• kostik

    Rozhoduji si jaky z techtc Canyonu vybrat http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    Nebo

    http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    Nebo

    http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    Tak napiste vas nazor, diky moc ,popripade prihodte link pokud v podobne cenove kategorii , znate neco lepsiho??

    0 0
    • bochov  

      Ja bych si vzal to na te 105 navíc to ma myslim compack a to je lepši.

      0 0
      • kostik  

        Co to znamena compack? Dik

        0 0
        • šlapatko  

          Compakt kliky mají menší převodníky.Většinou 50–34.Klasika je mysím 53–39.Na silničce začínám, ale už vím že klasické kliky by byly zbytečné. S kazetou je to taky na delší debatu :-)

          0 0
          • HarryTP  

            ten compact máte víc lehkejch prevodu do kopce takže pokud nemam takovou vykonost tak nemam kam podřazovat,ale na rovině nechyběj potom?

            0 0
            • blaf  

              vozim vepredu compacty 34/50, vzadu 12–25 a ze by mi na rovine chybely prevody to teda ne, chybet nekomu muzou z kopce, kdyz si chce prislapnout, ja z kopce moc neslapu takze mi nechybi ani tam

              0 0
              • vavrusazdenek  

                Zalezi na vykonnosti, ale pri zavodech ti budou chybet… budes mit velkou kadenci a nebudes v dostatecnem tahu a to sa nebavim, kdyz budes ve sjezdu… kompact je dobry, treba na zacatek sezony, nez natrenujes…

                0 0
                • blaf  

                  na zavodeni jsem nepomyslel tam to asi bude jak pises

                  0 0
                • Yura  

                  Prosimte on si tady zrejme kupuje první silnicku a ty me chces tvrdit, ze mu nebude stacit jako nejtezi prevod napr. 50/11 ? Ja tenhle prevod utočim ve sjezdu i při 70km/h bez problemu a pak uz je nesmysl slapat, protože zalehnout do aero polohy uz bude při takove rychlosti efektivnejsi… Bych chtěl videt kolika lidem by tady fakt nestacil kompakt. Tech zavodniku co potrebuji klasiku je tady fakt poskromnu… :)

                  0 0
                  • vladaza  

                    A jsou tu i někteří veteráni, kterým bohatě stačí větší placka s 46 z. a z kopce nešlapou, když to není nutný, ani ve 40 :-)

                    0 0
                  • vavrusazdenek  

                    Ja osobne preferuji silovejsi projev, takze mi compact nesedel, lip mi vyhovije klasika… Taky sem s compactem na rovine porad radil jak svihly… na klasice zaradis a jedes… i kdyz pravda, ze 2× sem pri casovce do kopce pouzil compact :D :D klasiku, bych uz neutahnul :D

                    0 0
              • Breakpain  

                Hele, mám kompatky a kazetu 11–25, jediné, kde bych mohl mít víc je v prudkém sjezdu, ale jelikož se bojím pádu a každou zatáčku přibrzdím více, než je zdrávo (prostě chci mít jistotu, že nebude silniční lišej), tak jsem ve stavu, kdy bych do kopců snesl pocitově ještě lehčí.

                Ale tak já taky nejezdím průměry 30 ;), ale mnohem menší …

                0 0
              • zdenek  

                Jednoduchým výpočtem se zjistí, že rozdíl mezi 53/11 a 50/12 je 13,5%. Takže teoreticky je potřeba pro dosažení stejné rychlosti místo 100 ot/min točit 113…

                0 0
                • Hroch obojzhivelnyj  

                  Exaktnim vypoctem to bude na kompaktech kadence 115.6 a 60.3 km/h. Jak casto potrebujes dupat v 60 km/h?

                  Rozumnejsi srovnani by bylo 53/12 a 50/11, kde to je 100 vs. 97 a 55km/h.

                  IMHO na nezavodni pouziti je 50/12 naprosto dostacujici a lehke prevody a odstupnovani se uzije vic nez prevod pro BF superdrtice.

                  0 0
                • blaf  

                  moc nechapu tvou reakci, v necem mi oponujes? nebo snad potvrzujes?

                  0 0
                  • zdenek  

                    Ani jedno ani druhé. :-)

                    Prostě příklad o kolik je potřeba zvýšit otáčky pro uvedený kompakt. Je na zvážení každého, jestli potřebuje takovou rychlost nebo jestli utočí vysoké otáčky…

                    0 0
    • šlapatko  

      Bral bych na shimanu. Zbytek je na tobě.Kolem 30000kč, mrkni po karbonu.

      Sám jezdím author A55, alu rám 105ka + aksia. Jezdí dobře a stál kolem 20ceti.

      0 0
      • bochov  

        Ja mam to same co ty tež a55 akorát jsem sundal plaště a dal plaštovky vykopal bílou omotávku ,neboť se to špatně udržovalo a jsem spokojenej.Časem možna ještě vyměním kola za cosmiky,ale to podle finančaku.

        0 0
        • šlapatko  

          Omotávku jsem vyměnil za černou.Kola nechám, za ty prachy nemají chybu.Hlavně chci jezdit a měnit co se posere.

          0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Proč Canyon?

      0 0
    • yoolaus  

      ultimate ma lepsi ram, kolesa, vahu…roadlite ma lepsiu sadu Shimana. ale v konecnom dosledku si myslim ze Ti bude uplne jedno na com sedis, rozdiel pravdepodobne nepoznas. a za tu cenu asi karbonovy ram s podobnou vybavou urcite nezozenies. obidva su dobre biky…podla mna. alebo si kup Roadlite AL 7.0 2014 a casom vymenis kolesa…

      alebo si priplat a kup Ultimate AL 8.0 a hotovo :)

      0 0
    • felix.org  

      Co Radon v pěkné barvě? :-)

      0 0
    • Barak  

      Vždyť už to maj všechno vyprodaný.

      0 0
    • Vrci  

      Bral bych kvuli rámu a kolům ultimate.

      0 0
    • Yura  

      Urcite ultimate al, ale když nasetris ještě par klacku, tak mas CFko na 105tce a ten ram je fakt peckovej…

      http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

      0 0
      • blaf  

        co znamena, ze ten ram je peckovej?

        0 0
        • jecnak  

          Jsou v nem pecky a krasne to na nerovnostech hrka.

          0 0
        • Yura  

          No za ty prachy je to podle me nejlepší volba. Ukaz me, které jiné kolo bys vzal za 41000. Jinak pro me je peckovej design toho ramu, kabelaz vedena vnitrkem a v tehle cenove skupine je to urcite ten z lepších carbon ramu..

          0 0
          • Delkim  

            a v této cenové kategorii i docela slušná kola Mavic Aksium WTS, to Giant mi u mého prozatím vybraného modelu 2014 v podobné ceně nabízí tragická kola :(

            0 0
          • blaf  

            nechtel jsem to rozporovat, jen me zajima v cem je podle tebe ten ram tak dobrej

            Canyon urcite patri mezi ty vyhodnejsi, docela dobre cenove jsou na tom imho Focusy, ale nevim prave jak na tom jsou ramy ve srovnani treba s Canyonem a proto jsem se na to ptal

            0 0
          • Hanyz1  

            Připojím se do diskuze:

            Na jaře bych si chtěl pořídit svou první silničku a tenhle Canyon mi docela padl do oka. Jen hledím na tu kazetu 11–32: Sice to v kopcích pro hobíka bude asi radost, ale nebudou ty pastorky pak „daleko“ od sebe?

            A kdybyste to měli srovnat s tímto osazeným taky S 105? http://www.wilier.cz/…-xp/d-70817/

            Díky

            0 0
            • Yura  

              Jo pro silnicare, co uz něco v tech nohách mají je ta kazeta fakt na nejake poradne alpske kopce, ale třeba ja jsem za tu kazetu rad. Jo skoky v tech prevodech jsou slusny, ale zase ocenim, když s nejlhcim prevodem dokazu vyšplhat i na 20% brdek a zaroven je tam i dostatecne tezkej prevod. Kazeta je to poslední co by te mělo vzrušovat, je to spotrebak, koupis novou, jaka ti bude vyhovovat a je to. Ja plánuju na jaro vysoke rafky a tam uz pujde klasicka kazeta a tu „vrcharskou“ si necham na tom nynejsim kole… :)

              0 0
          • Hanyz1  

            Připojím se do diskuze:

            Na jaře bych si chtěl pořídit svou první silničku a tenhle Canyon mi docela padl do oka. Jen hledím na tu kazetu 11–32: Sice to v kopcích pro hobíka bude asi radost, ale nebudou ty pastorky pak „daleko“ od sebe?

            A kdybyste to měli srovnat s tímto osazeným taky S 105? http://www.wilier.cz/…-xp/d-70817/

            Díky

            0 0
          • Hanyz1  

            Díky za odpovědi, jinak bych Vás zkušenější rád požádal o další srovnání:

            Výše uvedený Canyon CF SL 7.0 vs. tenhle Focus http://www.teamsport.cz/…-model-2013/

            Já z toho vyčtu leda to, že namísto 105 má Ultegru, ale porovnání kvality rámů a dalších použitých komponentů bych si rád poslechl i od jiných.

            Díky

            0 0
            • blaf  

              rekl bych, ze hlavni rozdil bude v geometrii, Focus bude vyssi a kratsi, Canyon neni uplne nizkej a dlouhej, ale proti tomuhle bude delsi a nizsi

              myslim si, ze Canyon ram bude lehci, ale je to jen domnenka, puvodne jsem chtel jit do Focusu Izalco nebo Cayo Evo, ted vazne uvazuju o Canyonu SL 9.0, myslim si, ze vybavou je na tom Canyon lip, vahou asi taky, ale nevim jak 7.0

              0 0
          • Bombík  

            rose-carbon-pro-rs-4400

            http://www.rosebikes.com/…mtopoffers:1

            Tohle ted vychazi taky dobre. Urcite bude i lehci diky pouzite sade SRAM force, ktera bych rekl je urcite nad 105kou.. Akorat ta znacka tady neni tak znama.

            0 0
      • vladaza  

        Souhlasím, za čtyřicet litrů českých je to bombovej stroj /špicovej,supro­vej,prďáckej, atd. :-)/. Musím přiznat, že se mě ty „Kanóny“ na starý kolena hódně zamlouvají, to je tutový.

        0 0
    • Breakpain  

      Jestli do toho muzu vstoupit, neudelej stejnou chybu jako ja, kup si rovnou karbon. Ten rozdil v jizde tam znat je bohuzel. Ja mam AL a pod cenou ho prodat nechci a za normalni cenu ho nikdo nekoupi. Takze ted jsem ndkazany nato, aby pretrhany kotnicek trpel. Ten karbon je bohuzel prijemnejsi (neresim zavodni rakety).

      0 0
    • Breakpain  

      Jestli do toho muzu vstoupit, neudelej stejnou chybu jako ja, kup si rovnou karbon. Ten rozdil v jizde tam znat je bohuzel. Ja mam AL a pod cenou ho prodat nechci a za normalni cenu ho nikdo nekoupi. Takze ted jsem ndkazany nato, aby pretrhany kotnicek trpel. Ten karbon je bohuzel prijemnejsi (neresim zavodni rakety).

      0 0
      • Delkim  

        jj, komponenty se dají časem bez problému upgradovat, kola taky, ale měnit rám už je maličko horší…

        takže raději horší osazení, ale co nejlepší rám

        řeším to teď stejně, resp. podle toho vybírám nové kolo

        0 0
    • vavrusazdenek  

      Jasne kvalitni rám (a kola) je zaklad a pokud to nekde nepoložíš, tak ti ten ram vydrzi (v pripade carbonu) delsi dobu než Al, ten sa časem vyžvíká… Pouzivam sice zasadne Campu, ale dnes už aj SH 105 řadi naprosto solidne zalezi na počtu nakroucenych km, ale bez problemu ti vydrží 3–5 sezon.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.