• legon360

    Ahoj, možem sa opýtať kto vlastní tlmič fox dhx2 , aké má nastavenia HSC, LSC a HSR, LSR??

    • wilda81  

      Záleží na verzi.

      Factory: HSC, LSC, HSR, LSR

      Performance: LSC, LSR

      Performance Elite: HSC, LSC, HSR, LSR

      Plus některé mají páčku na uzaknuti.

      • legon360  

        mám verziu fox dhx2 factory s páčkou uzamknutia

        • wilda81  

          Vůbec nechápu proč se teda ptáš. Na těch kolečkách máš jasně napsané co který imbus ovládá.

          • my_dudesty  

            Jestli se on neptal na konkrétní nastavení, kolik kliků tam kdo má.. Což bude na jiném kole a jezdci úplně irelevantní.

            Ale slušný start k odpíchnutí je tabulka uvedená na stránkách foxu.

            • legon360  

              ano pýtam sa na konkrétne nastavenie…chcel som mať nejaký ten obraz o tom kto aké nastavenie jazdí. väčšinou jazdím rozbitý teren bikeparky a tak

              • k3nyL  

                Tak si ho nastav jak potrebujes ne? (Nechodit po dorazech) Kazdej ram ma jiny prepakovani a tim padem je nesmerodatny kolik kliku kde… navic nekdo radsi tvrdaka nekdo vic zobacku. Zeptej se spis lidi co jezdej stejnej tlumak a ram. 100 lidi co 100 chuti.

    • legon360  

      Ešte mám otázku. Aby som moc nešiel na doraz tak ako by som mal nastaviť kompresie?? Tak aby to stvrdlo pri konci zdvihu. Ďakujem

      • krabica  

        To spíš vyměnit pružinu za tvrdší, popřípadě si pohrát s preloadem (maticí), ale ne moc.

        • my_dudesty  

          No trochu si pomůže přitažením HS komprese, ale to tuším ztuhne v celém zdvihu, ne jen na konci.. Případně se dají koupit i progresivní pružiny, ale to už musí člověk fakt vědět, co přesně chce..

          • krabica  

            Jestli už dobře chápu nastavení tlumičů :-), tak tím přivřením HS komprese si trochu pomůže v separátních nárazech, ale v bordelu stejně ten doraz bude…

            • my_dudesty  

              No a není to tak, že HS komprese se uplatní i v bordelu? Já měl za to, že jde o rychlost pístnice a když je za sebou hodně těch „square edged“ nárazů, typicky kořeny, tak to i tam poteče přes HS okruh, a tím pádem přivřením HS si to trochu otupí i v tomhle bordelu, což nemusí být úplně žádoucí.

              Akorát já si nevím proč myslel, že lítá po dorazech při větších dopadech. Pokud to zatluče i v nějakém bordelu, tak pak si musí pohrát ještě s reboundy..

      • wilda81  

        Jak se na ten doraz dostanes? Na nejakem vetsim skoku, vlastni vahou nebo tlumic zatluces na trati?

        Na konci zdvihu nic neztvrdne. Pruzina je linearni.

      • embi  

        https://mrpbike.com/…coil-springs , ale pouze na enduro, neni to na sjezdaka.

    • Radus  

      Asi nejlépe je požádat člověka který to umí nastavit . Není to hned a dá to trochu času aby jsi dostal z tlumení maximum . Jde o složitý tlumič a musíš přesně vědět co chceš ale také to musíš za jízdy cítit co je špatně . Jinak základní nastavení najdeš v servisním manuálu tohoto tlumiče na stránkách fox .

    • legon360  

      Ďakujem vám všetkým za rady. Aby som bol konktretny mám bajk propain spindrift 2019 s Fox dhx2. Pruzinu mám 500lbs vážim nejakých 76kg. Sag po nasadnuti mám nastavený na 30%(18mm). Nič tvrdé pri jazde necítim. Len vždy keď dojazdom tak tá dorazova gumička je vždy úplne dole. Že či by som mal trošku zatvoriť HSC alebo HSR. Ale tiež viac otvoriť LSR.

      • kolo.bazar  

        to, že je gumička dole je právě dobře, protože využíváš celý zdvih tlumiče…jednoduše řečeno, LOW SPEED COMPRESSION ti ovládá cca 1/3–1/2 zdvihu kola a jemné nárazy (menší kořeny, díry, drobné kamení atd.), HIGH SPEED COMPRESSION ti ovládá zdvih od půlky dál a primárně jsou to odrazy, dopady, velké rány od děr atd. U reboundu je to to samé. Musíš zkoušet a jezdit. Naklikej si tam nastavení podle stránek Foxu, najdi si nějakou tratičku, kde můžeš dát víc jízd po sobě a porovnávat nastavení. Vždy nastavuj jen jednu věc a soustřeď se na ni. Dej si 2–3 jízdy na továrním nastavení, pak o dvě kliknutí přitáhni, zase pár jízd, pak o 2 kliknutí (od továrního) povol a zase dvě jízdy. Jestli ti tu bude někdo tvrdi, že poznáš jedno kliknutí, tak nepoznáš. Když jsme nastavovali kolo na svěťáky, tak na základní nastavení kola pro jezdce, ze kterého se vycházelo celoročně, jsme potřebovali cca 50–60 jízd. Když napiš zprávu, můžem se o tom nastavení trochu pobavit.

        • Radus  

          LS ovládá pomálé a plynulé nárazy . Hs Ovládá rychlé a tvrdé rány jdoucí rychle po sobě . Oboje funguje v plném využití zdvihu . To samé platí pro Ls a Hs odskok . Ls komprese nebo odskok pokud nestíhá tak pomůže HS komprese nebo odskok a to tím že proteče olej mnohem rychleji a větší množství oleje a díky tomu je tlumič schopný toto pobrat . Vše se vzájemně ovlivňuje . Tak jak jsi to napsal to nefunguje . I odlechčené kolo 1/3 zdvihu musí pobrat rychlé rány jdocí za sebou tedy Hs komprese nebo rebound .

    • Trus  

      Začni s doporučeným nastavením. Úprav podle toho co jezdíš/co ti bude vyhovovat

    • legon360  

      Poradíte mi prosím ešte. Na ten môj tlmič Fox dhx2 rozmer 230×60mm chcem dať pružinu cane creek valt progressive bude pasovať na Fox? Čo sa aj rozmerovo týka.Lebo som našiel nejakú tabuľku kde je táto Pružina dostupná pre nasledujúce veľkosti:

      • 200×50mm

      • 200×57mm

      • 210×50mm

      • 210×55mm

      • 216×63mm

      Robí sa v dvoch rozmeroch 55mm a 65mm

      Ďakujem

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.