• VlkenCZ

    Zdravím, budu si kupovat nový silniční rám, především na závody, jelikož jsem silový jezdec, tak dávám přednost hodně tuhému rámu, zatím jsem se ale nerozhodl jaký vybrat. Měřím 182 cm, takže velikost by měla být 58. Limit je 25 000, máte nějaké navrhy na rám? Nejvíce mě zaujalo http://www.cyklostore.cz/…ocoque-6314/ vím, že je to čína se samolepkami, ale myslím, že každý rám v této cenně je čína a tato se mi zdá za tu cenu nejpřijatelnější. Díky za návrhy

    0 0
    • Lance  

      nevypada zle, jinak zauvazuj i nad velikosti 56, mam 183 cm, a ram 58, ale ted jezdim na 56 jeden tyden a taky se na to poskladam,ale je fakt, ze ta 58 mi asi sedi lip, ale je to o zvyku, brat cannona, jdu do 56

      0 0
    • gemini  

      Třeba Tarmac?

      http://www.nevix.cz/…-frmset-ram/

      0 0
    • JMT  

      Na kolokramu maj za 25 Fondriesta tf3, kdyby meli xl tak uz ho mam mozna doma :-P Ale tobe by melo bejt L ktery je skladem :-)

      http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

      0 0
      • martinpav  

        Aj mňa napadol presne tento. Čo som sa na tom viezol tak mi to prišlo dostatočne tuhé.

        0 0
    • siafu  

      dá se sehnat i Kuota Kharma, někdo ho tady určitě má nebo měl, tuhost apod. nevím

      0 0
    • Payia  

      V tvoji situaci bych bral toto http://www.aliexpress.com/…1041739.html ‚Jerry‘ je celkem spolehlivy cinan, ktery vsechno posila rychle a v poradku a v pripade nejakeho problemu vraci prachy nebo dil vymeni. Dela i ‚custom paint‘ pokud tam nechces mit Cervelo, napise ti na to treba Franta.

      0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Nevadí ti, že zde propaguješ zlodějinu?

        0 0
        • Payia  

          Vubec nevis o cem mluvis.

          0 0
          • martinpav  

            Asi to že to nebude cervelo :).

            0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Tak mi to vysvětli. Můžeš i víc podrobně, obchodní zákon, který řeší ochranu obchodních značek, mám. Díky.

            0 0
            • MaroH  

              v cine nejake dusevni vlastnictvi neexistuje a kopie jsou tam legalni, nakolik je to z evropskeho pohledu eticke je vec druha. ja jsem na tve strane

              0 0
              • Člověk a jeho svět  

                Dobře, ale my, díky bohu, nežijeme v Číně. Ať je to tam jak chce, ať si tam pořádají OH a současně lidi v severních provinciích chcípají hlady, ať prodávají těla popravených na výstavy. Ale u nás se naštěstí ještě řídíme zákony. Proto mi je proti gustu propagace zlodějiny a šmeliny.

                0 0
                • Payia  

                  Pokud jde o levne karbonove ramy, jako je treba ten apache, nebo ruzne meridy, gianty, o MRX nebo ‚Spinollo‘ atp. ani nemluve, tak je to vsechno cista cina. Cinan vyrobi ram, zacisti, nalakuje, zabali do krabice vcetne manualu a vsech blbinek a posle to za 10.000kc na adresu prodejce napr. v Evrope. Ten dojde na postu, z baliku strhne cedulku ‚hong kong post‘ nalepi na tam adresu ‚buran z CR‘ a rovnou to preposle za 25.000kc. Tak mi povez, kdo je tady zlodej.

                  0 0
                  • Barberry.pha  

                    A ten cinan ten ram vymyslel? Vyvoj, testovani atd ti asi nic nerika vid? Ti lidi co sedi a vymysleji novinku delaji za tvoje pekne oci ne? A to ze si to pak nechaji vyrobit v asii, aby se jim zaplatil i ten vyvoj a ten prodali, je vec druha. Ale to ze to ten cinan okopiruje, coz je jedina vec co on udela, proc bych mu za to mel platit a jeste to tady vyzdvihovat.

                    Uprimne by me zajimalo cim ty se zivis …

                    0 0
                    • Payia  

                      Ty si jako myslis, ze tyhle levny ramy nekdo vyviji a testuje? Chces mi tvrdit, ze u Spinolla nebo MRX ty ramy vymysleli? Proste o tom nic nevis.

                      0 0
                      • Člověk a jeho svět  

                        Proč píšeš o Spinolli, MRX, Apache… V linku, který já komentuju jako propagaci zlodějiny, švihá nějaký šikmooký rám Cervelo. Stojím si za tím, že číňák, který okopíruje značku, krade, takže to pro mě je propagace zlodějiny.

                        0 0
                        • Payia  

                          Jsi to porad nepochopil. Vsechny low-end ramy jako Spinollo a MRX jsou taky kopie. To nevzniklo tak, ze by ze Spinolla nekdo dal cinanovi plany podle kterych ma delat, to vzniklo tak, ze se nekdo ze Spinolla podival na e-bay, vybral si ram hong-fu (coz je treba kopie Bianchi z roku 2005) a cinanovi rek jaky na nem chce nalepky.

                          Na tom ramu nemusis mit Cervelo, cinan ti tam klidne udela napisy Frantovo KOLO a tim se dostavas po vsech strankach na uroven ramu Spinollo, akorat se od nich nenechas okrast o tu pridanou hodnotu 10k.

                          0 0
                          • Člověk a jeho svět  

                            Já myslím, že rozumím. Low end = kopie a pak rádoby značka. Ale kopie třeba Cervela je přece kopie rámu značky Cervelo.

                            0 0
    • jecnak  

      Vzhledem k tomu, ze karbonove hotovky stoji cca od 30ti na nove 105ce, tak bych se na samotny ram vykaslal.

      Pokud na ramu z nejakeho duvodu trvas, tak mi nedavno padnul do oka Apache Gila Monster – set s integrovanou sedlovkou, BB30 + konicka hlava, takze snad i tuhy kousek. Cenovka kolem 17k.

      0 0
      • jerryx  

        Kolo s poradnym ramem (tuhym a hlavne lehkym) urcite nesezenes za 30k.

        Pokud zakladatel nevi, jakej voser obnasi mit integrovanou sedlovku a je na to pripravenej, tak bych mu rozhodne doporucil volit klasiku.

        Jinak dobry ceny za slusny ramy nabizi Canyon a treba i Planet X.

        Z uz jmenovanejch bych bral bud Fondriesta nebo Tarmaca.

        0 0
        • morgan2  

          jakej voser to obnasi ?

          0 0
          • jerryx  

            S nastavovanim posedu. Musi to bejt presne urizly, takze to nemuzes pizlat na podlaze jako u vidlice (musis mazat do servisu). Kdyz pak chces menit posed nebo sedlo, tak voser nastava znova. Navic je ten ram pak hodne spatne prodejnej.

            Vyhody tyhle veci jsou hodne sporny (minimalni uspory hmotnosti a malinkaty zvyseni tuhosti) a hodne vyrobcu na to uplne prdi jako treba Cervelo. Pro beznyho cyklistu (amaterskyho zavodnika) je to naprosta a hlavne neprakticka zbytecnost.

            0 0
            • jecnak  

              Argument jak noha. Koupis super tuhy karbonovy ram s uzasnou hmotnosti a sedlovku pak pizlas platkem na zelezo od Vietnamcu na podlaze na chodbe :-D

              0 0
              • jerryx  

                Proste nez se na tom projede bude muset resit zkraceni sedlovky (doma si to bude delat malokdo), pokud ho to nesere a presne takovou vychytavku potrebuje, tak proc ne.

                0 0
        • jecnak  

          Lehkym, lehcim. Stoji tazateli rekneme 200g za 15k CZK? S integrovanou sedlovkou je jaky problem? Vozil jsem ram, ktery ji mel a zcela bez problemu. Moznost donastaveni vysky v pripade vymeny sedla byla taky.

          Co se tyce mantry tuhosti, tak bych rozhodne mezi cenu a tuhost nestavel jakoukoli umeru. Jakysi vztah je snad mezi cenou~tuhosti~hmot­nosti.

          0 0
          • jerryx  

            A proc ty sis kupoval drahyho Treka? Zakladatel chtel zrejme neco lepsiho nez to, co najde na kole za 30k. Ma asi starej rozlamanej ram, ze kteryho mu zbyla Dura a chce ji dat na neco lepsiho.

            0 0
            • jecnak  

              Rekneme kvuli jisty exkluzivite, geometrii a zpracovani detailu. Vahove ani tuhosti to neni nic extra specialniho.

              O motivaci autora vlakna nema smysl spekulovat, tu zna jen on sam. Ja spis narazel na to, ze lepsi koupit hotovku, jelikoz dost znacek dava stejny ramy na ruzny kola, ktery se pak lisi jen osazenim, designem a cenovkou. Ze se pak musi nechat cele kolo neni nekde psano.

              0 0
              • jerryx  

                Je to ale vzdycky drazsi nez samotnej ram a pak nasleduje voser s prodejem nepotrebnejch komponent. Kdyz to nekomu za to stoji, tak v poho.

                Ja mel za to, ze chce koupit ram, hodit na nej sadu, kterou ma doma a frcet. Treba to je ale jinak. Osobne bych sa prave vyhnul neprijemnostem s nepotrebnejma komponentama a ISP.

                0 0
                • Mongoose71  

                  Měl jsem podobné dilema, dva roky staré kola /carbon/ na Rivalu, ale neseděl mi rám veliký…Tak co ted prodat celé kolo nebo jen rám, rozhodl jsem se pro prodej rámu cca 8 tis, nákup nového rámu 32 tis/36 tis/, misky 500 kč, přesmyk na navářku 900 kč, prodej stareho přesmyku 500, a pak jsem si vzpoměl že by to chtělo nový kola cca 9 tis, tak když to sečtu…34 tis jsem do toho vrazil což je cena za nové kolo na 105… ale já mam svýho Scotta CR1 Pro /červená barva/ a jsem spokojenej.. jo ještě nový sedlo Romin 1700 kč…no je to na každým o co stojí a pro co se rozhodne, ale já bych neměnil ikdyž vidím různý kola za super cenovky… třeba ten Polygon nebo Trek na kupkole za 30 tis… krásná cena..

                  0 0
    • winter78  

      Pozor na stred :-). Či je na závit alebo na PressFit. Chlapík u nás objednával cestný rám na preteky, rám došiel, všetko bolo OK až do chvíle keď zistil že mu jeho ultraľahké pretekárske kľuky robené na zakázku nevôjdu do PressFit stredu. Tak som sa ešte cez rôzne úskalia dostal za pár € ku kvalitnému cestnému rámu ;-).

      0 0
    • ovčák  

      Předem – je to lehce nad limit, ale nedá mi to, moc pěknej Canyon

      (Rámy jim dělá myslím Giant, čili Taiwan).

      0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Canyon nedělá rámy v Koblenci?

        0 0
        • ovčák  

          Mám za to, že si je sami navrhujou a testujou, ale samotná výroba (alespoň u karbonu) je v režii Giantu. Teď nedávno jsem četl nějaký článek o giantí fabrice a mezi odběratelama tam měli vedle Treku a Colnaga uvedenej taky Canyon. Rozhodně si ale neberu patent na rozum, Tomáš co tu zastupuje Canyona by se mohl podělit.

          0 0
          • hony007  

            Všechny rámy tahají z Asie, ale vyvíjejí si je sami. V Německu je pak osazují.

            0 0
            • Jorge 50  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
              0 0
    • bizzon  

      mě tak napadlo kdybys ho chtěl je za 25t tvůj. Bez škrábance vel.58. bez klik

      0 0
    • KarbanátkyMeziVrátky  

      Pokud nejsi blbej, tak vezmi toho fondriesta, v takovéhle ceně nemá konkurenci, myslím, že konkurence na tento rám začíná až kolem 40 000… Rozhodně se vykašli n to Spinollo, jestli jsi opravdu silový jezdec, tak to pod tebou akorát praskne!! Tyhle číny fakt nebrat!!! Ten Fondriest je opravdu neopakovatelná nabídka

      0 0
      • SPINOLLO  

        Protože se mne Spinollo osobně týká, dovolím si vstoupit do diskuse. Je úsměvné pomyšlení, že bychom rámy objednávali přes Alibabu. Bylo by to časově náročné a velmi drahé! My to řešíme návštěvou veletrhu, kde se dají kola a rámy přímo vyzkoušet. A potom je nejlepší zajet přímo do fabriky, kdy se rámy pečou. Myslím, že mnoha lidem by spadla brada, kdyby viděli technologické vybavení a testování produktů. No, a nakonec, pokud splníme minimální množství, je možno udělat objednávku. Je pravda, že některé rámy jsou velmi podobné jistým značkám, ale pokud ty rámy nemůžeš přímo porovnat, tak to nepoznáš. Objednáváš pouze rám XYZ321.

        Co se týká ceny, je možno samozřejmě koupit modely 2010 za 250$, ale my chceme nové, kvalitní rámy, na kterých můžeme sami jezdit. Takže, pokud k ceně připočteš dopravu, clo, DPH – které se platí i z dopravy ( a platí ho všichni, i fyzické osoby), a obchodní marži 30–40%, tak máš naši cenu. Je v tom samozřejmě i barevný design na prání a 2letá záruka.

        Pro koho je to moc, je tady Alibaba, ale nemluvte prosím o okrádání!

        A jako poslední k rámu, sám ho jezdím 2 roky. Jezdil jsem Fondriest, Specialized a Scapin, a můžu říci, že co týká pevnosti, je minimálně srovnatelný. Po pravdě řečeno Fondriest a Spešl byly možná pohodlnější, ale rozhodně ne pevnější. Na tomto rámu jezdil i Vašek Jelínek, a neznám silovějšího jezdce v našem amatérském pelotonu. Mohl by nám napsat srovnání, jezdí teď BMC.

        0 0
        • Payia  

          Z vetsi casti souhlas. Co se tyce tech technologii, take jsem mel moznost videt tu vyrobu a zadny top tech to nebyl. Vicemene rucni vyroba a co me nejvic zarazilo, ze ty ramy nejsou ‚monocoque‘ – je to nekolik casti, ktere ‚lepi‘ k sobe – jak je to spojeni presne provedeno nevim. Kazdopadne tam meli masinu na testovani vidlic (vypadala jak z roku 1950), ale zdalo se ze funguje, akorat zcela jiste nemohli testovat vsechny vidle z vyroby, to casove neslo. 2 roky zaruku dava uz primo cinan a funguje to, nez by si nechal zkazit povest na aliexpressu, tak radsi posle novy dil nebo ram a to velmi rychle a bez prutahu.

          Marze 30–40% to by odpovidalo, ale podle me si prekupnik zaslouzi tak 5–10% max, vic mu nedam, takze radsi beru rovnou od conga.

          0 0
    • patooo  

      Nejaky tip na cestny ram, vo vel. cca 60 ( XXL z Talianskych ) v cenovej hladine 20000 – 30000 kc, podmienka je aby bol skladom, pripadne dodanie do par dni. Nechcem nic na objednavku, kedze takto objednavam uz od decembra, najskor willier, potom fondriest a nic nedodaju :).

      Dik

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.