• Daník

    Jaká zapletená kola v ekonomické verzi? Zatím vede Fulcrum Red Metal 5, Koukal jsem taky na Shimano XT WH-M775 nebo něco ručně zapleteného, kde lze do 10t pořídit velmi lehké kolo? Nutno dodat, že mám skoro 80kg a hlavně chci něco, co nějakou sezónu vydrží. Takže AC a podobné jsem vyřadil, Crosstrail mi přijde stejně těžký a dražší, F3 je těžší než F5…

    Anketa: jaká zapletená kola?

    4x
    27%
    1x
    7%
    0 0
    • voytaa  

      Já bych se nad těma AC ještě zamyslel. Z několika zdrojů jsem slyšel, že na tom s tuhostí nejsou zdaleka tak špatně, jak by se mohlo zdát. Nebral bych to tak, že nízká váha se rovná automaticky nízká tuhost…

      0 0
    • popik  

      Bral bych ručně zapletené. buď třeba tyto na 6 děr bez duše." tyto":http://www.netbike.cz/select_det.php?… mám já (momentálně 77 kg) a je to v pohodě. Navíc výběr je obrovský

      0 0
      • popik  

        Tak promiň, ty ZTR jak jsem se díval tak asi moc „držáky“ nebudou.

        0 0
    • Pavel  

      Mám obě kola (XT teda na siličce), obě jsou dobrá lehká pevná kola (vážím kolem 77 kg). U Shi mi praskl drát, a vznikl problém – náhradní díly. U Fulcrumu bych ho měl hned… Takže za sebe: fulcrumy (stejně asi na silničku si Fc pořídím, a shi budou jako rezervní)

      0 0
      • Daník  

        …na silničce mám F3 a nemůžu po 9tkm říct špatné slovo

        0 0
    • Rolei  

      XT jdou koupit za 6000,– tak to mi prijde docela atraktivni pokud bys chtel bezdusaky, jinak asi neco rucne zapleteneho, nebo nevim jak je to ted s kurzem, ale porad tu nekde je odkaz na 240s/4.2D za 370 euro nebo tak nějak…

      0 0
    • Ricci  

      Mam na biku XT 775 a max spokojnost a to ich trapim mojou hmotnostou vyrazne prevysujucou 100 kg :-)

      0 0
      • Jarry  

        To je docela zajímavá informce. Já jsem se domníval, že by u XT 775 mohly nastat problémy s praskáním drátů na zadním kole(mám taky přes 100, zvlášť teď v zimě). Dokonce jsem uvažoval o 36 drátech u zadního kola. Na svém bývalé krosce jsem musel nechat zaplést 36 drátů.

        Docela se mi libily XT 776, ale tam je zase přední s 20mm osou.

        0 0
    • jecnak  

      Myslim, ze ty Shimana ti vydrzi. Navic to, ze jsou bezdusovy je podle me veliky plus vyvazujici vsechno ostatni.

      0 0
      • Daník  

        …A KDYBYCH DO VÝBĚRU ZAŘADIL DT SWISS 240 + 4.2 asi je to jasné pro dt swiss?

        0 0
        • jojina20  

          jj ty DT jsou nejlepší volba..jestli na to máš prachy, tak je to jasný..ale jestli to chceš brat někde venku, tak bych to pořešil. Ten kurz leze nahoru…

          0 0
          • Daník  

            měl bych slíbenou sundávku z nejetýho kola za slušnou cenu…

            0 0
        • jecnak  

          240ky jsou UST bez nejakych pasek a latexu? Ja myslim, ze ne.

          0 0
          • Daník  

            já myslím že s páskou a latexem, proč? stejně jezdím duše…zatím;)

            0 0
            • jecnak  

              Protoze reagujes na me. Tak ti odpovidam.

              0 0
              • Daník  

                čekal jsem spíš zkušenosti s UST – zatím pozoruju, že se bajkeři dělí na bezmezné zastánce a zapřísáhlé odpůrce :)

                0 0
                • kubad  

                  UST s UST ráfkem je supr – UST pomocí různých pásek a sraček je strašný opruz, ale většinou to funguje taky dobře.

                  0 0
                • jecnak  

                  Cekal bych teda, ze se primo zeptas a nebo se mrknes do historie, je tam o tom napsano mraky informaci.

                  0 0
                  • Daník  

                    jednak jsem nereagoval na tebe, ale na Jojina,   dále tázal jsem se původně jaká zapletená kola a ne na výhody UST a konečně nechápu, pokud tě jaxe zdá obtěžuje  odpověď, proč teda reaguješ? Hemží se to tady samými odkazy do historie, já ale kladu otázku, abych dostal aktuální odpověď  založenou na dlouhodobém užívání, abych se dověděl zkušenosti, které mají bajkeři v roce 2009 a ne první pocity z nějakého výrobku z roku 200×… Tudíž to, že se někdo ptá na něco, co už tady bylo, neznamená, že se nedíval do historie. A vůbec nemám chuť rozpoutávat flame na tohle téma…je to evergreen

                    0 0
                    • kubad  

                      v tom případě se nauč řadit příspěvky :-)

                      0 0
                    • jecnak  

                      Reagoval jsi na me

                      jecnak (02.02.2009 10:42:49) 205.156.117.xxx 2×> Fulcrum x Shimano XT x ? (^ odpověď na 1× ^)

                      Obsah tohoto příspěvku byl blokován zakladatelem vlákna

                      Myslim, ze ty Shimana ti vydrzi. Navic to, ze jsou bezdusovy je podle me veliky plus vyvazujici vsechno ostatni.

                      OdpovědětOdpo­vědět na zakládající příspěvekZpět na obsah

                      Daník (03.02.2009 08:42:35) 193.179.186.xxx 3×> Fulcrum x Shimano XT x ? (^ odpověď na 2× ^)

                      Obsah tohoto příspěvku byl blokován zakladatelem vlákna

                      …A KDYBYCH DO VÝBĚRU ZAŘADIL DT SWISS 240 + 4.2 asi je to jasné pro dt swiss?

                      OdpovědětOdpo­vědět na zakládající příspěvekZpět na obsah

                       

                      Ad ke genezi mych odpovedi. Uz chapu na co narazis. Ale mrkni se na co jsi odpovidal. Psal jsem, ze bych bral ty XT kvuli UST, coz je podle me dulezitejsi nez ostatni. Ty jsi mi odpovedel, co ze kdybys do vyberu dal 240ky. Ja napsal, v kontextu sveho prvniho prispevku, ze nejsou primarne UST.

                      A k tem zkusenostem. Nikde jsi se konkretne nezeptal, na zkusenosti s UST. Krome toho tu je opravdu mraky thredu, kde se resilo ust+ust plast, ust + duse + plast, ust + plast + notubes, refekty, opravy, kompatibilita. Nic aktualniho moc neni, protoze ten system je zkratka stejny, jedna se o technickou normu, kterou se ridi vyrobci plastu i rafku. Tato norma standardizuje vnitrni tvar rafku, osazeni pro patky na rafku. Co je relativni novinka je silnicni UST. Opravdu se bud konkretne zeptej a nebo si projdi historii a pak se zeptej na to co ti neni jasne.

                      A abys nerekl, ze zeru bikery, tak:

                      http://www.bike-forum.cz/…0/forum.html#…

                      http://www.bike-forum.cz/…0/forum.html#…

                      http://www.bike-forum.cz/…4/forum.html#…

                      http://www.bike-forum.cz/…2/forum.html#…

                      http://www.bike-forum.cz/…1/forum.html#…

                       

                      silnicni ust

                      http://www.bike-forum.cz/…0/forum.html#…

                       
                      0 0
                      • Daník  

                        jo tuhle reakci jsi myslel – tak tu jsem prostě zařadil na konec vlákna, zdálo se mi to přehlednější. Ale máš pravdu, sypu si popel na hlavu, jsem šťastný, že mi nebyl zablokován definitivně vstup. Že tady funguje jakási mravnostní policie, která mi říká, kam co mám řadit a posílá mě do…historie je supr, úžasně to zvyšuje informační hodnotu příspěvků.

                        Pro pořádek ještě zdůrazním, že jsem hledal informace o různých zapletených kolech, UST momentálně neřeším, nehledám a neptám se na něj, jen jsem zareagoval na příspěvek. Oceňuji přesto sdělení, že mít ráfky UST ready je výhoda a závěrečné konkrétní odkazy (ne každý má čas surfovat nepřetržite hodiny), ale tvoje další mravokárné příspěvky mi žádnou informaci k zapleteným kolům nepřinesly, takže bych se zase vrátil k původnímu tématu. Díky

                        0 0
                        • jecnak  

                          Chapu, ale pochop, ze kdyz spatne zaradis prispevek, tak to muze zpusobit dost nedorozumeni, stejne jako tady.Jestli te moje reakce urazila, tak se omlouvam, ale jako urazka to mineno nebylo.

                          Jinac o tom ust ti doporucuju si precist ty thready, na ktere jsem dal odkazy. Sam jsem v nekterych vecech dost staromilec, a tak treba jsem UST na svych kolech zacal vyuzivat az po dvou letech od jejich nakupu, ale za tu dobu me UST + UST plast + NT tmel presvedcil natolik, ze i kdyz je vysledek o par gramu tezsi, tak za jistotu ze nebudu defektit to stoji. Pro priklad – Mavic XL + Geax Mezcal UST + NT tmel – hrebik v plasti, zjistim jen diky tomu, ze neco divne za jizdy cvaka. Vytahnu hrebik z plaste a jedu dal… Zadne dofukovani a ni opravy. Takhle jsem „pichnul“ nekdy koncem leta a tlak mam v plastich stale.

                          0 0
                • jojina20  

                  Projdi historii, já nemám zkušenosti ale funguje to na 100% jinak by se to nepoužívalo..

                  0 0
                  • kubad  

                    s těmi 100% bych byl hodně opatrný jsou kombinace ráfků + pneu které prostě dohromady nedáš, občas to nekomu střelí nebo se to vyzuje

                    0 0
                    • jecnak  

                      UST rafek + UST plast funguje na 100 procent.  Jinak uz je to UST rafek + normalni plast + Notubes.

                      0 0
                      • K2  

                        No kamarád si pořídil orig UST Bontagery kola a zkoušel na to nasadit UST NobiNicy a bezúspěšně (včetně pokusu s kompresorem, možná byl levý).

                        Já jsem na ty Shimana XT dostal obyč ne UST NobiNicy 2,4 s pomocí mýdlové vody a obyč velké pumpy na první šup. Budu to jezdit od Jara s slizem. Ty obyč pláště nejsou 100% těsné a snižovalo to tlak (byly to mikro pory, nenazýval bych to ani defektem)

                        Jinak kamarád dostal UST NobiNicy 2,2 na Mavic UST i malou pumpou (už tam ale před tímy byly)

                        0 0
    • Madman1  

      Zkus napsat Hnojoj(hnoj@centrum.cz), ten by ti ty fulcrumy sehnal určitě;)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.