Nejvíce ujetých km?
Nejvíce ujetých km?
170 / asi 750 / 5300
To jsem na tom podobně za den 150km a za rok 5k. Letos by chtěl dat 200km za den
Já plánuju na silničce 250 někde ne úplně po rovině.
No to vypada paradne. :) Ale myslim ze neco jako 250/4000 mi bude uplne stacit.
372km, kolem 2 000 a cca 17 tisic. Nejvic nastoupano za den 8 872 metru.
den 784km / měsíc 2900 km / rok 25200 km / život 394 639 km :)
Nejvyšší místo, kde jsem byla na kole 5300 m.n.m. Khardung La Indie
Joo, par zazitku v tom bude, respekt.
Přesně jak píšeš ne vítězství ale zážitky v člověku zůstanou.
784 za den? A kolik že to měl ten den hodin?:-D
24h na kole 23:55 jednou jsem slezla na čůrání:) Jela jsem to o zápis do guinessovky a zadařilo se:) Bohužel už je to dááávno:)ale na demnou tu visí certifikát od komisařů takže to pravda je:))
O_O
Tak to smekám a koukám, koho tady na B-F nemáme :)
Já mám k těmto a podobným výkonům fakt respekt !
Pro mě samotnýho ultra (nakonec i jen 24h) bylo vždycky (i přes moje různé sklony k extrému) už nějak „za hranou“ – asi hlavně kvůli hlavě: přes den si můžu všelijak ničit tělo, ale jak se setmí, tak se potřebuju umýt, najíst a vyspat :)
A vidis ono je to zrovna tak, ze ta noc je na tom uplne nejlepsi :-)
Jak pro koho a taky podle toho která v pořadí to je:DD
Ale jo, věřím že to má svoje kouzlo. Já už bych ale už jen po 24h musel nejspíš na týden do lázní :) A probdít 2– 3 noci by mě zabilo, to vím určitě :)
Jedna noc je přesně jak píše kralovek. Tu vydrží nespat snad každý. Pro mně je limitní právě jen ta jedna noc, proto jsem se nikdy o nic delšího nepokoušel :-)
Jedna noc a nesmí lejt a 3°C :) ale jo jedna kdyz je pěkně je pěknej zážitek:)
No jasně, prostě krásná a teplá hvězdná letní noc :-)
To co ujedeš za den, ujedu na kole cca za měsíc, tohle najezďím akorát autem. :)
Jsem ujela jednou za život a vše klapo:) paradoxně na ocelovým 10ti kg kole. už nikdy jsem se k tomu nepřiblížila. jen párkrát 600–700.
Fakt smekám a respekt! A tím spíš, že jde o ženu. Mám doma manželku a 2 dcery a postrádám u nich, aby sport braly vážněji a chtěly nějaké výsledky, k tomu mají většinou blíž kluci.
den 92, mesic 470, rok 1650..
nejvice nahoru 1400/den
140/1570/9000
7/64/432 ale počítáno v pivech.
7 za den to teda nic moc …
Nerad jezdim na kole pod parou :)
Tak jestli je to průměr, tak zas tak nic moc to není… :)
50/150/500
den 206, mesic 1450, rok 6666. Každopádně to poslední číslo letos asi dost posunu :)
368/2000/9000 plus 6800 výškových za den. Zítra se pokusím o 400.
asi nejvic si cenimm 145km na Sudetech, ten pocit, když zjistíš že cil byl před 10km a musíš se vrátit :-)
Pokud si dobře pamatuju tak 180/1300/12000
Mě by zajímalo, jaká je průměrná rychlost cca na ty dlouhé štreky ( 200km+). Při nějakém normálním převýšení.
Já de chystám na delší tůru a bojím se, že to z počátku přepísknu.
Mikikuba to psala vyse, kolem tech 30 km/h to staci:DD
Jo, v tom už jsou ale i ty hospody :)
do hospody je potřeba se oblect, aby ostatní viděli, ze jezdím :) nebo si to aspoň mysleli :)
Dnes se rika vystajlovat ;). Obleci se … :)). Vrat se do hrobu :)
Když se jezdí ultra čili třeba 1200 km nonstop s převýšením 14000 m tak první kluci mají hrubý průměr čili i s pauzama mezi 28–29. čistej určitě přes 30. což nechápu ani já :) já tam měla čistej na kole 23–24 a hrubej 19 -+.
To jsou ale stroje a né lid :D jezdí alepsoň se sluchátky nebo celou dobu mlčí? Si neumím představit
Různý. Někdo sluchátka ale to jde blbě protože seš navigovanej do komunikátoru. Já nejezdila s ničím musíš se absolutně sostředit kdy jíst ci jíst oblíkání prostě zas taková nuda to není jen v noci jsme měli hudbu na autě na max než to zakázali:) co člověk to styl.
znamej před lety ujel na 24h 568km dodnes to nikdo nechápe, protože na to zas tak extra netrenoval, cca 6000 za rok na silnici. dodnes vykrikuje, že kdyby neměl zastavky na cigára a panáky, tak mohl mít přes 600. Je to asi hlavně o hlavě, jel to v cca 55 letech.
Tak ono se jede jinak po trase, kterou znáš. To se dají zatáčky řezat a přijíždět lépe :)
O ono ti ty sjezdy zase tolik nedaj, ale samozrejme kdyz bloudis tak to zpomaluje a kdyz poradne nevis co presne te ceka tak je to stejny.
Ja si neumim predstavit jet takovou dalku se sluchatkama. :)
Ale pry se ti v hlave honi divne veci nebo mas i halucinace. :D Najdi si knizku Cyklisticke Maso v Ceske Kotline, nebo Kdo Spi, Nevyhraje.
No mě začnou bolet uši po cca 2,5 hod… mám Sony Walkman.
Kouknu, díky.
Mě vadily taky. Halucinace jsou nějaká chyba v režimu nebo tělo není na onen závod super nastaevny. Pokud jde vše dobře žádný nejsou. Když jsem začínala měla jsem je taky. Nakonci už ne. Jde o to najít přesnej režim kdy jdeš na těch 10 minut spát kdy je krize + naprosto přesně podle biologickejch hodin v noci na tu 1/2–1 h. Pokud se řídíš pocitama je to špatně. Vše musí být připravený do posledního puntíku. Režim oblečení vše. i tak se řeší hodně věcí co vznikají nečekaně.
Je dobry znat svoje telo a drzet se ve vytrvalostni zone pod aerobnim prahem co to jde, dostatecne pit a jist.
Ja jsem pri tom svem nejdelsim vejletu ale nechtene prvnich cca 15km jel docela intenzitu – protivitr, rovina do kopce, tepy okolo 160–175 z myho 195 max, ale pak se to postupne dostalo dolu, ke konci zase az podivne nizko (treba 130bmp pri 30km/h do mirneho kopce, kdyz muj obvykly prumer pri 28km/h po rovine na mtb je okolo 140bmp) a dojizdel jsem v takovem divnem stavu vubec neunaveny a uplne svezi. :)
Prumer bude mit kazdy trochu jiny, zalezi na profilu, prumerne delce a sklonu kopcu, ja mel tusim okolo 17km/h na tech skoro 170km a asi 2900m prevyseni po silnicich a lehcim terenem.
Já bych chtěl 24km/h +. Bežně jezdím 30km/h, ale to na úseky do 110 km.
Pokud jezdis trasy 100km s prumerem 30, tak tu dvoustovku das v pohode s prumerem 27–28km/h. Spis jde o to nechodit moc do vysokych intenzit a pravidelne jist a pit.
Kdyz jsme u toho pití. Piju asi víc než normálně, pač mi ani tři flašky (dvě na kole, jedna v dresu), pravidelně nestačí… jak to řešíte ostatní? Zastavovat v hospodě se mi moc nechce a batoh na silnicku si nevemu.
Stavim u benzinek.
Tak nic jinýho ti nezbejvá. Buď si dát ještě další 2 bidony na košíky za sedlo (což pořád nebude stačit), nebo zastavovat někde v hospodě/obchodě, nebo batoh – často se vejdou i 3l.
Já jsem na batoh zvyklej, takže sic ho na silničce normálně nevozim, na 200km + si ho asi vezmu. Na těch 10h jízdy jsem za teplot 10–20°C vypil asi 6l tekutin, to bych 2 bidony musel doplňovat 3–6×…
A co něco takového:
Bidony na košíky za sedlo jsou dobrý tip. Kouknu na to
stejně si aspoň dvakrát zastavíš na kafe a při té příležitosti se pořádně napiješ a doplníš bidony. Tahat s sebou litry vody nemá smysl. Taky počítej s nižší intenzitou, takže budeš pít míň a k tomu je dobrý se naučit nepít zbytečně a s vodou si rozumně hospodařit.
Jedna z možností je brát to přes studánky, ale to znamená v hodně místech jezdit i horší terén a prudší kopce, takže to pak nebudeš mít moc slavné s tou průměrkou. (Až teď čtu že to bereš na silničce, takže nic).
Já kromě dvou lahví vozím ještě Calmback Repack, do kterého narvu dalších 1,5 litru vodu. No a co neuvezu, to v případě potřeby dokoupím na benzinkách a v obchodech. Za tak dlouhý výlet ve vyšší intenzitě toho v horkém dni vypiješ opravdu hodně a byla by vyložená pitomost si všechnu to vodu vézt hned od začátku výletu.
2 bidony Camelbak, každý 0,6 l. Třeba dneska jsem na 90 km vypil zhruba čtyři litry. Než tahat vodu navíc, je lepší zastavit na benzince.
To to rovnou může nazvat Tour de Benzínky. :)
Je videt, ze je to hodne individualni. Me na 90km v klidu staci 2 pul litrove bidony. Ani nevim jestli bych vubec vypil za 3 hodiny 4 litry tekutin.
Tak jestli si to jedeš jenom v klídku na silnici, tak ani nepotřebuješ zastávky na jídlo nebo protahování. To je úplně jiná kategorie.
Dneska ráno 50km, průměrka 30,5km, tepy v průměru 152tp/min a stačilo mi 0,3l vody. Dvacet minut před jízdou sem vypil doma 0,5l. Je fakt, že sem jel ráno v 9 a jezdil sem v lese případně blízko něho, ale mám zkušenost, že 1l vody vystačí i na 70km. Neříkám, že žízeň nemám, ale nemám nutně potřebu pít. 4l za 3 hodiny vychlastám taky, ale i tělo má své limity a zbytečně tím člověk zatěžuje ledviny. Nejlepší na tom, jak si člověk myslí, jak dobře člověk pro své tělo najednou udělal :-D
Když jsem jezdíval ještě silnici, tak jsem běžně dával 70–75km s průměrkou 28–32kmh (největší roli tam už hrála doprava, trasu jsem znal velice dobře) a vody mi stačilo vždy méně než půl litru i při teplotách kolem 35°C. Podobnou průměrku jsem teď sice na známých trasách schopný dát i na gravelu včetně nějakých rozbitých cest a polňaček, ale už na menší vzdálenost a mám při tom větší potřebu pít. Tohle jsou ale vyloženě tréninkové jízdy, které zaberou velmi krátkou dobu. Často bys mohl vyjet bez bidonu a napít se až doma.
Více než na tom, kolik toho ujedeš, záleží na tom jak jedeš a kolik času strávíš v sedle, šlapáním, případně vynášením kola neprůjezdným terénem.
Jak už jsem psal níž, když je fakt horko a strávíš třeba přes 5 hodin v sedle ve vysoké námaze, tak už pro správnou funkčnost těla nestačí přijímat jen čistou vodu. Během prvních dvou až tří hodin nemívám ani zdaleka takovou potřebu pít, pak už spotřeba vody začíná růst a popravdě je docela jedno jakou mám ve finále průměrku, ono stačí být venku, hýbat se, potit se.
No tak na silničce člověk udělá průměr 30km/h s prstem v prdeli. Mám jen MTB, někdy dávám divočinu v terénu a někdy obuju pláště 2.0 a dám si 3h v sedle na asfaltu. Co sem namontoval snímač kadence od Garminu na kliku, tak je to jiná liga v těch jízdách a fakt mě to baví. Už začínám i přemýšlet o tom, že snad koupím i silnici. Pokud jedu po asfaltu, optimum na bajkovi je pro mě 103ot/min, průměr 31km/h a tepy někde kolem 150tp/min. Tohle je pro mě zóna, ve které si bajk maximálně užívám a dokážu v tom vydržet i 2 hodiny.
Je ale fakt, že v tomto tempu sem nikdy nejel třeba těch 5h jak píšeš, takže ionťáky sem nějak řešit nemusel. Minulý měsíc sem koupil pár energetických gelů a když si ho dám podle návodu, stejně na sobě nějaké rozdíly nepozoruju. O víkendu si to ráno odmakám i na lačno, necítím na sobě žádný deficit. Spíš než na doplňky se zaměřuju na stravu ze 100% na přírodní stravu a jím mnoho kalorií.
Osobně si myslím, že magnézium už propadlo té mediální a reklamní masáži stejně jako proteiny. Dneska každý žere až zbytečně mnoho magnézia … škodlivé to nijak není, ale lidi prostě věří tomu, že jim to pomůže z 50% …
Jsem se zbezne dival na tvuj garmin connect a prumer 31km/h jsem tam ani jednou nenasel. Parkrat tam mas 27–29 a to mas jednim smerem, takze predpokladam, ze to bylo s vetrem. Jinak tam mas 17km/h a podobne.
GPS na hodinkach docela bida. Uz sem objednal snimac rychlosti, dneska byl rozdil mezi tachometrem Sigma a GPS z hodinek v prumeru skoro 4km/h.
Jeden smer je vzdy do prace/z prace a s vetrem sem nejel uz ani nepamatuju :-D
Tak to je divne. Ja jezdim se snimacem a nekteri kamosi bez a prumery mame vzdy stejne.
V lese jsou rozdily brutalni. U meho modelu Forerunner 645 je to temer znamo a uz se o tom i pise na internetu. Mozna to vyladi novou aktualizaci – preci jen ty hodinky jsou na trhu chvili a zatim dostaly jen 2 updaty. Navic casto GPS uplne vypadne.
Zitra frcim pro Edge 820 a snimac rychlosti, takze bude po problemu.
V otevrenem terenu pri behu problemy hodinky nemaji.
Spíš bych vyndal ty prsty z ******, třeba ty průměry nakonec uděláš :D.
S nima je to asi větší zábava. A nezapomeň, že pulka B-F jezdí líp než profíci.
Jestli to nebude spatne nastaveny tachec. :)
17km apod je rege, to se da preci odvodit z ty vzdalenosti, kdyz ma ta trasa treba 8km
Tak jedna věc je jet 30 km s prstem v p.deli a potom s tímhle průměrem zajet třeba kilo…a v něčem zvlněným a proti větru..
Takovy clovek ma muj respekt.
Přesně…Dát 30 km/h v kopcích solo -+ na 100 km teda prst v prdeli není. To můžu odpřísáhnout. A teď nemyslím sebe ale docela slušně trénovaný kluky. Jinak já mívala v takovymhle terénu na těch 100km převýšení tak 1000–1500 metrů tak 27–28 km/h a to jsem trénovala fest a jezdila svoje maximum na ultra a na maratonech.
Třeba tam ty prsty potřebuje, jinak by nebyl tak rychlej :DDD
+1
mam co trenovat… nekdy vyjedu s tim, ze dnes tomu dam a zajedu nejakou prumerku… pak se pristihnu jak jedu 10km/h a cumim na vyhledy nebo okoli s bidonem v ruce a rikam si jaka je to k*rva krasa ta nase zemicka:-D
Já zas doufám že se dostanu do tvého stádia. :) Na silničce se kochat neumím dodnes jen na bajku…
Mám to naprosto stejně :-)
Tzn, že jakmile sedíte na silničce, tak honíte jen rychlosti a kilometry?
Prostě jedu a nekochám:(
Na silničce se nic jiného dělat nedá. Zajeď si někdy na nějaký společný silniční švih. Před vyjetím se všichni navzajem ujistí, že tentokrát se budou jen zlehka lechtat pedály a kolikrát to nevydrží ani pod první kopec :-D
Jo tohle by mě lákalo :D Kamarád tohle zažil poprvé nedávno a říkal jaká to byla paráda.
A čím se blíží hospůdka tak se zrychluje a jede se na krev..:-)
Tak tohle znám i z bajku:-)
Jo jo na bajku…:-)
Proto (a nejen tedy proto) jezdím na silničce sám. Když si chci šlápnout, tak si dám do těla, když se chci kochat, tak se kochám. Ze švihu ve skupině si nejvíc pamatuju díry na silnici, zadní pláště a co mají zařazeno ti přede mnou… a to není nic pro mě :-)
Mě už tohle taky nebere. Povětšinou jezdím teda v menší skupince 3–5 lidí, kde si ale navzájem vyhovíme a na to kochání a pokec je vždycky času dost. Ono zase jezdit úplně sám je docela nuda.
popremyslim nad tim:-D
.
V podstatě jo, ale zas není to tak horký, když jezdíš sólo. Makáš ňákej kopec, držíš otáčky a když cítíš že to zrovna nejde hodíš malou placku a zbytek kopce dojedeš v klídku a příští kopec dáš třeba celej.Jak už je něco naježděný umíš aji odpočívat v kopci nebo proti větru, závodění to je zas úplně jinej level.
Brdek mělo být, ne kopec :-)
Během 2+ hodinové jízdy držení 30kmh průměrku až tak úplně s prstem v ruce držet nejde pokud nemáš fyzičku závodníka, nebo nemáš nějakou hodně nenáročnou trasu. Nominální rychlost 30kmh, to ano, to udrží každý schopný hobík, ale držet průměrku 30kmh v reálném provozu kde musíš dávat pozor na auta, chodce, cyklisty, překážky na cestě a vybírat pravoúhlé zatáčky, to znamená mít nominální rychlost alespoň 35kmh, ideálně 37+ a samozřejmě akcelerovat velmi rychle. Na gravelu to pak máš kompenzované tím, že nemusíš tolik zpomalovat (tj. maximální i nominální rychlost je nižší bez značného dopadu na průměrku).
Jinak všechny doplňky by podle mě měly mít opodstatnění. Pokud necítíš potřebu je brát, vůbec je neber. Od toho jsou to doplňky – doplňují, pokud máš něčeho nedostatek. Já kupuji hořčík a draslík z lékárny a beru jen když se cítím přetažený (hlavně prevence křečí), nebo když dávám delší pauzu (opět jako prevenci, uvolňující se svaly občas chytají křeče)
Ranní výjezdy na lačno jsou nejen možné, ale podle mě i prospěšné (aspoň se po nich velmi dobře cítím :) )
Bože :D S prstem v ruce. To jsem ještě nežral.
Rano zasadne nalacno … teda pokud je to jizda, ktera ma treba do dvou hodin. Asi taky hodne individualni, ale vytraveny pajsl ma vice vyhod nez nevyhod.
A to zapomněl dodat, že takový průměr běžně jezdí po zadním a bez držení. :-D
No já teda nejsem žádný velký cyklista (letos asi 3400 km, cca 40 km nastoupáno), ale držet delší dobu průměr 30 km/h na na silničce pro mne rozhodně snadné není. Stači delší odkrytá rovinka s protivětrem nebo bočním větrem a hned jsi s rychlostí mnohem níž.
Co jsem jen tak zběžně mrkl na Stravu, tak z hobíků v mém okolí se s průměrem 30km/h ze švihu nevrací skoro nikdo i kluci z české silničářské špičky mají u 100 km švihů průměr max tak 33 km/h, když jedou sólo.
To bude absencí prstu v prdeli. :)
Nechapu proc se vsichni chytli tech 100km jako hovno kosile kdyz sem se nikde o zadnych 100km nezminoval. Z prace jedu proti vetru trasu 25km, vitr nejakych 17km/h narazy budou vetsi a na MTB mam prumer 27–30. Pravda, nastoupam jen 200m, ale nikde sem se tez nezminoval o nastoupanych kilometrech. Tuhle kadenci jizdy sem schopen na MTB udrzet v pohode 2h jizdy. 40km na MTB mam za 1:18h, tak mi tady netvrd, jak je to na silnicce nedosazitelne. O extremech 1500m/100km tady pisete jen vy.
Psal si o 3h jízdy, jednoduchá matematika. Příště si to nejdřív spočítej, než tu budeš machrovat.
Bylo to mysleno tak, ze menim teren a podle toho delku jizdy, ze obcas nahodim 2.0 plaste a jedu 3h po asfaltu. Nechci tady zbytecne slovickarit. Co je psano v poslednim odstavci plati a z toho vychazim, predevsim pak posledni veta.
„Pokud jedu po asfaltu, optimum na bajkovi je pro mě 103ot/min, průměr 31km/h a tepy někde kolem 150tp/min. Tohle je pro mě zóna, ve které si bajk maximálně užívám a dokážu v tom vydržet i 2 hodiny.“
Mi to pripomina jednoho kamarada co s nama obcas jezdi. Na strave same hodinove vyjizdky 31–32km/h a rika, ze to jezdi na pohodu. Pak jede s nama 100 a vic km, prumerem treba jen 30km/h a skoro vdycky je rad, ze to dojede domu. Jinak 1500m/100km opravdu neni extrem a obvzlast na biku.
Ani na silničce. Extrém je dejme tomu Krušnoton 250 / 4800 ale 1500/100 je normální zvlněnej trénink i kolem Prahy:)
Tady si dovolím nesouhlasit. Rovina je do 500 m/100 km, to se dá najet snad jen v okolí Pardubic, normální zvlněnný terén po hlavních cestách ve vnitrozemí je do 1 000 m/100km a pro nad 1 000 m/100 km musíš buďto do do hor nebo na nedlouhý kopcovitý okruh po vedlejších cestách. V našm vnitrozemí odněkud někam po hlavní nad 1 000m/100 km nedáš.
Zrovna včera jsem dal 101 km okruh Hazlov-FL-Kacéřov-Kynšperk-Šabina-Sokolov-Jindřichovice-Kraslice-Luby-Hazlov s převýšením 1 153 m. Nezavítat do Krušných hor, tak tam nad 1 000 m/100 km není ani omylem. Jo a když už tu řešíme ty průměry, tak na kopci v Jindříchovicíci i na kopci nad Kraslicemi jsem měl pořád průměr přes 30 km/h :-)
Tak ale proč jezdit jen po hlavních silnicích, většina cyklistů jezdí naopak spíš po vedlejších.
Ale dám. Okolo Berounky naprosto v pohodě:) věř:) I průměr 30 lze dát, ale mi reagovali na prst v prdeli jinými slovy že to dá každej…Už ani nepamatuju kdy jsem měla míň jak nějakejch 800–900/100km okolo Prahy na jih a západ pokud vyloženě nevyhledávám rovinu okolo Vltavy či berounky což teda opravdu nedělám:)
Nic du si turisticky objet svoje kilčo s průměrem 25–26:)
Tak kolem Berounky to není nic zvláštního. :-)
Já teda nemám tolik najezdeno abych mohl do něčeho kecat, ale 1000m/100km mi přijde v podstatě rovina, nedávno jsem jel 103km a 1200m na trase Slaný – Nelahozeves – Mělník – Roudnice – Slaný což je v podstatě pořád rovina nebo z kopce, jen poslední úsek z Roudnice domu začínal výjezdem přes Roudnici nahoru. Data mnou uváděna pochází z Locusu.
Taky mě přijde, že 1500/100 na silničce pro trochu trénovaného borce nemůže být bráno jako ježdění v kopcích. Na MTB mám v svém regionu tak 50/800 a to mi přijde, že tu máme spíš rovinu.
Je ale pravda, že porovnávat v tomhle bajk a silničku jde velice mizerně spíše nejde. ale 1500/100 rozhodně není kopcovitej terén ale zvlněnej jo.
Chápu, jsou to rozdílné discipliny. Na MTB musím i v kopci reagovat na terén, měnit rytmus, nevyvezu se moc často do protikopce. Beru to ale i podle sebe, když jsem unavený nebo potřebuji jet rychleji, zvolîm jako trasu zpět silnici a tam mi ty kopce přijdou spíš jako hrboly. A to jedu i na fullu, docela by mě zajímalo, jak by to bylo na lehké silničce.
Bavíme se o silničkách na rychlém asfaltu.
No jestli pro posouzení toho, zda se jedná o kopec či ne, rozhoduje trénovanost, tak to potom jo :-D
Z tohoto hlediska jsem na tom byl vždy bídně, když roviny jezdím na malou placku :-)
Hele vyraž taky na kolo:))
Jsem prošitej po včerejší rovinaté stovce :--D
taky jsem to zkrátila jen 80…:( fučí
Jestli má někdo třeba cca 50 kg, tak vítr musí být velký nepřítel.
30+ s prstem?
Jak jinak :-)
Ba ne, jel jsem kudlu, abych ten průměr udržel. Teprve před týdnem jsem po letech sundal silničku ze zdi. První jízda katastrofa – málem jsem se nevešel na silnici :-) Ve středu na obchvatu okolo Chebu už o něco lepší a včera jsem si dal tento můj testovací okruh č. 2, abych zjistil, jak na tom vlastně jsem. Těch 30+ s prstem jsem na kopci v Jindřichovicích míval v dávných dobách, když jsem se tak rozjížděl při přesunu na švihy s Vikiho grupou. V Sokolově jsem tak měl 60 km, s Vikim & stovečku a pak 35 km domů na vyjetí. To se to sázely dvoustovky jedna radost :-)
Totálně jsem na tom bajku ztartil rychlost i sílu. Neutáhnu po rovině a z kopce pořádnou šajbu a to co tam mám, točím strašně pomalu. Ale že jsem na tom okruhu tu třicítku udržel, z toho mám opravdu radost, to jsem nečekal. Dobrý základ, na němž se dá stavět, když člověk ví, jak na to :-)
Trénovanost ve smyslu dosažení nějaké techniky ježdění. Někomu přijde kopec i rovinka.
Medica maraton. – 2 670 m/177 km, přesně 1 508 m/100 km. Skoro rovina :-D
Asi jako Král Šumavy?
Král Šumavy road měl dokud se jezdil 250/4300. Bohužel ten je asi po smrti:(
takhle vypadá polar
Jak to? Teď nedávno na mě na silničního KŠ někde vyskočila reklama.
Už dávno to není závod. jakejsi paskvil bez pořadí, kdy se měří jakési úseky a z těch se počítá pseudopořadí. Ale není to normální silniční závod, protože se nejsou schopni dohodnout s policajtama na povolení.
Aha, to jsem nevěděl. Díky za info.
Borci na silnici mají fakt můj respekt. Držet tempo, dlouhé trasy, to bych nedal. A dnes by mi vadila i doprava.
Jo, i u něj je to jen nějakých 1 720 m/100 m. Beskyd tour měl něco méně, protože tam byla dlouhá rovina před Vsetínem. I kopců jen pět, zato každý se svým vlastním jménem. Přitom oba dva závody brutus kopcovitý přeukrutný :-) Pro místní borce ale jen o trošku více lehce zvlněnná krajina :-)
Jenže on je rozdíl s tímhle převýšením jet 100 km a 250 s tím samým teda přesněji větším ( ona se pak počítá každá stovka převýšení). A pak jet svým vytrvalostním tempem a jet závod, kde aspoň pro mě byl skoro každej kopec nadoraz a to pak se na konci jede pěkně fuj. Ale chápu že hecuješ:) A na Králi se teda aspoň já moc v háku nikdy nesvezla:( Občas časovka na 100 km…na konci
Ne, nehecuji, jak jsem psal, silničky pro ně respekt, já bych to nedal.
Sory blbě jsem zařadila to byla reakce na Turistu:)
KŠ 2002 měl 2700/100.
Silniční ne, jel jsem ho. Hanka to má správně.
Jen pro info: Beskyd má od loňska jinou trasu (start – cíl z Bílé), rovin minimálně a kopců o něco přibylo :) V číslech cca 165km/3000m.
1500m/100km není žádný extrém jen tak pro pořádek, ale normálně zvlněný terén…Podle mě jsi zaměnil okamžitou a průměrnou rychlost…Nebo se nepřesně vyjádřil.
1500m na 100km imho neni zadny extrem, to je takova prumerna vyjizdka v kopcovite oblasti, napriklad skrz Cesky Kras nebo Krivoklatsko tolik nastoupas aniz by ses snazil vyhledavat zamerne kopce. Extrem to je tak od 2500m na 100km.
Ja jsem o nedosazitelnosti nic nerikal, ja mam na kratsi kopcovity trase s hodne spatnou fyzickou prumer 28, takze to jde zcela jiste, ale pro beznyho hobika uz to uplne neni vytrvalostni tempo na trhani vytrvalostnich rekordu (o kterych je tohle vlakno).
No a pak taky neni mtb jako mtb ze a opet berme v uvahu vytrvalostni tempo a trasu (dost) pres 100km.
Tak on má Phantasma ten průměr přes 30km/h (a s tím prstem) spočtený zřejmě zatím jen teoreticky, když nemá silničku. V praxi nejspíše brzo dojde do fáze vystřízlivění a ty průměry si bude muset poupravit :)
I když … jezdívám občas s jedním borcem přes Jeseníky, co si jen tak jezdí silnici jako samorost, v životě nejel žádný závod ani cíleně netrénoval, a ten mi vždycky dává v kopcích neuvěřitelnou sodu.
Taky takovýho znám a když se mnou jede tak mám perfektní lokomotivku:) ale trvám na tom že průměr 30 není s prstem v prdeli:) Na to už se musí setsakra hodně jezdit a nebo lépe trénovat což jsou dva různé termíny…
Tak pokud jde o „30 průměr s prstem kdekoliv“ – mi stačí, když se podívám na svůj průměr třeba z Mamuta, bylo to převážně ve skupině, silně na krev a průměr stejně těsně pod 30.
Na druhou stranu nejsem žádná špička a těch hobíků, co to umí nad 30 je tam docela dost, takže člověk nikdy neví :) Ale jsou to pravidelně trénující lidi, a určitě ani oni to nedávají s tím prstem … :)
Dá se :-) Mělník – Poděbrady, vítr do zad, od Starý Boule do Ostré šílený traktorista jedoucí rychlostí cca 55km/h a průměr byl krásných 39,5. Zpáteční cesta Poděbrady – Praha proti větru ve spodním úchopu a byl jsem rád za 25 km/h. Ale to jsou asijské stepi východně od Prahy. Když jedu svoje kolečko Praha- Benešov- Sázava – Kostelec nčL – Praha jsem rád když udržím 27 km/h.
A co teprv, kdyz jedes za kamionem. Ke konci jsem uz to nevydrzel psychycky, tak jsem ho nechal, jinak by to bylo jeste lepsi.
Když člověk tu silnici zná, jde to, ale když nevíš co se vynoří pod koly, je to po delší době fakt záhul na nervy :-).
Tak jezdily cisterny s benzínem v 70. letech :-) Za kamionem dnešní doby jsem po nabraní rychlosti nikdy pod 80 km/h nejel :-)
Ja uz to dlouhodobe neutocim kdyz jede neco pres 70km/h. Se staryma prevodama to bylo o chlup jednodussi. Ale zase ted jezdi traktory, ktere jezdi 40–50km/h a to mi prijde daleko komfortnejsi.
Mám tam 52/11, trénoval jsem tak sílu při ukrutné frekvenci šlapání. Jednou jsem po 10 minutách takové jízdy (mezi Sokolovem a Zlatou) zastavil a neudržel se na nohách :-)
Ted jsem na to koukal a nejrychleji jsem za nim jel 74km/h a to jsem mel kadenci 136ot./min a pripadal jsem si jak krecek. Holt nejsem drahar.
I ve 30 °C?
Tak ja toho nejvic najezdim rano pred odpoledni. To mi nedela problem si dat i vic nez 100km. Po ranni se mi vetsinou tolik nechce, takze toho tolik v horku nenajezdim. A pokud jedu nekde na cely den, tak na hory a tam neni nikdy takovy hyc.
+1. Dneska mi na 50 km ve ± 25 °C stačilo 0,5 l a ještě mi v bidonu pár loků zbylo.
pif kolik k tomu echt výkonu? (:
Ja se řídím pravidlem 20. Každých 20 minut se napit. Každých 20 kilometrů se najíst. Ne knedlo zelo vepřo ale bud banán nwbo nějakou musli tyčinku. Kazdymu ale vybovuje něco jiného.
Základ je pít, což spousta lidí vůbec neví, nedělá a už na start se postaví vysušení. Pak řeší problémy a někdy i fatální. Voda je pro cyklistu jako olej pro motor auta – v lepším případě včas zastavíš a olej naliješ nebo motor nenávratně zničíš. S jídlem je to jako s benzínem/naftou/elktřinou u auta: nejíš – kliky se ti zastaví, ale jinak se nic nestane a ani nezničí. Najíš a kliky se opět roztočí :-)
Takže mi vyhovuje to VKZ, ale to jsem si dával až po rozjetí, tak na 150 km :-) V Každém případě moji stravovací životosprávu obdivovali všichni, s nimiž kdy jel, pár jich tady ještě je :-)
Základ je pít i když není žízeň. Ale pozor při dlouhodobém výkonu myslím 12h – x dní to má háček. Tělo v této námaze nevstřebá více jak 0,7l/h! Je třeba na to dát pozor protože jinak můžou přijít problémy! Proto je na RAAMu povolena v poušti zavodňovací infuze. Žádná jiná pro rejpaly:). Může dojít ke kolapsu z obráceného důvodu. Pro info v noci poušť 30°C a přes den 40–45°C.
Plus v takové námaze (nejen fyzická námaha, ale i zatížení počasím) nestačí pít čistou vodu.
To je jasný u mě vyhrál Cytomax co se týče ionťáku a nic lepšího mám pocit není doteďka.
Jenomže to, co jsi jezdila ty, tak to už je vyšší dívčí :-) Pro ty moje maximálně 24 hodinové švihy stačilo prostě hodně pít, aby byl člověk bez následků.
Ono zaloezi jak jsi zvykly pit. Hodne lidi pres tyden moc nepije…to mas kafe dopoledne, oed, kafe odpoledne, trochu caje/dzusu, vecer pivko. Pak jsou vlastne v deficitu porad. Nakonec se v sobotu rozhodnou vyjet na vyletek a po 30 Km jsou nasuchu a v hube drti ibalgin, aby je nebolela hlava nebo magnezko proti krecim…
Tohle radši ani nekomentuju:)…sebevrazi
Tak to jsem pravy opak, za den 3–4l tekutin, z toho za osm hodin kancelarske prace kolem 1,5 – 2l . Na kole na cestu do prace 23km spotreba kolem 0,5l vody. Na 50km mam vetsinou 0,9l jen tak, jen tak, na kole piju jen cistou vodu. Ale cca po peti hodinach na ceste zacinam mit problem ze se vody uz nenapiju a musim to prolozit necim sladkym.
Pokud by to bylo brano podle prispevku nekde nademnou o tom ze tekutiny jsou jako olej u auta tak zeru olej nad prumer sve kategorie a jsem zraly do srotu :-)
Nekdy batoh vozim, nekdy ne, ale vzdy vozim 2 bidony a iontak v prasku. Kdyz 1 dojde a piju z druheho, zacinam se shanet po vode (benzinka, vecerka, lidi co jsou na zahrade u domku, hospoda, apod.)
Kdysi dávno okruh přes Drahanskou, asi 215 km…
jinak podle deníčku nejvíc 6400 (41000 výškových) v roce 2012, 1050 v červenci 2012 a 190, otočka Luhačovice :)
Za den 225 km (párkrát jsem si dal Havířov-Břeclav nebo Břeclav-Havířov; přes Beskydy), 1485 km za měsíc a 10500 km za rok. Ale bylo to všechno před pár lety a mnoha kily. :)
tys byl vždycky gurmán :)
den 260 / týden necelých 800 / rok 14 140 km
Teď se s nostalgií koukám co těch 260km bylo – silniční výlet s opavákama: z Opavy, Andělská Hora, Vidly, ČHS, Loučná, Dlouhé stráně, Skřítek … hezký výlet v grupě na silničkách, průměr něco přes 28km/h, nastoupáno k 4 000m. Bylo to super, pamatuju dodnes jak posledních 20m výškových k baráku my totálně došly baterky a došel jsem pěšky :)
Na bajku nejvíc najeto asi při 12h 252km (průměr něco přes 21), ale pro mě nejtěžší určitě 217km / 7000m kdysi na Salzu.
Tohle jsme jednou jeli s kamosem z Opavy taky, akorat v opacnem smeru. Jednu krizi jsem si taky prodelal, ale jinak celkem v pohode.
Skřítek po hlavní na otočku z Poruby jsem jel v roce 1999, nějakých 213 km. Pamatuji si to proto, že nahoře na otočce jsem měl stále průměr přes 30 km/h a pak už jen zrychloval :-)
Nicméně jak říká Jarda Kulhavý, důležité nejsou objemy, ale průměry (AVG).
Jen pokud řešíš závodění, což v tomto vlákně bude docela mimo mísu.
201/1550/5500
To mi připomíná, že bych měl letos zase vyrazit klasiku Praha – Ostrava :)
jeee, to je můj letitý denní rekord na silnici – cca. 420 km, k tomu už se fakt nikdy nepřiblížim :)
166 / 1647 / 5377 / 3900 v m / 2993 m n.m.
360km (ale to je 25let zpet), v poslednich letech 210km… /1300/8000
To tady dlouho nebylo :-D
700/nevim asi 3500/16500 na bajku 380 na 24h zavode.
máš tam překlep, ne 380 ale 480.
Ne, fakt jen 380. Na 24h v Kuchyni na Slovensku. Rekord trati.
neblbni, Kuchyňa 2016, já tam tehdy udělal svoje max. 368 a nechápal, že vítěz má ještě o skoro 120 víc. Trvám na 480:)
Trváš dobře :-)
máte oba pravdu, ale Jecnak se asi moc nesoustředí jestli jede Evropu v Žilině … :-D
2016 byl dobrý rok
rekord mám taky z Kuchyně 424
rekord měsíční mám z téhož roku ze září 2200
a rekordní rok 2014 cca 15 000
Nejedu. Letos akorat mistrovstvi sveta ve skotsku. Zilina je pro me prokleta, tak to ani nezkousim.
Ok. Necham se presvedcit na 480 :-)
310 (Zlín – Praděd – Zlín, avg nějakých 23 km/h) / cca 1 500 / 6 000
Ten měsíční a roční nájezd byl v nějakých 18 nebo 19 letech. Teď se špuntem jsem rád za 1 500 ročně.
Na biku 130, silnici 220/ nevím/ 6200 (z toho max. 1000 silnice, zbytek mtb)
za den 75 km/ za týden 250km/ za rok duben-září 1300 km to jenom na mtb
170 za den a dodnes nechápu jak sem to moh ujet, za tejden i měsíc nevim a za rok 8000 a dodnes nechápu jak sem to mohl ujet.
den 260/ týden 800/ měsíc 1500/ rok 8400 loni a letos rozjeto tak 14–15k – ale hodně doma na zwiftu přes zimu…
Co jezdíte pravidelně MTB i silnici, jak se dají porovnat nájezdy?
Na MTB (trail/enduro full) mám obvykle v kopcích průměr okolo 11–14km/h, na xc mtb okolo 16–19 a na silničce 23–27.
Když si dám 100km vytrvalostnim tempem na silničce (v kopcích), jsem z toho vysílenej podobně jako po takových 65km na mtb xc a 50km na fullu patřičnym terénem.
Na silnici to rychleji odsejpá, ale zase si neodpočineš, pokud honíš průměr. Děsná dřina, co není pro každého – bouchat celou šichtu (i více) v tempu bez chviličky odpočinku :-)
To na bajku taky ne když honíš průměr. :)
Ne, na silničce ti tepy vynuceně nepadnou ani z kopce. Pokud tedy jezdíš po silnicích, kde se dá jet rychle.
Tepy nejsou jedinou známkou fyzické námahy. Na biku to v první řadě nedokážeš kontrolovat takovým způsobem jako na silnici, o míru námahy si řekne terén. No a hlavně v terénu se nedá efektivně jezdit takovým způsobem jako na silnici, tj. nastavit výkon a držet celou cestu.
Přesně o tom přece píšu. Proto se taky ze mně z ortodoxního silničáře na stáří stal biker, abych si taky odpočinul a mohl se na kole i poflakovat :-)
Per to tam, RT to od tebe potřebuje vysvětlit, jak vypadá honění průměrky na bajku :)). Škoda, že jsi mu to nevysvětlil, když ještě závodil ty sólo 24h, mohl je vyhrávat ještě o víc :)).
Se hned nepoburuj, jen jsem podotkl, ze se na mtb da zrusit uplne stejne. Ne-li vic.
To víš že jo… RT má na tom naježděno jen pár set tisíc kilometrů, co o tom tak může vědět…
+1
Jednoduchá odpověď je, že nedají.
Na silnici můžeš sednout, dát během hodiny 30+kmh a sotva cítit únavu nebo přetažení. Na MTB se můžeš znatelně unavit během 15km, pokud si to osolíš terénem a kopci. A třeba takový 40km výlet na MTB s 1500m převýšení a technickými výjezdy a sjezdy je něco, co na silničním kole nemá ekvivalent.
Na silnici toho jednoznačně více najezdíš za menší námahu, ale zase se moc neprojedeš v terénu. Což je tak nějak důvod, proč se hodně rozmáhají ty proklaté gravely :)
Presne. Hlavne pokud je clovek trochu trenovany tak ty kilometry na silnici naskakuji rychle. Pokud ne, tak se bude placat na silnici skoro stejne jak na biku. Zase nadruhou stranu na biku se daji lehce nastoupat vyskove metry.
D asi 560 km/M 3 039 km/R 20 504 km/na výšku několikrát těsně pod 10 km
MTB
za jeden den 180km
za mesic 2000km
za rok snad jen nejakych 5000km
Nemel sem v tom nikdy system a kolo sem mel jako doplnek k dalsim sportum. Letos je kolo priorita. Letos jsou ambice mit najezd alespon 10 000km, od brezna sem zatim najel nejake 3000km. Tech 10 000 bude vyzva – v zime vyjedu tak 4× za mesic :-D
200/2500/17000
D: 450km – 2001 – 24h MTB Zašová
M: 3200km – 2015 Vietnam
R: 14000km – 2015
D+: 13000m – 2017 – 24h Mont Ventoux
13 km na výšku během jednoho švihu, nádhera :-)
Můj sen byl dát 10 km, ale vždy mi pár stovek metrů chybělo. Já roura to mohl dát při své poslední 24 h ve Vimperku 2009, ale měl jsem dostatečný náskok a už myslel na cestu domů, takže jsem před koncem zastavil, najedl se, převlíkl se a vyjel až na vítězný okruh. Takže jen 32 místo plánovaných 33 okruhů (307 m). Úplně jsem na těch výškových 10 km zapomněl a přitom kvůli tomu jsem tam vlastně jel :-D
Myslim ze to muzu naprasit s tim par metru chybelo. Nedavno jsem delal auto podporu na 600km trati. Jel to non stop. Spal jsem v cili v aute, kdyz se ozvalo tuk tuk na dvere, vykulim se a zborila me hlaska – tak jsem tady a jdu si jeste najet 1,5km abych mel na garminu tech 600. Chvili jsem premyslel jestli na nej nemam zavolat Chocholouska :) NP na tech 600km byl 195W za 21hod a myslim ze 10km up
Tak ona silnice neni teren a na ventoux to naskakuje celkem rychle
No a svihem bych to taky nenazyval … ono v poslednim stoupani kdy me predjizdeli duchodci na bikach (neelektrickych) ty nohy fakt moc nesvihaly :-)
Minulej vikend jsem dal jednu 24h mtb 340km/8400m … to byla moje nejvic nastoupana mtb 24tka.
Dneska 173km na těžko s brašnama na bajku po silnici. Dvěma bouřkám jsem se vyhnul, jednu chytil (na silnici místy 5cm vody) a poslední přečkal v hospodě. :-)
Ale skoro pořád rovina.
Jinak max 235km silnička, 211km bajk s brašnama po silnici.
2200 měsíc, 15100 rok
Za den 350 (z Brna na Praděd přes Dlouhý Stráně a do Brna), za týden vlastně nevím. Pokud se těch průměrů týče – samožrejmě zaleží s kým a jak se to jede. Na maratonech třeba v Rakousku jsme mívali vždycky na 250 km se slušným převýšením (Kirchberg, Waldviertel a podobně) na 250 km v cíli průměr dost přes třicet – ale to se jelo třeba prvních sto v balíku a rychle a zadarmo, že… Ale když jel člověk třeba na ten Praděd ve dvou nebo ve třech a trochu foukalo, byl rád, když byl průměr přes pětadvacet. Pomalejc to zas, ani v tom červnu, za světla nešlo… :)
150/880/3200 Málo málo :D
cca 140 na silničce v protivětru/800/3600
325/1250/cca9000
165/cca800/cca5000 :-)
Sice to je ne uplne o co tu bezi, ale ja na to byl vcelku hrdy. Kdyz tu otevreli mistni bajkpárek tak se me nechtelo moc utracet za litacky, tak jsem si koupil litacku na jeden celej den a chtel z toho vymlatit co nejvic. Nastoupil jsem kdyz pustili lanovkou a zastavil kdyz lanovka zastavila. 3× zastavil na kafe a svacinu a jednou padnul a utrhl hadici teleskopu a sedrel se. Ale tusim ze mam stale nejvic jizd za den v nasem párku.
Jinak víc k tematu, kolem 300/den, nejakych 1500/mesic max a rocne sem asi nikdy nedal 10k, ale 9 sem asi dal.
podle deníčku 162/1784/16000 v roce 2017, 95% na silničce, ujet 200km za den mě nějak nikdy nelákalo :-)
Já jen 140/800/3500km.
90/60/90
moment jaká byla otázka?
+1
303 km \ cca 1700 km \ 9100 km
příští víkend máš šanci to první numero vylepšit :-)
105, 1100, 6000 a ještě dodám kde :-) kolo
250/nevím/9300.
Tak teď v sobotu na 24hodinovce 542 km / 4207 m. V sedle jen 20:22 hodin, AVG 26,6 a spotřeba byla 10l tekutin.
Upřímná gratulace a uznání.
Moc hezky vykon.
souhlas:)
Diky, jsou tam určitě ještě rezervy hlavně v hlavě. Pravidelně mám již třetí rok vždy krizi mezi cca 3 – 5 ranní a musím to na 20 – 30 min zalomit :-(
Krize v tu dobu jo ale jít spát na 24hodinovce????Divný a něco děláš pak špatně:(
no, jsem asi prostě měkejš :-(
No jak jsem koukal na ten tvuj zaznam, tak na prvni pulce nastoupas jak na BGF a druha pulka, 250 km na 1.8km po trech ulicich, to musi byt totalni mentalni ocistec. To je fakt na 20 piv.
Kde to je? Hoď odkaz.
Ždírecký triangl a tady je záznam na stravě
To mi nefunguje, dej něco normálního :-)
sorry, jinej záznam nemám
http://bigmig.wz.cz/…zdirec24.php
takhle se tam jezdí 680km …
Pěkný, ale kroužit na 1,9 km okruhu musí být hodně na palici :-)
Oni jsou tam 2 okruhy když koukneš na mapky co tam Petr má. A nastoupá se to na tom delším. Těžko by se to nastoupalo ve městě na tom 1,9 km. ten dlouhej má 34 km a 285 převýšení…Proto jsem ten odkaz dala aby bylo jasný…
Vím, ale i tak 181 × 1,9 km okruh musí být na palici :-D
Při svěťáku jsem jela okruh v Chuchli 217×…A zdaleka to tak strašný není jak to vidí lidi zvenku. Pokud chceš jet na maximum soustředíš se na jídlo pití rytmus a okruh opravdu neřešíš maximálně díry. Já to vidím jako výhodu spíš. Když dostáváš věci jeden okruh si řekneš další máš a nestane se ti třeba to že nepředáš a je *******. Klidně odložíš o kolo. Jako šílený to viděj lidi zvenku ne ten závodník aspoň v mým případě.
zlatejch 64 Hradešínů :-D Ale jo, závodník většinou vypne a jede v nějakém módu kdy se soustředí na výkon a na kochání se okolo + řešení proč tady jedou po stý??? není prostor :-)
Přesně.
Ale jo, vím i jak se tam jezdí 708 km, tedy jen z pohledu, jak mě vítěz předjížděl a na nočním okruhu i pár kol s ním. Ale jen pár, na víc sem prostě neměl :-(
To si nemyslím. Spíš jde o nějakou chybu ve výživě či suplementaci.
Ale jdi, je to jen 24hodinovka. Prostě se málo vyspal a když přišla klasická krize při ranním ochlazení po svítání, tak ho kvůli tomu zařízla. Nic výrazného :-)
Nojo, jak píše Hroch. Asi málo piv :-D Přesně tak, ranní ochlazení a krize. Ale mám to asi někde podprahově ukryté uvnitř :-( Ale ještě je nějaký ten rok na zlepšování.
To pořešíš úplně jednoduše. Večer v jedenáct tam vrazíš 2 stilnoxy a spíš do devíti jako mimino. Obvoďákovi na férovku řekni, nač to potřebuješ a za dvacku ti je na místě dá :-) Většina lidí to ale řeší tím pivem :-)
když startuje seriál DEMA 24h v poledne, tak den předem dám 10 nebo 14 piv a vstávám těsně před startem.
Nesmí se mi teda stát, že propiju startovní číslo třeba jako v Opavě.
Ale jdi.Píše pokaždý…
tak zavzpomínám na Imrvére 2011 – 20hodin a 34minut jízdy, 550km, 6150m převýšení, av 26,7km/h, max 54km/h, v keckách, na pět převodů 39/12,14,16,18,21 s „Karolínou“ co je na fotce :-)
škoda že onehdá jsem to nepojal víc sportovně, ale pořád spíš punkově …
Tak tohle je masakr. :)
Lidi jsou divní :-D
v kole to není, to musíš mít v hlavě …
162 jeden švih na HT, povedlo se dnes, místy foukalo tak, že z kopce jsem se zastavovat nebo mě zatáčelo samo kolo. Ale když vidím, kdo co je schopen ujet, tak je tohle jak prd. Některé výkony jsou pro mě stejně představitelné, jako třeba pilotovat formuli F1.
Jak vidím tak tady všichni špičkoví vytrvalci a sportovci :) 600km na jedennšvih apod.. popadám se tu za břicho :)))
Vsichni ne, chodi sem i chciplotiny treba jako ja:
103km/den
280km/mesic
2500km/rok
Puvodne jsem to nechtel zverejnovat, protoze neni cim se chlubit, ale vzhledem k tomu ze tu vznika mylná predstava ze pro vsechny mistni je minimalni trasa z Prahy do Brna, jinak by se neobtezovali ani vystrcit nos z domu, tak jsem se odhodlal ukazat i svoje (ne)vysledky.
Tak jestli jsi četl zadání, je to o maximálním nájezdu… v životě. Já těch 360km ujel před 25 lety a od té doby jsem se k tomu ani nepřiblížil, další nížší bylo 250km na silničních maratonech. A myslím si, že napíšou převážně lidi, u kterých to číslo je už trochu méně obvyklé. Rekkklumi navíc číst neumí…
Zadání jsem četl. Za mě je jedno kdy si dosáhl 360km, důležité je, že dosáhl. Tomu já se ani nepřiblížil a jak to vypadá ani nikdy nepřiblížím. Ale faktem je, že já se kolu věnuju něco přes rok, tak kdo ví.
S tím, že většinou napíše ten kdo je mimo střední vlnu s tím souhlasím a tím pak vzníká ten umělý dojem, jak jsou všichni vysportovaní, proto jsem napsal i svůj o dost chudší výsledek.
Per tam velkou a ono se to časem poddá :-)
Při ročním nájezdu 2500 ten měsíční bude určitě vyšší, nepodceňuj se :-)
Je to tak, těch 2500km nasbírám za celý rok, jezdím od Ledna tak že to nasbírám i při tak malém měsíčním nájezdu.
Minulý rok to bylo 85/600/3800 . Na tento rok jsem pořídil silničku tak mám v plánu aspoň 5000km
29 HT a jezdím tak 8 měsíců v roce, před lety 140 km/den a letos 175 km/24h, 1400 km/měsíc, 6500 km/rok.
nejvic za den 303km a za rok drive cca 12000km
Za 12hod/300km. Zavod na 12 hod na horskem kole.
Jestli nás trochu nehoupeš. S průměrem rovných 25 km/h by se na těch bikách muselo jezdit po cyklostezce kolem Labe.
tak si trochu zapřeháněl, se stane…:)
Podle ceho mi neveris ? Zadny extra vykon to nebyl, jel jsem to vicemene pro trenink. Jedinne co na tom bylo zajimave tak to, ze bylo 34st. Cvikovske krouzeni . Par rocniku se jelo a skoncil jsem ctvrty. Okruh byl ze Cvikova do Travniku, Nadeje, Juliovka, Kunratice u Cvikova, Lindava a Cvikov. Okresky a sotoliny. Cisty cas byl o 45 min mene. Obcerstovacky atd…
Posli mi email a nascanuju ti vysledkovku.
tak jestli to bylo po asfalkách a šotolinách bez většího převýšení, tak pak samozřejmě ano. Trochu jsi vzbudil dojem, že se jednalo o MTB závod:) Na tratích ČS seriálu MTB 24h je podobný výsledek imho nereálný.
Mrkni do map. Ze Cvikova slusnej kopec a potom tahle nahoru do Nadeje a potom do Lindavy z kopce. Z Lindavy tahle do kopce do Cvikova. Prvni dve kola prumer pres 35km a potom se balik roztrhal jak lidi prepalili zacatek ;). Docela rad na to vzpominam, hlavne na obrazy v cili. Jeden chlapik si dal po dojezdu pivo a lehnul, rovnou jej nalozili do sanitky. Dalsi nemohl uz ani slezt z kola tak si ustlal rovnou na zem atd. Jelo to asi tehdy cca 50 lidi /20let cca tomu nazad /. Nas prvnich pet to jelo pro trenink a hlavne byla to zmena. Jo a jezdilo se to horskych kolech. Asfaltky minovy pole a sotoliny byly lehky terén ale vyjezdili jsme tam peknou cesticku ;)
Tak přijeď na mistrovství republiky 12/24h, určitě vyhraješ mistra. ;)
Uff… njn. Tak jestli je tam kategorie 50+ ;) , nicmene mistra uz nepotrebuju;)
Je tam kategorie 55+
Jo, pristi rok mi bude ctyriapade. Diky za link. 24hod se tehdy pred dvaceti lety jezdila i u Hradku nad Nisou. I kdyz jsem se teto akce nemohl zucastnit tak me ani nelakala nebot se to jezdilo pouze ve dvojkach s tim, ze jeden jel dve hodiny a druhy ten cas v noci spal a pres den tuhnul ;). Potom si to prohodili ;).Dvanactka v jednotlivcich nebo druzstvech mi dava vetsi smysl ale smekam pred kazdym vykonem kor u amateru.
Letos to vážně vyšlo. Bylo to moc hezké. Příští rok je seriál 24hod trošku pozměněný. Snad to příští rok taky vyjde a obhájím aspoň letošní výsledek, i když věřím, že Radek Musil si na mě brousí zuby a nedá mi to jen tak. :)
Jel jsi za jednotlivce na 12hod ? Diky. Musim si prostourat ten okruh na mape …
24 SOLO, ale 12h je jen rozdíl v tom, že to peklo skončí už vnoci. :D
Ahoj, ty jsi Martin H.?
velká gratulace! To s jakou urputností dokážeš jezdit ty a ještě Vik to je nádhera. Máš většinou za černými brýlemi naprosto kamenný výraz na kterém nejdou číst žádné emoce. O Musilovi ani nemluvím, ten alespoň vypadá že trpí.
Já se většinou usmívám, ale někdy se úsměv vytratí. :)
to se cení.
Já si to zas užívám a to se vším co k tomu patří, to pěkné i to špatné. Nejvíc mě baví ty poslední 3 hodiny.
Jezdit proti tobě mě přestalo bavit. Před 2 lety jsem tě chtěl udělat v Kuchyni. Ale jak bláhový jsem byl. Musím ještě trochu vyrůst.
Jo, něco to chce najezdit, ale nemysli si, že mám najeto bůhvíco. Je to dost o hlavě, správném jídle a spolehlivém matroši. Pokud jsi dobrý v technických pasážích, tak na tom dost energie ušpóruješ, která se hodí v závěru. Já vím, kde mám hranice a přes ty nelezu na moc dlouho. To jsem letos podcenil v Náchodě a Radek mi ukázal, kdo tomu velí. Přišel jsem jak o vítězství v závodě, tak v celém seriálu a to o jeden jediný bod.
v tom je asi můj problém, nevím kdy mám dost, lezu za svoje hranice a pak vyšumím. Už takhle jsem dost podvyživený a nemám v sobě moc rezerv.
Letošní Náchod mi snad i seděl, ale z pátku na sobotu jsem se nějak zasekl u výčepu do 2 do rána a pak mi to v tom parném sluníčku nějak chybělo. Večer mi to pak zas docela jelo.
Třeba se příští rok někde potkáme. Chtěl jsem jet na singlespeed, ale uvidím zda ještě nezkusit štěstí se umístit v celkovém pořadí.
Nechci Ti radit, ale singl bude ještě větší utrpení. Ber to tak, že máš jeden kompromisní převod, takže buď budeš hodně tlačit nebo motata jak magor na rovině. Že je v kategorii málo lidí neznamená, že to bude lehčí.
Jen ho nech, ať si jde do jiný kategorie. My, co dojíždíme za ním, to jenom uvítáme:)
já jsem objevitel :-D. Jezdím jen tak z hecu a tohle bych bral fakt jako recesi. Za 5 let co jezdím 24hodinovky jsem snad nikoho na singlu neviděl. Slyšel jsem o tom jen od Lukáše v Náchodě.
Trpím rád.
Tak 24ky jsou, hlavně sranda. Jel jsem 2× a snad zase vyrazím.
letos jsem překonal svůj osobák na mtb na 24 hodinovce (Kolem řeky Moravy – totálka rovina) 500 km … byl jsem až 3.
300 km za polovic času je hodně, ale určitě bych neříkal že nereálné.
Jel jsem v životě jediný závod na 12h a nevidím důvod, aby větší borci než já 300 km neujeli.
to je jednoduchý. Máš představu jak vypadají třatě čtyřiadvacítek ČS seriálu a víš, že na mistrovské trati v Jihlavě jezdí nejlepší borci na 12h kolem 220km, takže ti 300 připadá nereálných nebo ujetých v hodně lehkém terénu. Trať v Jihlavě patří k těm znažším.
Tak trochu z historie
Jo gratuluju, pěknej výkon. Já ti to vůbec nerozporuju, jen píšu, že je to o terénu…
Tak jasne, zalezi na terénu jakej je.
V tomto případě klobouček! Moc pěkný výkon.
tak to klobouček, pro dost lidí by to byla fuška na silnici.
Mám jen MTB, takže je možná zajímavější údaj 475 hodin na kole za rok.
Jinak: 122 – 1032 – 8537
A taky rok od roku míň. Jak v hodinách, tak hlavně v kilometrech. Na cokoli jinýho než pěknej terén v lese mi připadá život moc krátkej.
611 / 1450 / 9650km, do konce roku něco málo přidám.
611 v tahu ? uf uf to by mi asi upadla prdel …
cca 210/necelejch 700/ 4–4,5k začal sem jezdit až „po dětech“ před 4,5 rokama takže to podle toho vypadá
425/1200/8000
Ja 27/ den 110/ mesic a za rok urcite pres 300km
195/ 1500/ 5500 ,+ 1180km za 8dní (do Chorvatska k moři a zpět s bagáží)
Tak to teda klobouček 1180 za 8 dní to bych asi nedal.
215 za den a 1400 za týden na silničce s bagáží okolo Čech
21650 v letošním roce
slušné, i na celoroční provoz to je porce
201/1150/5050
353 / 1300 / 10234
223/nevím/3500
216/1652/10520 horské kolo
Diky letosnimu pocasi se to nascitalo temer samo :)
260 / 2400 / 18k
V roce 2017 10 158 km :-) ještě že za rok to mam 8000 km do práce.
Rok 1994: Praha – Bibione a zpět. Čistý čas jízky: 9 dní. 1 den u moře. Ujetá vzdálenost: 1800 km, Průměr: 200 km/den. Cesta zpět přes Grossglockner. Bagáž: 32 kg. Z Prahy tam jsem jel na zásoby, které jsem si vezl. První koupené jídlo koblihy v pekárně na Bibione. Rád vzpomínám.
Tak tohle je hardcore, asi lepsi oddil. Jdu jeste potrenovat :-)
V tý době jsem byl na vrcholu…Dnes bych to porovnal se závodem 1000 mil: https://www.google.com/url?… Ještě před 2 lety jsem uvažoval o účasti, ale záda nesouhlasí. Tak jen se závistí sleduji na trase účastníky, včetně svého potomka.
Ještě jsem vyhrabal pár fotek…
200 km jsem za den ujel. Dvakrat 200 se dvema volnejsimi dny mezitim taky. Ale vezl tak max 6 kilo plus vodu a byly to jen dva dny s vetsi pauzou. Takze si to jeste ani nedokazu predstavit. A do Alp tahnout pulku sve hmotnosti v brasnach, to je pro me scifi :D
Po 89 roce jsem prostě v 93 roce vyrazil do světa, těšil jsem se na nové zážitky a ty sakra byly…První den: Z Průhonic jsem dojel až do Lince: 255 km…V Linci: nedostavěný kemp u Dunaje a totálně vožralý kurvy, který otravovaly…A já se styděl…Za ně, ale ta další cesta…Úžasnej zážitek, poznání sebe sama a sáhnutí si na samý dno svých swchopností…Ostatně o tom pojednává i těch 1000 mil.
Nevěřím že bagáž na fotce má 32 kg.
A tak to já věřím.
Já teda ne. Jezdím na týden, bez stanu. Vypadá to podobně, jen to mám víc učesaný. A 32kg to má i skoro i s kolem – v letadle se váží. 16 kg kolo s nosičem, 14 kg brašny, 3kg bedna na kolo. 8kg z toho vezmeš do kabiny a zbyte těch povolených 25 kg bedna. Jedině, že vezeš konzervy na celý zájezd :-)
Nemam duvod neverit. Krom toho netusim proc mluvis o letadle ;)
Jedine ze vezes konzervy na cely zajezd: no a pokud se nepletu tak uvadi ze prvni jidlo si kupoval az v Bibione tak ze neco asi vezl. Stan a spacak v 93roce taky asi nevazil jako dnes. Kolo asi taky nebyl ultra odlehceny karbonovy special.
Ale at tak nebo tak je to uzasny vykon ke kteremu se nekteri z nas ani z daleka nepriblizi a zaslouzi si uznani a je uplne jedno zdali byla zatez 32kg nebo 23kg.
Tak tohle je klasika BF. Vždycky se najde nejakej debil, co tu začne psát kraviny, aby si pak sám odpověděl, že je to vlastně ok. Jen v tomhle vlákne min. 2 :)
Uplne nechapu tvuj prispevek, asi jeste spim. Neni ale smysl fora prave v tom ze kazdy muze napsat svuj nazor? Idealne teda bez nadavek apod.
Těch 32 kilo byla jen bagáž, bez váhy kola…Ale nikoho nepřesvědčuju. Každýho věc, čemu věří, nebo nevěří. Kvůli tomu jsem to sem nedával.
Když jsem byl letos na kole v Izraeli, tak mi kolo v krabici společně s „krámama“ vážilo skoro 30 kg, tzn. na „výbavu“ připadlo tak bajvoko 15 kg. Nevezl jsem konzervy na týden a mám docela slušné vybavení (taky to nestálo pětikorunu). Můj spacák (letní péřák) s karimatkou je pod 1 kg, stan měl kolem kila… Těch 32 kg JE s těmi „materiály“, co byly tehdá, zcela reál.
Bohužel nemám jak ti to dokázat. Tak nevěř. Botky si kvůli tomu nerozkousám. :-)
No jo, no…
MTB
den 110km/týden 560km/měsíc nevim/rok něco k 2500–3000km (nevozim tachometr)
Můj životní výkon bylo v r. 2016 objet krom jedné etapy celou TransSierra Nevada po nějakých 1500km v nohách a střevní chřipce co se na mě fyzicky hodně podepsala (10 dní jsem jedl jen rýži a strašně pohubl). Sice jsem celé pohoří neobjel (nechtěl jsem se vracet do Granady) ale místo toho jsem se podíval na nejvyšší horu pyrenejského poloostrova a byl s kolem na Veletě v 3396mnm :) PS: Měl jsem jen 9 převodů :D
Den 220, plánuji 340 ale pořád se k tomu nemůžu dokopat. Měsíc 1388km – akce do práce na kole. A za rok těch 10k km bez problémů, spíše více.
Ja zase letos po rocni pauze stihl Praha->Zlin, Ostrava, Valmez proste kde to ten rok vyjde, takze 350km/den. Jupi. Uz nesmim ty roky vynechavat! Jinak klasicky nekde mezi 10000 a 11000km/rok
Den MTB 333 hb-fm / silnicka 320 ji-nitra ( sina silnicce jsem sedel po 20 letech) / mesic 2050 / rok 4500
Ja nechápu jak můžeš zvládnout 2k za měsíc s nájezdem 4500km za rok.
Proč ne? Já jsem měl třeba za červenec 2007 1500 km (skoro vše ve velkých horách) s nájezdem do konce června cca 1600 km. A běžně mívám před červnovou osmi až desetidenní denní alpskou akcí naježděno 800–1000 km. Ono to není o počtu kilometrů.
Mě to trochu udivilo, že člověk ktrerý moc nejezdí to zvládne. Ja jsem měl hodněkrát přes 1500km za měsíc a přišlo mi, že na tom kole sedím furt. Na druhou stranu jsem to jezdil při práci, dovolenou většinou trávim chozením na horách.
Třeba to dotyčný najel v rámci nějaké vícedenní akce. To pak kilometry rychle přibývají. Jinak já to mám spíš naopak. V práci se hodně nachodím, takže dovolené mívám většinou cyklistické.
Me to udivilo taky :)
Kolo mam druhy rok. 1.rok to bylo 150/2000/4000
V prumeru mi to vychazelo na 100km denne. Rano vzdy tak 20–50do prace a zbytek odpoledne. V praci se taky nachodim.
Jo a byla to akce DPNK.
245/1875/9925 Ten rok je soucasny, jeste neco pridam.
111/1161/5069. Kolo mám prvním rokem po cca 10 letech. Doufám, že to bude příští rok lepší.
624 / 3416 / 24815
To nemělo být měsíc / rok / 5 let… :-)
Klobouk dolu!
za rok se to pohybovalo některé sezóny kolem 30.000, denní nejvíc cca 700 (Praha-Rossenheim a zpět, ale bylo to i s nakupováním v IKO a cesta zpět s nákupem v baťohu na zádech)
700km/20hod=35km/hod to je pro me neco nepredstavitelneho, to jsou misto nohou servomotory :-)
hele, z hlediska tréninku na závody to byla blbost, která mě zbavila výbušnosti, tak jsem toho po čase nechal, nebyly to žádné jarní objemy, prostě těsně po revoluci měli v IKO slevy pro Čechy a tady byl hlad po komponentech, tak jsem tam párkrát takhle dojel nakoupit a přivydělal jsem si tak ješte za studií, jezdil jsem to nějak 100 km za 3 hodiny, mezi Deggendorfem a Landshutem dost nuda, jednou jsem za jízdy usnul
To bych nejel kvuli nakupu ani autem :-) Pro me je neco takoveho mimo realitu s mym max dennim najezdem lehce pres 100km mi to hlava proste nebere :-) i behem sveho planovani vicedenniho cestovani na kole pro pristi rok si planuji na cely den delku mezi 80–100km, tak ze pro me tydenni dovolena a pro nekoho jednodenni vylet za nakupovanim :-)
tak jarní objemy se jezdily běžně přes 200 a pak tréninky v tempu 100 minimálně a kdybys žil v té době pochopil bys co bylo za terno dotáhnout sem v roce 1990 Shimano a Campagnolo :-), lidi se mohli pominout jak nakupovali a za kolik… pro studenta hodně dobrej výdělek tehdy
200km je pro me v tuto chvili nedostizna meta :-) a v te dobe o ktere pises jsem se akorat ucil chodit :-)
Ano, v Iku v Rosenheimu dělali v té době mechoše dva moji kamarádi – malej Franta Beránek a Laďa Nováček. Taky tam nebo zpátky do Brna jeli párkrát na kole – ale nikdy teda tam a zpět. :) A dovezli si tehdy oba nakonec Alany – ty lepený do mufen. A klasickej červenomodrej dres Ika ještě někde mám – jezdil jsem v něm pak všelijaký ty maratony a tak.
ja jednou odtamtud tahl na zadech pridelany na batohu dva pary Rovalu, tehdy to byla bomba a v Praze pak slusnej vejvar
Tohle jsi neměl psát, teď jsi někomu zbořil svět :-D
ale tak ja v te dobe krome jezdeni na kole a jakehosi „studia“ nic jineho nedelal, v podstate jsem furt jen sedel na kole
jakoze fakt? 700km za 24 hodin, 7000 metru stoupani a pulku jeste se zatezi? jenom kdyz pocitam prumer za 24 hodin, tak to vychazi na 29km/h.. tahle trasa je autem na cely den (2× po 5 hodinach)..
houpat muzes dost, ale uplne vsemu verit fakt nemusim
uprimne je mi uplne u ****** cemu veris a cemu neveris, ostatne kazdej zavodak, kterej v te dobe jezdil „od mostu“ tyhle me akce docela dobre znal a fakt nenam absolutne zadnou potrebu ti to nejak dokazovat
:) krásný den
tobe taky
ale dnes tedy nic moc, jsem na soustredeni na Miseckach, vcera azuro, dnes zatazeno, mlha, snezeni
192/2900/18000
Těch 18000 jsem před patnácti lety dojížděl na Silvestra s horečkou jen abych to zaokrouhlil. Věděl jsem, že tolik už nikdy nenajedu :-D
Ono je fakt trochu rozdíl mezi hobbikama a opravdickejma cyklistama, když ještě závodí, víš?
A co má jako být? Jako, že hobíci jsou odpad? Nebo jak jsi to myslel?
ono to mela byt asi reakce na můj příspěvek o kousek výše :)
Víš, pokud tě hned ze staru napadlo slovo “odpad”, nemá smysl se bavit dál. Jen stručně na vysvětlenou: chtěl jsem jen říct, že režim závodní cyklistiky je naprosto jiný, než rekreační sportováni a možné výkony tomu odpovídají. A reakce byla opravdu na losik_p – za tohle se tedy omlouvám.
Chápu, jen mně zarazilo to dělení na opravdové a ten zbytek …
Jednak bys měl správně řadit příspěvky a druhak, když už ho blbě zařadíš a následně to neuvedeš na správnou míru, tak by ses neměl nervovat nad nad smyslem bavení se dál, protože rekce petruna byla na to co jsi napsal jako rekci na něj, a neopravil. A podle toho, co jsi napsal, mi to taky přišlo, že výkon petruna je pro tebe nic moc.
nikdo tady nenapsal ze hobici jsou odpad, ani ja, ani Cio, to je jen tva nesvepravna interpretace
jde proste jen o to, ze jako hobik delas i jine veci a nevenujes tomu tolik, ty svety jsou proste jine, stejne jako byl jinej svet profiku a vykonnostni cyklistiky
Dobře, omlouvám se. Odpad byla velice špatná interpretace. Ale selekce typu opravdový cyklista vs. hobik u mně funguje jako startér.
jo, uz jsem si toho prispevku vsiml, slovo „opravdovy“ je tam nadbytecne, ale je fakt, ze pro zavodniky jsou prumerne rychlosti kolem 30–35 spis bezna objemova tempa, ono to mas jako treba v bezeckem maratonu, kde uz se behaji tempa pod 3min/km coz je pro hobby bezce neco nemyslitelneho, bezny hobby bezec ti v tomto tempu neubehne ani 300 metru a i aerobni treninkove tempo top maratonce by nedal, ba trapil by se i pri vyklusu
Tak tohle je mi naprosto jasný. Ani ve snu by mně nenapadlo srovnávat závodníkovi kilometry s těmi svými zážitkovými :-)
I kdybych tu rychlost měl, tak se v ní při svém kochání krajinou pravděpodobně zabiju :-D
v pohode, ja taky napred ty „opravdove“ cyklisty prehledl, ale jak zbam Ciorana troufam si tvrdit te to tak, jak to vyznelo, nemyslel
Opravdový cyklista je snad každý kdo jede na kole,třeba i 70ti letá babička jedoucí pro chleba.nebo jsi snad někdy viděl jezdit nějaké atrapy?
No – a co kdybys poslal třeba svoji fotku? :)
Na co fotku, vzdyt je to skoro jedno. Ve finale at byvali treba i profici, poloprofici nebo amateri a turisti tak vesmes tlachame na internetu :). Bohuzel …
Trepi .. : Jinak kdyz napises, ze 30–35 prumerkou jezdi profici objem, tak sdel i jestli na silnicce a ve skupine a na jakou vzdalenost v jakem profilu :). Takhle to vypada jako vykrik do tmy …
Podívej, tohle je tězké vysvětlovat. Buď jsi nějaký vytrvalostní sport závodně dělal – lhostejno zda atletiku, cyklistiku, rychlobrusleni, lyžování, plavání nebo cokoli jiného a pak se nemusíš ptát. Pokud jsi závodně nesportoval, vysvětlovat něco o objemech, metodice, intervalech, metodách zvyšování rychlosti atd atd by zabralo spoustu času a navíc je to, aspoň tady, nesmyslné. A mluvit o průměrech z běžných švihů, které tady jezdil třeba Pepan, když byl doma, také. Stačí říct, že je známá příhoda, kdy se jeden cyklista (tuším Jirka Škoda) vsadil s partou hobbiků, kdože bude na trati Brno-Mikulov-Brno první v cíli, pojedou-li oni na svých tehdy špičkových silničkách a on na těžkém hollandradu s blatníkama (pro strýčka do práce). A kdo myslíš, že vyhrál? :)
No, mně nic vysvetlovat nemusis ;). Jenom nemam rad kdyz nekdo rekne A a uz nerekne B.
Nevim jak to mas ty :), ale pro mne je BF Dikobrazem. Neni to ode mne hezke ale nemuzu si pomoci i kdyz bych někdy rád pomohl ;).
No, abych byl upřimnej, já to tady (Dikobraz ne!) mám jako takovou sociologickou záležitost. Vycházím z předpokladu, že každej, kdo píše na internet, je nějak šoustlej a zároveň, že každej, kdo jezdí na kole, je takovej „normálnější“ (i podle Liessmanna). Takže, když to zprůměruju, vychází mi to jako reálnej vzorek populace. No, a tak už nejsu překvapenej, jak reagujou lidi běžně, když jedu na kole do práce a tak. Pomohlo mi to – nelze mít zpětný vazby jen s vlastně podobně uvažujícími kamarády, že. A hlavně proto (a taky proto, že se občas něco zajímavýho dovím – hroch, kamaro, scott, learita, úžasnej onuce a
ještě pár dalších) tady takto šaškuju, že. :) Akorát se pořad trochu nedokážu vyrovnat s tím, když mě někdo primárně agresivne a jodně hloupě osolí. Ale (slovy Onuceho) pracuju na tom! :)
Svatá pravda. Navíc bez těch milionů bezejmenných by nebylo závodů. Pokud by ti „neopravdoví“ nekupovali kola, neexistoval by žádný cyklo-business. Pak by po elitě neštěkl ani pes!
co to rady zase rozjizdis??? zpochybnuje snad nekdo tohle tvrzeni? samozrejme je to tak, ale tvrdis tu tak neoddiskutovatelne pravdy jako treba ze v noci je tma
Kazda pravda je oddiskutovatelna :)
ale tak jiste, treba tma v noci za polarniho dne na severu, ale obecne asi nema smysl diskutovat o tom, ze hobici jsou take cykliste, to tu nezpochybni fakt nikdo
Jasně – ježíšmarja: hobbici jsou takycyklisté! :)
P.S. Snad jen na vysvětlenou: to „opravdickej cyklista“ je tady, teda v naší „societě“ takovej terminus technicus pro člověka, kterej někdy na kole závodil a ví teda, o čem je řeč. Sem to nemyslel špatně. Já napřiklad se za něj nepovažuju – dělal jsem v mládí závodně jiný sporty. Ale potom – trochu vím, o čem je řeč.
Tohle je trošku elitářský…a zbytečný..
co je elitářský???
Hobici jsou taky cyklisté :-)
Takycyklisté. Jasně. Aji já.:)
teze „hobíci jsou taky cyklisté“ je elitářské tvrzení?
V kontextu jak je to napsáno a jak jsem to pochopil z předešlých příspěvků tak jo…
pak ti kontext uniká a s chápáním textu to taky nebude žádná sláva
Aha tak jo ..:-)
no já jsem těch 623km za den (od 4 ráno do 1 v noci) dal v 17ti letech (den předtím jsem vyhrál juniorskej kriťas v Augsburgu) a pak se debil vydal s batohem do Vídně podívat na seniorské dráhové MS. U Linze jsem se namotal do balíku závodu juniorů a svezl se zavodním tempem asi 50km (dostal jsem za to 6 měsíců zákaz závodění v Rakousku – Luboš P. kterej tam tehdy byl repre trenérem mi vyhandloval snížení na 1 měsíc). Nejlepší zápich byl když jsem poslední 3 hodiny jel ve tmě bez světla a uskakoval před každým autem co jelo zezadu. Ve Vídně mne chytli policajti a když jsem jim ukázal 615 km na tachecu, tak mi řekli, že jsem zralej na blázinec – doprovodili mne autem až na ubytovnu u velodromu a druhej den ráno přijeli si udělat společnou fotku do jejich archivu a dali to i do lokálních novin :-)
Tohle nemá chybu :-D
+1
taky dnes uz nechapu nektere akce, dojezdy s batohem mezi zavody nebo intenzivni pripravou, ktere samotne by me dnes zabily a tehdy jsem je bral jaksi samozrejme a mimochodem
Taky jsem se kdysi podobně proslavil, ale jen v severomoravském cyklistickém kraji :-)
Muj tata kdyz mu bylo tusim jenom 65 se na chate u plzne pohadal s mamou. Sedl na kolo a vyrazil do chomutova. Na kole jel predtim nekdy za mlada. Tel si palicak nevzal. Projizdel jsem tu trasu autem tam a zpatky nekolikrat po vsech moznych variantach kudy mohl jet. Nakonec jsem ho lapil za sera asi 5–10km pred chomutovem. Stahnu okynko a ptam se – nechces svezt? „to je dobry to uz dorazim“ Jeste ze nebyla na chate misto kola treba kolobezka.
dobra zaminka k vykonu :-)
kamarad kdysi prisel do posilovny nasranej z financniho uradu, sedl na peck deck, cvicil a nadaval na statni uredniky, po chvili zjistil, ze si nenastavil vahu a ze tam po nejakem orangutanovi zustaly vsechny cihly, takze si mimodek udelal hmotnostni osobak…
Já jsem vznětlivý a díky vzteku jsem v posilovně zjistil, že se běhací pás po hodině vypne. Prostě jsem tak zuřil, že jsem zapomněl sledovat čas. Mimochodem to byl můj rekord ve čtvrmaratonu :-D
legendární je historka, kdy cyklisti při lékařských testech zkoušeli kdo ušlápne na rotopedu co nejtěžší nastavení, tehdy to vyhrál Tono Tkáč a kluci cyklisti tam ještě postávali, když šel okolo trenér Davis-Cupového týmu se svým naštvaným svěřencem, kterému řekl – na to rande si běž až uděláš testy a teď se tady pro zahřáti rozjeď na rotopedu. Pinkálista sedl na rotoped, který byl nastaven na zátěž, kterou už žádný cyklista neutočil a roztočil to jako větrník a pořád nadával, že za hodinu musí jít na rande… P.S.: Těžko říct co snídal, tehdy ještě Viagra na trhu nebyla.
Taky je legendární historka, jak v brněnské Bublině Tkáč, už jako cyklistickej trenér, porazil po nějaké štengrovačce uprostřed paralelně trénujíci atletický sprintery ve špurtu na čtyřicet metrů – nikdo neměl šanci – a to Tono běžel v teniskách.
Skvělý! Tohle je to, čemu se opravdu říká „přiběh“. A s těma autama za tmy: my se jednou ve třech kolektivně smotali na oleji v zatáčce po Červenohorským sedlem a než jsme se dali jakž-takž dohromady, uplynul nějaký čas a zpátky do Brna už padla na cestě tma. Blikačku jsme, blbci, neměli žádnej. Tolik strachu jsem snad nikdy nezažil.
Letošní čísla:
Den: 01.08.2018 – 213 km, 2171m nastoupáno, z Ústí nad Labem na Ještěd a zpět, plánuji příští rok určitě znovu!
Měsíc: Květen 2019 – 759 km, hodně udělalo doprácenakole :)
Rok: 2018 . 2529 km, nastoupáno 23529 metrů.
Každopádně roční nájezd jsem si maloval o 2 tisíce větší ale zkombinovat rodinu, práci, zahradu…
A jaké bude v květnu 2019 počasí? :)
bylo myšleno 2018 :)) Z nějakého důvodu už všude píšu 2019 :D
Země, kde zítra znamená včera.. Kde já to jen slyšel.. :-D
No jo. Pri cestovani casem se ty roky nekdy trochu pletou.
Prosim o poslani navodu na sestrojeni stroje casu do soukrome zpravy.
Dekuji :-)
Tak tady taky zhorším místní průměr svými čísly:
den: 156 km (Praha-Šumava)
24h úsek: 163 km (Praha-Ralsko-Mělník)
měsíc: 995km (srpen 2016)
rok: 4747 (letošní; předpokládám, že tak 100 ještě najedu)
365d úsek: 4844 (od 14.12.2017 do teď)
24h úsek: 225 km (Praha – Úvaly – Kolín – Čáslav – Vilémov – Chotěboř – Ždírec n. D. – Žďár n. S. – Veselíčko – Žďárec – Tišnov – Kuřim – Brno). Vyjel jsem v pondělí v 17:10, do Brna jsem dojel v úterý v 14:50. Cestou jsem šíleně promoknul a asi 6 hodin kempoval v zastávkách. To počasí jsem fakt příšerně podcenil, jinak by se mi jelo velmi dobře.
Zpátky jsem jel dneska v noci severní cestou (Adamov – Blansko – Letovice – Svitavy [-Litomyšl – Vysoké Mýto – Pardubice – Kolín]) a bohužel jsem to nedal a po 100 km (ve Svitavách) jsem nasedl na první ranní vlak a dojel do Prahy vlakem. Potřeboval bych mezi cestami víc než 1 den odpočinku, pak bych to snad dal.
Rok: 5030 (2019)
Den: 105km – 3.5hodky v kuse, takže to nebyl zrovna celodenní výlet
Měsíc 705km
Rok: 4600km
Vše na fullu, více než půlku někde v terénu a na trailech
Konečně trochu nornální lidské hodnoty! :-)
Za rok 2018 cca 200km.
D 200km, M 900km, R 5000km horizontálně, 60km vertikálně, na silnici
kolik diagonalne? :P :)
Si to přes a2+b2=c2 spočítej.. ;)
to mě nenapadlo :)
5000.359km diagonalne.. nemáš zač :)
Všechno za letošek (jezdím trochu víc teprve půl roku):
Za den … 68km výlet přes půldne a dnes vcelku jedna jízda 54km.
Za měsíc nevím přesně, ale jeden čas mi Strava hlásila průměr 200km za týden (za poslední 4 týdny), takže by to vyšlo na 800km za měsíc.
Za rok to mám zkreslené, eviduju to až někdy od srpna a ještě tak 500km najedu – teď tam mám 3297km – takže za rok by to odpovídalo asi 8000km
Kolik najedes je jedna vec ale zalezi jak „najedes“ Slapatko.
Pokud chces neco, nekde a s nekym relevantne pomerovat, prihlas se na prvni zavody… na kole..ne v bordelu.
Stravu a podobne nesmysly hod za hlavu.
co konkrétně je na Strave nesmyslného?
nejpřesnější přepočty vzdáleností a výškových metrů?
napiš, rád se poučím
Virtualita …
tomu nějak nerozumím
mám Polar V800, tréninkový deník si vedu ve Flow, ale Strava má přesnější interpretaci záznamů, myslím vzdálenosti a převýšení
Ale tady jsi ve vlakne prave „kolik najedes“… :-)
Chcu neco, nekde a s nekym relevantne pomerovat – prihlasim se na prvni zavody.
Plánuju někdy příští rok nějaké hobby MTB v Brně – až budu na jaře vědět na čem su (podle Stravy). Zatím se zlepšuju, ale teď přes zimu s horším kolem a nabalený jako medvěd nemám úplně srovnání jak moc.
Podle Stravy poznám jak se mi vyvíjí hodnoty VAM a jak dlouho jakou hodnotu dokážu udržet (když je to na segmentu dobře spočítané).
Co jsem začal jezdit, tak dlouhodobý plán je udržet si stoupající výkonnost do 50 let a pak v tomhle věku být ve své kategorii mezi lepšíma.
Prijed na stovku na Malevil. Ale pred tim si slehni par lokalnich zavodu bych tak skromně tedy poradil.
Tak dlouhé závody mne nezajímají. Zajímají mne závody 30–40km. Nechcu se huntovat dlouhýma jízdama – ani výhledově.
A proto se soustavně huntuješ krátkými šroty bez vytrvalostního základu a dostatečné regenerace.
Abys pak nebyl zklamaný. Kategorie 40+ a 50+ bývají pěkně nabité, spousta borců, co už nemusí řešit blbosti doma ani v práci a mají pořádně natrénováno. Možná budeš muset čekat na kategorii 70+. Tam jsou sice taky ostří borci, ale už jich, pravda, není tolik.
relativně volno je v kategorii nad 100 let a také v kategorii „mimozemšťanů, ET a Alza-panáků“
Ale já zregeneruju celkem rychle – mám to vyzkoušené – a kratší ostřejší úseky mne nehuntují – huntuje mne, když prostě dlouho (víc hodin) jedu – hlavně různé otlaky, namožené klouby a tak.
Díval jsem se na časy ve spodní půlce Blanenského golema (a zdály se mi dosažitelné) – zkusím si na jaře cvičně tu trasu projet a pak budu vědět na čem su.
Namožené klouby po jízdě na kole? Tak to bych asi neodkladně řešil nastavení posezu, jinak si koleduješ o pořádný zdravotní *******
Já to řeším tak, že prostě nad 3hodiny / 60km už jenom opatrně a s pauzama na odpočinek – to jsou moje hranice a nehodlám je posouvat. Nechcu jezdit dlouhé trasy, vyhovují mi (a baví mne) prostě střední. Tento týden jsem zatím 3 dny po sobě jel lehce přes 50km a mám to přesně osahané, že tam se to už pomalu láme, přestává to být zábava a víc bych to nehrotil.
To mi trochu pripomina kamarada, ktery ma letos maximalni denni najezd 27km, ale najeto ma za tento rok 4700km…:-)
Já jezdím pravidelně, ale kratší trasy. Nechcu to hnát do extrémů (odřené nohy v botách, otlačený zadek a tak). Řekněme 3 hodiny považuju za maximum, přes které bych šel velmi nerad. A v létě možná i méně kvůli pití a horku.
To říkám furt, že je děsně nefér, když to někdo má 10 km do práce.. To se ty roční meganájezdy dělají samy. :-)
jezdil jsem do školy po dobu necelých 4 let pravidelně den co den 20 tam a 20 zpátky … měl jsem 8000 km/ročně jen na cestách do školy (výjimku tvořily jen zkoušky a státnice kdy jsem musel sockou) Dost mi to bralo energii a pak jsem ty roční nájezdy přestal dávat.
No jo, je to výhoda, ale jsou i takoví, co to mají jen 3 km, ale standardně cestou do práce dají 30 až 60 kiláků. A to i přes zimu. To pak ty kiláky naskakují úplně samy
Na 10 km snad nemá smysl se ani oblékat ne? To je tak do hospody
přesně:)
Já to mám ± 6km a v práci nicmoc zázemí na převlečení, ale člověk si musí nějak poradit. Teď v zimě to dělám tak, že tam jedu přímo a zvolna, abych se ani nezapotil. A zpět jedu oklikou dle libosti kamkoliv, klidně se to dá na těch 30km natáhnout.
Trochu normální cifry. Letos 2× po 110/ srpen 1022/ celkově 6150km. Silnice/terén 90/10% A asi to už zůstane, když vidím jak je venku. Jinak nejdelší denní byla asi 160km ale to už je hodně dávno.
302/1594/10060/123km up silnička. Těch 302 bylo z Rýmařova na Lysou horu a zpět, chtěl jsem ještě vyjet na Praděd, ale u Kopřivné jsem to otočil, bo křeče, předtím nejdelší trasa 125km na Dlouhé Stráně. Snad příští rok, kdyby se někdo přidal…
Letos:
370 za 20 hodin/4344 za 26 dni/Nevim. Ale na vylepseni se pracovat da
cca 420/ cca 850/ 8000 někdy v roce 2005. Teď bych umřel.
Vše na MTB. 50/50 silnice/terén.
320/ 2100/ 15000.
85/1200/10345 první rok na kole po dvaceti pěti letech.
Letos ujeto 118 / 500 / 8200 km za den / týden / rok na 29 TZ (HT) a většinou rychlé tratě. Roviny, kopce i nějaké hory. Dráždil jsem to v období 8.5 měsíců a byl v sedle během 135 dnů.
Zdar, tak letos jsem dal konečně to dekakilo, rychlé tratě na pevňáku (HT). Rozjeto to bylo dobře, ale pak v červenci tak 3 týdny na půl plynu, v říjnu jsem nejezdil 3 týdny, a natáhlo se to až do listopadu. Letos tedy: Den / Týden / Měsíc / Rok: 138 / 512 / 1 771 / 10 000 km. Jsem spokojen. Nazdar.
Denní nájezd sem si letos vylepšil na 196km(MTB), měsíční nájezd zůstává někde kolem 2000km a za rok 9000km. V srpnu se chystám vyjet na bajku čistě jen po rovině a udělat alespoň 250km. Vybral sem si na to trasu do Vídně a pak do Bratislavy …
Když jsem ještě jezdíval, tak ve svých 23 letech za den 270(od 4:50 ráno do 1:45 ráno na trase Mirošovice – Regensburg), celkem za 2,5 dne 589 km na trase Hradec Králové – Český Štenberk – Plzeň – Řezno – Eichstätt. Jel jsem s plnou polní na týdenní pobyt. Dneska bych byl rád, kdybych ujel 50 km. =) Jsou i větší radosti než kolo, třeba děti na kole =D
Já jsem spíše takový turista, denní maximum mám nějakých 132km. Na druhou stranu to byla druhá etapa puťáku, kdy jsem za tři dny ujel 360km a pořád to šlo, i když třetího dne to nadšení z pohybu už nebylo takové jako na začátku :) Už pár let si říkám, že se zkusím hecnout na 150, ale pořád se k tomu nemůžu dokopat, musel bych vstávat brzy a nebyl by po cestě čas na hledání kešek.
Za den nejvíc 175 km, za měsíc 2013 a za rok 13265, nejvíc nastoupáno 152 000 m za rok. Momentálně mám za sebou první dvě 13 km vyjížďky po operaci průměrem 10 a 15 km/h a ty jsem si užil naprosto skvěle od prvního do posledního metru :)
211/ 2018 / 17200km