Epicon 2007 vs Rux 2008 po X-té

13 nepřečtených
  • hpx

    Nazdar, přemýšlím mezi Epicon RL / RLD 2007 140mm a Rux E 150mm 2008 ? Která je ve výchozím stavu lepší žehlička ? Upravená je už moc draha… Mám asi 65 kg. Jezdím spíše Xc, sem tam mírný „sjezdík“…

    Diky

    Anketa: Která vidlice je ve výchozím stavu lepší žehlička ?

    0 0
  • jIrI___

    To už není možné. Furt dokola Epicon, Epicon, Epicon, Epicon… Všeho moc prostě škodí.

    0 0
    • hpx  

      tak proč neuděláte něco jako FAQ ? A nenecháte to na přední stránce

      0 0
      • jIrI___  

        No ja tu jsem poměrně taky nováček, mě to neříkej. Kdybys použil hledání, najdeš o Epiconu milion vláken a téměř v každém se bude probírat jeho citlivost ;-)

        0 0
        • v POHODÌ klokan  

          Na hlavní straně bike-fóra by mělo prostě bejt velkejma písmenama: NEŽ COKOLIV UDĚLÁŠ, POUŽIJ VYHLEDÁVÁNÍ! :-) Nebo by se na tu lištu s heslama forum;fo­to apod přidala položka EPICON ;-)

          0 0
        • MlokCZ  

          Na jeho dotaz v historii odpověď rozhodně nenajde. I když se tu spousta věcí řeší pořád dokola a spousta dotazů je fakt debilních, tak tenhle to rozhodně neni.

          Já třeba ani odpověď na ten dotaz neznam. Jen můžu napsat, že připlacení za upravenou verzi rozhodně stojí.

          0 0
          • hpx  

            Aspoň někdo mě pochopil, že tady odpověď není. Je tady jenom že epicon je citlivý, po úpravě extrémně citlivý. V dalším tématu je zase že rux je extremně měkký (citlivý), atd.

            0 0
            • toncekk  

              Mam 70kg a nove ted RUX E. Pri XC jizde se mi uplne mekky nejevi, tak akorat. Mozna podobne jako Tora 302 se seriovou pruzinou. Pokud je ten EPICON vzduch, tak by sis ho mozna nastavil na svou vahu lip. Bude vazit mozna o tech cca pul kila min a High speed kompresi pri XC asi taky nevyuzijes. No a krome toho je to precejenom 150mm zdvihu, takze zalezi na tom, co mas za ram :)

              0 0
              • hpx