• Smazaný účet

    Prosim o radu.Budu porizovat novy plaste na mazlika a moc nevim do ceho jit.Hlavni kriteria jsou cena max 600kc/kus…takze ze znacek bych asi nejvic videl MAXXIS ale dal moc nevim.Mel by to byt sirsi plast s vysokym vzorkem kterej podrzi v zatackach a netrpi moc castymi defekty…hodne dobra jsem slysel na Maxxis Ignitor…diky za rady,nazory a zkusenosti.

    0 0
    • roud  

      hou nerad to řikam ale ja sem měl s ignitorama jen sami strasti ve předu sem ho měl dva roky a ok tam bych ho snad i doporučil ale vzadu sem s nim měl samej defekt a pak když sem ho z boku proříz tak šel pryč teď vozim rubeny který sou teoreticky nachylnější na defekt ale zatim ok… tak too pořadně zvaž…

      0 0
    • gouryella  

      Doporucuju malinko priplatit a poridit NN. Jezdim NN & RR v zadu… Super kombinace – jsou rychle a NN paradne drzi stopu kdyz je potreba.

      0 0
      • Smazaný účet  

        NN jezdim prave ted,ale po vcerejsim Beskyd Tour kdy jsem 5× lepil defekt (ikdyz na druhou stranu slo o extremni zavod) bych chtel zkusit neco jineho,navic moje financni situace je na urovni chude kostelni mysi…

        0 0
        • Smazaný účet  

          Ikdyz premyslim o variante nakupu pouze zadniho plaste ,kterej je nenavratne v haji a porizeni RR jak pises…

          0 0
          • Dave.6  

            možna by stal za uvahu smat sam.. mam ho a je super (vzadu) ale dal jsem ho tam jelikoz ted celkem casto jezdim i po asfaltu a tak me vyhovuje jeho hustej prostredni vzorek…

            Jinak by se dalo doporucit Kenda Karma nebo Nanoraptor…

            0 0
            • Smazaný účet  

              Ja prave jezdim tak 80procent teren,takze se shanim po necem hodne dravym…

              0 0
              • Dave.6  

                aha, tak co treba zkusit Z-maxe ty jsem puvodne chtel a jsou hooodne drave (zkousel jsem je u kamose) maj super vzorek ktery teda neni moc na asfalt ale v terenu super vlasnosti a fakt vydrzi… (myslim co se tyce defektu) v siri 2,1" (poctivych) se da sehnat jak v dratu tak v kevlaru…

                Jinak zalezi co beres pod pojmem teren ty karmy se hodi i do takoveho lehciho terenu…

                0 0
          • Fak  

            tak ja jsem dnes na zadnim řízl RR pravdepodobně o šutr. A to mel najeto jen cca 80km. To je pech :( Zkusim to podlepit starym pláštěm zevnitr, ale to je takova nouzovka, takz to chce neco noveho. Kazdopadne u toho RR me prekvapilo jak je tenky, fakt hodne a to na Beskydske sutry neni, musim poridit neco bytelnejsiho. Mate nekdo nejaky tip? (vepredu mam NN a sedi poaradne, v pohode)

            0 0
        • Pi†el  

          Beskyd tour jsem jel pred 2 lety a rozhodne bych nerekl, ze je to extremni zavod !

          0 0
          • Smazaný účet  

            Tak nevim jaka byla trase pred dvema rokama,ale letos tech 86km,3100m prevyseni a trasa s masakralnima vyjezdama,har­dcorovejma singlama a rock and rollovejma sjezdama plnejch ostrejch sutru apodobnejch obzvlast vypecenych vecicek jsem jeste nikdy v zivote nejel vetsi masaz!

            0 0
            • Pi†el  

              Je mozne, ze to zmenili. Kdyz jsem jel ja, tak to byl tezky zavod, ale urcite bych ho neoznacil za extremni. Tenkrat jsem tech zhruba 90km jel tusim za ±6h…

              0 0
              • Smazaný účet  

                Kazdymu hold pripadne vsechno trochu jinak.Ja jsem si uzil ale byl to boj…

                0 0
                • Fak  

                  dnes sem si dal vyjizdku po casti te trady, jeden ten „rockenrollovej sjezd s ostrejmy sutrama“ se stal osudnym memu novemu RR :(

                  0 0
                  • Fak  

                    trady= trasy

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Uprimnou soustrast,ja jsem tam pro zmenu uplne odvaril NN:)

                      0 0
                      • Pi†el  

                        nemate fotku z toho useku ?

                        0 0
                        • Fak  

                          fotku nemam, ale je to lesni vyjeta cesta plna ostrych velkych ulomku sutru… nicmene dnes v cyklosportu mi rikali, ze je to celkem nahoda a ze to neni tak caste proriznout plášt, tak jsem asi mel jen smulu. Dnes jsem koupil novy (Hutchinson Bulldog 2.1, za 350 kc. Mate s nim nekdo zkusenost? Na asfaltu, bude asi pomalejsi, co ?

                          0 0
                          • Fak  

                            tak cerstva zkusenost s bulldogem – je super, na trave drzi, vlese na korenech taky podrzel, na asfaltu mi zase nejak pomaly neprisel (urcite neni pomalejsi nez predchozi Schwalbe RR 2,25)takze zatim spokojenost :)

                            0 0
                      • Fak  

                        jak jsi odvaril ten NN?

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Byl to uz starous,ja ho dorazel po tatovi.Ted na beskydu jsem mel 5× defekt.Je uz hodne sjetej,mistama odtrhanej vzorek a asi uz ma nejlepsi za sebou.Jsem ale rad ze jsem ho neprorezala dojel jsem to,ikdyz to byl porod nohama napred…

                          0 0
                          • Mug  

                            To jsi sebou měl 5 duší nebo jsi lepil?

                            0 0
                            • Fak  

                              5 dusi :D bych chtel videt kdo by to ssebou tahal

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                dvakrat lepil a trikrat pehazoval plast…bylo to peklo,nastesti na bufetu jsem koupil jednu dusi,pak jsem jednu vysomroval od nahodneho bikera (cimz mu dekuji za zachranu) a treti jsem vezl sebou.nejvetsi sranda byla ze uz mi pak doslo i lepidlo a zaplaty,kdyz lepite jak pako prorazeny duse:)

                                0 0
        • Rychlej turista  

          Na kameny jsou v pohodě Nanoraptory, ale to se na B-F asi nesluší říkat :-D

          0 0
          • pepek  

            Jj, taky jsem se divil, jak se v Beskydech držely. A prej že jsou turistický. :-)

            0 0
          • Pido  

            No já NR proříz z boku o kamen asi po 150 km,asi pech.

            0 0
            • McBlacky  

              já jeden po ani ne tolika a druhej vydržel tak dvakrát tolik :( vždycky díra tak 4cm zboku napředku – smůla. trhá se to jako papír schwalbe, nebo IRC jsem vždycky říznul max 1cm..

              0 0
    • mosquito  

      ignitora jedine dopredu tam celkem vydrzi, vzadu byla pulka pryc po 500km, dynomite mi prisel na pohled skoro stejnej takze bych ho dozadu taky nedaval, pokud si ho vemes tak prvnich 50–100km desne strili kaminky

      0 0
      • Jakub92  

        Já mám dynomite v zadu a po 1500 km je docela dost jetej ale asi 500km eště vydrží.

        0 0
    • Din  

      Mám výborné zkušenosti s pláštěm Continental Explorer, slušnej univerzál,spíš ale na předek, vzedu se dost rychle ojede. V drátu za hubičku..

      0 0
    • Smazaný účet  

      Spis bych celkove uvital nejakej dobrej plast dozadu,hlavne aby byl dobre odolnej vuci defektum a mel dobry zaberovy vlastnosti…to ze se ojede je proste osud kazdyho plaste

      0 0
      • Tanka  

        Hutchinson On The Rock jestli seženeš… Za 4 roky žádnej defekt,ale na asfaltu funguje jako kotva.Když jsem jel silnici lidi si mysleli že jede Harley…

        0 0
    • pelhrimov  

      „podrzi v zatackach“ nekdo rika za kazdym slovem „vole“ a bikeri neustale opakuji „podrzi v zatackach“. Existuji dva typy plastu na hoske kolo, typicti cenove dostupni zastupci: leto,sucho: Ritchey Omega/Alfa SpeedMax 1.9"; jaro, podmacene louky: Maxxis Ignitor 2.1". Na snehu, ledu, v hlubokem bahne, na sypkem povrchu Te „nepodrzi“ ani drahy plast, protoze sam ten povrh neni pevny, proto musis stejne zatacky projizdet krokem, pokud chces u sportu zustat mnoho let a nezranit se.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Plny souhlas s tim cos napsal,tohle proste je teren na kterej plaste neexistuji.Nektery vsak nezvladaji ani obycejnej sypkej a suchej povrch a drobne nerovnosti…

        0 0
      • Pi†el  

        ..speedmax nedrzi snad na nicem !

        0 0
        • mosquito  

          speedmaxy sem jezdil 9 let a celkove spokojenost, ale sem spatnej jezdec pac alfa me v zatacce na asfaltu obcas vypekla :-/ :-D

          0 0
      • MirkoCarver  

        Místo SpeedMaxu bych rozhodně doporučil Nanoraptory, na asfaltu jsou rychlejší v terénu daleko lépe držej a sjíždějí se daleko méně.

        0 0
      • McBlacky  

        se pletes protože jsou i pláště na bahno, sníh i led. Akorát nejsou tak běžný. se podívej jak se ladí pláště v DH.

        problém je jinde. Nikdo nechce obětovat watty ve prospěch vzorku. Jako jsou pláště se kterýma při stejným výkonu jedeš cca 33km/h (trilobit) 30 (NR, RR) 25 (vertical, albert) tak na druhou stranu ty pomalý jsou takový kterejma řežeš zatáčky dvojnásobnou rychlostí než s těma slickama. Tady každej hledá plášt kterej to oboje spojuje, je lehkej a dlouho vydrží a samozřejmě je levnej…

        jinak zrovna to co uvádíš- Ritchey- jsou jedny z nejhorších co znám. Tom dělá dobrý věci, ale jeho pláště jsou dneska pod průměrný, kromě Zmaxe a slicku. Maxxis dělá dost nízký pláště, pro těžší ridery nebo ty co vozí menší tlaky nejsou vhodný. mohli bysme pokračovat…

        rozdílů je mraky a plášť dělá obrovský rozdíly v jízdím pocitu, rychlosti i bezpečnosti.

        0 0
    • KoudyJames  

      dopředu maxxis larsen mimo 1.9 a dozadu kenda karma 2.0… spolehlivá kombinace drží dobře skoro na všem…

      0 0
    • Luma  

      Continentál SpeedKing nebo MountainKing které teď jezdím za 710,– 460g ve velikosti 2,2 nevím jak dlouho vydrží mám je teprve od pátku(najeto 80km)ale drží fakt skoro na všem akorát jsou trochu pomalejší na asfaltu-srovnavám s Karmamy ale na kořenech,kamenecha hlubším prachu drží o hodně líp než Karmy a to jsem si myslel,že jsou Karmy super.Jinak pokuď nechceš moc utratit tak ber Karmy v drátu za cca 350,– váha kolem 550g a jsou to pořádné balony ve velikosti 2,0.

      0 0
      • Max Fact  

        maxxis crossmark – velka spokojenost…

        0 0
        • Volf  

          Mám je taky, v kevlarový verzi a taky spokojenost. Najeto cca 1000 km. Jediný co bych bral, kdyby je dělali i v menší šířce než 2,1". Už jsou to až zbytečný balóny.Na druhou stranu je zase ale fakt, že si nechají líbit velký rozmezí tlaků bez výraznější změny valiveho odporu.

          0 0
      • favorit.  

        ty SpeedKingy, co o nich pises, jsou to 2,3palce? A ta vaha je v jakym provedeni? Obyc kevlar anebo supersonic?

        0 0
    • Smazaný účet  

      Tak to nakonec vyhraly Maxxis Ignitor 2.1 kevlar vepredu a Dy-no-mite 2.1 kevlar vzadu…ale diky moc za nazory a zkusenosti…

      0 0
      • roud  

        pls zkus se třeba po 1000km připomenout jak se ti na tyhle kombinaci jezdí :o)

        0 0
      • pitos  

        To jsou jako ty drapáky:-O

        0 0
        • Smazaný účet  

          jelikoz uz pul roku jezdim na sjetejch pneumatikach tak je pro me drapak vsechno

          0 0
          • pitos  

            To,jo ale nějakejma Ignitorama si v Beskydech moc nepomůžeš. Ostatně jako s každým xc pláštěm.

            0 0
            • Smazaný účet  

              jojo mas pravdu

              0 0
            • Pavlos  

              hele nekomu nepomuze ani dh guma:)

              0 0
              • Rychlej turista  

                Jo, v Beskydech je to hlavně o strachu – pustit to po těch šutrech dolů nebo nepustit :-)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Spis bych rekl o kvalite brzd…

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    Abys ale kvalitní brzdy mohl využít, potřebuješ pevný povrch, což velké volné kameny rozhodně nejsou :-) V Beskydech není problém zablokovovat obě kola jen s véčkama, ale k čemu by to na těch šutrech bylo dobré?

                    0 0
                    • Luma  

                      přesně tak v Beskydech je to o strachu,včera jsem ho trochu nezvládnul a letěl na těch velkých šutrech přes řidítka (moc jsem přibrzdil předek)jsou z toho naražené žebra :-)

                      0 0
              • pitos  

                Klídek jo:)Když se prostě zadaří tak pořádně. Jinak tě mohu uklidnit že od tý doby opět nic,zas mám tak dva roky klid,snad:))

                0 0
    • gobike  

      Driv jsem jezdil Ignitory, ted mam RR a Ignitor byl podle toho drzak :) I s defektama to bylo o dost lepsi.. Docela se od Maxxisu chvali Ranchero a moje pristi plaste vidim jako Crossmarky :)

      0 0
      • Smazaný účet  

        Ja prave na ignitory taky slysel strasnou chvalu skrz drzeni a o defektech uz nechci ani slyset,takze porizuju aji freeridovy duse,tak uvidime.Ranchero se mi vubec nelibi,nejak jsem si k nemu nenasel cestu.Crossmarky to uz je lepsi,ale na me je to asi uz moc nizkej profil,potrebuju drapaky jak na traktora…

        0 0
    • Bobesss  

      Jezdím Velociraptory a v terénu v klidu. Je fakt že na cestě to hučí, že se pořád dívám, jestli nejede auto :-)) A celkem i vydrží

      0 0
    • Jeka  

      já bych to viděl na TIOGA Factory XC je dělají to přední a zadní a cena je tam tuším 550,– za kus a můžeš si vybrat buď 1,95 a nebo 2,0 2,1 nebo tak nějak.. měj jsem je a zase si je koupím jsou luxusní jak na zimu tak na léto do terénu a taky na cestě valí dobře rychle :)

      0 0
    • Lenka.05  

      Trochu se zkusím přiživit na tomhle vlákně:-) Navštívila jsem svoji oblíbenou cykloprodejnu, popovídala a abych kšeft udělala, rozhodla jsem se pro nějaké hodobóžové pláště. Že bych Smart Sama zepředu dala dozadu (SS na zadním už je v podzimu svého života) a dopředu že bych dala Maxxise Ignitora 2.1. Ale Ignitora měli jen 2.35, tak jsem nakonec koupila Dynomite za 350,– v drátu. Ale jak koukám na vaše příspěvky, tenhle plášť se asi hodí spíš na zadek. Je to tak? Poradíte?

      0 0
      • Smazaný účet  

        No v krame mi rekli,ze sice vypadaji vzorkove uplne stejne,ale ze dynomite je sirsi a spis udelanej na zaber nez drzeni v zatackach.Na kombinaci ignitor a dynomite jsem na dovolene najel neco kolem 150km a nemuzu si je zatim vynachvalit a nemyslim si primo ze by dynomite byl vepredu na dve veci,ale je spis delanej na zadni kolo…ale zalezi jak se natom jezdi hlavne tobe

        0 0
      • ropman  

        jak už jsem psal do recenzí na Tiogu Extreme XC 2,1, tak ta je objemově stejná jako Maxxis Ignitor 2.35, měřil jsem doma na půjčené Meridě, Tioga přes vzorek šířka 60mm, Ignitor tuším 58mm, na výšku zas byla o nějaký 2 mm nižší Tioga, takže ta Tioga 2,1 v drátu s hmotností cca 780g je podle mě super. Ignitor 2,35 + vzadu dynomite jsou hodně pomalý na silnici, táhnul jsem se 100m za klukama s HT an normálních gumách, ale co se držení a záběru týče jsem se cítil fakt jistě

        0 0
    • jaky48  

      Čus klidně jdi do maxxisu já na ně nedám dopustit .Jel jsem dnes závody podotýkám po dešti a ti co měli Micheliny atd ,tak jim to ve sjezdech klouzalo a lezli z kola dolů .Maxxisi drželi stopu a byli vpoho bez problémů. Píši o MAXXIS MIMO a LARSEN TT

      0 0
      • Smazaný účet  

        Jojo stejny zkusenosti s larsenama mam taky,jezdil jsem je pred tim a nemeli chybu…a ted jezdim ignitor a dynomite a to co jsem vcera vyjel za kopce a sjel za sjezdy po lijaku a v bahne jako hovado jsem nezachapal…

        0 0
      • felix.org  

        Zdravím! Co se Maxxisu týče, tak potvrzuji. Výborný pláště. V předu jezdím Dynomite bez ohledu na doporučení výrobce :-) Je fakt, že je spíš na zadek, ale moc tam nevydrží. Ignitor má oproti němu středové výstupky s náběhem a vzorek je celkově nepatrně hustší. Jinak jsou ty pláště shodný. Vzadu jsem do včerejška měl Larsen Mimo a taky super, hlavně v blátě. Měl 2000km a ještě by něco vydržel. Ale ve 2,0 je to balón, dost vysokej…Dynomite 2,1 je oproti němu užší a nižší. Včera jsem pořídil Maxxis Tomahawk v 1,95. Výška šířka reálně shodná s Dynomite 2,1. První kilometry napověděly, že bude rychlej. Uvidím v terénu ;)

        0 0
      • Beeda  

        Letoz jezdim Maxise Fly490_120TPI­eXception a ted nove CrossMark120TPI­eXception. Za 80 zavodnich hodin bez defektu. Krom dvou hrebiku a 3× rizleho boku, coz je moje jezdecka chyba, ale hrana je hrana ze:-D CrossMark jede fakt vyborne,drzak a navic i pohodlenej – ale nejde skoro sehnat…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.