I.obchod chainreactioncycles může mi někdo poradit

28 nepřečtených
  • Pospa

    Zdravím všechny, našel jsem tento obchod na bike foru a po dobrých ohlasech jsem ho využil. Možná že mám zbytečné obavy nicméně třeba mi poradíte. Ve středu 5.3. jsem si objednal boty Sidi které byly in Stock, přišel mi e-mail s potvrzením a s bankovními dispozicemi tak jsem dal ve čtvrtek 6.3.příkaz na úhradu přes IBAN, peníze v pořádku odešli včetně poštovného. V pondělí 10.3. jsem jim poslal mejl a do přílohy jim dal potvrzení (confirmation) od České spořitelny, že peníze byly převedeny a jestli je vše v pořádku. Nicméně žádná odpověd jen když se přihlásím na svůj účet v tomto obchodě tam tak je status u mé objednávky processing. V úterý 11.3. jsem jim poslal znovu e-mail opět nic. Včera jsem jim chtěl volat nicméně stále obsazeno tak jsem jim poslal fax a zase nic, tak nevím začínám mít obavy, že prachy jsou v řiti.

    • Tinker  

      V klidu, botky ti určitě přijdou… :-)

    • BB  

      asi jim to déle trvá, objednal jsem převodníky přibližně ve stejném termínu jako ty, zaplatil okamžitě přes Paypal, došel mail, že to expedují a zatím nic. Řekl jsem si, že do příštího týdne zůstanu v klidu a pak začnu mailovat, ale po tvé zkušenosti asi jdou maily přímo do koše.

      • kubad  

        jj e-mail korespondence s nimy je tak s 4–5 dní zpožděním, asi nestíhají. Ale na stav objednávky se dá podívat :-)

    • kubad  

      čekej :-) na jejich stránkách po přihlášení můžeš kontrolovat stav objednávky – stačí se podívat a hned víš jestli už balík poslali a kde je. Ale určitě je nezajímá potvrzení o platbě – balík ti odešlou až po připsání peňez, příště plať kartou je to rychlejší a levnější.

      • Pospa  

        Já vím kontroluji to každý den a právě že je tam napsáno Statut Processing, což podle mě znamená že tu objednávku akorát zaregistrovali, to je vše. Tou kartou jsem to zkoušel už před rokem u jednoho německého obchodu a tu moji Visu elektron mi to nechtělo zebrat tak jsem ji posílal peníze taky převodem a do týdne jsem to měl tehdy doma. Jo příště si vyřídím jinou kartu.

        • kubad  

          podle mě čekají na připsání platby – nebo je nějaký jiný problém se zbožím, to už sem taky zažil – ale jinak v klidu je to dobrý e-shop

          • miki  

            Davide ,až tam budeš něco kupovat dej mi vědět ,abych si k Tobě přiobjednal maličkost kvůli poštovnému.

      • vojtechposmourny  

        Trochu si tu přihřeju polívčičku :-) Koukám, že tam evidentně nakupuješ. Nevíš, co znamená, když mám v „order status“ napsáno unknown? Nejdřív tam bylo processing, teď se tam zjevilo toto. Dík.

    • Belial  

      Každý obchodník při převodu čeká na připsání peněz. Potvrzení o platbě poslané mejlem je prakticky k ničemu.

      • Belial  

        Zapomněl jsem dodat, že proto platby převodem většinou prodlužují dodací dobu, ale zase se ušetří na dobírce.

        • Pospa  

          To je jasné, ale že by převod peněz trval 7 dnů, když vezmu od od čtvrtku minulého týdne.

          • kubad  

            převod v CZ cca 3-dny pokud nemáš stejnou banku zahraniční je opravdu cca týden

    • jIrI___  

      To je to nakupovani pres net :-) Kdyztak tak uz u ceskych shopu. Usetris si spoustu starosti…

      • miki  

        Ale v zahraničí zase dost peněz.A taky vše co chceš v Čechách nemají.

        • jIrI___  

          To mas pravdu, ale to zas radsi trochu priplatim, at si nemusim delat zbytecne starosti. A bez veci co nejdou sehnat u nas se proste obejdu ;-)

    • maxtor  

      Mně se stala tahle věc při nakupování přes e-shop Bike-discount.de: Vyhlédl jsem si u nich tretry Shimano v akci za supr cenu, zaslal dotaz, jestli jsou skladem (jen pro jistotu, protože u nich byl symbol, že skladem jsou i ve velikosti, jakou jsem chtěl), obratem mi odpověděli, že samozřejmě ano, já jsem je obratem objednal a provedl platbu převodem (cena europlatby 225 Kč), za týden mi došla odpověď, že skladem nejsou a ani nebudou, že peníze došly a buďto si ve stejné ceně můžu koupit něco jiného nebo že mi vrátí peníze zpět. Požadoval jsem vrácení peněz. Když se 14 dní nic nedělo, tak jsem jim napsal, kde jsou prachy, odpověděli mi, že nemají číslo mého účtu (stačilo se podívat, odkud jim ty prachy došly, že?). Tak jsem poslal číslo účtu, zase nic, tak jsem to ještě jednou urgoval a asi za dalších 14 dní byly peníze zpět (opět mi banka strhla 100 Kč za příchozí platbu ze zahraničí)… Tento shop never more!!!

      • Pospa  

        Kurec to doufám, že se nestane jedu příští týden v pátek na Kanáry a to jsem je chtěl mít už sebou, tak snad to dojde.

      • miki  

        Stát se může vše ,já mám na Ebay nakoupeno 169 položek a jen jednou mě jeden stáhl o 14 EUR.Je pravda že někteří Němečtí prodejci si myslí že v Čechách lezeme ještě po stromech.

      • MlokCZ  

        Proto je lepší u zahraničních shopů platit kartou a to ne online. Tedy v objednávce jim jen dáš údaje o kartě a oni si peníze strhnou ve chvíli, když všechno mají. Takže nemůže dojít k tomu, co se stalo tobě. Má to ale na druhou stranu i nevýhodu. Používám bezpečnější virtuální internetovou kartu, kterou jdou platit pouze online transakce a kterou mám trvale zamčenou (tedy normálně nejde zneužít vůbec). Pokud ale provádím takovýhle nákup, tak musím při objednání kartou odemknout a nechat pár dní odemčenou, než si peníze strhnou a tedy snižovat trošku bezpečnost (ale mám tam zase malé limity, které mohu zdarma kdykoliv měnit, takže zvedám limit, jen když je to nutné pro větší platbu). A samozřejmě ještě ta zásadní výhoda, že ta platba mě nic nestojí.

        • maxtor  

          To samozřejmě souhlasím, ale kartu z ČR prostě nebrali – ptal jsem se. Taky mám e-kartu.

          Nehledě k tomu, že jsem se jich dotázal na stav, oni mi odepsali a já jsem během pár minut udělal objednávku. To už snad mohli nějak bloknout a nečekat, až zaplatím aby mi následně napsali, že zboží není, no ne?? To jsem ještě zapomněl napsat, že to, že tretry nejsou, mi napsali až po mé urgenci, proč objednávka má status „nevyřízená“, když už jsem zaplatil…

          • MlokCZ  

            Jasně, tohle bylo od nich nesolidní, že ti řeknou, že to mají a pak to po zaplacení najednou nemají.

    • chodec  

      Klid, u chainreacti­oncycles bych se o spolehlivost nebál. Před cca 14 dny jsme s kamarádem dělali takovou větší společnost objednávku (světlo – viz www.bike-forum.cz/…ponenty.html?… , přilba, brašny a nějaké další hračky), zaplaceno přes PayPal a do týdne to tu bylo. Všechny ostatní reference na ně také jen pozitivní.

      Řekl bych, že v tvém případě to brzdí ten převod. Mezinárovní můžou v závislosti na bance trvat třeba týden (spořka je v tomhle vyloženě expert) a pak i když to dojde, tak je otázka jak mají dobře vyřešené spárování s objednávkou, aby na to rychle přišli. Obecně shopy jsou stavěné na platby přes karty a přinejhorším PayPal – převody dělají logistické problémy).

    • vifon  

      Nemusis sa bat je to solidny shop. Vyskusane niekolko krat. Dokonca to teraz robim tak, ze si necham poslat tovar do Ciech (sesterskej firmy) a odtial si to potom stiahnem. Ono totiz do Ciech je to zadara nad urcitu sumu. Nemal som problem pri zmene sposobu platby PayPal – kreditka, so zablokovanim tovaru a pod. Vacsinou komunikujem s typkom menom David a doteraz ziadny problem. Raz som mal rekord, dosiel mi tovar DHL-kou za dva dni po potvrdeni o odoslani tovaru.

    • Pospa  

      Tak je pátek 8 dnů od zadání příkazu na převedení peněz a nic napsal jsem jim opět e-amil zatím ve vší slušnosti a stále nic stále kvoká stále kvoká :-))

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.