• castro

    Hoj, začátkem července se chystám projet Reich na kole, tak se poohlížím po nějakejch vhodnejch pláštích. Pojedu na MTBčku, všechno si povezu s sebou a celá trasa má něco přes 2500km.

    Všechno by to mělo být po cyklotrasách, takže silniční pláště. Hledám něco co rychle pojede, podrží na mokrym asfaltu, nepíchne na šotolině a hned tak se nesjede(jde mi o to abych s sebou netahl nahradni plaste). Váhu neřešim, akorát se potřebuju vejít do 300,– za jeden plášť

    Mohl by dát někdo nějakej osvědčenej tip?:)

    Dík, M.

    0 0
    • MAr(c)el1  

      tak za tu cenu bude nejlepsi Ritchey Speedmax Beta 2.0

       

      Chvilku jsem ho jezil a pak daroval manzelce a necahl si ciste offroud plasete NN

      0 0
      • JARDA0011  

        souhlasim…sou skvělý, mam je na svojim supu akorát se mi nějak rychle sjely:( ale jinka ostatní parametry sou skvělý…taktéž můžu doporučit

        0 0
    • vladaza  

      schwalbe marathon cross 26×1,75", lehce odvalují, minimálně /i vzadu víc jak 10000 km/ se sjíždí a jsou použitelné i v terénu, prostě kvalita /ověřená osobně/, ale jsou o nějakou tu kačku dražší

      0 0
    • Daf  

      Rubena Trilobit

      0 0
    • Hynas  

      Přijde mi, že vzhledem k náročnosti expedice, potažmo nárokům na výdrž a bezporuchovost na vybavení kola…je hranice tří stovek za jeden plášť více méně kravina. Osobně bych volil (jako na všecky své akce se stanem a spacákem) nanoraptory…na­prostý univerzál na zpevněné tratě, sucho i mokro. Tímhle nic nezkazíš.

      0 0
    • Jumo  

      Odporucam Ti toto:

       

      http://www.mtbr.com/…_151crx.aspx

      0 0
    • Vilém  

      Vzal bych asi neco od Schwalbe s Puncture Protection. Treba neco takovehonebo

      0 0
      • ememem  

        presne tak, bud to alebo ten maraton – neznicitelne a po miernom terene(spevnena rovinata lesna cesta) to s nimi tiez este ide.

        0 0
    • yeseteer  

      Díky za tenhle dotaz: podobný problém taky řeším. Na sterém kole jsem podobné výlety absolvoval na Continental Double Fighter (tehdy ještě první evoluce). Jelo mi to srovnatelně jako kámošovi na cross kole. Do terénu ten plášť sice moc není, ale na asfalt a zpevněné cesty super.

      0 0
    • jecnak  

      Nejaky Schwalbe Marathon. Idealne neco trochu objemnejsiho abys nemusel foukat na extra vysoky tlaky kvuli bagazi. Samozrejme to chce i nosic vepredu jinak je kolo spatne ovladatelny.

      0 0
    • Gronholm  

      Taky se na něco zeptám. V létě chceme jet trasu po stezce Praha – Vídeň, a budu si muset koupit jiný pláště (ničit NN se mě nechce). Povrch tam je údajně po všech druzích asfaltu. Stačily by na to třeba Sch. Land Cruiser, nebo spíš čistokrevný sliky, třeba Ritchey Tom Slick? A jakou tloušťku byste volili?

      0 0
      • Gronholm  

        Kua drát, to sem tomu dal na frak :-D

        0 0
      • jIrI___  

        Pokud se jede po asfaltu, nebál bych se slicků. Já vozím Continental Sport Contact 1.6, v zatáčkách drží perfektně a je to oproti MTB plášťům strašný rozdíl v rychlosti. Díky šířce jsou i v rámci možností pohodlné, nejsou to žádné šlupičky, takže odolnost proti defektům by taky neměla být nejhorší (neměl jsem na nich zatím ani jeden). No a pokud je sucho, dá se v nich zabrousit i do nenáročného terénu. Co víc po slickách chtít :)

        0 0
        • jIrI___  

          Ještě jedna věc. Do menší šířky bych už nešel, protože by už nemusely stačit převody kvůli malému obvodu kol. Tady je to tak na hraně.

          0 0
          • MlokCZ  

            Rozdíly v obvodu kola pro menší a větší šířky jsou v tomhle skoro zanedbatelné. Obvod se pro menší šířku nebude lišit o více než třeba 3cm, což je 1,5% rozdíl, což je cca 0,5 zubu na velké pile, zanedbatelné.

            0 0
            • jIrI___  

              Je to možné, užší jsem nejezdil. Porovnával jsem to s Wormdrivem 1,9. Tam je ten rozdíl celkem citelný.

              0 0
              • MlokCZ  

                Ani tam ten rozdíl velký není. Wormdrive bude mít obvod tak kolem 2040 (nevím úplně přesně z hlavy) a ty slicky 1,5–1,6 pořád mají přes 2000mm.

                Ty nedostatečné převody jsou dané spíše tím, že ten slick na silnici jede a jedeš rychleji a tím potřebuješ těžší převody.

                Ona ani rozdíl slick 1,5 × 2,25 UST který je opravdu už slušně objemný není tolik. I tady to je pořád třeba jen 8cm rozdílu, tedy jen 4%, i když tady už to jsou aspoň cca 1,7 zubu na velké placce rozdílu, to už znát trochu bude.

                0 0
          • Gronholm  

            Díky, ty Continentaly se mě zamlouvaj. Jinak s tou šířkou, co jsem tady našel v historii, tak někdo jezdí i šířku 1,0. To už se mě zdá jako pořádnej hard core.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.