• Puamik

    Chci se zeptat, jaký rozmět pneu na ráfky 559×16,6.

    Do teď jsem používal vzorek do terénu, rozmět 26×2,1.

    Teď chci co nejhladší pouze na asfalt. Jaký rozměr jde na ty ráfky dát? A máte nějaké doporučení na hladké pláště? Díky moc.

    0 0
    • waters  

      Půjdu ted do crossmarku, čekam zazraky :))

      http://www.koloshop.cz/…6×2,10-.html

      0 0
    • vasek80  

      Jezdím Continental sportcontact 1,3 a teď jsem si koupil Maxis detonator 1,5 a ten se mi zamlouvá více.

      0 0
    • Chlebovnik  

      Schwalbe Kojak 26×1.35

      0 0
    • Delkim  

      no tak nejhladší plášť na horáka je dle mne Kojak, už ten název evokuje hladký povrch ála detektiv Kojak :)

      http://www.kupkolo.cz/…-drat_z5903/

      0 0
    • Domingo  

      Pak je taky Ritchey Tom Slick 1.4" nebo skoro žiletka 1.0"

      http://www.ritcheylogic.com/…odfamily.php?…

      0 0
    • Rubi  

      a jeste je od Authoru tadytreba

      0 0
    • Richi  

      Čekám na Kojaky. Taky se mi nechce RR ničit jen na asfaltové výlety, protože jinam to moc nejde.

      0 0
    • Puamik  

      a co ten rozměr ráfku 559×16,6? Je možné na to dát jakoukoliv šířku pláště?

      0 0
    • jIrI___  

      Jezdil jsem Conti SportContact 1,6" a bez problémů. Naprosto neprůstřelný plášť, navíc do něj šla vecpat normální duše na 2,2" plášť :)

      0 0
      • madcat  

        Potvrzuju zkušenost jak s pláštěm, tak s nacpáním klustých duší :)

        0 0
    • Peslezedirou  

      Mně se líbí třeba vlaštovky sammy slick v rozměru 2,1"

      http://www.kupkolo.cz/…evlar_z5954/

      0 0
    • Toman  

      Zdarec, občas obuji Schwalbe Marathon HD. Jsou v rozměru 1,5 a 1,75. Nechají se nahustit až na 6 barů. Jedou skvěle, i při velkém náklonu jsem bez obav. Vyšší je ovšem cena. Ale myslím si, že pokud je neříznu a podobně, tak na nich najedu hodně. Koupil jsem je ovšem na dovolence v Rakousku a dal jsem za ně podstatně méně.

      http://www.koloshop.cz/…6×1,50-.html

      0 0
      • bradek  

        Sakra, to je možností :), tohle ani neznám, taky sháním hladké pláště, uvažoval jsem o Kojaku, ale v šířce 2.0 kvůli pohodlí, těch 1.35 je na mě už moc úzké a teď se nabízí ještě tohle, těch 1.75 se zdá dobrý jako kompromis a vypadá to, že to snese i vodu na silnici.

        0 0
      • MlokCZ  

        Jsem pořád přemýšlel co to je za model HD a on to má být Marathon Racer.

        Racer s Kojakem patří k tomu nejrychlejšímu. Pokud někomu stačí objem, který je u Racerů dostupný, tak dobrá volba.

        0 0
        • Toman  

          Nenapsal jsem to označení Racer. Jedou opravdu dobře. 1,5 palcovka má nějakých 350g a při šesti barech to kolo jede jako žiletka. Spolu s tvrdými výplety nemá cenu probírat pohodlí. I manželka si je pochvaluje. Jela na nich silniční Sella Ronda se odjezdem i cílem v Ortisei a věřím, že jí uspořily energii.

          0 0
    • wong  

      Conti SportContact 1.3" a spokojenost :)

      Jinak se mi libil Ritchey Tom Slick, ale kdyz jsem to kupoval, tak nebyl dostupny…

      0 0
    • vasek80  

      Já bych úplně hladké nechtěl.

      Na sportcontactu 1,3 mám najeto cca 5000 a ještě asi dost vydrží. Dokonce i několik lesních cest jsem na nih projel. V mokru na asfaltě nekloužou a v lese se to dá.

      Ale už jsem chtěl širší a vyšší plášť a tak jsem zkusil koupit ten Maxis Detonator. Konstrukcí někde jinde než Cotni. Ty jsem nemohl na ráfky skoro dostat a obyčejnýma montajznama je to nemožné. Ty by praskly. Naproti tomu Maxis jde pěkně jen rukou. Váha není o nic moc vyšší. Vzorek je na Maxisech hlubší a tak jsem zvědavej jaká bude výdrž a odolnost. To se dozvím až je projedu. Jinak Contíky jsem měl za těch 5k 3 defekty. jednou to byla větévka, pak kamen a jednou jsem cvaknul když jsem měl asi jen 2,5 bar.

      Jezdil jsem kdysi a sammy slick a ten je odolnej hodně, ale nejede a nevydrží tolik co ty slicky. Zakládal jsem na něj zde vlákno.

      0 0
      • MlokCZ  

        Ono to je jedno. Pokud to má jet opravdu skvěle, tak stejně se nesmí vzít plášť, který má příliš materiálu a zejména odolnější ochrany proti defektům. Ty pak nejedou a to, že to jsou slicky je nijak nezachrání.

        Navíc dost těch turistických plášťů má jak ne zrovna nejrychlejší směs, tak i horší kostru pláště.

        Sportcontact je takový střed. Slušná kostra, ale pořád se spomalující ochranou proti defektům. A taky je na danou šířku pořád pěkně těžký.

        Detonator detailně neznám, dle krátkého zkouknutí vypadá docela dobře (verze s kevlarovou patkou a dual směsí).

        Ověřil jsem si to teď na Marathonech Supreme. Ty jedou slušně. Hmotnostě taky takový střed, pořád mají ochranu proti defektům, která je dělá o něco těžší a trochu je spomaluje. Aspoň je to méněspomalující typ (od ročníku co má HD speed guard).

        Když ale srovnám Supreme x Super moto, tak Super moto jedou daleko lépe. Taky ale nemají žádnou ochranu proti defektům a hmotnost je v reálu téměř stejná při velkém rozdílu objemu (2" x 2,35").

        Pokud nebudu mít časem problémy s defekty na Super moto (uvidíme, zatím v pohodě, ale najeto děsně málo, jen 300km), tak za mě nejlepší slick-skoro slick na bike.

        0 0
        • vasek80  

          On právě sammy slick má také nějakou defekt ochranu. Za ty prachy už bych jej nebral, ikdyž vysloveně špatnej nebyl. Hlavní výhoda byl, že se dalo s ním projet takřka vše. Určitě jako univerzál lepší bude nějakej mataron.

          Mě už i ta rychlost/pomalost je putna. Letos prvně jezdím a sleduju hodiny a tak jestli budu mít průměr o 5km/h (extrém) mi vůbec nevadí, alespoň nemusím pořád vymejšlet dlouhé trasy:-)

          0 0
          • MlokCZ  

            Pokud to je cílem hlavně trénovat, tak je jasné, že to je o hodinách a ne o rychlosti.

            Když už ale jedu převážně asfalt, tak by to mělo jet aspoň trošku slušně. Už stačí, že jsem opustil definitivně z více důvodů silničku, která byla pořád ještě znatelně rychlejší (díky aerodynamice) i když se rozdíl při použití Super moto už snížil na dost malý rozdíl (už se snižuje až někam na 5–7% pro moje ježdění).

            Naštěstí nejsem tak nadupanej a aerodynamika mi nebrzdí až tolik jako by brzdila na stejném kole výkonější jezdce.

            Super moto bude skvělý „hákovací“ plášť :-) Valivý odpor vynikající a aerodynamiku vyřeší výkonější tahoun :-)

            0 0
    • mechoš  

      Na předku Continental Grand Prix 26×1 1/8 a vzadu Continental SportContact. Na tom GP mám najeto přes 7500km a žádný defekt, má dokonce i body opotřebení pláště (TWI u aut) a podle nich ještě dlouho vydrží. SportContact je slabší.

      0 0
    • winter78  

      Continental Sport Contact. Mám ich na zimáku a jazdí to rýchlo.

      0 0
    • Petr L.  

      Obnovuju tema, poskladal jsem si MTB 26 na jezdeni hlavne po asfaltu (95%)+ obcas sotolina (5%). Nyni tam mám nahozene pouzite Schwalbe Fast Fred 2.0 a s nim kolo jede paradne lehce a rychle. Jakou byste doporucili alternativu na toto jezedeni aby to jelo stejne dobre, bylo relativne pohodlne (rozmery 1.7 – 2.0) + bych ocenil trochu vyssi odolnost proti defektum (fast fredy jsou na tom dost bidne). Uvazuju nad Schwalbe Road Cruiser, Land Cruiser, Silento Reflex , Citizen Reflex, Hurricane, Continental City Ride II Reflex, Maxxis Detonator,Rubena Shield V81, Continental Town Ride…

      0 0
      • siafu  

        mám kevlarové Kojaky 1.35, předtím Furious Fred 2.0, s Kojaky dosud nemám jediný defekt, běhoun je silnější než u FF, FF působí jako papír, váhově jsou pak tyto Kojaky srovnatelné s FF (kolem 300 g), jinak poměr asfaltu budu mít v dnešní době kolem těch 90 procent, jediné, co mi moc „nevoní“, je kočičí dlažba, ale o pohodlí může mít každý jiné představy :)

        0 0
        • Petr L.  

          A ktery z tech plastu jede pocitove lip po asfaltu, Po Kojakovi ale v dratu jsem se taky dival, ale bral bych urcite 2.0.

          0 0
      • obda  

        Tak na tuhle kombinaci povrchů bych zrovna doporučil cyklokrosku. Kolega si koupil tohoto Kubíka s kotoučema, pláště RoR a chrochtá si. Pravda, té šotoliny najede víc. Ale chápu, že poskládat obyč. 26" (popř. ze zbytkových dílů) vyjde levněji.

        0 0
    • bagr  

      Hele a proc si kupujes horaka kdyz si pak na to cpes silnicni plaste a delas z toho silnicku.Tak si kup silnici nebo crosse.Je to zajimavy ale vetsina lidi bez premejsleni si koupi automaticky bajka a pak stejne jejich styl jezdeni je ten ze drhnou vyasfaltovanou stezku a obcas max.polnacku.Zvlas­tni.

      0 0
    • blackboy007  

      WTB nano race kevlar malý vzorek univerzály a váha okolo 550 g

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.