• JIRKAZDA

    Ahoj, prosím o radu. Chci kupovat nové pláště na svou silničku, ale nejsem si jist které..

    Zde jsou tři adepti z mé cenové hladiny.

    http://www.kolokram.cz/…thion-3.html

    http://plaste.heureka.cz/…ator-kevlar/

    http://www.kolokram.cz/…5mm-3–1.html

    Díky za pomoc :-)

    0 0
    • nooski  

      Za mě Contíky, rozhodně ne Detonatory.

      0 0
    • Jery01  

      Taky jsem pro Continental, teď je mám, akorát ve 23mm šírce a za tu cenu paráda :o) detonátory jsou špatný, co jsem tak viděl a Micheliny už mi na silničku nesmí!

      0 0
      • JIRKAZDA  

        Contíky bych taky bral v šířce 23mm.. smím znát důvod, proč Micheliny ne?

        0 0
        • Jery01  

          Měl jsem speedium 2 a tolik defektů jsem nikdy neměl ani když sečtu bike + silnice, stačil kamínek a hned byl prořízlej na běhounu a vydržel hrozně málo. Ale třeba známej ho má a nestěžuje si…

          0 0
          • Honzis  

            Speedia 2 docela kloužou, jsou z měkký gumy – docela ubejvaj a kamínky prořezávaj běhoun. Taky mi přpadaly furt jako ževjkačka, i při max 7atmosférách. Jenže za tři stovky nejde čekat zázraky. Na předek jsem ho radši nedával, ale přes léto na najíždění v pohodě. Detonatora jsem měl taky, v drátu. Ten celkem vydržel, ale proti defektům moc odolnej nebyl. Byl jsem spokojenej třebas s Specializedama All Condition, Mišeliny Pro Race 2 v poho, Conti GP4000s super, jen se nesmí seknout z boku …

            0 0
          • nooski  

            Speedia 2 mám na zimáku a za 2 roky ani jeden defekt.

            0 0
      • siXXy  

        smim znat duvod, proc jsou plaste Detonator spatny?

        0 0
        • Jery01  

          Samej defekt ( kamarád ho měl ) a já jsem ho zkoušel, tak mi přišel, že vůbec nejel. Ale každého věc, jenom píšu můj názor :o)

          0 0
        • nooski  

          Nic nevydrží, nejedou a je to na nich samý defekt.

          0 0
    • Honzis  

      v téhle kategorii to žádná hitparáda nebude, váhově dobrý je jenom ten Mišelin, Conti Ultrasport jsem si koupil, ale ještě nenasadil. Vypadá solidně, ale bral jsem ho ve skládací verzi.

      0 0
      • ¨MZ  

        Tak ten Ultrasport ani nenasazuj. To je plášt na léto, v zimě se okamžitě rozřeže a spousta defektů, už mi to nesmí na kolo. Na zimáka jedině Vittoria teď nevím jestli Rubino nebo Zafiro, prostě ten levnější, ten jsem ještě nedefektil a že na zimáku něco odkroutil.

        0 0
        • nooski  

          Rubina mi způsobila prasknutí drátu na nezničitelných Aksiích 1. generace. Plášť, který nic nevydržel a blbě se nasazoval (v drátové verzi).

          0 0
          • ¨MZ  

            Já jsem s nima spokojenej, na zimáku vydržely dvě zimy, odhadem 3000km?, pak už byly taky rozřezaný. U nás se sype takovou černou škvárou nebo kamínkama, takže dostaly zabrat dost a bez jediného defektu. Teď na zimu jsem koupil další pár, když vydrží zase tolik, budu za ty prachy spokojenej, nemůžu chtít, aby v těch podmínkách plášt vydržel 6000km.

            0 0
    • Cavendish  

      Ultrasporty vozím v kevlarový verzi 23mm a pohoda.Mají zatím asi 1600km a nikde známka po opotřebení.Žádné řezance ani nic takového.

      0 0
    • Jonáš1  

      CHALLENGE Criterium jedou špičkově hlavně mají 320 TPI a to je opravdu znát kam se hrabou nějaký ******** Schwalbe se 150 TPI to se šmrdlá o asfalt a nejede to.

      0 0
    • Jonáš1  

      Ty Lithiony jako to je bída musíte sledovat na plášti hlavně kolik mají TPI nebo-li vláken v plášti.

      Lithiony jsme jezdil ale to prostě nejede lepí se to na asfalt je to obyčejná guma na gumování grafitové tužky a poměrně rychle ubejvá.

      0 0
      • jecnak  

        Pokud neresis cenu, pak samozrejme.

        0 0
        • JakeF  

          Kolik tak udělá rozdíl mezi dobrým a špatným pláštěm na silnici v rychlosti? A jaký pláště jsou nějak slušně odolný proti defektům?

          0 0
          • nooski  

            Troufnu si tvrdit, že plášť až tak velký rozdíl nehraje. Samozřejmě některé jsou lepší na vodě, protože lépe podrží. A odolný proti defektům je rozhodně zmiňovaný Contík GP4000S.

            0 0
            • JakeF  

              Mně právě taky přijde, že u silnice to nemůže být takovej rozdíl… Ty Conti jsem původně uvažoval, ale zase na trénink mi to přijde spíš zbytečný vyhazování peněz, když bych to stejně nasazoval na těžký kola. Kolik vůbec tak vydrží silniční plášť nájezd? :D

              0 0
              • Cavendish  

                Zrovna GP4000 tak 5–7 000 km,možná víc

                0 0
              • nooski  

                Ty contíky si troufnu tipnout na 10 000Km pod mými 72Kg, na předním kole mnohem, mnohem více. Samozřejmě záleží na povrchu a na brždění. Levné Rubeny kolem 1 500Km. Galdy Tufo S33 tak kolem 6 000Km na zadním kole.

                0 0
                • JakeF  

                  Tak to je slušný, to nakonec do těch Contíků možná půjdu… U Tufa jsem uvažoval o plášťovkách, ale nějak mě neláká představa, že bych musel vozit náhradní anebo riskovat, že skončím 80km od baráku s prázdným kolem.

                  0 0
          • jecnak  

            Testum stejne neveris, takze si to budes muset vyzkouset. Prakticky se da rict, ze pocit z jizdy, vaha a valivy odpor jde ruku v ruce s cenou. Contiky mi prisly dost klouzavy na mokru, Pro3 zas podivne plastovy nevypocitatelny (Pro2 naopak vyborny). Slusny a na mokru bezpecny plaste na najizdeni mi prijdou Durana. S vydrzi ale nemuzu slouzit. Postupne ted prechazime doma na bezduse.

            0 0
        • Jonáš1  

          No cena neni tak hrozná já nevím kolik teda stojí, ale já jsem je kupoval za 600 ty Chalengery a jedou špičkové.

          0 0
          • jecnak  

            Jedou urcite dobre, ostatne je vsude srovnavaji s nejlepsima Vittorkama, jenze zakladatel vlakna resi plaste za 300,–CZK ±.

            0 0
    • Biker jak Pes  

      Detonatory asi ne, slyším na ně všude samé špatné věci. Úplný opak budou Continentaly. Osobní zkušenost však s nimi nemám. Za sebe můžu doporučit MIchelin PRO4. I když na běžné ježdění asi nebudou. Vozil jsem je pouze na závody a tam byly super, bez jediného defektu.

      0 0
      • jecnak  

        Muzes je prosim porovnat s Pro3? Ty me celkem zklamaly.

        0 0
        • Biker jak Pes  

          Na Pro3 nějaké defekty už byly, ale nebylo to zas tak strašné. Ale celkově mě Pro4 docela nadchly. Jely opravdu dobře. Jsem zvyklý nabouchat do plášťů maximum, u nich to ani nebylo třeba a přesto byla rychlost slušná.

          Na příští rok chystám závodní Ultrema, tak jsem zvědav na ně. Na tréninky mám pak nachystané Continentaly GP4, tak snad pojedou, jak se o nich říká.

          0 0
          • jecnak  

            Pro3 proti Pro2 nedrzely v zatackach tak dobre, defektu bylo taky nejak vic. Pro4 jsou v zatackach jake?

            0 0
            • ¨MZ  

              Na Pro 3 jsem měl loni taky pár defektů, s přilnavostí nebyl problém, ale asi nejezdím takovou hranu.

              0 0
            • Biker jak Pes  

              Jak píše MZ, nepociťoval jsem, že bych byl limitován přilnavostí v zatáčkách. A to ani dokonce na silničních Sudetech, kde by se to dalo čekat.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.