• nelvira

    Ahoj, tak jsem tu zase s prosbou o radu, jake kolo vybrat :)

    Nejsem si ani jista kategorii, takze to bude prvni cast dotazu. Jaky typ kola vubec vybrat?

    Co na nem chci jezdit: VYLETY po cyklostezkach (napr. Praha – Beroun apod.),

    Co od nej ocekavam: abych na tom nejak v pohode ujela ± 100 km za den a zvladlo to i trosku teren (polni cesta apod.) a brzdilo to i na mokre ceste.

    Jedno kolo uz mam – na traily, do lesa (Liv Intrigue), takze ted shanim neco vic silnicniho, nicmene nedovedu si predstavit vylet, ktery by vedl 100% casu po hezkem asfaltu, proto asi ne silnicku.

    Merim 152 cm a vazim 43 kg, takze navic potrebuji nejakou okrajovou velikost a cim nizsi vaha, tim lip. Nicmene jak jsem psala vyse, bude to na vylety, takze asi nema smysl resit kazdej gram, protoze ho pak stejne zabiju batohem se svacinou.

    Rozpocet je asi jedno, ale nad 50k uz bych se trochu cukala.

    Budu moc vdecna za tipy, po cem vubec zacit koukat. Diky moc! :)

    0 0
    • Smazaný účet  

      to krosové nakonec nevyšlo?

      0 0
    • Bubaaak  

      ale je to CX, takže širší pláště jak 35 asi neprojdou

      http://www.mojekolo.cz/…-carbon-500/

      0 0
    • novas752  

      Gravel kolo mi přijde na tohle použití dobré. Ale chce to vyzkoušet jak ti sednou berany a jak převody – obvykle o dost těžší nejlehčí převod než na mtb, často i normální silniční převody, do některých prudkých kopců to úplně nechutnalo ani mě – kluk, 178cm, 72kg.

      0 0
      •  

        Holky se nepotřebují hrbit v nepohodlnýc h obloukách

        0 0
        • Dumbíček  

          Naopak, „berany“ jsou optimální řešení, ověřené generacemi. Umožńují měnit úchop dle potřeby, nenutí tě šlapat hodiny v jedné pozici. Lépe se zamyslet, pak teprve něco napsát.

          0 0
          • jeniiiik  

            To je Roman, to si zvyknes. :-D :-D

            0 0
          •  

            po třech silničkách co jsem vlastnil si dovolím mít svůj názor ty rozumbrado:-)

            0 0
            • Dumbíček  

              Klídek, trousíš hlouposti a ještě drzej.

              0 0
              •  

                Tak určitě :-))))

                0 0
                • nelvira  

                  resite tu cypoviny.. mne jsou nejaky berany uplne volny, ja hlavne potrebuju kolo, na kterym si nenabiju pipinu kvuli moc vysokemu stand-over… uz jsem zoufala, nedari se mi najit jedine kolo v odpovidajici velikosti.. leda objednat nejakou 44 s tim, ze ale to budu muset vzit, i kdyz mi to nebude sedet.. nedari se mi najit, kde by se to dalo vyzkouset… :(

                  0 0
                  •  

                    přesně, berany a hlavně bezduše dle některých a přes to vlak nejede:-)

                    0 0
                    • Martin  

                      Protože v zadání není napsané „krosové kolo“… chápu, že máš problémy s pochopením psaného textu, ale to se dá léčit.

                      0 0
                  • Maka123  

                    Já měl opačný problém 194cm a taky nebylo kde půjčit. Nakonec jsem pořídil silničku a můžu jen doporučit (je návyková).

                    0 0
                  • puffbodie  

                    Nebyla jsi zkouset ty XS v Decathlonu? Jakoukoliv silnicku co budou mit v XS, vyzkouset a projet po prodejne. Pro predstavu jak moc dolu musis je to dobre. Pak uz musis jen se pomerit dobre, sednout do geometrii ramu, porovnat a objednat to co chces. Tak jsem to musel i ja udelat a to jsem v podstate konfekcni velikost.

                    0 0
                  • puffbodie  

                    Maji tam primo damske , v XS od 150cm. A myslim, ze v Decathlonu je rozhodne vetsi sance objednat neco na prodejnu aniz by to clovek musel koupit nez kdekoliv jinde.

                    0 0
                  • Prazak0  

                    Myslím, že je nejlepší objednat něco pro tabulkově svoji velikost, v zásadě je jedno, jestli to bude objednané jako rezervace do obchodu, nebo tamtéž jako internetová objednávka. V prvém případě to nemusíš brát, objednáš, vyzkoušíš kolo – a řekneš, děkuji, nesedne mi, nebo nelíbí se mi. V druhém případě podobně, nebo kolo vyzkoušíš doma, ale během 14 dnů vrátíš, nemusíš nic zdůvodňovat.

                    Jistě, pro ně to je určitá nepříjemnost, náklady navíc, objednají zboží, pak jim to necháš nebo vrátíš. To je riziko podnikání, oni stejně tak objednají něco, co lidi nekupujou, to není tvůj problém. Oni si to vynahradí jinde, na zboží, co prodají. V zásadě jde takto si i ozkoušet, že ti kolo velikostně sedí, ale prostě ho nevezmeš, protože se ti nebude na místě třeba líbit vzhled, nebo tlačit sedlo, zkrátka nemusíš jim zdůvodňovat.

                    Rozhodně to není o tom, že když si necháš něco někam dodat, tak to musíš pak kupovat a nemůžeš vracet. Nedávno jsem si všiml, jak jeden eshop nabízel rozbalený mobil, zcela běžně se prodávají rozbalené počítače, notebooky – pochopitelně za nižší cenu. Asi bych zkusil i ten Decathlon. Pokud bys tam viděla, že velikost sedí, ale nelíbí se z jinýho důvodu, tak pak by šlo snad koupit jinde, už ozkoušenost velikost případně podobnou geometrii. K problému zmíněného v první větě, tak asi by Ti vyhovoval rám s větším slopingem. Přijde mi, že právě toto kola od Decathlonu mají. Ale asi by nebyl problém si nechat takový rám udělat, prostě ještě trošku větší sloping, z hlediska pevnosti by asi nebyl problém u celkově menšího rámu.

                    0 0
    • Smazaný účet  

      Havlíková měří 150cm https://mtbs.cz/…ike-technika?…

      0 0
      • nelvira  

        pekny no, jen pisou, ze startuje na 4k EUR :D ja ten rozpocet myslela idealne do 50k CZK :)

        0 0
        • Smazaný účet  

          Postoval jsem to jen kvůli ukázce velikosti, tvrdí, že je to nejmenší karbonová kroska na světě.

          0 0
    • krabica  

      Hliníkové Norco Search se dělá ve velikosti 48, ale má menší kola 650B a netuším, jestli to nebude stále velké… Mají pak ještě karbonovou a ocelovou variantu vel. 45,5, ale to je přes rozpočet a barvy moc dívčí nejsou. Specialized má ženské Diverge od vel. 44

      0 0
    • nelvira  

      Mohl by tenhle Specialized byt vhodny?

      0 0
      •  

        Za 25 jsem loni pořídil fitnesku s karbonovou, ultegrou na 2×11, hydrauliky, 40mm pláště, takže za mě ne

        0 0
        • nelvira  

          tohle by taky melo byt karbonovy.. ja potrebuju shanet neco v mensich ramech a co jsem tak prochazela vsechny mozne eshopy, moc jsem toho nenasla.. jako gratulace, ze jsi mel dobrej kauf, ale to mi ted asi nepomuze :)

          spis mi jde o to, jestli to je vubec ten typ kola, kterej shanim..?

          0 0
      • ToMášMarný  

        Katalogový ceny S mi přijdou neslušný, v tomto případě po 30% slevě podle mě stojí za pozornost. Ale karbonovej rám a vidlice něco stojí a tady je to šeredně vidět na osazení. 2×9 alivio trkne hned, ale tim to končit nebude, ty náby budou taky scheiß atd.. Asi bych ho nezatracoval, ale poohlíd bych se i jinde.

        RomanII ignoruj, to je tubolito ebajk troll :D

        0 0
    • th74  

      Pokud si troufáš na berany pak gravel Canyon Grail WMN 7.0 buď hliník nebo carbon podle peněz. Obojí velikost i 2XS, kompletní Shimano 105. Volil bych hliník a za ušetřené peníze proti carbon koupil lehká kola.

      0 0
    • milmat  

      Pokud si zvykneš na berany, tak pro kombinaci asfalt a lehký terén je gravel/cx dobrá volba. V daném rozpočtu to vypadá na AL rám a Shimano 105 (2×11 – univerzálnější i pro silniční ježdění) nebo nějaký Sram (1×11 – nemusíš řešit smyk, něco málo ušetříš na váze) a hydraulické brzdy. Váha kola bude začínat na ~9.5 kg. U takového kola bude prostor na upgrade (např. zapletená kola). Vybíral bych u Canyonu nebo „low cost“ třeba Kellys Soot 50 2019 (papírově dobrý výkon/cena).

      Brzdy budou kotoučové a brzdí dobře, záleží i na plášti, ale obecně bych se tohoto nebál :-)

      0 0
      • nelvira  

        Asi budu muset ty berany vyzkouset, vubec netusim, jak by se mi s tim jezdilo.

        Nepotrebuju jet na rekordy, takze pro moji potrebu bude asi lepsi kolo, kde budu mit pohodlny posez na delsi trasy, coz teda otazka, jestli je pohodlnejsi s rovnyma riditkama nebo beranama.

        Co se tyka Canyonu, ja bych do nich rada sla, ale desi me, ze se nedaji nejdriv vyzkouset, takze Canyon to spis nebude z tohoto duvodu. Leda bych nekde natrefila na uz hotovej, kterej by se dal vyzkouset, ale s tim asi moc nepocitam.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Na beranech mas vic moznosti uchopu…

          0 0
        • Martin  

          Jo, oblouky to chce zkusit… je to trochu o zvyku, ale na delších trasách jsou oblouky díky větší variabilitě úchopů pohodlnější než rovná + rohy.

          0 0
          •  

            musíš napsat že je to jenom tvůj pocit a že někdo může mít naprosto jiné zkušenosti :-)

            0 0
            • Martin  

              S větší variabilitou úchopů je to fakt, ne pocit :)

              Na rovných s rohama máš méně možností, jak se chytnout.

              0 0
              • Bubaaak  

                Lžeš, si lhář, teď jsem si to nakreslil a flat s rohama jsou pohodlnější, maj 3ři základní úchopy,

                Oblouky maj 6est, takže to nemůže být pohodlnější, protože nevíš jak to chytnout!

                0 0
            • krabica  

              Jenže tebe nebere nikdo vážně.

              0 0
        • jeniiiik  

          Berany si vyzkoušej tady, mají to jako testovací kolo. A pak uvidíš.

          https://www.velo-centrum.cz/…-193124.html

          0 0
        • th74  

          Pokud jsi zvyklá jezdit na fullu tak po přesednutí na cokoliv s berany budeš mít pocit, že se na tom nedá jezdit. Proto zkušební jízda na pár km nedává moc smysl. Kdyby bylo zapůjčení třeba na víkend, kdy je možnost poladit i posed tak už to smysl dává, ale pár km ne.

          Gravel ti podle mojí zkušenosti přinese:

          • užší a rychlejší pláště (ty ale můžeš nasadit třeba na pevné MTB)
          • berany, které mají větší variabilitu úchopu a můžeš řešit aerodynamičtější posed proti MTB a můžeš být rychlejší
          • rychlé převody, kdy to z kopce po asfaltu můžeš pořádně rozjet

          Zkus se zeptat v Treku, Spešlu, Liv, u velkých prodejců, jestli mají nějaké testovací gravel kolo ve tvojí velikosti a pak půjčit na víkend. Jinak je to jen o rozhodnutí, že se ti gravel líbí, tak ho naslepo objednej a pak si na něj zvykni.

          0 0
          • Martin  

            Je fakt, že přechod opačný, z oblouků na rovná, je méně bolestivý… nicméně mi přijde, že se oblouky zbytečně démonizují…

            0 0
            • nitraq  

              Tak, tak. Nejlepší si půjčit nějakou lepší testovačku a pár hodin se projet. Zprvu extra divný, ale člověk to po chvíli dostane do rukou.

              0 0
        • platypus  

          Umístění brzdových pák při brzdění může vadit a zatáčení ve srovnání s rovnýma řidítkama, bude nejspíš první dojem.

          0 0
    • raadjek  

      Možná to nebude úplně to pravé, ale nedávno jsem ženě pořídil obyčejnější verzi tohoto: https://www.evanscycles.com/…ike-EV306250

      Chtěla berany, a potřebovala malé kolo – měří 157 – a velikost S jí sedí. Vzala variantu se Sorou (Arkose 1) jelikož toho najezdí fakt málo a je spokojená. Velikostně to udávají od 5'0", což je 152cm.

      Je to sice dost pod tvým limitem, ale výbava není vyloženě špatná (105 s hydrama. vlezou se 45mm pláště). Aspoň by zbylo víc na případný upgrade. Bohužel to vypadá, že se jim už nechce posílat do Česka.

      0 0
    • Maska1  

      Co takhle Merida Silex 700, loňský model za 50, letošní za 57, velikosti od 150cm. Hliníkový rám, karbonová vidlice, komplet na ultegře.

      0 0
          • Maska1  

            Nebo loňský Silex 7000 za 59, tvá velikost xs a ten už je celokarbonový s komplet Ultegrou.

            http://prodejce.merida-bike.cz/default.asp?…

            0 0
            • nelvira  

              diky, tolik do toho ale dat nechci..

              mozna by mi stacila tady ta 400 ne?

              urcite nebudu na tomto kole travit vsechny vikendy, nektere spolkne trailove jezdeni, velkou cast lezeni ve skalach a budu rada, kdyz na cyklovylet vyrazim 3× za leto.. plus teda obcasna 2h vyjizdka pred/po praci..

              0 0
              • Maska1  

                Na občasné vyjížďky určitě. Psala jsi rozpočet cca. 50, tak proto jsem dával ty odkazy na Silex 700 a 7000. Jen si kolo někde vyzkoušej, ať ti sedí. Má krapítek jinou geometrii než jiná kola – je údajně takové delší. Osobní zkušenost se Silexem však nemám, jen se mi tenhle styl kola na horší silnice a polní cesty líbí. Třeba už ho někdo zde na fóru má a napíše ti, jak se mu na něm jezdí.

                0 0
                •  

                  ne údajně, je dlouhý jak tejden před výplatou, měl jsem na víkend na zkoušku kde jsem poznal že bych silexe bral ale né s beranama, přestavba na rovný by se už nevyplatila :-)

                  0 0
              • Tom-T45  

                Velikost XS u Silexu spíš odpovídá velikosti S – M např. u LIVu (délka, stack, reach), takže Ti to pravděpodobně bude velký. U Tebe bude spíš problém najít vhodnou geometrii rámu – tu by šlo vyzkoušet i na čisté silničce a podle toho teprve vybírat nové kolo. Pak by nemusel být problém objednat na dálku třeba toho Canyona.

                0 0
    • puffbodie  

      Treba ti nazor na rozpocet a vyber upravi co da v pohode kolo za 6500 zde

      Pochvaluji si to i majitele zde na B-F a i jinde po Evrope. Stejne tak jako ty vyssi modely za 15tis. nebo za 20 tis.

      Co by tebe melo zajimat je jaky presne potrebujes ram a jeho velikost a jestli se ti kolo libi. Pak zjistis, ze tady v CR prakticky nic moc na vyber neni, takze to nemuzes odzkouset a na prodejnu ti to vezmou jen pokud si to i rovnou koupis i kdyz to nebude sedet nebo se ti to nebude libit.

      Mno a pak si vyberes bud z toho mala co tu je a bude ti sedet casto s scifi cenou ala 50tis. a nebo se podivas za hranice.

      0 0
      • nelvira  

        Diky, to vypada docela dobre. Asi se stavim do Dekace a vyzkousim. Byla by pecka nechat za kolo nakonec pod 20k :D

        Fakt diky, ani by me nenapadlo koukat po necem takovym, pritom mi to asi udela dostatecnou sluzbu a aspon se to nebudu muset bat roztriskat…

        0 0
        • puffbodie  

          Prave, Je to takove prekvapive. Clovek je zvykly z tech supermarketu, Hervisu a podobne ze ty kola za par tisic jsou hrozne krapy. Ale evidentne u silnicek, cyklokros, gravel to az tak uplne neplati (ale taky nikde nejsou – aspon tady u mne v Ostrave). Projdi si tady forum a hledej Decathlon, Triba 100, 500 nebo 520 a budes prekvapena.

          1. priklad

          2. priklad (tady se podivej a zvetsi foto/prispevek treti odspodu, nekdo se evidentne neboji to i ovesit a vytahnout i mnohem dale)

          Nerikam, ze nejsou super kola za desitky nebo stovky tisic, ale podle toho co popisujes a kolik na to travis casu nebo budes travit casu, kdyz jeste dalsi kolo mas neni lepsi to sfouknout treba do 20 tis. nebo jeste mene a usetrene penize dat za jinou zabavu? Navic te nebude tolik stvat kdyz to nekde trisknes, nekdo to slohne atd.

          Ja ted taky hledal a nakonec jsem objednal tohle . I s dopravou a nejakyma par vecma jako pumpa atd. pod 21 tis. (Triban 520 neni myslim nikde v CR a navic ja chtel primo cyklokros nebo gravel s vetsim priklonem k cyklokrosu)

          0 0
          • Tom-T45  

            Pardon, ale Triban 100 je hroznej zgarb a přesně odpovídá definici supermarketových křápů. Triban RC 500 a RC 520 je už jiná písnička a pokud budu brát čistě poměr cena/užitná hodnota, tak vychází skvěle. RC 500 dokonce zlevnili na 15 000 a ohledně dostupnosti, když se teď dívám na Decathlon, tak RC 520 je k dispozici ve všech velikostech a RC 500 v XS a XL.

            0 0
            • Prazak0  

              Tak Triban 100 opravdu jen pro toho, kdo chce kolo co nejlevněji. Triban RC 500 je už někde jinde, ale zřejmě by kvalitou nestačilo někomu, kdo původně počítal s 50 tisíci. Velikost, to si může nicméně na prodejně ozkoušet, jak by jí to vyhovovalo. RC 520 je vybavenou řadou 105, což by jí stačit mohlo. Kdyby jí bylo velké, tak možná nechat si vyrobit rám aby měl stejnou sedlovku, hlavové složení atd. a z tohoto kola to nan něj přendat, rám pak třeba prodat.

              Nebo si rovnou objednat stavbu rámu i celého kola, myslím, že za nějakých 30 tisíc by to být mohlo, s tou sadou 105. Ale třeba jí sedne to kolo z Decathlonu. Stejně neví, jak jí sednou ty berany. Co psala, tak zas tolik na tom kole jezdit nechce, tak třeba by jí to stačilo.

              0 0
              • jeniiiik  

                Tohle není špatný nápad. Nějaké pidi singlebe by bylo super.

                0 0
              • puffbodie  

                Hlavni problem s pocitanim 50 tis. vidim v tom, ze nekdo nakukal, ze se neda koupit slusne kolo do 20 – 30 tis. a proto se pak vyleze k takovemu nesmyslnemu stropu. To se tady deje pomerne casto a az prilis casto se to deje i obchodech. Neni to jen Triban RC520, daji se najit i dalsi a obecne silnicky/gravel/cy­klokros jsou na tom vybavenim lepe i v zakladu oproti MTB.

                Tady spise pujde v prvni rade o velikost ramu, protoze 2XS a podobne to se malo na prodejnach najde a dost vyrobcu to ani nedela.

                0 0
            • puffbodie  

              No zgarb to evidentne neni nejen podle zkusenosti zde na B-F. A do definice supermarketoveho krapu to ma taky daleko po dnesnim vyzkouseni jak Triban 100, tak i Triban 500 (silnici, RC 500 a 520 tady nemaji v XL vubec a v L jen silnicni verzi 520)

              0 0
          • xtonda  

            Když se podívám na osazení trekového kola Riverside 500 https://www.decathlon.cz/…8405209.html které je jen o 500 Kč dražší, tak mi ten Triban 100 se šroubovacím sedmikolem jako kdoví jaký terno nepřijde, kdyby tam byla devítikazeta jako na Riverside 500 nebo aspoň osmikazeta jako na Riverside 120.

            0 0
            • puffbodie  

              Sice jen o 500Kc drazsi, ale o cca 4kg tezsi, sirsi kola s nevyhodami i vyhodami, pedaly jen plastove, sice odpruzena vidlice, ale v tehle rovine radeji pevnou vidlici, nejsou berany atd.

              Mno tento tyden se pro Triban 100 pujde po dnesnim vyzkouseni. Takove mestske priblizovadlo do prace po cyklostezkach a cestach a nejaky vylet po cyklostezkach to da taky. Aspon bude porovnani s Planet X XLA co dorazi koncem tydne :-)

              0 0
              • xtonda  

                Triban 100 – 11,300 kg ve velikosti M (bez pedálů).

                Riverside 500 – 13,4 kg ve vel. M

                To nejsou 4 kg

                Neříkám, že to je přímo náhrada, kdo chce silničku se nekoupí treka, ale když Riverside 500 má odpruženou vidli (bez ohledu na funkci to prostě je dražší komponent), kotouče a 9sp pohon, tak Triban 100 měl být buď o litr levnější nebo mít taky aspoň ten 9sp pohon.

                0 0
                • puffbodie  

                  A nebo to ma vyvolat otazku kde a na cem se setrilo, ze kolo o cca 500Kc drazsi ma o tolik „lepsi“ komponenty. To jsou ty rozdily kdy na Triban 100 a podobnych kolech lidi jedou i zahul a po 2000km porad nic a jine kola s napohled lepsimi vecmi se sypou a chrasti uz ani ne po 100km (napr. Hervis :-))

                  0 0
    • puffbodie  

      Taky jak pises, ze okrajove velikosti pri 152cm, kdyz i Canyon ty jejich grail pisi od 158 cm, tak muze byt i dobry napad se podivat do juniorskych kategorii jako treba Merida Mission J-CX

      0 0
    • jecnak  

      Ve velikosti 47 se dela Crockett 5 od Treku. Jen bych doporucil rovnou v prodejne vymenit riditka za nejaka s mensim reach. No a nevim jak ty brzdy, jestli nebudou moc tuhe na pace. Co se tyce vahy, tak myslim, ze se v teto velikosti dostanes bez problemu pod 9kg i s pedaly a kosiky. Kdyztak si zkus poptat v Krabcycles testovacku, jestli je treba aspon v 50cm velikosti. Pripadne mi napis na SZ, reknu ti, na koho se tam primo obratit.

      0 0
    • DADMTB  

      Nečetl jsem tady všechno, jen k těm menším velikostem rámů, ze zkušenosti vlastní vychází přívětivě toto:

      https://www.bike-discount.de/…e-6.9-784646

      Neřešil jsem cenu, ale velikost a variantu kola na popis v poptávce:-) (stačí kliknout na XS a geometrie je tam popsaná)

      0 0
    • RapMan  

      Nepřemýšlela jste o lehkém dětském kolu, např. toto https://www.cyklospeciality.cz/…-26-v-brake/

      0 0
    • embi  

      https://www.bike-discount.de/…-2000-781462

      https://www.bike-discount.de/…-3000-781448

      Pevny osy + hydraulika oboji a je to gravel.

      0 0
    • myreczech  

      kouknul bych i na Grejla…105ka, hydrauliky, rozumný DT Swiss kola…vel 2XS na 650B kolech…

      https://www.canyon.com/…7-0-wmn.html

      https://off.road.cc/…el-bike-3221

      0 0
      • Prazak0  

        to první kolo vypadá hezky (na druhý odkaz jsem nekoukal), jenže nejmenší velikost je od 158 cm, to je dolní hranice, přitom ona má myslím 150 cm.

        0 0
        • nelvira  

          Prave, ty Canyony v 2XS jsou psane pro vysku 158+, takze bohuzel..

          0 0
    • Tencovozikmin  

      Možná bych zkusil pohledat kadetskou cyklokrosku,v grej­vlech asi těžko něco najdeš na svou výšku.

      0 0
    • jeniiiik  

      Už jsem to tu psal výše.

      Ve Velocentru mají testovací Specialized Ruby, vyzkoušel bych to, je to velikost 44. https://www.velo-centrum.cz/…-193124.html

      Pokud bude sedět, tak Specialized má dámský Diverge. Je od velikosti 44 a píšou že je to pro 142–152cm. https://www.cyklo69.cz/…s-berrystorm

      Jsou tam samozřejmě i levnější modely… A pokud bude sedět Ruby, dal by se Diverge objednat z Anglie, tam bude levnější a nebo někde ukecat fajn cenu. Což s tím příjemným obličejem půjde v poho. :-D

      0 0
      • nelvira  

        Napsala jsem na to Ruby, jestli by slo prevezt do Prahy, to by bylo super, rada bych ho vyzkousela.

        Je sice uz brutalne slevneny, ale treba by jeste slo ukecat, kdyby mi sedlo :)

        0 0
        •  

          dej vědět jak se ti jezdí s beranama :-)

          0 0
        • jeniiiik  

          To ruby jsem spíš myslel na vyzkoušení velikosti a celkově beranů. Je to na úzkých gumách. Myslím, že nic většího než 32mm tam nevleze.

          0 0
    • nelvira  

      Tak jsem nasla nejaka 2 kola v 44, mohly by byt fajn? Ktery by bylo lepsi?

      https://www.kursport.cz/…-cashmere-44

      https://www.kursport.cz/…acid-lava-44

      Designove se mi libi obe :D

      Nejsem si teda jista, ze velikosti budou OK, ale snad..

      0 0
      • nelvira  

        OK, tak v 44 to nemaji vubec. Maji jen ten Specialized v 48, coz podle tabulky by mozna mohlo jit.. meeh

        0 0
      • myreczech  

        Synapse a Ruby mají stejný prostor pro pláště…max 32 mm…jsou to spíš Endurance silnice…ale na ty hladké polňačky by to stačilo…pokud budeě jezdit 80%silnici + 20% štěrk…tak ti to bude asi vyhovovat…Ruby je s karbonovýma výpletama, Di2, to bude 8 kg raketa…prima silnice za rozumný kačky…sice už trochu přestárlá, ale cajk…

        Pokud chceš ten poměr mít obráceně 20S/80G, raději bych sěl do krosky/gravelu…tře­ba něco takového…

        https://www.cyklobazar.cz/…-kolo-ridley

        0 0
      • nitraq  

        Když už se pohybuješ v těch silničních kolech se širšími plášti, co tenhle Felt? V základu pláště 25, měl by pojmout 33 až 35. Hydraulika, pevné osy, obojí velmi užitečný. Velikost 47, dost možná by mohla sedět.

        https://www.wiggle.co.uk/…tiagra-2018/

        0 0
        • nelvira  

          Ten Diverge s mi za 28 pomerne libi, Felt jsem nasla za 40. Nevim asi mi neprijde v nicem lepsi?

          Na ten Diverge se daji dat docela velke plaste, tak to neni uplne silnice. Prijde mi asi fajn. Zkusim si tu 48 a uvidim.

          0 0
          • nitraq  

            Felt v odkazu je za 23. A má hydrauliky. Samozřejmě pokud chceš pláště víc jak cca 33, tak u Felta nepochodíš. Záleží, jak moc téren na tom chceš jezdit, ujetá polní cesta se dá jet i na pláštích 28.

            0 0
            • nelvira  

              no na tom odkazu neni available a kdyz jsem googlila na cz domenach, tak jsem ho pod 39 nevidela

              0 0
              • nitraq  

                Zvláštní. Já vidím dostupný.

                0 0
                • nelvira  

                  Ah, automaticky se mi zvolila US lokace kvuli proxy, tam nebyl avail :) Jo, tahle to vypada zajimaveji, i kdyz 47 je dost na hrane, co se velikosti tyce

                  0 0
          • Tencovozikmin  

            Ber radsi kratsi nez delsi ram.

            0 0
            • nelvira  

              hm, hlavne stand-over, tim padem 48 urcite pada, protoze ma 71 cm, ja potrebuju max cca 69

              0 0
              • Johny.Merida  

                https://www.kursport.cz/…rey-black-48

                Bral bych tady a budes spokojena, uvidis.

                0 0
                • nitraq  

                  Sora a mechaniky oproti Tiagra a hydry, hm, hm:)

                  0 0
                  • Johny.Merida  

                    Tak jasně , že to je rozdíl…ale pri její účely úplně v poho IMHO. :-)…asi tak.

                    0 0
                    • nitraq  

                      Bejt rozdíl v ceně, tak se o tom dá diskutovat. Ale jak je to za stejno, tak bych všema deseti bral hydrauliky.

                      0 0
                      • Johny.Merida  

                        A ja vycházel ze slušného základu, pevné osy, zadni stavba 143 mm, průchodnost gum až 42 mm.....dotunit hydrama se dá vždycky…pokud to majitele tzv ,, chytne "

                        0 0
                        • nitraq  

                          Nemám potřebu si taky nějak přeměřovat pindíky, kdo nabídne lepší variantu. Píšu, co bych já osobně vybral vycházejíc ze zkušeností s mech i hydro brzdami. Pevné osy felt jo, zadní stavbu asi myslíš 142, což je pevná osa, jo, průchodnost je jasná, tam spešl vyhrává. Chápu, že máš svého spešla rád.

                          0 0
                          • Johny.Merida  

                            Nevnucuju… dávno už jezdím…jeden den objednano, druhý den doma :-)).....ale s dostupnosti velikosti nevim , třeba už budou 2018 pryč.

                            0 0
                • nelvira  

                  ja bych toho Specialized chtela, ale potrebuju 44, 48 ma moc vysokej standover, to je pro me uplne bezpredmetne..

                  44 se daji sehnat jen letosni a ja bych si je rada nejdriv vyzkousela, nez to zavazne objednam, coz ale zatim neni kde…a hlavne to bude zase drazsi, jak to je letosni, coz je skoda, taky jsem si to mohla vymyslet driv

                  0 0
                  • raadjek  

                    Ještě je varianta to přezout na 650 kola. To by celkově kolo snížilo skoro o 2cm. Bohužel i s tím se sníží střed a tím pádem budeš častěji škrtat pedálem v zatáčkách. A uznávám, že kupovat hned nová kola bude asi dražší, než koupit rovnou vel. 44 letošního modelu. Takže je to vlastně blbost :-)

                    Jinak manželka má Arkose (postoval jsem výše) vel. 43/S, a standover dle tabulek má mít 73.6, ale naměřil jsem o chlup míň (viz foto) – není přesně definované v jaké vzdálenosti od sedla to měří, takže to chce opravdu vyzkoušet.

                    Hledej i v zahraničí a nebo holt připlatit za letošní model.

                    Jinak píšou že se do toho Diverge vlezou max 38mm pláště. Já mam taky 38mm max. Fyzicky se možná 40 vleze ale už není místo na bláto… a občas se přistihnu, že po širších pláštích pokukuju.

                    0 0
          • Johny.Merida  

            Je fajn pohodlnej.

            0 0
        • jeniiiik  

          Ale netuším co se tam vleze za gumy, v základu 28mm. Vitus

          0 0
          • nitraq  

            With the trend for wider tyres the Venon is fitted with 28mm tyres, but has clearance for up to 30c

            0 0
    • nakvadrat  

      Chlapy pomoc! Robka chce zase zhubnout. Teť na kole. Chtěla už o vánocích, ale pak si to rozmyslela. Že než to dávat dobytku, tak to ne! Chvilu byl klid ale zas ji to bere. Nemužu už uhnout. A valentyn k tomu. jako jde o to, že ji to musí unest. Potřebuju fakt něco bytelneho, na penězich až tak nezaleži. Spiš abych měl klid a nemusel s tim furt někal jezdit opravovat. Asi to horske, to vypada festovně. Co kupit? Tady sou pry dbornici, tak abych v kramě nelaletěl nějakemu šizuňkovi.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.