Je reálná pružinová vidlice pro 120kg+?

12 nepřečtených
  • jirin_cz

    Zdravím,

    po neúspěšném nákupu MTB přes eshop jsem vyrazil do kamenné prodejny. Měl jsem požadavky 29´´, hydraulické koutouče a vzduchová vidlice. Myslel jsem, že vzduchová vidlice je jasná volba , protože mám 125kg (sice chci snižovat váhu, ale teď je taková). Prý se tady pohybujeme v relaci kolem 25 000, prodává Scott, Canondale a GT. Tvrdil mi, že i když má člověk velkou váhu může mít pružinu, že se to dá nastavit. Jsem sice laik, ale nevím, přijde mi, že do nějaký váhy asi jo, ale myslím, že když pojedu nějakým zajímavějším terénem, tak ji pošlu nadoraz. Otázka zní, myslíte, že je reálné použití pružinové vidle, pro takovouhle váhu? A druhá to se platí tolik za značku, že se nedá dostat pod 20tis? To se tolik platí za značku? Neboť když koukám po netu, tak jsou ceny se vzduchem mezi 15–20 bez problemu…

    0 0
    • jonti  

      Pružina se nedá nastavit, musí se koupit tužší pružina. Pokud to pro tou kterou vidlici jde sehnat, tak není problém.

      0 0
    • mr.antik  

      pružinová vidlice nejde rozhodně nastavit, řešít se to výměnou pružiny, pak to samozřejmě fungovat může, ale nevidim k tomu moc důvod na kole za 25 tis.

      Jeslti je 25tis odpovídajících, těžko posoudit, to by chtělo vidět konkrétní nabídku, předpokládám, že to nebude uplně sériovka.

      0 0
    • hovanec  

      Předpětí pružiny maximálně, ale ten efekt je nula nic. Kolo si vyzkoušej, a pokud to nebude vyhovovat, tak se rovnou zeptej, jestli Ti to v rámci předprodejního servisu vymění a za kolik. Vzduchová vidlice má vždy uveden maximální tlak, v přepočtové tabulce ekvivalentně k váze jezdce, to si taky zjisti.

      0 0
    • Bokec  

      Jako pokud chceš ze svojí váhou jezdit nějaké kruťárny tak vzduch.

      Ale pokud teprve chceš začít jezdit a dostat se do fyzičky tak klíďo pružinu, s tužší pužinou, tedy nastavit to pro tebe, Pochybuji že stím někde budeš sjíždět 100ks schodů atd?