• bolek

    Ak kupim fulla 120, mam dat dopredu vidlu 115 (napr.Reba) alebo 130 (napr. Fox). Nejde mi o znacky, ale teraz o tie milimetre – radsej o 5 menej alebo o 10 viac? jazdim casto prudke vyslapy, takze tych 115 sa mi zda intuitivne lepsia volba. volili by ste niekto inak?

    0 0
    • orca.1  

      130. Jediná správná možnost. Výjezdu se neboj, některý mají snížení zdvihu, ale i bez něj úplně v pohodě. 115 se ti zanoří o sag a bideš přepadávat dopředu i na rovině. 130.

      0 0
    • tomfree  

      Asi nejlíp uděláš s Rock Shox Revelation air u-turn,pak si vybereš co ti vyhovuje.

      0 0
    • McBlacky  

      kup něco kde se dá měnit zdvih. mám vzadu 120 a vpředu 85–130 Recon a nastavuju podle potřeby

      0 0
    • JJ  

      Zalezi na kole, ja treba mel na svym I-Drivu dočasně 100mm a ted mam 140 a i do kopcu to neni pocitově horší a na 100mm ten rám fakt není dělanej a takhle níká videl strasně rozhodí geometrii

      0 0
      • Jirka***2  

        130! a pokud možno s regulací zdvihu – viz např. thread o TALASovi, který mám na canyonovi ES5 a který tuto regulaci má. Zdvih 100/120/140 měním za jízdy dle potřeby – sjezd a drsnější terén 140 a při výjezdu (taky jsem se toho bál) přepnu na 100 a předek jde 0 4cm dolů, takže pohodička i při prudkých stoupáních.

        0 0
    • vlk  

      No já osobně moc na váhu nehledím.Koupil bych si Recona U-turn pružinu(kdybych šetřil) nebo revelation u-turn(kdybych hleděl na váhu.) a našteloval to tak aby mi to sedělo. U-turn jde nastavit kdekoliv v tom rozmezí.trochu nevýhoda je, že je to nepohodlné to do kopce sešroubovávat. Na ty systémy snížení zdvihu z řidítek to nemá-pro rychlou změnu. pro přesné trvalé nastavení zdvihu je to docela dobré.

      0 0
      • bolek  

        „Na ty systémy snížení zdvihu z řidítek to nemá“ – aka vidla ma takuto moznost nastavovat zdvih z riditek?

        0 0
        • vlk  

          některé Manitou a některé Suntour.

          0 0
          • Jirka***2  

            Jak jsem psal změna zdvihů na TALASovi sice není na řídítkách, ale pokud není zrovna nějaký hrubší kořenovolnokamenný úsek, tak se to dá přímo na vidli přehazovat za jízdy zcela v poho = po 45 stupních 100/120/140

            0 0
            • MlokCZ  

              Problém je, že Talas koupený samostatně je nechutně drahý.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.