Horské kolo s klasickou duší a non-tubeless ready ráfkem

5 nepřečtených
  • mmbike21

    Ahoj,

    po tom co jsem prostudoval výhody a nevýhody tubeless mi vyšlo, ze jsem konzerva a chci klasiku. A taky jsem zjistil, že nandávat plášť na tubeless ready ráfek je často utrpení. Nyní vybírám nějaké rozumné kolo, problém je, že se nikde na eshopech nedozvím, jaká tam jsou kola, ani to asi nemá žádné označení (non-tubeless?). Jediné co vím, že u těch dražších modelů bezdušáky budou. Jenže já nechci to nejlevnější. Nemáte nějaké tipy po čem se koukat nebo nějaké konkrétní modely?

    Díky

    1 2
    • Vrci  

      Do hooked ráfku můžeš dát jakýkoliv plášť a do něj duši nebo mléko. Do hookless ráfku musí přijít kompatibilní plášť a do něj duše nebo mléko.

      2 1
    • Výběr z produktů
      Giant TCR Advanced Pro 1 AXS kolo, carbon/chrome Skladem 2 ks

      Akce Novinka -14% Giant TCR Advanced Pro 1 AXS kolo, carbon/chrome

      od 117 999 Kč -14% MOC 137 999 Kč

      Raymon Kirana Ultra kolo, carmine red stealth Skladem > 2 ks

      Výprodej Novinka -11% Raymon Kirana Ultra kolo, carmine red stealth

      99 999 Kč -11% MOC 111 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola)
    • Azmir  

      U levných kol se často kola neuvádí – počítá se s tím, že tam jsou prostě nějaké plečky, hlavně, že se točí. I když je často něco uvedeno, jsou to OEM věci a info k nim nedohledáš.

      Všechny lepší ráfky jsou tubeless. Jak jde nasadit guma, bývá spíš záležitost toho pláště, ale samozřejmě jsou ráfky, kde to jde hůře.

      Za mě by ses měl možná ještě jednou zamyslet. Dvakrát do roka za pár minut doliješ mlíko a díky tomu vlastně celý rok nemusíš řešit defekty. Je to lehčí, má to lepší valivý odpor, můžeš vozit nižší tlaky. Jako konzervu by mě štvalo furt duše dofukovat a řešit defekty.

      Jaký máš cenový limit na kolo?

      1 2
      • mmbike21  

        Chci nějaký nenáročný kolo, o který se nebudu muset moc bát. Defekty řeším tak možná jednou za dva roky, asi je to tím, že taky nejezdím nějak extrémně. No a valivý odpor mě taky netrápí, chci makat a ne závodit:) A taky jsem už línej ve svých letech učit se a zvykat si na něco novýho.. Tak dal bych za něj třeba kolem 30K.

        0 4
        • Azmir  

          V téhle ceně nemůžeš řešit kola. Do 30k skončíš u něčeho takového co má klasické bezdušové ráfky. Nic ti nebrání tam dát duši. Jestli půjde plášť špatně nasadit a bude to pro tebe nepřekonatelná překážka, tak koupíš za pár stovek jiné.

          1 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.