• Xandy

    Cau,

    hledam nove kolo a rad bych slysel nejake nazory lidi co jezdi. Popripade nejake tipy.

    Vec se ma asi takhle:

    Jezdim cca 8 – 10 tis rocne (30% silnicni kolo)

    U kola bych uvital pevne osy, silnejsi prevody (z duvodu delsich vyletu a rychlosti), slusnej ram, brzdy, rafky a vidlici.

    Merim 176cm a vazim 80kg.

    Postava spis na rovinky, sprinty nez kopce :D

    Kolo porizuju na vylety s kamosema 50–100km, Sjezdy lesem, sem tam nejakej hop jak to bejva. Proste aby to vydrzelo moji vahu a slapalo to bez problemu (v ramci moznosti nic neni bez nich)

    Nejaky tip uz mam ale red si rozsirim obzor a necham si poradit.

    Dekuji za kazdou reakci Pavel.

    At vam to slape ;-)

    0 0
    • MartinM  

      To se mi nezdá.

      0 0
    • Lachtis  

      Předně, máš opravdu velký budget a na HT v této cenové relaci již opravdu slušný výběr kol od spousty výrobců… V konečném důsledku si musíš sám nějaká HT vyzkoušet a ujasnit si, jakou geometrii rámu chceš a jaké osazení, zda chceš třeba jen 1× něco nebo i přesmykačem nepohrdneš. Zda preferuješ FOXku nebo Rock Shox atd. atd… Předpokládám, že chceš 29, což bych i pro Tvé potřeby jednoznačně doporučil. Níže pár návrhů, něco je nad 100, ale věřím, že slevička by se všude dala usmlouvat:

      Nicméně několik typů:

      https://www.canyon.com/…ro-race.html

      https://www.specialized.com/…d-cup/115586

      http://www.bmcbike.cz/…eamelite-02/

      https://www.endorphinrepublic.com/…cale-910-eu/

      http://www.ghost-bikes.com/…lector-8-lc/

      https://www.trekbikes.com/…078600-2017/?…

      https://www.cannondalebikes.cz/…_si-carbon-3

      0 0
    • ma.cech  

      „pevne osy, slusnej ram, brzdy, rafky a vidlici“

      Za 100 tisíc se ti nepodaří nic z toho nesehnat. Kolo za 100 papírků bude mít každopádně top komponenty. Pevné osy, slušný rám, vidlice apod. o tom není potřeba diskutovat, za ty peníze budeš mít „téměř“ to nejlepší co se dá sehnat.

      Zaměřil bych se spíše na geometrii než na výše zmíněné věci.

      0 0
    • Vilém  

      Jen by me zajimalo, jak budes resit ty „silnejsi prevody“.

      0 0
      • ma.cech  

        Otázka co to vlastně ty silnější převody jsou. Hmm 32×10 když to vezmu v řeči starého 3×9, je to cca 42×13. Na to se dá jet 45kmh po rovině. Těžší převody fakt nejezdím a ani nemám pocit že bych je využil, kdybych je měl. Jestli by někdo na mtb rád 53×11 tak bych chtěl vidět jeho stehna.

        0 0
      • Strakááč  

        myslím… že tím myslel… těžší převody, jako aby měl převody do rychla

        0 0
        • Vilém  

          To jsem pochopil a zajimalo by me jak by to resil.

          0 0
          • Strakááč  

            dvoupřevodník s většíma pilama a velkej rozsah kazety ne ?

            0 0
            • Vilém  

              Ptam se jeho, ne tebe.

              Ono u techto cenovych hladin se s takovymato kombinacema nepocita, u mnohych ramu je to prakticky nemozne.

              Taky netusim co si pod silnejsima prevodama prevodama vlastne predstavuje. Tak treba se tu jeste objevi a nejak to konkretizuje, ty sve predstavy.

              0 0
    • Charles2k  

      No nic proti, ale jestli jezdíš opravdu 7–10tis. ročně tak jsi na to teda dost tlustej. Až se mi to nezdá.

      Možná bych těch pár kilo dolů udělalo více, než nějakých pár desítek tisíc na kole…

      0 0
      • Breakpain  

        .

        0 0
      • Strakááč  

        ono stačí když si rád pochutná na pivku a nějakých dobrotách do toho třeba sedavý zaměstnání. a ještě k tomu toho může mít hodně na svalech.. :D

        0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Já zase myslím, že vůbec nemusí být nijak tlustý ve smyslu 10 kg sádla, klidně může jít o mezomorfa s hodně rozvinutým osvalením, třeba naposilovanýma rukama a vůbec pletencem horní končetiny kila nažene raz-dva.

        0 0
    • Strakááč  

      jestli tomu trošku rozumíš, tak si kolo poskládej sám :) zaměřil bych se na nízkou váhu a zároveň pevnost a funkci :)

      0 0
      • ma.cech  

        Myslíš že kdyby vůbec uvažoval o tom, že si kolo postaví sám, tak by se ptal takhle?

        0 0
        • Strakááč  

          já mu jen nadhodil „jak bych to udělal já“ protože si tam dáš, co budeš chtít

          0 0
          • tomxxx  

            Pokud nenakoupíš komponenty za dobrý peníze, spíš se vyplatí koupit kolo přibližně co chceš a dyštak pár věcí vyměnit a prodat sundané. Obzvlášť, když cenu porovnáváš s canyonem nebo nějakym výprodejem.

            0 0
      • jonti  

        To neni dobry napad, dobry ram skoro nejde sehnat a za 50–100 tisic je uz dost kol s rozumnou vybavou. Navic s hmotnosti 80kg se mu prave hodi mit vyrobci osazovana tezsi kola, nez tam resit ZTR Crest.

        0 0
        • tomxxx  

          Zase z něho nedělej špekáčka, hodně kluků co jezdí závody má k 80kg a materiál netrpí, sice měřej skoro dva metry, ale hmotnost je stejná.

          0 0
          • jonti  

            176cm a 80kg znamena byt fest silny a nabuseny nebo mit trochu vetsi procento tuku. Kolo dostava v obou pripadech zabrat vic nez u lehcich jezdcu.

            0 0
    • jonti  

      Penize az tolik neresis, proto bych se vykaslal na nejlepsi pomer cena vykon, ale vzal bych kolo, ktere se ti libi a dobre se to na nem jezdi.

      Jako cerstvy majitel Treka Top Fuel 9.8 muzu doporucil Trek Procaliber 9.7, cena je tam dobra, vybava taky, ram super.

      Jestli vzit verzi s dvou nebo jednoprevodnikem na na tobe, s vyssi telesnou hmotnosti se ti ale vic prevodu na 2×11 hodi a vic to vydrzi.

      U 1×11 vymenit prevodnik za 36z te vyjde priblizne 1000 Kc

      Celkove je to kolo, na kterem nemusis nic resit, jen jezdit.

      0 0
      • Lachtis  

        Jelikož jsem letošní Topfuel 9.8 sl, procaliber 9.7 a procaliber 9.8 sl testoval, tak musím souhlasit.

        Ale vzal bych 9.8 Sl verzi, která je oproti 9.7 lépe osazená včetně karbonových kol a je taky mnohem lehčí. Sice je nad 100 tis., ale 10% slevu podle mě ukecá a rázem se do jeho budgetu vejde…

        0 0
    • MartinM  

      Zajimalo by me na cem jsi jezdil doposud?

      0 0
    • Xandy  

      To je reakci … dekuji vsem … zkusim to vzit najednou.

      • silnejsi prevody jsem myslel asi tak ze mi neprijde top volba ject vylet 100km na prevodech 1× 11 … Predstavoval jsem si 2 prevodnik 40/28 (ale jde o to jestli to to kolo umoznuje prave)
      • to jestli jsem tlustej nebo ne necham … taky jsem se neptal na dietu …
      • poskladat sam … nejsem si jistej jestli by to vyslo levneji. Prijde mi ze pokud nemas dobre ceny tak prave na kompletu uhadas slevu
      • samozrejmne kolo testnu, projedu se, ale zajimal mi nazor lidi co uz neco takoveho vlastni, nebo treba podobne veci resili + nejake znacky co preferujou.
      • jezdim na Ghostu HTX 3×10 (42/32/28), Specialized Tarmac 2×10 (53/39)

      dekuji

      0 0
      • jonti  

        Letosni modely HT ma velmi povedene Ghost, Trek a Giant. Nejdulezitejsi ale je, jak ti to kolo bude sedet, proto doporucuji obejit mistni prodejce kol, co mas tady doporucene, pripadne i jine a vzit co ti nejlip sedi.

        0 0
    • kotew CZE JIHLAVA  

      S tímhle ročním nájezdem by si už měl vědět do čeho jít.

      ps. Pro mě je důležitá značka,který jsem fanoušek.Pak už jde jen o casch:)

      0 0
      • Xandy  

        Tak nerikam ze nemam favorita, ale ptam se na nazor ostatnich. ;-)

        0 0
    • tomas.nov8  

      BMC Teamelite z toho jsem byl nadšenej asi nejvíc, ale je to těžký, v týhle ceně vyzkoušej, co ti padne, protože nic špatnýho to nebude. Rád mám ještě Vertex od Rocky Mountain, ale bývaj dražší a letos mě překvapila i Sonora od Stevensu, na tom jsem jel prvně. Každej ti doporučí něco jiného, většinou to, co vyhovuje jemu, nebo co má doma.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.