• Vozataj

    Zdravím. Chtěl bych si koupit nějaká zapletená kola. Vážím nějakých 85 kg. Přemýšlím o RM5 nebo o RM3. Je ten cenový rozdíl znatelný nebo bych si vystačil i s RM5 a ušetřené peníze dát do něčeho jiného? Jezdím lesní cesty, asfalt a občas těžší terén. Díky za každou radu.

    0 0
    • Ricci  

      Pokial nechces jazdit bezduse,nevidim podstatny dovod investovat do RM3

      0 0
    • LRRTM1  

      Vážím o deset kilo víc než Ty. Mám RM5 a snesou fakt hodně moc. Jak píše Ricci – pokud nechceš bezdušáky, tak RM5.

      0 0
    • plevka  

      vážím stejně jako Ty a s RM5 naprostá spokojenost..

      0 0
      • Vozataj  

        No, bezdušáky v dohledné době neplánuju, takže volba je asi jasná. Díky za rady. Po dovolené je objednám…:-)

        0 0
        • jachymk  

          I na RM5 jdou udělat bezdušáky!

          Zvážil bych taky něaké jiné záplety, jako Hnojovi Magické! a podobně. RM5 mají ± 2 kila, a tyhle kola mají ± 1,7 kilo. To je sakra znát a je to za stejnou cenu! Má 90 kil a jezdím tyhle kola, bez jakéhokoli problému

          0 0
          • kubad  

            stavět magický šrot na úrověň F RM3 je nesmysl

            0 0
            • maajkee  

              já už jsem na to slovo magické záplety pomalu alergickej :)

              0 0
            • BigKarel2  

              Taky je staví na úroveň F RM5…ty už máš taky dost, co se týče těch Magiců… :D

              0 0
              • ememem  

                ked si tak spomeniem na tie tvoje hlasky z debaty o kellys tak dost mas akurat tak ty.

                0 0
                • BigKarel2  

                  Moje hlášky…já si ta tim furt stojim…A Kubad a Magic mi přijde už asi jako Sobi a Čemba… :D :D

                  0 0
                  • kubad  

                    vim svoje, a to mě stačí jsou to levné kola a tak je potřeba je brát. zázraky se nekonají.

                    0 0
    • scret  

      sel bych do RM3! jsou o dost lehci a UST…

      0 0
      • kubad  

        1*

        pokud to rozpočet dovolí tak přesně tak

        0 0
      • maajkee  

        UST nechce a co znamená o dost lehčí? Co jsem tady četl tak asi o 150g maximálně a stojí mu za to dát o víc jak 4 tisíce víc za úsporu 150g?

        0 0
        • kubad  

          taky máš Cannona který je dražší něž většina jiných značek a nestojí to za ten příplatek :-)

          že nechce UST neznamená že ho časem nevyužije, lepší a lehčí kola se projeví na kole asi nejvíc.

          0 0
          • maajkee  

            Jak by ti vysvětlil Mlok, tak hmotnost kol se tady dost přeceňuje, nějakých 150g na páru kol myslím nepozná ani náhodou. Takže jediný výhoda je UST, tam je pravda, že to třeba do budoucna využije.

            A ohledně toho Cannona – stojí to za to :)

            0 0
            • kubad  

              no myslím že když projedeš FRM3 a FRM3 tak rozdíl poznáš, ale je to o penězích, já bych si připlatil

              0 0
              • maajkee  

                No jestli poznáš rozdíl mezi FRM3 a FRM3, tak jsi asi bůh! :)

                0 0
                • kubad  

                  si piš :-)

                  5 tam patřilo

                  0 0
                  • maajkee  

                    Já právě přemýšlím, jaký lepší kola a nevím jestli to má cenu kupovat RM3 když mám RM5, jestli se to za ty prachy vyplatí, nebo radši přišetřit na RM1 nebo se poohlížet po nějakých cmaxech.

                    0 0
                    • kubad  

                      :D je to boj

                      0 0
                    • Kubiczech  

                      Teď se těch kol na bazarech za celkem slušný prachy rojí hodně…

                      0 0
                    • mastihuba  

                      vo dva příspěvky vejš pišeš že to neni poznat, tak proč utrácet? Bych zustal u těch RM5 rozdíl poznáš jen první týden a pak to placebo vyprchá a vrátíš se do normálu. :D

                      0 0
                      • maajkee  

                        ŠPatně jsi četl, já jsem psal, jak by řekl Mlok nicméně taky si myslím, že 150–200g na páru kol těžko poznám, ale jde spíš o to že bych rád ust ráfky, páč už dost uvažuju že přejdu na bezduše a taky díky absenci otvorů pro dráty by měly být o něco tužší a jak tady někdo psal, maj asi skutečně do těch 1700g, kdežto red metaly maj fakt asi ty 2 kila, navíc bych ušetřil ještě něco málo na duších, takže celková úspora by mohla bejt už slušná.

                        0 0
                        • -Alan-  

                          Na bezduše můžeš přejít i na FRM5. Tak do měsíce ti budu schopen říct, ze poznám rozdíl mezi bezdušáky FRM3 a jakoby bezdušáky na bázi Author Helium s Rubena kitem.

                          0 0
                          • kubad  

                            to samo můžeš, ale smysl to nemá, kromě úspory nějaké koruny, za cenu jebačky s nafukováním

                            0 0
                            • -Alan-  

                              Ta nějaká koruna je pro hodně lidí dost peněz. A s tím předělaným kitem jezdím už druhé pláště a neměl jsem jediný defekt či problém. Nafukování musíš holt přenechat kompresoru, když se ti rovnou neukáže, že to jde normálně (Michelin XC AT). Někdy to jde silou vůle, ale to už je jak jsi psal ********.

                              0 0
                              • scret  

                                presne tak, jebacka… a proto je lepsi si myslim za RM3ky priplatit:)

                                0 0
                        • mastihuba  

                          ja četl dobře :D

                          0 0
        • Flegmatik  

          IMHO se mu to nevyplatí. Stejně by pak musel koupit těžší, byť odolnější, UST pláště. Rozdíl RM3 (2011) 1700 g – RM 5 (2010/11) 1900 g = 200 g (obé bez RU).

          0 0
          • JakeF  

            Proč by musel? Na RM3 je nějakej problém hodit TLR pláště?

            0 0
            • Flegmatik  

              Nemusel, sorry :)

              0 0
            • MlokCZ  

              Přesně tak. Při současné dobré nabídce TLR plášťů, které sedí také velmi spolehlivě a jdou velmi snadno nahazovat jako UST…

              Já nikdy neměl rád méně spolihlivá a pracnější řešení s dušovými plášti. Teď co jsou na trhu TLR a fungují opravdu dobře, tak pomalu na všech kolech přecházím na snake skin TLR verze.

              0 0
              • jIrI___  

                Snake skin TLR nakupuješ kde? Snažil jsem se hledat v českých shopech a jak vymeteno, všude jen klasika TLR.

                0 0
              • ememem  

                a aku s tym mas skusenost co sa tyka:

                1. odolnosti behuna (o boky strach nemam, SS stena je snad este odolnejsia jak

                UST). mimochodom je aj ten behun nejak hrubsi ako pri EVO verzii?

                1. „priepustnosti“ tmelu, skratka ci to robi taky cirkus jak EVO klasika

                pri notubes rieseni alebo je to skor ako plnohodnotne UST.

                1. jazdnych vlastnosti – ked som skusal notubes riesenie tak mi pripadalo ze

                jazdim na igelitovych sackoch, skratka to minimum materialu tam bolo poznat, UST je poctivy kus gumy, proste to cititi ze ides na poriadnom plasti. minimlane pocitovo je niekde uplne ide. jak je na tom to TLR?

                1. patka drzi v ust rafiku v pohode?
                2. nasadzuje sa to ako UST alebo sa skor treba pripravit na zabavu typu notubes

                riesenia?

                0 0
                • MlokCZ  
                  1. Jak na kterém plášti. Na RaR mi přijde u TLR běhoun o píď tenčí

                  než na UST (rozdíl ale opravdu minimální). Tam to mám na 29tce, kde tak velkou odolnost nepotřebuju, nějaké náročnější terény s tím ale také občas jezdím i když méně agresivně. FA TLR (ty jsou snake skin automaticky, nedělají se bez) mi přijdou, že budou o třídu odolnější než UST NN (běhoun není tenčí než u UST NN; UST FA, který je supertěžký ingot jsem v ruce neměl, tam nemůžu srovnat). Také ale ve 2,4 neváží ty TLR FA o moc méně než UST NN (v reálu co jsem vážil, tak cca o 50g lehčí ty FA). NN UST 2,4 jsem měl po loňských Jizerkách slušně pořezané i když nic nešlo skrz. Ty FA jsou na tom letos lépe.

                  1. Zcela srovnatelné s UST. FA mi držely 2 dny nafoukané bez tmelu bez

                  výraznější ztráty tlaku, to hovoří za vše. Tmel to nepouští pak samozřejmě vůbec. RaR jsem bez tmelu měl jen asi jen 2 hodiny a také těsnily a také nepropouští.

                  1. TLR RaR snake skin se žvýkají ± jako UST RaR. FA se nežvýkají a

                  drží v tomhle o třídu lépe než UST NN. Jízdní vlastnosti tedy ok. S těmi FA jsem opravdu velmi spokojený, drží o třídu lépe než NN (přední nejspíš hlavně díky trailstar směsi), ale zase jsou pomalejší než NN. Chystám se vyzkoušet Hans Dampfy až budou dostupné. Dopředu trailstar, na zadní dám jen pacestar (bude v obou verzích) ať to jede a aspoň trošku vydrží.

                  1. Ano, drží srovnatelně s UST. Je s nátěrem (tak těsní) a je

                  těsnější jako UST, tak se nesvléká z ráfku. To, že UST má patky tlustší už moc výhoda v ničem není kromě bodu 5.

                  1. Nasazení jak kdy, to je mírně horší než u UST právě díky

                  tomu, že patky nejsou tak tlusté a nevyplní celý středový žlábek (zvlášť ne na 21mm ráfku).

                  FA jsem dával bez duše už po více dnech s duší (přivezl jsem je s celým kolem s dušemi). Ty se chytily bez duší okamžitě (s kompresorem, bez tmelu, bez vyšroubované vložky ventilku).

                  RaR jsem zkusil nahodit nové a to se nechytly ani s vyšroubovanou vložkou ventilku s kompresorem. Stačilo nahodit na 30minut s duší na max tlak a pak se po vyndání duše chytly okamžitě.

                  Takže nafoukání může být o něco horší, jakmile ale jednou chytnou tvar s duší, tak jdou dobře.

                  Dříve jsem uvažoval ještě o double defense verzích, ty jsem ale vyloučil jako pomalejší. A stejně v potřebných rozměrech nejsou k mání, potřebuju RaR 29tkový a FA 2,4.

                  Na jednom kole ještě UST NN/RaR mám a chvíli jezdit budu.

                  0 0
                  • Kamikaze 591  

                    To je sloh…btw: mě se RaR TLR podařil nahodit napoprvé obyč. pumpou.

                    0 0
                    • ememem  

                      som dostal odpoved presne na to co som sa pytal, jaky mas problem zo slohom?

                      0 0
                      • Kamikaze 591  

                        Žádný, já jen konstatoval.

                        0 0
                      • maajkee  

                        Šlo mu asi spíš o délku příspěvku, proto sloh=dlouhý. Mlok totiž neumí bejt moc stručnej a vše bere do detailu :) Ale já už si zvyknul :)

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Mlok asi trpi prof. deformaci. Ale neni to na skodu, aspon predchazi spekulacim vzniknuvsich nad nekorektni formulaci. A taky to nekteri rejpalkove ani nectou anobrz je to proste moc dlouhy:)

                          0 0
                          • maajkee  

                            jj, já na to taky někdy nemám :)

                            0 0
                            • ememem  

                              ja vas fakt nechpem, tak to necitajte. ak chcete odpovede typu „jo supr“ tak zavolajte do obchodu :-).

                              0 0
                              • Kamikaze 591  

                                Maajkee píše že !někdy!. Někdy je to opravdu dlouhé, ale jinak se od mloka dovíš zajímavé věci napsané srozumitělně. A ne jak ty bez hacku a carek.

                                0 0
                    • MlokCZ  

                      A nasazoval jsi to na UST ráfky? Nenasazoval…

                      To s tím tedy nemá vůbec nic společného, protože se to chová úplně jinak.

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Nasazoval jsem RaR 2,1" TLR na UST ráfky a šlo to relativně bez problémů dílenskou pumpou – musel jsem použít jarovou vodu. Nicméně ráfek mám 19 mm a RaR byl předtím už asi 5× nasazen a zase vyzout z obyčejného ráfku, takže mohl mít trochu vytahané patky.

                        0 0
                  • ememem  

                    ok, diky, tak ked dojazdim tuto sezonu ust asi to skusim, ust nema chybu len ta hmotnost…

                    inak k tomu hans dampfovi – v nejakom biku (tusimze jul alebo august)je test plastov a has dampf je tam testovany v zmesi pace aj trail. rozdiel vo valivom odpore je cca 10W cize imho ak to nechces na jazdenie typu FR tak jednoznacne pacestar.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Ten test vyšel právě teď v posledním čísle a já zatím nemůžu nikde najít ta čísla z měření.

                      Nemáš to prosím někde? Stačila by konkrétní čísla pro Hans Dampf, abych to mohl srovnat s FA.

                      Dozadu určitě dám pacestar, na přední ale rozhodně trailstar i přes ten rozdíl. 2011 FA přední s trailstar má také 37W a zadní s pacestar 31,5W a ten přední za to rozhodně stojí. Tam ten větší valivý odpor stejně není tolik znát.

                      10W je rozdíl tedy poměrně velký a větší než u FA, ale záleží kolik to tedy je konkrétně.

                      0 0
                      • ememem  

                        sorry, nemam, prebehol som to iba narychlo na pumpe pri kave cestou domov, toto mi tak uderelo do oka, nekupoval som ho lebo ma v tom cisle nic ine nezaujalo. nabuduce taketo veci kupim a hodim to sem.

                        btw este tam bolo ze na buducu sezonu je nechystany novy RaR s upravneym vzorkom a mal by mat este o nejky ten watt mensi val. odpor. som zvedavy kedy sa dostanu na nulu :-).

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Já bych si ten Bike magazin klidně hned koupil, ale netuším, kde bych ho tady na dovolené v Jizerkách sehnal.

                          A ještě jsem zapomněl na jednu výhodu TLR. A to když dojde na velký defekt a vkládání duše. Já mám zatím pořád štěstí a nemusel jsem to řešit. Kamarád měl ale smůlu maximální. Nahodil nové NN UST 2,4 a při první vyjížďce zadní prorval na běhounu a to s velkou dírou co tmel nedal. Tak dával duši a byl to slušný porod a pak se plášť nechtěl pořádně usadit do patek. Při tomhle nouzovém řešení jsou na tom TLR mnohem lépe.

                          0 0
                          • ememem  

                            hm, tak to ti moc neporadim, u nas sa to predava len v supermarketoch a velkych stankoch s tlacou, ale snad v nejakom tom tescu by to mat snad mohli. inak to bolo tusimze julove cislo. ja to povacsine kupujem na letiskach dost ma vytaca ze u nas to stoji dvojnasobok co v nemecku a rakusku.

                            k defektom – som raz pomerne velku dieru zalepil tymto no dieru…v ramci testovania som vlani stary ust RaR prepichol kuchynskym nozom, tmel uz nemal sancu, tak som len utrel zvnutra tmel a nalepil tu zaplatu a nafukal, drzalo to bez problemov. aj som na tom cvicne pojazdil, vsetko OK. odvtedy si furt hovorim ze tu ultralight dusu uz z podsedlovky vyhodim ale furt ju tam mam.

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            Tak jsem to vymámil na německém fóru:

                            2,35 Hans Dampf pacestar 29,7W (tedy o chlup lepší než 2,4 FA zadní pacestar)

                            2,35 Hans Dampf trailstar 41,8W (tedy o něco horší než 2,4 FA přední trailstar)

                            Tedy dozadu určitě dám Hans Dampfa pacestar. A uvidím jestli přední nechám FA nebo dám HD trailstar.

                            0 0
                            • Flegmatik  

                              Jů, nový plášť s takovým echt německým názvem :-) Ty tři souhlásky na konci se nám budou asi blbě vyslovovat…

                              0 0
          • scret  

            jak pise JakeF… a myslim ze RM3ky budou mit pod 1700g ale hadat se nechci… Mozna za mesic je budu mit zvazene v realu:)

            0 0
            • Flegmatik  

              Těžko říct, uvidíš, až je budeš mít zvážené. Katalogově mají RM3 1685 g, u RM5 uvádí hmotnost 1805 g a to víme, že reálná není (snad bez pásek, samolepek, tuku by se to k tomu přiblížilo). Takže mezi nimi je teoretický katalogový rozdíl jen 120 g.

              0 0
              • scret  

                no uvidim… ale myslim ze nekdo psal ze vaha u RM3 docela sedi… u RM5 vime jak to je…

                Kazdopadne za ty prachy nejsou RM5ky vubec spatny kola… a hlavne maj krasnej zvuk orechu:)

                0 0
                • Flegmatik  

                  Osobně si taky myslím, že katalogová hmotnost u těch nových RM3 už bude přesnější :-) plus mínus 20 g.

                  0 0
                  • scret  

                    jj, taky myslim…

                    jinak u CMaxu vahy relativne sedej presne… par gramu nepocitam…

                    0 0
                    • dusansal  

                      RM 3 model 2011 mají cca 1700g, těch 1685 mají bez adaptérů na RU

                      0 0
                • LáďaH  

                  O zvuku bych mohl referovat. Sestry Shimana jsou hlučnější než moje RM5… A vazelínu jsem kontroloval. Hodně jí tam neni.

                  0 0
                  • hctr  

                    neboj, tez uz jsem to mel 2× rozebrane cistil to, delalo to peknej zvuk a zas to po par vyjizdkach stichlo:) takze to mame tichy oba.

                    0 0
                    • LáďaH  

                      No, ještě nám chybí do party Šlapátko. Ten je měl/stále má? tiché taky. :-) Ani mě to netrapí, přecházím na DT Swiss. Tam už budu mít třeba štěstí. :-)

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Blázni, já teď jsem nešťastný ze zvuku ořechu u MAviců, který je oproti předchozím Bontragerům strašně hlučný. Ty Bontragery nevydaly jediný zvuk a u Mavicu když přestanu šlapat, tak to je strašný kravál :-(. A to je oproti Fulcrumům ještě tišší.

                        0 0
                        • Vilém  

                          A mazes tomu Mavicu semtam orech? Zvysenou hlucnost orechu beru jako poznavaci znameni, ze je treba jej maznout.

                          0 0
                          • hctr  

                            tak me uz to je fuk, ale zezacatku jak jsem tady veril kazdemu kecu tak jsem si je koupil s tim, ze budu mui super zvuk kol a mam hovno:D

                            0 0
                          • jIrI___  

                            Kola jsem kupoval z druhé ruky, ale namazání jsem kontroloval a ořech suchý nebyl. Chvilku na tom ještě pojezdím a pak ho zkusím znovu namazat, jestli se něco změní.

                            0 0
                            • kubad  

                              namaž to, Mavic ma být tichy

                              0 0
                            • Vilém  

                              Ono je tezko rict, kazdej si pod pojmem kraval predstavi neco jinyho:) Mozna, ze jej hlucny nemas. To poznas az ho namazes, jestli se ztisi, nebo to bude totez.

                              0 0
                      • šlapatko  

                        Prodal jsem je tiché, nahradily je větší kola.Jinak byly RM5 dobré.

                        0 0
                        • hctr  

                          a jake jsou ty americany co mas ted? chci taky 29vitku, jsou asi taky tichoucke co? Ale zas jsou lehke tak pokud jsou i dost tuhe taky bych o nich premyslel.

                          0 0
                        • Kamikaze 591  

                          Za kolik si prodal RM5?

                          0 0
                          • kubad  

                            zánovní cca 3, se stářím cena klesá někam mezi 2 a 2,5tkč

                            0 0
        • Smazaný účet  

          U mne bylo „o dost lehci“ asi kilo uspory na kolech komplet (zaplety, kazety, duse pryc)…a poznat to je ku*vamoc.)

          0 0
          • Vozataj  

            Co jsem tak vážil stávající, tak zadní kolo má kolem 1,6 kg s kazetou bez pláště a kotouče. Přední něco pod 1 kg. Už i na FRM5 bude pro mě rozdíl znatelný. Napsal jsem Hnojovi o nabídku, tak uvidím, pro co se rozhodnu.

            0 0
            • Flegmatik  

              On velký rozdíl, vyjma hmotnosti, bude i v kvalitě nábojů, v jejich lehčím „odvalování“, oproti těm nábojům, co tam máš teď.

              0 0
              • Smazaný účet  

                No cece loziskove naby se oproti starym, mozna pridrenym, konusovym toci uplne luxusne:)))

                0 0
                • Flegmatik  

                  No právě. Teď tam podle fotky má Shimano Deore a náboje z RM5 nebo RM3 (jsou na nich myslím náboje úplně stejné) bude proti těm Shimano pokrok.

                  EDIT: Jo, tys to ale myslel naopak :D

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    No, myslel…ale na ty napboje nebylo leta sahnuto, takze ani nevim v jakem jsou stavu. Nicmene litat se na nich dalo, jenom se trochu hur serizovaly kotoucovky, protze kolo se zastavovalo samo docela rychle:)

                    0 0
              • scret  

                a hlavne i v tuhosti…

                0 0
        • scret  

          vahove bude rozdil vetsi nez 150g bych tipoval…

          A to ze UST ted nechce, neznamena ze je nebude chtit za rok a porad lepsi UST rafek, nez to bastlit pres nejakou rubenu sadu:)

          a to jestli mu to za to stoji, to je na zakladateli, ne na me:) uvazoval o RM5 nebo 3, tak radim trojky – co je na tom k nepochopeni?:)

          0 0
          • maajkee  

            Nic není k nepochopení, já chápu jak jsi to myslel, to byla prostě řečnická otázka, jestli těch 150 nebo 200g za ten cennovej rozdíl stojí, toť vše, dle následnách reakci jsem zjistil, že asi jo a možná do těch trojek taky půjdu.

            Ještě by mě zajímalo proč maj pětky plochý a trojky normální dráty a jakej je v tom rozdíl?

            0 0
            • scret  

              heh, tak to taky nevim:) ale treba CRidy maji ploche draty a CTraily ne:) CMaxy ST kulate alu a SLR ploche alu:)

              Ja ted kazdymu doporucuju RM3ky, prtze to jsou za ty prachy hodne slusny zaplety… Novy CTraily sli s vahou dolu a tudiz uz jsou taky na stejny urovni… ale maji zas debilne reseny uchyceni kotoucu – standard CL a pres redukci na INTL – fuck…

              0 0
              • jIrI___  

                Podle mě jsou ty ploché dráty na MTB kolech jen na imidž. Ale funguje to, ploché dráty se mi líbí podstatně víc než kulaté :)

                0 0
                • scret  

                  me treba vubec nevadi ty tluste kulate na mych CMaxech ST:)

                  ale klasicky ocelovy a jeste tenceny me moc neberou… Jinak bych nevozil CMaxy, ale uvaril neco na Hope nabach:)

                  0 0
                  • jIrI___  

                    jj, ty kulaté na STčkách jsou o level výš něž kulaté klasické :)

                    0 0
      • jIrI___  

        Taky tak. Ty plnohodnotné UST ráfky jsou perfektní věc.

        0 0
    • capo  

      Je to o tom jak chápeš hodnotu peněz, a s tím ti nikdo neporadí. Vzhledem k cenovému rozdílu RM3 určitě nepojedou o tolik % víc než stojí oproti RM5. Ale do budoucna bezduše může být + (nechápu jak o nich někdo může neuvažovat), díky absenci děr na niple bych řekl i pevnější ráfek, přímé dráty…

      Já jsem z RM5 přešel na RM3 před rokem, rovnou jsem nasazoval obyč pláště s NoTubes a rozhodně té investice do kol nelutuji!

      S oběma záplety mám cca roční zkušenost, na RM3 jezdím větší „prasárny“ a na niple jsem ještě šahat nemusel. Na RM5 jsem jednou lehce docentrovával, ale pravda, nic dramatického.

      Rozdíl v odvalování nepoznám, takovej profík nejsem.

      Sám si řekni kolik jezdíš, zda to má smysl… Zas na druhou stranu, aby vůbec mělo smysl přejít z těch současných zápletů na RM5, zda bys ten rozdíl vůbec poznal… :)

      0 0
      • Vozataj  

        Pěkně napsané, máš pravdu.:-)

        Myslím si, že rozdíl mezi tím, co mám a novými koly bych poznal. Rozdíly ve vyšších modelech těžko.

        Jelikož jsou RM3 skoro dvakrát tak drahé, proto jsem se zeptal, jestli je nějaký drtivý rozdíl. O UST jsem opravdu neuvažoval ani nevím proč.:-)

        Jsem takový průměrný jezdec. Raději něco ušetřím a zainvestuju ještě někde jinde nebo budu střádat pomalu na jiné kolo…:-) Díky.

        0 0
        • capo  

          Rádo se stalo. Myslím že na tvém kole je víc míst, kde by investice ve velikosti cenového rozdílu mezi RM5 a RM3 vynikla více :)

          0 0
        • miloso  

          Je to aj o peniazoch. Mám objednané 5-ky a to z toho dôvodu, že na môj bike pôjde najdrahšia vec vidlica a aj to len epicon za 200€, teda 3-ky za 300€ nemajú u mňa šancu :-)

          0 0
      • h4nz3k  

        Nemají RM5 ráfek taky bez děr na niple?

        Sám nevím, pásku jsem sundanou neměl, vím jen to, co psali na netu v popisu..

        0 0
        • jIrI___  

          Nemají. Ale kdyby měly a cena zůstala stejná, tak to jsou bezkonkurenční záplety :)

          0 0
    • Kamiu  

      Jestli mas penize, tak vem RM3. a nejake lehke plaste a dej do nich tmel (notubes). Mam RM5 s dusema a jina kola bez dusi a je to neskutecny rozdil jak ve vaze, tak v defektech. ted si nadavam, ze jsem RM5 koupil, protoze bych radsi jezdil bez duse…

      0 0
      • jIrI___  

        Nacpi tam rubena kit a taky můžeš jezdit bez duše.

        0 0
        • jURis_1  

          Jakou máš kombinaci..?

          Rubena kit, no tubes tmel? Nebo dáváš i jiné pásky..?

          Dá se na klasický ráfek použít např. caffelatex páska a ventilky, k tomu no tubes tmel a obyč. kevlar plášť…?

          0 0
          • jIrI___  

            Měl jsem Rubena Kit a NoTubes tmel. Půjde nejspíš použít i ta druhá tebou jmenovaná kombinace, ale mouhou nastat problémy s tím, že plášť půjde těžko nafouknout.

            0 0
      • daymaker  

        defekt je chyba jezdce… .-)

        0 0
        • JakeF  

          Co mi poradíš na ostrou šotolinu? Případně hřebík, co jsem tahal z pláště po bahnitým závodě?

          0 0
          • maajkee  

            Foukat na větší tlak a vyhejbat se hřebíkům ;)

            0 0
            • jIrI___  

              Na ostré šotolině mi z hlediska defektů připadá vyšší tlak spíš víc na škodu než k užitku.

              0 0
            • JakeF  

              Sviňák byl schovanej někde v tom bahně. Jestli je na šotolinu lepší foukat nebo nefoukat nevím, podle mě spíš míň, pak míň hrozí, že po tom lehce zasmykuješ a plášť se rozřízne.

              0 0
          • Peslezedirou  

            Šotolina – měl si jí objet = chyba jezdce

            Hřebík – ten si měl zase přeskočit = zase chyba jezdce

            :-)

            0 0
            • daymaker  

              asi tak… .-) teď na Rampušákovi jsem jedné slečně, která píchla svůj 29 bezdušák cpal do mlíka duši… zasyčelo to a vyteklo… :-) dle konzistence bych ale řekl, že to měla nějak špatně „nainstalované“… .-)

              0 0
              • vitan  

                do mlíka duši…hmm, seš dobrej:P

                btw: přístí týden si musím pučit trenažér, jinak mi z toho vykloubeného ramene jebne..:-)

                0 0
      • vsn  

        tak si sezen 24" duši s galuskacem a a rozstrihni ji popr. klasickou 26" a az ji nastrihas tak ji zkrat :) … pak nasad plast a nafoukni :)

        0 0
    • jimiAJ7  

      Kdyby jsi mel mam jedny k prodeji… RM 5 rok 2011 …

      0 0
    • maajkee  

      A nemáte někdo trojky na prodej? :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.