V levé noze ( noze kde je pružina ) se při chodu dolů ozývá praskaní(uvnitř nohy-v horní části)… měl někdo tenhle problém? O co by mohlo jít? Asi to odstrojím a pošlu do servisu.
V levé noze ( noze kde je pružina ) se při chodu dolů ozývá praskaní(uvnitř nohy-v horní části)… měl někdo tenhle problém? O co by mohlo jít? Asi to odstrojím a pošlu do servisu.
Se podíváme kde je problém. Vytáhnu křišťálovou kouly a… ..někdo z ní šlohnul baterky! Tak asi nic. :o)
Pokud je ta DH40 je tá , nebo je v ní neoriginální pružina může při stlačení cvakat vnitřnosti vidle.
Ale bez ohledu co to skutečně je tak…
Rozumíš tomu trochu = vidli rozděláš přesvědčíš se sám co je v nepořátku. Když tak objednáš náhradní díly a opravíš.
Nerozumíš tomu = dáš to do servisu.
ta vidle jen tak rozdelat nejde…je treba odeslat do servisu fox! ale dik za nazor…je to mozne!
Proč by nešla?
je tam jeste zaruka…a tu bych mohl prece stratit…znamy ktery servisuje kola rekl ze je problem s klicy… pro rozebrani jsou udajne potreba atypicke od foxu
Používají US rozměr klíčů.
Stačí na to sykovky a zabrat :)
Takže přesně jak bylo řečeno.
To že nemáš klíče neznamená nejde. Vidle používá palcové rozměry v evropě máme tvz metrické.
jinak rozdělat něco v ČR neznamená ztrátu záruky ta se ztrácí tím že to neodporným zásahem poškodíš.
A když to poškodíš odporným zásahem?
A to se dělá jak? :-D Jako odpborně to našroubujete přez závit? Nebo odborně to zkoutíte ve svěráku? lol
Prostě když si koupím jinak jinou tvrdost pružiny, smím si jí vyměnit sám a neztratím záruku, smím si vyměnit olej atd… dokonce záruka nemůže být podložena povinnýma servisníma prohlídkami, kór pokud sou placený.
Mě je sice jasný, že na prodejce jde bída, ale vztah mezi zákazník prodejce by měl být vyrovnaný. A né aby ses snažili navzájem jeden stím druhým *******. Ono totiž těch „kutilů Timů“ co tomu prd rozuměj, ještě víc to podělaj a pak přijdou reklamovat „že ono to samo“ a „to už bylo“ je bohužel taky dost.
chlapi drzme se tematu a nehadejte se :D …jde o moje zdravi:D
Uznávám, že jsme odbočili
To Umíš=montuj, Neumíš =neřeš a servis, platí furt.
Já bych řek že to bude opak toho tvýho „neodpornýho“ zásahu- takže asi vizuálně nepřitažlivý:)
chlapi ja to dam radeji dolu a poslu to do servisu…je zima a stejne by to slo na servis… kde je nejlepsi servis FOX? nejlip pobliz Ostravy…dik !
jediný autorizovaný je u dovozce :-)
CYKLOŠVEC – Písek
To pravdepodobne sjela ta cerna sprcka po pruzine dolu, staci ji vratit doprostred. Vyndej pruzinu a uvidis, ta cerna buzirka musi bejt uprostred pruziny.
Bud rad ze to dela jenom tohle a nauc se tu vidli rozebirat, nebo si v lete nezajezdis pac to budes neustale posilat do Svece. Nocni mura tahle vidle :-/
A ohledne ztraty zaruky. Kdyz sem ji mel tak sem si ji normalne rozebiral sam a poskozeny casti posilal do Svece a oni posilali novy (zadarmo-zaruka) takze bych v rozebirani nevidel problem. To jak funguje Svec je jediny pozitivum Foxu
ráno jsem poslal dotaz na repasi…odpoved behem hodiny zpet…udajne se muze jednat o prasklou pruzinu…tzv prosla by reklamace a nebyla by treba platit… jinak repase foxky rc2 40 cca 2000 udajne…podle odpovedi ze svece. nereknu kdyby se neco podelalo v noze prave ,ale v noze leve kde je pruzina? vypada to na nejakou drobnost…doufam
No i pruzina muze prasknout…ale na 98% to bude svlecena sprcka z pera…
jak se pozna praskla pruzina? to by moc pojezdne nebylo ne? na chodu necitim rozdil… kdyby rupla pruzina to bych asi citil:)
Kdyz praskla poprvy nebylo poznat nic, podruhy sem tam mel cca 1 cm volnyho chodu. To kliknuti/cvaknuti je stopro ta svlecena sprcka, povol nahore zatku ty nohy ce je an ni modry kolecko, vysroubuj ven, odejmi 3 plastovy „podlozky“, vytahni pruzinu (bude potrba ji vytahnout silou-dole je na gumovym o krouzku) nasroubuj tu cernou buzirku doprostred a dej to zase vsechno zpet, melo by to bejt ok (No a jesli mas praskly pero tak to zjistis taky, zejo :-) Jinak na praskly pruzine mozno jezdit, spousta lidi tak jezdi, pac neresej nic… zvlast v zahranici
Hlavne by mela vidle mensi zdvih, kterej by se moh jeste zmensovat, jak by se ty 2 vznikle pruziny sroubovali do sebe. Tohle fakt vipada na tu gumu
Vzdycky praskne max posledni cm, nikde jinde… (potvrzeno i foxem)
Zdvih to ma mensi a asi by tam byl mrtvej chod ne?
Mrtvej chod to ma, to uz sem zminil vyse, ale urcite bych tomu nerikal nizsi zdvih, ale myslim ze si rozumime. Nicmene ten posledni cm kde uz je vicemene jenom to zakonceni pruziny se do toho zbytku moc nezasroubuje.
jasne, to ze to rupne uprostred se asi stava na progresivne vinutejch pruzinach
jinak ten zvuk je neco jako cvaknuti nebo kliknuti…pri rychlejsim pohybu…pri pomalejsim nejde slyset nic
mel sem tu vidli rok a pruziny mi praskly dve, cca tak po 20ti dnech ostryho jezdeni kazda. Ale s prasklou pruzinou mi to nikdy necvakalo. Cvakani nebo jak ten debilni zvuk nazvat, byla vzdy svlecena sprcka, ta mi vydrtzela na svym miste tak 3 jizdy max :-/
Takže to vypadá, že 40tka je vidlice uplně na hovno… :0)
To bych uplne nerek. Rekl bych to ze je to zrejme nejlepsi dh vidlice ale bohuzel ma VELICE nakladny servis/provoz.
Za rok co sem ji mel:
2× vytekla
2× praskla pruzina
2× patrona
+Zacala se vydirat noha (o vidlici bylo dobre postarano, cisteni, caste vymeny oleje atd…)
Mimo to porad vydavala sileny zvuky pac ta sprcka padala dolu.
Mala zmena k lepsimu byla po vymene TI pruziny za ocelovou (ocelova nemlatila-i bez sprcky)
Tak ona je to hlavne zavodni vidle, ktera je stavena na hmotnost…
To je boxxer taky…
JMT ty jsi koukam expert:) dik za tvoje info! vadi kdyz s tim ted sjedu parkrat kopec nebo to mam rozebrat a dat to na svoje misto nez se nebo opotrebuje?
No ja na to sral a jezdil sem s tou sprckou dole, ale urcite se podivej jesli je to tou sprckou, ulomenej konec pruziny muze nepekne podrapat nohu zevnitr.
Urcite se neboj se do ty nohy s pruzinou podivat, nic tam neni. Kdyz do ni polezes horem tak ti nic nikam nevytece.
Tlumici noha uz je fakt asi raci na Svece, ale podle toho co pises ji mas zatim OK.
A pokud pouzijes vorisky ktery zabiraj plochama a ne hranama tak ani nikdo nepozna ze si do toho lezl
Ja na otvirani pouzival kvalitni sikovky. Kazdopadne ten clovek co ma na starosti tyhle zalezitosti/reklamace u Svece je VELICE rozumnej (P. Karfik) a je radost s nim neco resit.
sikovky…ty si sedlak…
Garantuji ti, ze nepoznas jesli je zatka otvirana kvalitnimi sikovkami nebo tim spravny klicem. Sikovky se pouzivaj i tam kde bys cekal to specializovany naradi :-P
jak jsi to resil s tou prasklou pruzinou? resila to zaruka nebo jsi ji platil? kolik vlastne ta titanova stoji(modra) nevadi mi obcas zaplatit za servis a vidlice mi jinak vyhovuje tak menit nebudu
Prasklou pruzinu resi zaruka. Jinak stoji naprostej nesmysl. Ocelova stoji 800,– doporucuju zakoupit do zasoby, at je an cem jezdit az prdne ta TI
prvni zkusenost se svecem… pan karfik ochotne vydrzel na telefonu a 6minut zodpovidal moje laikske dotazy:) v reseni problemu mi doporucil otevrit levou nohu vidlice (ve kvalitnim servise-z duvodu pouziti spravneho naradi) a zkontrolovat jestli doopravdy nepraskla pruzina nebo se jedna jen o tluceni pruziny o steny vidlice…tim ze se vidlice otevre se zaruka nerusi…da se reklamovat i samotna pruzina…takze tak pro vsechny kteri budou mit podobry problem s FOX RC2 40
takze to same co ti tu radil JMT:)
u pruzinovek celkem klasika tyhle pazvuky.. pruzina soupe o stenu vidlice(pripadne o kartridge-kdyz to neni oddelene)
Dobre vedet :-) … taky se do ni podivam pres zimu
Kassar jake zkusenosti mas ty s FOXkou? Uz se ti to nekdy stalo? Nebo nejake jine komplikace?:)
Jelikoz jsem pul sezony promarodil a dalsi cast rehabilitoval, tak najezdeno moc nemam, ale klepat mi neklepe a jine problemy taky nemam. To vse prisuzuji tomu, ze jsem ji zatim stezi zajel (tyden ostre jizdy) :-). Ale stejne ji v zime omrknu :-) jistota je jistota.
jinak nice bike…ted jsem zjistil ze na profilu uzivatele jsou fotky xD
No zrovna na tvym jich moc neni :-D
pred opti tuningem…a po… poznej tri rozdily xD
Nahodit boxxera, poladit kokpit a mas paradni bajk :-)
Foxka zase tak spatna neni.)
Boxxer WC je ale lehčí a hezčí :0)
jo, karfík je fajn :-) jestli někdy odejde od švece, tak se švec asi posere…
Cvaká ti pružina o vnitřní stěnu nohy.
Doporučuji dodržovat předepsané servisní intervaly, protože ve vidlici je docela málo „mazacího“ oleje a časem se vytahá přes gufera a chodí to nasucho. Jestli nejsi schopný ani základního servisu, tak potěš koště. Výměna oleje každých 30 hodin provozu…
Toho ze to vytece pres stiraky bych se fakt nebal. I kdyz to tece tak ze ti nebrzdi brzda jak je cela od oleje tak se to za tejden jezdeni vsechno nevylilo a ani nebylo znat ze by tam bylo oleje min. Nasucho