem před 10 lety najezdil na kole za 11 tisíc mraky, mraky kilometrů, teď mám kolo o něco dražší a jede to ztuha, ztuha :)

                    0 0
                • Hejdik  

                  Tak protože jsem něco v tom smyslu psal já,tak s tebou souhlasím:-)

                  0 0
            • Hornet  

              Tak to je ozaj malo :-(

              0 0
              • Dumbíček  

                Tak samozřejmě trochu provokuju, to dá rozum. Ale bráno opravdu z pohledu užitné hodnoty, v čem je 4× lepší kolo na sadě X s vidlicí Y, za 40k Kč, než hliník na Aliviu do 10k Kč? I to Alivko řadí jak má, kolo se pod tebou nezlomí, váha bude o kilo výš, jasně. Ale tisíce km na tom ujedeš taky, nebo ne? :-)

                0 0
                • Hornet  

                  fakt zbytocne provokujes a kecas :-DDD

                  je to ako zo vsetkym, ked chces nejaku kvalitu , musis si priplatit

                  aj v trabante sa odvezies, aj v starej skodovke stovke, ale porovnaj si to z nejakym dobrym autom…

                  ale da sa chodit aj pesi

                  0 0
                • t29  

                  Mám se Zbytkáčem konkrétní příklad:

                  Zbytkáč je poskládaný z toho, co mi doma zbylo. Třeba Alivio přehazka s velkýma kladkama (aby se pomalu točily a míň opotřebovaly) a měkkou pružinou (nevím proč). Každopádně když se seřídí, řadí stejně přesně jako XT.

                  Když jsem ji namotal do špic poprvé, tak jsem koupil za dvě stovky novou patku, narovnal ohnuté vodítko a jezdil dál, po seřízení to znovu řadilo stejně přesně jako XT.

                  Když jsem ji namotal do špic podruhé, tak jsem koupil za dvě stovky novou patku, zahodil ohnuté vodítko i s celým Aliviem, koupil za tisícovku XT a ještě jsem mohl o dva články zkrátit řetěz a víc ho napnout, protože napínací šroub se mohl líp opřít o patku.

                  Alivio + dvě patky teda vyšlo na 80% ceny XT, zbylých 20% srovnal čas, strávený opravováním.

                  Až namotám do špic XT, dám vědět :)

                  0 0
                  • McBlacky  

                    namotat se dá i XTR, jenom je to dražší :/

                    jedno s prasklým ramínkem do vrtule už vlastním…

                    0 0
                  • Evilcleaner  

                    se zbytkáčem by se nemělo jezdit ani na kole:-D zastaví tě benga, nafoukáš a seberou ti body…

                    0 0
      • cragsman  

        cragsman

        0 0
    • camlost  

      kolik jsem ochoten utratit za kolo?

      nevim. obvykle chci kolo, ktere ma geometrii, ktera mi vyhovuje, slusne se chovajici zadni stavbu a vidlici, rozumne fungujici razeni a ostatni komponenty a ma prijatelnou hmotnost.

      kdyz bude za 30, dam 30. kdyz za 90, tak holt dam 90.

      on si nekdo (kdo si muze vybrat) vybira podle ceny? :-O

      0 0
      • Dumbíček  

        Tak on snad každý kupuje kolo podle ceny, na co má, nebo nemá, ne? Nebo ty snad to kolo ukradneš? :-)

        0 0
        • kubad  

          co je k nepochopení že každý neřeší cenu až na prvním místě, ale jde mu o kolo :-)

          0 0
        • camlost  

          schvalne jsem zduraznil tu druhou stranku, nez o ktere je tema.

          ale uprimne – spousta lidi zacne na kole za (a ted je jedno, jaka je ta castka ve skutecnosti) … treba za 15 000. chvilku jezdi, zacne je to bavit.

          a zjisti, ze deore od blata neni uplne to prave orechove. ze rafkove brzdy s namrzlymi rafky moc nebrzdi. ze ho tlaci sedlo a nemuze si na nej zvyknout. ze…

          takze bud vymeni komponenty za lepsi (cimz vyrazne prekroci puvodni financni limit), nebo si vyzkousi jina kola, vybere si to, jez mu vyhovuje, nasetri a koupi.

          proc by kradl? nekoupi si kolo v breznu, ale treba az v srpnu. o par vyplat dal.

          jasne, je spousta lidi, kteri utrati penize za kolo, ktere jim nevyhovuje. ale to jsou penize vyhozene uplne bez uzitku. vyssi castka je sice vyssi castka, ale utracena za pozitek z jizdy.

          0 0
      • Hombre85  

        přesně tak, taky jsem hledal kolo do 30tis, ale protože nabídka kol a jejich vybevení mě neoslovilo, tak jsem počkal a vydal 38tis. Někdy jse holt lepší si připlatit (sice bych rád ještě pošteloval nějaký díky, ale už nejsou finance, takže „časem“)

        0 0
    • tom8848  

      Ja momentálne teraz roiešim nový bike je to 54000 a teda samozrejme veci k tomu ako pedale 2000, a drobnosti ako kosik, flasa, caffe latex, pumpicka atd takze nieco na 60 to je urcite…

      0 0
    • soc  

      no ja jsem ochotny vrazit hodne, ale moje mila nic, takze kdyz se to zprumeruje, tak nic…

      0 0
    • kali222  

      jak tu zminil black horse to razeni, to jsem sam nepochopil…

      X.0 radi tak sametove(razeni) mam i x.9 i x.7 (jasne klidne at si zle jazyky mysli, ze kecam, kdzy ho prodavam,ale v soucasne dobe jezdim plecku a „fat burning“) tak jezdim rozstipany razeni XT z roku 2003 ktery za kazdej kus evropy :)

      kolik jsme ochoten zainvestovat do kola? az budu spokojen s vysledky, tak ledacos!:))

      0 0
    • siafu  

      Spíš beru výdaje na jeden rok, nový hardtail mě v dnešní době už v podstatě nezajímá, preferuji vlastní výběr všech komponentů, takže tak nějak nikdy nebudu pořizovat všechny komponenty v jednom roce… no tak když spočtu náklady na běžné opotřebení + „odpisy“ + náklady na oblečení, tak je pro mě představa těch 20 tis. Kč na rok, a to v tom nejsou žádné náklady na závody (nejezdím), potravinové doplňky (nepoužívám) apod.

      Cena výsledného HT po upgradu v tomto roce (karbonový rám, kotouče, kola…) a po součtu cen všech komponentů dostane přes 75 tis. Kč… Na novou silničku by byl počáteční rozpočet tak těch asi 30 tis. a na full nic.

      0 0
      • McBlacky  

        tak musíš počítat s amortizací. 75 možná za nový komponenty. Za to se dá dneska postavit karbon, sid, SLR, WCS, XTR novej

        0 0
        • siafu  

          no Sid Team '07 nový není xD, ale prostě se to celé tak nasčítalo .( Zase když to srovnám s tím, jaké kolo na daném rámu prodává dovozce s MOC 85 tis. Kč, tak to ke kvalitě komponentů na mé stavbě má ještě kus dost daleko – kola jen CrosTraily (já DT Swiss 240, ZTR), osazení SLX, XT (já XT/XTR/Avid Ultimate), plus nosné komponenty jen v režii výrobce (já WCS Carbon, Use, Easton, SLR)…

          0 0
          • McBlacky  

            tak jasně, ale to je katalog. Za to snad už dneska nikdo nekupuje. Při cenách nad 50tkč co takhle kolem sebe vidím bud kupujeme kola min –30% nebo stavíme. U dražších už jen stavba /rám většinou ebay/

            0 0
    • mr.antik  

      To záleží hodně na náladě (znáte to, různé slevy, akce atd) a taky na stavu účtu…

      Prostě na otázku nedokážu odpovědět, ale pro dobře využitelnej AM full pro mě končí hranice užitnosti a funkčnosti okolo 50ti tisíců, dál už je to o citech :-))

      0 0
      • misak.kadlec  

        Taky je to hodně o preferencích, za fulla bych, když zohledním svoje finanční možnosti, investoval do 40 tis, když je zohledňovat nebudu tak klidně i mnohem víc, ale to už je jako otázka kolik jste ochotni dát za auto když máte max. 150 tis na fabii :-). Za hard tail tak 2000 (něco na ježdění do obchodu a hospody) a za silničku, to by mi museli ještě nějaký prachy dát, protože mě vůbec ničím neláká.

        0 0
        • siafu  

          hmm do auta se mi nechce investovat ani 100 tis. xD Snad se nějaká ojetá Fabie nebo něco podobného bude dát nějak pořídit… Roční nájezd předpokládám max. 5 tis. km a do práce v centru města chodím pěšky – na tom auto nic nezmění.

          0 0
    • noname2  

      prostě všechnoooo :))

      0 0
    • JakeF  

      Zatim neinvestuju většinou svoje, naštěstí mám tolerantní mamku, takže s Trekem spokojenost, nicméně počítám, že až budu vydělávat, tak do bajku půjde přes 100 tisíc určitě za nějakýho hezkýho fulla + nějakou slušnější karbonovou silničku.

      0 0
      • roud  

        jen to naťuknu ale kolo nad 100 litrů už v ničem extra lepší bejt nemůže než kolo do 100litrů pak už platíš jen za značku aspoň si to myslím…

        0 0
        • JakeF  

          S nějakym Top Fuelem, Epicem nebo Scalpelem v carbonu a pěkný výbavě bych se pod 100 tisíc nevešel určitě si myslim…

          0 0
        • t29  

          mluvil o dvou kolech… 50k za jedno je takový slušný standard

          0 0
        • MlokCZ  

          Já to pochopil, že myslí za obě dohromady.

          Jinak u karbonového fulla se kousek přes 100tis. dostat ještě můžeš docela snadno, aniž bys platil drahou značku nebo nějaké specifické příplatky, které už nic funčního nepřináší.

          Dobrý příklad bude třeba Canyon, kde určitě nelze říct, že by se platilo za značku. A tenhle je také těsně přes 100tis.

          http://www.canyon.com/…s/specs.html?…

          0 0
        • nox159  

          když se nad tím člověk zamysli tak 100k neni zas tak moc

          když vemeš:

          20k ram

          20k vidlu

          20k kola

          10k brzdy

          8k kliky

          10 k prehaz presmyk razeni kazeta retez

          tak jsi na 88k a pridej k tomu sedlo riditka predstavec rohy plaste… a na tech 100 se dostaneš v pohode

          jinak na kole už tedka mením nic, jen to co odejde a vyměním to vzdy za lepši tedka mam bika + silnicu v hodnote cca 30k+ 20k a na ježdění mi to stači :)

          0 0
          • roud  

            nesmíš všechno kupovat za plnou cenu ;o]

            0 0
            • nox159  

              :D ceny sem jen tak nastřelil ale vidlici + ram kolem tech 40k jiste a nebude to uplne to nej ;-)

              0 0
          • McBlacky  

            rám máš levnej a kola a vidli zbytečně drahý :)

            0 0
            • nox159  

              jak pisu jen sem to nastrelil :)

              0 0
            • scret  

              nj, ale za full ram se da klidne vymlasknout 50de jen to fikne, takze to bude jeste drazsi:)

              kdyz si clovek veme jenom kolik stojej samostat.ramy napr. Giant… ato je jenom „blbej“ giant…

              0 0
        • JakeF  

          Myslel jsem 100 tisíc do fulla, silnička zvlášť, tam nevim, do kolika bych se vešel. Tipuju tak 40. Ale to je vyloženě ve hvězdách, zatim jdu teprve na vejšku, takže to s těmahle částkama nebude vůbec horký. Ale ochotnej bych je vrazit do kola byl :-). Zatim jsem naprosto spokojenej s Trekem, pokud pomůže dotažení výpletu.

          0 0
    • Kubiczech  

      Kolík? Vrazit? Do bajku? (:

      0 0
      • jIrI___  

        :-))

        0 0
      • soc  

        No pokud ti Tvůj bajk pije krev, nevidím jinou možnost. Doporučuji ještě uříznout hlavu a obalit česnekem…

        0 0
    • mastihuba  

      jako dokud je to tak nějak celý to kolo když se kupuje, tak si člověk dává furt nějaký limity, ale jak se začne skládat, tak už ty rozdíly nejsou tak opticky viditelný a nad nějakou tou tisícovkou se pak přivře oko. :)

      0 0
    • rš2  

      Ochotný a schopný je velký rozdíl…schopný jsem tak jak to mám teď tzn do 35 tis., ale kdyby to šlo (výhra, dědictví, životní pojistka partnera, vyloupení banky, sňatek s Paris Hilton apod. :-D) tak dám za bajka klidně dvě kila protože to pro mě bude finanční malá kapka v moři a nijak mě to nezatíží… Ta anketa je opravdu špatná :-/ každý (nebo drtivá většina) má bajka podle svých finančních možností a ne podle toho co má vysněné a za tolik co by byl ochoten do toho dát…kdyby měl!

      0 0
      • mr.antik  

        Ono taky to spojení „investovat do kola“ je takový neurčitý.

        Takže i kdybych spoustu peněz měl, tak bych je radši investoval do ježdění do různejch pěknejch lokalit po evropě a po světě a s tim související potřebou volnýho času, velkýho auta, spousty pěkného nářadí a vybavení dílny (pokud se v kole rád hrabeš), hadrů, navštěvování různech cyklo akcí…

        Samo o sobě je to kolo je jen pěkná kupa součástek.

        0 0
    • vojtechposmourny  

      Pokud ty peníze jsou a nemusí se použít na nic jiného, proč ne…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.