Ahoj, možem sa opýtať kto vlastní tlmič fox dhx2 , aké má nastavenia HSC, LSC a HSR, LSR??
Ahoj, možem sa opýtať kto vlastní tlmič fox dhx2 , aké má nastavenia HSC, LSC a HSR, LSR??
Záleží na verzi.
Factory: HSC, LSC, HSR, LSR
Performance: LSC, LSR
Performance Elite: HSC, LSC, HSR, LSR
Plus některé mají páčku na uzaknuti.
mám verziu fox dhx2 factory s páčkou uzamknutia
Vůbec nechápu proč se teda ptáš. Na těch kolečkách máš jasně napsané co který imbus ovládá.
Jestli se on neptal na konkrétní nastavení, kolik kliků tam kdo má.. Což bude na jiném kole a jezdci úplně irelevantní.
Ale slušný start k odpíchnutí je tabulka uvedená na stránkách foxu.
ano pýtam sa na konkrétne nastavenie…chcel som mať nejaký ten obraz o tom kto aké nastavenie jazdí. väčšinou jazdím rozbitý teren bikeparky a tak
Tak si ho nastav jak potrebujes ne? (Nechodit po dorazech) Kazdej ram ma jiny prepakovani a tim padem je nesmerodatny kolik kliku kde… navic nekdo radsi tvrdaka nekdo vic zobacku. Zeptej se spis lidi co jezdej stejnej tlumak a ram. 100 lidi co 100 chuti.
a ještě mají stejnou váhu…
Ešte mám otázku. Aby som moc nešiel na doraz tak ako by som mal nastaviť kompresie?? Tak aby to stvrdlo pri konci zdvihu. Ďakujem
To spíš vyměnit pružinu za tvrdší, popřípadě si pohrát s preloadem (maticí), ale ne moc.
No trochu si pomůže přitažením HS komprese, ale to tuším ztuhne v celém zdvihu, ne jen na konci.. Případně se dají koupit i progresivní pružiny, ale to už musí člověk fakt vědět, co přesně chce..
Jestli už dobře chápu nastavení tlumičů :-), tak tím přivřením HS komprese si trochu pomůže v separátních nárazech, ale v bordelu stejně ten doraz bude…
No a není to tak, že HS komprese se uplatní i v bordelu? Já měl za to, že jde o rychlost pístnice a když je za sebou hodně těch „square edged“ nárazů, typicky kořeny, tak to i tam poteče přes HS okruh, a tím pádem přivřením HS si to trochu otupí i v tomhle bordelu, což nemusí být úplně žádoucí.
Akorát já si nevím proč myslel, že lítá po dorazech při větších dopadech. Pokud to zatluče i v nějakém bordelu, tak pak si musí pohrát ještě s reboundy..
Čert ví, jak to myslel… :-D
Jak se na ten doraz dostanes? Na nejakem vetsim skoku, vlastni vahou nebo tlumic zatluces na trati?
Na konci zdvihu nic neztvrdne. Pruzina je linearni.
https://mrpbike.com/…coil-springs , ale pouze na enduro, neni to na sjezdaka.
Asi nejlépe je požádat člověka který to umí nastavit . Není to hned a dá to trochu času aby jsi dostal z tlumení maximum . Jde o složitý tlumič a musíš přesně vědět co chceš ale také to musíš za jízdy cítit co je špatně . Jinak základní nastavení najdeš v servisním manuálu tohoto tlumiče na stránkách fox .
Ďakujem vám všetkým za rady. Aby som bol konktretny mám bajk propain spindrift 2019 s Fox dhx2. Pruzinu mám 500lbs vážim nejakých 76kg. Sag po nasadnuti mám nastavený na 30%(18mm). Nič tvrdé pri jazde necítim. Len vždy keď dojazdom tak tá dorazova gumička je vždy úplne dole. Že či by som mal trošku zatvoriť HSC alebo HSR. Ale tiež viac otvoriť LSR.
to, že je gumička dole je právě dobře, protože využíváš celý zdvih tlumiče…jednoduše řečeno, LOW SPEED COMPRESSION ti ovládá cca 1/3–1/2 zdvihu kola a jemné nárazy (menší kořeny, díry, drobné kamení atd.), HIGH SPEED COMPRESSION ti ovládá zdvih od půlky dál a primárně jsou to odrazy, dopady, velké rány od děr atd. U reboundu je to to samé. Musíš zkoušet a jezdit. Naklikej si tam nastavení podle stránek Foxu, najdi si nějakou tratičku, kde můžeš dát víc jízd po sobě a porovnávat nastavení. Vždy nastavuj jen jednu věc a soustřeď se na ni. Dej si 2–3 jízdy na továrním nastavení, pak o dvě kliknutí přitáhni, zase pár jízd, pak o 2 kliknutí (od továrního) povol a zase dvě jízdy. Jestli ti tu bude někdo tvrdi, že poznáš jedno kliknutí, tak nepoznáš. Když jsme nastavovali kolo na svěťáky, tak na základní nastavení kola pro jezdce, ze kterého se vycházelo celoročně, jsme potřebovali cca 50–60 jízd. Když napiš zprávu, můžem se o tom nastavení trochu pobavit.
LS ovládá pomálé a plynulé nárazy . Hs Ovládá rychlé a tvrdé rány jdoucí rychle po sobě . Oboje funguje v plném využití zdvihu . To samé platí pro Ls a Hs odskok . Ls komprese nebo odskok pokud nestíhá tak pomůže HS komprese nebo odskok a to tím že proteče olej mnohem rychleji a větší množství oleje a díky tomu je tlumič schopný toto pobrat . Vše se vzájemně ovlivňuje . Tak jak jsi to napsal to nefunguje . I odlechčené kolo 1/3 zdvihu musí pobrat rychlé rány jdocí za sebou tedy Hs komprese nebo rebound .
Začni s doporučeným nastavením. Úprav podle toho co jezdíš/co ti bude vyhovovat
Poradíte mi prosím ešte. Na ten môj tlmič Fox dhx2 rozmer 230×60mm chcem dať pružinu cane creek valt progressive bude pasovať na Fox? Čo sa aj rozmerovo týka.Lebo som našiel nejakú tabuľku kde je táto Pružina dostupná pre nasledujúce veľkosti:
• 200×50mm
• 200×57mm
• 210×50mm
• 210×55mm
• 216×63mm
Robí sa v dvoch rozmeroch 55mm a 65mm
Ďakujem
CaneCreek ma vnitrni prumer pruziny o 1.5mm vetsi nez Fox.
Áno to viem. Je na to aj redukcia od cane creeku pre Fox tpmice.
Zdravím, chcem sa ešte opýtať. Keď nastavujem Fox dhx2 LSC a otváram ju tak sa.mi točí aj HSC prečo to robí? A má to vôbec robiť?? Pri odskoku to nerobí tak to pekne osobitné točí nie zároveň .
Ďakujem
Potřebuješ na to nejspíš tohle: https://www.worldwidecyclery.com/…d-adjustment
“The X2 6mm Hex Wrench can be used to hold the High-Speed-Compression or High-Speed-Rebound adjusters in place while adjusting the Low-Speed-Compression or Low-Speed-Rebound adjusters.“
Aha! Tak už vím na co to je :)
Nemá. Resp mě to nedělá ani na jednom tlumiči.
Mně taky ne.
Je to normální, přímo FOX o tom někde psal a stává se to, proto dělají tu fičuru, kterou posílal kolega mplll.
Tyto tlumiče jsem měl dva a jeden z nich mi to také dělal.
Mě se stává jenom to, že když chce dotáhnout nebo povolit LS, tak si otevřu nebo zamknu páčku. :-)
Tak to je klasika, ale náprava je jednoduchá… :-)
Trochu s tim toc z jedne krajni polohy do druhe a ono to pusti ;). Obcas se to stane.
Tak jsem se byl projet na byciklu, a ke konci vyjížďky se mi při šlapání na asfaltu zdálo, jak by si tlumič začal srkat (vzduch v oleji). Že by došlo už i na mě? :-D Ještě to ale budu zkoumat, bo před barákem jsem tento jev nebyl schopen nasimulovat a tlumení mi přijde stejné. To zas bude porod než přijdu na to čím to je. :-)))
Edit: tak jsem to teď vyzkoušel ve sklepě a pak i lehce projel, a olejová část je ok, takže naštěstí planý poplach. :-)
Zdravím. má niekto skusenost s pískanim pri tlmiči fox dhx2 . Ked si sadnem na bajk a zapružím tak cca v polovici zdvihu tlmič zapíska. čo to može byť ak má niekto podobne skusenosti :) dakujem
To je zvukové znamení, že už jsi za půlkou zdvihu.
predtým to nerobilo ha :D
Jestli tlumič nesrka, tak bych se tím extra netrapil. Pískání je celkem běžný jev u tlumičů i vidlic. Může to dělat i jen při určitém nastavení komprese nebo odskoku.
Pokud se bojíš, tak servis…
Edit: a jsis si vůbec jistý tím tlumičem? Klidně to může dělat i něco jiného.
žiadne srkanie len ten piskot postrehol som to dnes v tlmiči . predtým som to nepostrehol všimol som si to dnes
Možná, že mu píská vidlice :0)
Píska aj vidlica ,
No a nepíská opravdu něco úplně jiného? :-)
..myslíš ženský/chlapy?!? třeba :))
Prachovky na sucho?
Tak to posli na servis
To by přece byla nuda ;0)
spíš by to stálo prachy!
Pro nás by to byla nuda ;0)
další post: píská a cvaká mi vidlice, píská a cvaká mi tlumič, co mám dělat?????? čím to bude??????
edit? pred tým to nerobilo, jen to pískalo!
Víte někdo jaký je rozdíl u tlumiče Fox dhx2 v modelech 2016 a 2018 ?
Prohledal jsem snad celý internet, a vypátral jen na bikeforums to, že model 2018 má upgradované těsnění.
Nevíte o tom někdo něco, zda má smysl se výběrem ročníku vůbec zabývat.
Nemá. Spolehlivost to stejně moc nezvysilo.
Naznačuješ tím, že nemá spolehlivost dobrou ? Já se naopak všude dočetl že je to držák v porovnání s konkurencí
jj je to držák :-) buhehe fakt jo, polepšit si můžeš jen dbil :-)
Je to spíš poruchovější tlumič, stejně jako x2 dost trpí na zavzdušňování. Rozdíl neni asi žádný repektive pokud tam vůbec nějaký je tak v tomto ohledu neni podstatný.
Ahoj. V rezimu „vcera bylo pozde“ shanim pruzinu do dhx2 2019 o rozmeru 215×63.5 ( 8,5 × 2,5) s tvrdosti 650lbs.
Nevedel by nekdo o necem? Googlim o 106 a nějak se nemůžu dobrat k nejake skladem.
mám toto
je to na 60–65mm zdvihu
To je 650×2,6? Blbe to vidim. Pisu sz
jj na 2,6
Čau, začalo se mi z tlumiče na začátku zdvihu ozývat klepání. Všiml jsem si toho při jízdě po hrbolaté cestě a dělá to i když na kole nesedím, chytnu kolo za sedlo a propružím. Myslel jsem, že se povolilo uchycení tlumiče v rámu, ale to je v pohodě. Setkal se s tím někdo?
Stalo se mi obojí –
Klasika repásek.