Fox 36 RC2 Evol zvýšení zdvihu

21 nepřečtených
  • my_dudesty

    Ahoj, chci se jen ujistit, než začnu něco objednávat – Když bych chtěl zvednout 27.5" F36 Evol 2018 ze 160mm na 170(možná 180), tak k tomu potřebuju jen tenhle kit – 820–02–451-KIT Air Shaft Assy, 2018, 36, 170mm, FLOAT LC NA 2, 1.287" Bore, 2 Pin (případně 820–02–450-KIT pro 180mm)? Jen jestli tam hraje nějakou roli ta Evol negativka, ale 2018 už by ji měly mít asi všechny, že?

    A ještě když to rozdělám, tak můžu pak šoupnout do vzduchové komory i do spodních nohou jako mazací olej r.s.p. Air Fluid Lubricant?

    A ty crush washery (podložky, co se rozmáčknou) koupím normálně v železářství nebo je to nějaká specialita?

    A doufám teda, že do tlumící části zasahovat nemusím nebo se pletu? Pokud bych na to potřeboval i jinou verzi tlumící patrony, tak na to seru..

    0 0
    • wilda81  

      Potřebuješ shaft (to cos našel) a pohlídat si jestli patrona půjde roztáhnout na 170/180mm. RC2 se dělala ve dvou verzích 160mm a 180mm max.

      Co se týká oleje, tak teoreticky cokoliv. Osobně používám FOX gold.

      Crush washery jsou plastové podložky. Fox sice doporučuje pokaždé vyměnit, ale většinou jde použít normálně opakovaně.

      P.S. shaft 180mm mám doma

      0 0
      • my_dudesty  

        Já si říkal, že zrovna ty bys to moh mít :D Ty máš doma beztak víc dílů na foxky než Švec :D

        Hm, zkoušel jsem to zjistit podle kódu (152087–0018) ale nic jsem nenašel. Stačí tedy otočit bike na záda, povolit šroubek na vzduchové noze, odklepnout ho a zkusit, jestli půjde patrona povytáhnout o ty 2 cm?

        Ale beztak budu mít tu 160mm verzi, to by bylo typické..

        0 0
        • wilda81  

          jj, to je nejjednodušší varianta. Jestli máš 160mm vidli, tak je velice pravděpodobné, že to bude ta kratší verze.

          0 0
          • my_dudesty  

            Ok, díky moc za info, kdyby to náááááhodou vyšlo, tak se ti ozvu ohledně shaftu ;)

            0 0
            • allrose  

              Evol komora je podstatný rozdíl,oproti neevol..a olej použij fox gold.neříkám že rsp je špatný,ale orginály fungují vždy a dobře,ještě vazelínu do komory a ta rsp kickslic je dobrá..

              0 0
              • my_dudesty  

                S tou Evol komorou je mi to jasný, jen jsem si nebyl jistý, jestli je ten kit pro všechny 2018 stejný, ale asi jo. Asi teda vemu i ten Fox Gold, už se mi to doma bude hromadit.. ;)

                0 0
                • allrose  

                  mobil a bez brýlí,číslo máš správné..

                  v rozkresu dílú 2018 už je jiný kit 2019 s jiným číslem pro vyšší zdvihy

                  https://www.ridefox.com/…semblies.jpg

                  pošli mejla s dotazem a objednávkou švecovi,je to i často levnější než ze zahraničí

                  0 0
                  • allrose  

                    Nebo ho vem od wildy,jestli to půjde roztáhnout ;))

                    0 0
                    • my_dudesty  

                      Samozřejmě to byl plán vzít od wildy, ale při svém testu jsem pohořel už na stepu 1 – sundám matku a crush washer ze vzduchové nohy – na instruktážním videu lehce šroubovákem nadzvedne crush washer (který tam má určitě nový), ale ta moje ludra je snad přirostlá k vnějším nohám. A když se pod to snažím jemně zarazit nůž, tak už vidím, jak to odlupuje kousky toho plastu. A protože to na 90% stejně nepůjde roztáhnout, tak to nechci zbytečně dojebat, ať nemusím shánět nové crush washery.To je tak, když se do něčeho pustím..

                      0 0
                      • allrose  

                        Zkus ho vyšroubovat kleštěma.bude mít v sobě vytlačený závit

                        0 0
                        • my_dudesty  

                          Pecka! Dík za radu, fakt to šlo!

                          A pro odražení těch tyček, boucháte přímo do nich nebo tam našroubujete tu matku a přes ořech? Ten Foxí tool fakt nemám.

                          0 0
                          • wilda81  

                            Na vzduchové straně přímo. Na druhé strane používám malý ořech z gola sady.

                            0 0
                            • allrose  

                              jak píše wilda,nebo přes matici s nasazeným ořechem,nebo si udělat časem na servis silonový váleček s dostatečně velkou/hlubokou dírou pro odskok z jedné strany,asi nejčistší řešení pro hliníkové díly co potřebuješ vyklepnout

                              až to budeš skládat si namaž vazelínou ta gumová těsnění na koncích pístnic,ať si je neskřípneš o vnější nohy,moc je jim tam nechce

                              0 0
    • my_dudesty  

      Hm, tak jsem se konečně během dne dostal k tomu to vyzkoušet a asi bych stejně musel řešit i jinou tlumící patronu, takže na to kašlu.. Odrazil jsem jen vzduchový pístek, takže vnější nohy ani nešly dolů a naměřil jsem tyhle vzdálenosti mezi korunkou a vnějšíma nohama:

      1. Oba pístky zašroubované, roztažení na max a vzdálenost korunka – nohy 170 mm, což odpovídá zdvihu 160 mm + 10mm kroužek dorazu pod korunkou
      2. Odražený vzduchový píst, max vzdálenost 180mm – moc tomu nerozumím, s dorazem 10mm od korunky to vychází, že by teoreticky tlumič zvládl 170 mm air shaft, ale taková verze se snad ani nedělala. Zřejmě to bude spíš nějaká bezpečnostní rezerva tlumící patrony, aby to nebouchalo o tvrdý doraz expanze na tlumiči.
      3. Zjistil jsem, že při nafoukání na mých 60 psi se vidla vytáhne jen na cca 163 mm mezi korunkou a vnějšíma nohama, zbylých 7 mm můžu volně posouvat a kde se zastavím, tam nohy zůstanou – čím může být tohle? Dělalo to i před tím, než jsem se v tom začal vrtat, jen teď jsem to víc řešil s pravítkem. A samozřejmě teď mi to bude vrtat hlavou a bude mě to ***** :D
      0 0
      • ra.ma1  

        Vzduch v negativce?ne­gativka zasrana mazivem? mrkni na forum mtbr.com…

        0 0
        • my_dudesty  

          No právě jsem si říkal, že kdyby to bylo negativkou/pod­tlakem ve vnějších nohách, tak to samo zajede na těch 163 mm, ale těch posledních 7 mm zůstane vidle v poloze, kde ji posunu. Leda, že by už na konci nebyla ta síla v komorách dost velká na překonání pasivních odporů.

          0 0
          • ra.ma1  

            A zkousel jsi pro zichr elektrikarskou tenkou sk pasku strcit pod gufero na strane „air“ nohy, jestli se nahodou neco malo z negativky neodfoukne?

            0 0
            • my_dudesty  

              Zkusil jsem to s tou bzzz páskou s oběma nohama a bez efektu. Taky jsem to cvičně nabouchal na 90 psi a kousek to povylezlo na 166mm, ale poslední 4 mm stejná situace, kam to posunu, tam nohy zůstanou.

              Každopádně na to seru, vidle chodí hezky, ruce mě z ní nebolí tam, kde si kolegové stěžujou a na pár mm zdvihu dlabu, lepšího jezdce to ze mě neudělá..

              0 0
            • my_dudesty  

              Tak to bylo rukama :D Ještě jsem pročetl nějaká vlákna na téma Fox not extending to full travel a pak jsem zkusil úplně vyfouknout, roztáhnout na max a pak postupně foukat a propružovat/roz­tahovat a teď tam mám vzdálenost nohy-korunka 169mm v klidovém stavu. Takže cajk, asi fakt moc vzduchu v negativce.

              0 0
    • ra.ma1  

      https://forums.mtbr.com/…81197-4.html

      Vim je to vlakno grip2 ale treba neco najdes

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.