Klub majitelů vychytávek OneUp Components

128 nepřečtených
  • vpa007

    OneUp Components z Anglie celkem jede a boduje zajímavými neotřelými řešeními a ty se postupně objevují i na kolech obyvatelstva virtuálního státu BF :-). Ve fóru je už kupa jednotlivých dotazů, ale přijde mi fajn to celé seskupit tak, aby tu případný nováček našel vše v balíku a i zkužený vlastník neminul něco nového.

    Tedy šup sem se všemi tipy, nápady, servisními návody (i kiksy), recenzemi atd. Diskuzi zdar ;-)

    • Kouba_2005  

      Chybí mi v anketě možnost „nic nemám, ale chystám se“.

      • vpa007  

        Ježiš… sorry, ale už s tím nic neudělám… a na co se chystáš? ;-)

        • Kouba_2005  

          Zrovna na tu sedlovku, jelikož tu mojí stávající zřejmě využiji na Projekt :-)

          • vpa007  

            Tak to k tomu ti můžu říct jen jedno: jdi to toho ;-)

            Podle mě je super jednoduchá a líbí se mi na ní dost i páčka… ta, na rozdíl od jiných, je na pozici odřazovací páčky, takže se po ní líp šahá, když člověk do něčeho vlítne a musí se pevně držet řídítek… ostatatně taky je k tomu krátký super video.

            Srovnání OneUp a Wolf:

            • raw 4  

              Nemáte někdo kombinaci presmykac a páčky…vím, že to jde dat na i-spec, jen by mě zajímalo zkušenosti, jak se sedlovkou tak i s tímhle nastavením (presmykac/páčka)… kdyby měl ještě někdo fotku jak to kombinace vypadá, bylo by to super. . díky

              • danis7  

                Kousek níže je fotka od Milana, kombinace přesmyku a ovládací páčky a vypadá to provozuschopně

    • vpa007  

      Aktruálně mám doma šišatý převodník Switch 32z a teleskop 150mm. Oboje fachá 2 měsíce po mýma 95+ kg úplně v poho. Nákup teleskopu mě přesvědčil hlavně bezkonkurenční cenou, super váhou a proklamovanou jednoduchou údržbou.

      Údržbu teleskopu jsem dneska začal řešit jen tak ze zájmu, preventivně. Díky tipu od LM jsem objevil servisní návod v angličtině. Pro větší pohodlí jsem si jej přeložil, třeba pomůže někomu méně kovanému v angličtině. Tady je tedy CZ návod na údržbu teleskopu, může mít ovšem svý mouchy, dobrý je taky mrknou na tohle video, který se sice věnuje konkurenční sedlovce KS.

      • Dejv0  

        Sedlovka chodí ok? Mám ji měsíc a trochu cítím jakoby uvnitř drhla tak nevim, jestli to preventivně promazat nebo je to vlastnost. Objímku už míň utahovat nemůžu.

        • LM  

          Jak přesně se toto projevuje?

          trochu cítím jakoby uvnitř drhla

          Hůř zalejzá/vylejzá? Zkusil bych to rozebrat a promazat podle toho návodu na běžnou údržbu…

          • Dejv0  

            Nepřijde mi, že by vyjížděla stejně rychle jako po koupi a ten ne úplně hladký chod pak i slyšíš nebo cítíš při zasunutí rukou. Za zkoušku nic nedám no, ale zase po měsíci?

            Proti tomu Reverb jezdil jak po másle..

            • LM  

              Já ji mám tak 2–3 měsíce a nic takového nepozoruju, funguje stále pěkně. Ale zase jsem jezdil jenom v prachu, bahno ještě nezažila…

              Horní gufero u tý sedlovky je zvláštně tvarovaný – zajíždí do toho totiž trochu i malinko širší část sedlovky pod zámkem nahoře, takže je možný že se v tom bude malinko víc držet bordel.

              • Dejv0  

                Já taky letos zatím bahno nezažil. :))

                Zkusím jak píše dole vpa007 promáznout nebo čeknout tlak, případně rozeberu celý.

        • vpa007  

          Hele mě taky zatím chodí OK. Možná bych zkusil:

          • to vyčistit (odšroubovat tu vrchní matku) a namazat (já šplíchám Brunox RockShox Deo)
          • nebo překontrolovat tlak v patroně – mám tucha, že to má být fouklý na 250–300 psů – návod (v Aj) zde
          • Dejv0  

            Tak rozebráno a složeno, na můj vkus trochu sucho, takže namazáno a chodí o poznání hladčeji. Pomalý vyjíždění bylo asi tlakem, ale odšroubovat ventilek a nepřijít o půlku tlaku je fakt porod.

            Ke zpracování uvnitř nevim jestli tam někdo čeká zlato, ale líbí se mi to, žádný zbytečnosti, hezky jednoduchý na údržbu.

            • vpa007  

              Dobrá zpráva :-). No ona ta jednoduchost je proklamovaná jako výhoda právě pro údržbu… tak uvidíme ;-)

            • LM  

              Tu rozborku si dělal s vypuštěnym vzduchem nebo ho tam můžu nechat?

              Aneb na reklamaci jsem odesílal kolo s funkčním teleskopem a vrátil se mi téměř nefunkční :-/

              • sedlovka byla vytažená ven, sedlem dolů přikurtovaná přes pěnové podložky k rámu
              • při odesílání jsem dával pozor aby lanko nebylo nikde zalomené
              • ale vrátilo se mi to s lankem zalomeným do boku hned u sedlovky a sedlovce se skoro nechce vylejzat, takže se mrknu dovnitř…
              • Paja  

                To jsou ale ocasi v tom Canyonu.

                • LM  

                  Njn, pokud to budu někdy ještě někam posílat tak s rozpojeným lankem nebo rovnou bez sedlovky.

                  • Lanko se mi povedlo srovnat, tenhle kus už je venku z bowdenu, takže to stále chodí bez odporu.
                  • Sedlovku jsem rozebral (s vypuštěným vzduchem pro jistotu), vyčistil – byla tam taková celkem tuhá bílá vazelína a úplně moc ji teda nebylo.
                  • Dal jsem tam teď SRAM butter ať to pěkně klouže, složil zpět, párkrát zasunul/vysunul a už chodí jako za mlada :-)
                  • MirosPikos  

                    Jen jí dej pořádně za uši, ať ví, zač je toho loket! :)

                    • Sgt Pepper  

                      to ale nestačí jen tak ledabyle párkrát zasunout a vysunout! to se do toho musí pořádně opřít…

                  • Dejv0  

                    Myslim, že se vzduchem nebo bez bude jedno, jen se ti bude se vzduchem hůř stlačovat. Dával jsem motorex a chod je taky teď lahodnej. Řekl bych taková klasika, prostě z výroby suchý. :)

                  • LM  

                    Tak ten SRAM butter nebyl úplně nejlepší nápad, budu tam muset dát něco odolnějšího (jo, už to zase drhne:-/).

                    • Goob  

                      Jsem si před koupí trošku pročítal diskuse: dost lidem pomohlo po namazání pouzder nechat na noc kolo stát vzhůru nohama.

                    • danis7  

                      než Sram butter, tak raději použil RSP Slick Kick, je rozhodně lepší nebo Motorex Bike grease (u ní je lepší ji lehce naředit motorovým olejem)

                      • LM  

                        Taky jsem ještě trochu početl. Takže:

                        • OneUp doporučuje na mazání: Slickoleum (SRAM butter) nebo Slick Honey
                        • poté jsem provedl kroky 3, 4 a 5 z tohodle postu, a už to zase funguje.
                        1. tj. zasunout sedlovku cca 30% dovnitř
                        2. rukou odšroubovat horní krytku s těsněním a posunout ji nahoru k zámku sedlovky
                        3. vysunout sedlovku ať vyjede plastový pouzdro
                        4. opatrně to pouzdro sundat ze sedlovky, vyčistit (byl tam bordel!), namazat a zase nasadit na sedlovku
                        5. trochu namazat kluzák pod a nad pouzdrem
                        6. posunout to pouzdro na spodek a zasunout trochu sedlovku ať zase pouzdro zaleze dovnitř
                        7. zašroubovat horní krytku s těsněním a párkát sedlovku zasunout/vysunout

                        Schválně jak dlouho to vydrží fungovat tentokrát (kompletní rozborku/sborku jsem dělal před 5 týdny) :-/

                        • danis7  

                          Hmm, 5 týdnů není moc dlouhá doba, přes sezónu (kdy se více jezdí) budeš mazat skoro každý týden? Trochu mě to odrazuje od koupě 

                          • LM  

                            Kupoval jsem ji na konci července a až do konce září fungovala dobře.

                            Pak jsem měsíc na kole skoro nebyl (nejdřív vidle v servisu, pak reklamace rámu) ale od té doby se to sere.

                            A to vyloženě v bahně moc nejezdím a mám za sedlovkou proužek duše aby na to nelítal bordel…

                            • vojtechposmourny  

                              Kolik jsi za tu dobu najel?

                              • LM  

                                Na novým rámu (tj. po rozborce sedlovky) mám najeto 345 km, což je zhruba 25 hodin jízdy.

                                Přes léto jsem jezdil výrazně víc (10–15? hodin týdně) ale kilometry ti přesně neřeknu.

                                • Goob  

                                  To je tak zhruba nájezd, při kterém se rozhazují tlumiče Fox a dolévají olejem. Což je trošku (ale nepatrně) větší pakárna než tohle domáznutí pouzder. Já mám na ní zatím najeto 100 km, ale to mazání jsem už preventivně udělal teď.

                                  • kejda  

                                    Jak to myslíš s těmi tlumiči? Mám skoro 2 tácky za čtyři měsíce a nemám problém s tlumičem, ani sedlovkou Fox…

                                    • Goob  

                                      Nové s Evol už se asi nemusejí, ale starší Floaty a spol. měly doporučeno po nějakých 20 hodinách dolití malého množství oleje do komory. Prostě se tlumič vyfoukl, vytáhla se jedna osa, vyvěsil se, rozšrouboval, dolil, zašrouboval, nafoukl. Otázka asi 5 minut.

                                      • kejda  

                                        Tak tohle se fakt nedělalo. Starý Ibis z roku 2013 měl obyč RP23 a opravdu jsem ho nemusel rozdělávat. A funguje dodnes, asi dobrý kus.

                                        • Goob  

                                          Nechce se mi to hledat přímo na stránkách Foxu, nicméně tohle je postup, který Fox doporučoval ještě před dvěma lety:

                                          Běžná údržba tlumiče Fox

                                          Co ještě se fakt nedělalo?

                                          • tonik666  

                                            Těch tvých 5 minut bych chtěl vidět :)

                                            • nomecz  

                                              ale ono na tom fakt nic není a těch 5 minut je fakt pokud neměníš těsnění a kroužky

                                              vypustíš a sundáš tlumič,

                                              odšroubuješ a sundáš komoru

                                              otřeš papírovou utěrkou

                                              naliješ Fluid

                                              zašroubuješ

                                              upevníš tlumič a nafoukáš

                                              kolikrát to ani nemusíš sundávat pokud máš na rámu rozumnej prostor

                                              • mirorek2  

                                                Tak jistě že to se to dělá běžně, i u monarchů jsem vždy jen vypustil vzduch, shodil komoru a dolil olej.

                                                Kdo maže, ten jede.

                                            • Goob  

                                              Ten tlumič se ani nemusí vyhazovat z kola, máš-li k němu přístup. Stačí jen jedno oko a komora se pak povolí přímo na kole. A potom existuje ještě jeden hack: tlumič vyfoukneš, vytáhneš jádro ventilku a ten olej stříkneš do komory stříkačkou ventilkem. Tenhle servis jsem na Floatu dělal poctivě, trošku mě zarazilo, že u DPS Evol už Fox tuhle údržbu nepředepisuje.

                                              • kejda  

                                                Projdu ten manuál z roku 2013, jestli tam je o tom zmínka. Stříknutí přes ventilek je asi ideál, protože u Ibisu tam místa moc v rámu není.

                                              • MirosPikos  

                                                Něco mi říká, že bych měl máznout Topaze. Jen pro klid na duši.

                                                • Goob  

                                                  Já to chci udělat s Diamondem taky. Psal jsem (pro klid na duši) DVO, jestli jsou jejich vidlice suché stejně jako Foxy nebo RS… dostal jsem odpověď, že ne, ale pokud nechodí máslově hladce, mám ji rozhodit a dolejt :D.

                                                  • MirosPikos  

                                                    Mám doma jen červený rum, snad to bude ok. On suchý není, ale určitě by zasloužil nepatrně, ať ne veselejší teď v zimě.

                                          • coltcha  

                                            Hmm, tak teď nevím, jestli mi bude stačit jen tohle (případně ještě vyměnit to těsnění/kroužky), když mi po cca 1400km chodí nový Factory Float DPS slušně. Nebo jestli to posílat na preventivní servis k Ševcovi.

                                            • Goob  

                                              To už je s komorou Evol? Já mám DPS factory model 2016 a u toho už Fox nic o dolévání komory nepíše. Preventivně jsem to udělal (stříkačkou ventilkem nadrzo), ale internety o tom mlčí, jen se diskutuje, jestli to dělat či nedělat. Možná bychom neměli zasírat diskusi o OneUp Foxem (než přijde ten debil, jehož jméno nechci vyslovit, z vlákna o bezduších :D).

                                              • Radus  

                                                Tak dolévat mazný olej do vzduchové komory je snad základ . Olej na to určený má za prvé mazací schopnost a za druhé těsnící schopnost . A hlavně prodlužuje životnost těsnění který se méně vydírají prachem . Řetěz na kole taky přece mažeš . Tlumák na kole odvádí dost práce tak si snad zaslouží i patřičnou udržbu . Je to opravdu otázka 5 minut .

                                            • kejda  

                                              Pokud s ním nemáš problém, tak počkej se servisem na co možná nejpozději. Co se mi vrátilo od Švece, tak nefungoval lockout a utratil jsem jen další peníze za poštovné. Jednou se dokonce po 50 km vidlice propadla a už se nevrátila. A to jsem chtěl dodržovat preventivní seru jednou za rok. Teď už na to seru, vyměním olej a pokud s tím nic není, neřeším.

                                  • LM  

                                    No ve srovnání s Reverbem, co jsem vozil předtím, je to dost tragický. Na ten jsem krom dofouknutí a odvzdušnění ovládání před zimou nemusel ani šáhnout (2,5 roku, 8k+ km, 750h?). Možná štěstí na kus :-)

                                    • mirorek2  

                                      Jeden ze sta…

                                      • nomecz  

                                        tak sem asi druhej :-) mám reverba přesně 2,5 roku a ještě jsem na něj nesáhl, vakl minimum loni fungoval i v –15 letos zatím nejvíc –5 … (mažu skoro po každém vejletu brunoxem)

                                        • MirosPikos  

                                          Jojo on funguje, ale jakmile to začne…zpravidla 2–3 roky, tak rychle pryč s ním. Já od té doby co ho nemám a mám CB, tak si pískám. Sice je pomalejší, ale mohu se na něj spolehnout. O OneUp jsem taky uvažoval, ale až den po objednání CB a jak tak koukám, udělal jsem dobře.

                                          • nomecz  

                                            jj tak i kdybych ho mel po zime vyhodit, tak furt slouzil perfektne, repase nema smysl. Az klekne tak koupim bikeYoke nebo Foxa a snad vydrzi minimalne stejne

                            • Dejv0  

                              Než jsi mi odpovídal, byla v pohodě, můžu za to asi já. :D

                              Mám uvnitř Motorex Bikegrease a v pohodě, ale mám dojem, že tý sedlovce nejvíc vadí prach, který se dostane pod to bílý pouzdro a tam to drhne. Když ho vyndáš a pohybuješ i s nevyčištěnou sedlovkou, jezdí jak po másle.

                              • LM  

                                Jo, jakmile jsem sundal to bílé pouzdro, tak to bylo OK (mezi pouzdrem a sedlovkou byl bordel).

                                To horní gumový těsnění je takový podivný. Sedlovka se ke konci pod zámkem rozšiřuje a tahle rozšířená část kousek zajede do těsnění, který je tvarovaný aby se to tam vešlo. Takže pokud tam je bordel, tak ho to časem natlačí dovnitř :-/

                                • MnemonicJ  

                                  No to mi neděláte radost, když začátkem týdne ta sedlovka přišla. Na první pohled vypadá v pohodě a „nasucho“ chodí dobře, tak uvidíme jak se to bude chovat až bude jezdit venku. Ale drahá polovička toho zase tolik nenajede a nejezdí moc v marastu, tak to snad bude OK. Možná mrknu, jak je řešený to těsnění a pokud to bude možný, tak pod tu horní krytku ještě přidám třeba o-kroužek… Ale první dojem je docela dobrý. Nicméně osobně asi zůstanu u KS, který mám prolezlý do poslední pružinky a jsem schopen ho oservisovat doma na koleně.

                            • krabica  

                              Mně zatím blbla jen v mrazu, kdy v zasunutém stavu při zatažení nahoru za sedlo pružila.

                              • LM  

                                V zataženém stavu se kolo nemá nezavěšovat za sedlo, takže bych za to ani netahal – mohl bys zavzdušnit patronu!

                                Leda v případě nouze se zmáčknutou páčkou (aneb jak jinak dostaneš nahoru teleskopku která už sama nevyjede?:-))

      • Sistematicx  

        Nevidim v tom navodu jak je tesenej system zdvihu. Jestli uzavrena ptrona nebo jak?

      • krabica  

        Známý ji rozebíral a oproti 9point8 je prý provedení docela fórové. Sám jsem spokojený, mám i plastové pedály, vodítko a převodníky Switch. Zatím celkem bez problému, jen v pravém pedálu mi občas lupalo, vyřešila to rozborka a přidání vazelíny. Ještě mi lupe někde od převodníku, tak doufám, že to nedělá ten Switch, zkusím nahodit origo RF a uvidím.

    • TJK  

      Ja mel pedaly od OneUp, super vaha, paradni grip, odolnost celku neumim posoudit, mel jsem je chvili…

      negativa:

      Specialni srouby misto pinu ale daji se nadradit jen to nebude drzet stejne jako s origo

      Zadne nahradni srouby… to me prijde fakt spatny

      A nic nevydrzej… 2× jsem strejchnul o zem naklonenym pedalem a ulomil jsem 2 srouby..

      jinak asi gut

      • tonik666  

        Ja jsem zatim zadny pin neulomil. Mam je hned od zacatku co jezacali delat.

        Podle me docela dost drzi.

    • vojtechposmourny  

      Oneup je z Kanady.

      Jinak mám sedlovku na 170mm a zatím jen pozitiva. Ale má nájezd max ve stech km, takže ma seriózní zhodnocení výdrže je brzy.

      • vpa007  

        A jo, máš recht! Nevím jak jsem přišel na to, že to jsou angláni, oni fakt dřevorubci z Kanady :-)

        OneUp Components is a small team of passionate mountain bikers based in Squamish, B.C. Canada.

        • matbiker  

          Bo maji v UK evropsky sklad, cype… :-))))).

          • vpa007  

            Mno jo no… chybička se vloudila, nejsem holt dokonalej, i když si to o sobě myslím ;-)

    • TJK  

      Nejak akce nekde na OneUp sedlovku? a origo je potreba koupit sedlovku i packu nebo staci jen sedlovka? nejak jsem to nevystudoval..

      laka me vzit 31,6 170mm variantu

      • matbiker  

        Páčku nemusíš, můžeš vozit páčku jakou chceš. Akce nevím, možná v krutou zimu…

        • vpa007  

          Mno akce nevím jestli vůbec mají… max tak vyčkávat na 11/11 nebo nějakej BlackFriday, ale těžko říct. Spíš je úspěch, že je skladem, mě takhle jednou utekla, pak sem musel čekat a moc se mi to nehodilo :D

      • suslos  

        páčku s tím brát nemusíš, ale je skvělá a neváží vůbec nic :-O

        po 2000km na Patrolu = EN užití… mírnej vakl stranovej + mi jednou nechtěla už vyjíždět… rozebráno, namazáno… teď čeká na nový rám do kterého zapadne

        • TJK  

          no packu zadnou nemam.. brzdy budou Hope.. takze packu potebuju :-) tzn do kosiku sedlovka + separe packa

          • suslos  

            ach tak, tak to ano, páčka v balení není a je třeba vzít jí sólo :-))

            • TJK  

              hele jeste jakou to ma packu, resp logiku lanka? zarazka na lanku je v sedlovce a do packy se upina lanko nebo obracene?

              • vpa007  

                Zarážka na lanku je v sedlovce, lanko se upíná a zkracuje na páčce.

                • suslos  

                  přesně tak

                  • kocers  

                    Když je tady řeč o páčkách. Ta jejich páčkaasi neni kompatibilní s přesmykačem co? Pokukuju po ní pro ženu a má shimano 2×10, tak jestli lze vzít tu jejich a nebo se musim po páčce poohlédnout jinde.

                    • TJK  

                      ja packu na smyk mozna doma mam nejaky ispec

                      • kocers  

                        Nevim, jestli jsme se pochopili správně :-)

                        Žena má na kole 2×10 (bez indexů na ispecu) a měnit zatim neni v plánu. Potřebuju teda páčku, která půjde použít právě i s páčkama na přesmyk. Takže v podstatě platí co se ptá níže danis7, akorát teda než ji dát nahoru bych to asi řešil jinou páčkou

                        • TJK  

                          no tak zo pak jo… ja pochpil ze to chce na smyk jako razeni :)

                          jinak k tomu dotazu… nebim jestli tahle packa ale od CB Kronolog sla dat packa na vsechny strany a smery tzn. nahoru/dolu , doleva/doprava … byla top a stala 350kc ale uz se nejspis neda sehnat… sklady u dovozce vykoupilo BF :)

                          • matbiker  

                            K presmykacovemu razeni je potreba svisla packa. Ja ji mam udelanou ze single remote Dt

                            • kocers  

                              Já už sem to pravě taky trochu „studoval“ a z dostupných levnějších mi aktuálně vychází od XLC. Jinak ta CB by byla super, ale její vykoupení členy BF sem loni postřehl

                              • Milan  

                                Jednu bych měl, ale červenou. Kdyžtak písni do SZ.

                              • danis7  

                                Za XLC není špatná, ale není moc dostupná

                              • pumpy  

                                Crankbrothers vyrabi stale packu, kterou das kamkoliv a z vlastni zkusenosti mohu rici ze je super – ale samotna stoji teda hodne packa

                                • MirosPikos  

                                  Nebezpečně návyková záležitost. Snad nebudu muset někdy kupovat novou :)

            • vpa007  

              Jojo… ale je u toho i lanko a bowden (já tam měl ještě SW/TCH), takže čék nemusí ještě mezitím do šopu pro tyhle pitomosti ;-)

              • danis7  

                Dá se použít za páčka i na vrch řidítek? Na řidítkách mám ještě přesmyk, takže páčku pod řidítka nedám.

                • vpa007  

                  Nejde. Ale řešení je o kus výš, co psal Matbiker, vertikální páčka…

                  • matbiker  

                    Dt zde.

                    • LM  

                      Jak je tam přichycený to lanko? Pokud je tam ten váleček na konci lanka, tak to nepůjde protože OneUp potřebuje tenhle konec lanka v sedlovce…

                      • matbiker  

                        Ano, je to opacne, nez potrebuje OneUp, ale v tom bych nevidel problem. Bud do packy vrtnout dirku a riznout zavit, nebo na lanko udelat nastavitelnou koncovku- valecek se sroubkem – stary klasicky vnitrek z elektrocokolady.

                        • hs74  

                          Vnitřek z čokolády moc na lanku nedrží.Lepsi je v mototechne koupit váleček nal lanko z pionýra.

                  • Milan  

                    Ale jde. Foto je z prvního ladění, pak jsem to ještě vyladil lépe.

                    • wilda81  

                      Se smykem bych teda radit nechtěl. To musí vadit i při normální jízdě.

                      • Milan  

                        Ale no tak nějakej pátek jezdím tak snad si to neudělám na betla, záběr to má tak 0,5 cm. Žádnej konflikt páček se nekoná.

    • tonik666  

      OneUp – mel jsem toho/mam hodne. Zacinal jsem na jejich RAD cage.

      • RAD cage
      • RADR cage
      • 40z expnder k 10s kazete
      • 42z expander k 10s kazete
      • prevodnik 32z 104bcd
      • Alu pedaly
      • sedlovka 170mm

      Vse funguje vyborne, dobre promyslene, kvalitni navod/video pro instalaci.

      V podstate radsi dam vic penez za oneup abych je trochu podporil. A jsem zvedav co zase vymysli.

    • coltcha  

      Mám plastový pedály, zatím spokojenost.

      Zaujal mě tenhle Bashguard https://int.oneupcomponents.com/…-iscg05-bash. Vodítko na řetěz nepotřebuji a tady se mi libí jak guard minimalistický a realitvně lehký. Bohužel asi nepůjde na Hightower:

      „Designed for frames with 2 ISCG05 tabs only (Evil, Rocky Mountain, etc). Should not be used on frames with 3 ISCG05 tabs.“

      Nevíte jestli se dá něco podobného sehnat i na 3 „přichycení“?

      • wilda81  

        Netuším proč by nešel i na klasický iscg. Každopádně mrkni na manobike.

        • tonik666  

          Asi proto ze kdyz ma ram 2 ISCG taby, tak jsou odolnejsi, nez kdyz jsou 3.

          Sel bych do rockringu pokud ho mas kam dat

          • coltcha  

            Jestli to dobře chápu, tak se jedná o kryt na vnější straně převodníku. To se mi moc nelíbí vizuálně, navíc mi stačí jen spodní ochrana. Ideálně bych fakt nejradši něco takhle minimalistického https://www.dookie.cz/…2017-28-30z/?…, ale pro větší převodník (Eagle 32z). Jen mě napadá… není mít lepší dole opravdu plastový chránič (než jeden „odlitek“), který při jó trefě prdnul? Čili třeba něco takového https://www.bike24.com/1.php?… ?

            • tonik666  

              Predstav si kolik to vydrzi az se o to nekde celou vahou opres. Jak to drzi na dvou sroubechmoc nechapu, u tri bych tomu rozumel. Zatimco kliky jsou na zatez delany a nema se jim co stat.

              • coltcha  

                No jestli to při sakra velkým nárazu zničím (a odsere to i převodník), tak cajk. Ale pokud je tvoje úvaha o tom, ze by to kvůli uchycení jen na 2 místech mělo ublížit samotnému rámu, tak to samozřejmě riskovat nechci. Ale očekával bych, že to výrobci mají promyšlené , když to nabízí. Nemyslíš?

                Jinak já očekávám ochranu hlavně v malých rychlostech, typicky když přejíždím nějaký větší vyvýšený šutr a hrozí, že si škrtnu převodník. Moc mi nehrozí, ze bych na ten šutr měl přistát nějak napřímo v kdovijaké rychlosti.

                • tonik666  

                  jedine co jsem k tomu videl je prave disclaimer od banshee, ze na ulomene taby od pouziti taco (bashe na iscg) se nezvtahuje zaruka na ram a ze mame pouzit rockring, protoze kliky a stred jsou na tu zatez delany.

                  jinak nikde nic

        • coltcha  

          Jestli dobře koukám, vidím jen produkty s vodítkem (nebo alespoň s ramínkem pro vodítko).

    • vpa007  

      Black Friday 20% OFF SALE

      Slevový kód: WORKLESS20 platí do 26/11/2018

      Free shipping worldwide on all orders over $70 (after discount)

      www.oneupcomponents.com

    • danis7  

      Dotaz na majitele sedlovky OneUp. Jaký je chod originál páčky k sedlovce, resp kolik je potřeba ji zamáčknout, aby sedlovka zajela? Ptám se proto, že uvažuji jestli to půjde nějak skloubit s řazením přesmyku na řidítkách.

      • TJK  

        pujde, zdvih je imho do 10mm

        • siskin  

          U mě to je teda víc. 15–20mm.

          Čím víc páčku zmáčknu, tím rychleji sedlovka vyjede..

          • TJK  

            ja myslel zdvih toho valecku v sedlovce, na pace to bude samo vic jak pises ty

      • Goob  

        U mě takto:

        Pardon, fotky jsou otočené o 90 stupňů proti směru.

      • vpa007  

        Pak dej vědět, jak to dopadlo… páč já si úplně nejsem jistej, jak bych udělal kombo páčky teleskopu s přesmykem… páčka OneUp nahrazuje právě tu zadní na smyku, já to teda řešil tím, že jsem zrušil smyk… kdybych jej potřeboval nechat, tak asi zvolím vertikální páčku.

        • kejda  

          Montoval jsem to koncem léta kámošovi na 2×11. Brzdovou páčku jsem musel přizvednout a smyk trochu poladit a posunovat, chvilku to zabralo, míjelo se to o cca 1 mm, ale fungovalo to. Akorát ta brzda musela nahoru, což ne každýmu by asi sedělo.

          Ale už jsem mu to předělal na 1×12, a je klid :)), a brzdu má zpátky skloněnou…

    • MnemonicJ  

      Dal jsem na veskrze pozitivní ohlasy a objednal jsem včera na OneUp teleskopku pro drahou polovičku, tak doufám, že to bude fungovat. :) Možná časem popřemýšlím i o jednom kousku pro sebe (moje Integra má jen 125mm, jí jsem objednal rovnou 170)

    • LM  

      Doporučuju s tou karbonovou ovládací páčkou k teleskopu nepadat. Pokud trefí něco tvrdýho, tak to může dopadnout takto :-/

      ps: jdu objednat Wolf Tooth ReMote Light Action, která je kovová a má plastovej odlamovací čep, aby to při nárazu ruplo tam a stačilo vyměnit jen ten kus plastu za $4.95…

      • TJK  

        tohle je imho jeste vpohode a slepi to nejake dvouslozkove modelarske lepidlo

        • LM  

          Zkusím ale stejně objednám Wolf Tooth ReMote (nakonec normální dle doporučení výrobce), protože už tomu nevěřím.

          Při hledání jestli mám vzít normální nebo Light Action verzi jsem narazil na další dva nešťastníky, kterým to prdlo v tom samým místě:

          • jednomu to ruplo bez nárazu
          • druhej to trefil stehnem při nepovedeným barspinu

          Já jsem „zahodil“ kolo když mi to podjelo na mokrejch mramorovejch schodech, takže to reklamovat nebudu :-)

          • TJK  

            popravde jsem ji moc neprohlizel tak uvidim az to budu montovat… prinejhorsim taky objednam jinej kousek

          • danis7  

            Projel jsem to vlákno, na které jsi dával odkaz a pár uživatelů sedlovky tam z ní nebylo nadšených, popisovali problémy s vyjížděním …, trochu mě to nahlodalo od koupě.

            • LM  

              Problémy s vyjížděním se řešili i tady o kousek výš. Jednu rozborku už mám taky za sebou a po vyčištění + výměně vazelíny to chodí zase dobře.

        • tonik666  

          Taky myslím, že solidnější lepidlo to spraví

    • danis7  

      Bude fungovat snižování sedlovky OneUp s páčkou Giant Switch Seatpost 2X? Resp je úplně jedno jakou páčku použiji?

      • lubosalbi  

        Mělo by to tak být, stačí aby měla páčka vhodné uchycení lanka, tedy koncovka lanka v sedlovce, volný konec do páčky

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.