• Octopuss

    Pokud finance a trh dovolí, příští rok si budu skládat kolo s o něco většíma zdvihama, a přemýšlím, jestli zůstat věrnej Suntouru, nebo zkusit i něco jinýho.

    Zběžně jsem koukal na RS, ale ty ceny jsou fakt mimo, přes 20 litrů za vidli nedám. Fox je pak úplně mimo mísu.

    Kámoš mě ale přived na DVO, který ne že bych neznal, ale jen v rámci těch fám, že to je to samý co SR (není), akorát dražší.

    Koukal jsem na Diamond D1, kterej zdá se stojí těsně pod 20, což je ještě ok, a budí to docela dobrej dojem.

    Má někdo srovnání třeba s Duroluxem? Protože to je jistota, na kterou případně vsadím, když nic jinýho nevymyslím.

    0 0
    • va-bo  

      Test DVO https://www.biker.sk/…-diamond-d1/

      Myslím, že SR Durolux vycházel trochu líp.

      1 0
    • depresy  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 1
    • MirosPikos  

      Diamond dělá problémy. Bral bych Onyxe. Já ho sehnal z nového kola za 13k. Za ty peníze není o čem. Ale kdybych měl kupovat za plnou vezmu nový RS.

      0 0
      • Octopuss  

        Onyx je asi fajn, ale to už se zase dostávám s váhou někam kam nechci.

        0 0
        • novas752  

          No ale Durolux neni lehčí.

          0 0
          • Octopuss  

            Měl by mít 2150g. Onyxe jsem moc nezkoumal, ale mám pocit, že jsem zahlídnul něco jako 2500.

            0 0
            • va-bo  

              Většinou se u 29" uvádí 2250 g.

              0 0
              • Octopuss  

                To jde.

                Jen teda koukám, že začíná na 160mm, a já budu nejspíš potřebovat 150.

                0 0
                • va-bo  

                  Asi bych 10 mm navíc neřešil, necháš větší sag. Já jsem namísto 150 taky dal 160 a k poznání to není. Jen se nepatrně natáhne geometrie, ale jen nepatrně.

                  0 0
                  • novas752  

                    Onyx respektive DVO zrovna na vétší sag moc nedáš. To bys musel OTT vyšroubovat úplně na max. Já mám o 10–15 psi podfouknuto oproti tabulce a stejně mám sag jen 20% max, spíš k 15.

                    0 0
                    • va-bo  

                      Nemám s DVO zkušenost (jen tlumič). Vím, že se tam negativka dá nastavit. Sag 15–20% se mi zdá dost málo, ale záleží na vidli, asi to je u DVO normální. Taky záleží na váze ridera, já mám 65 kg, tak mám všecky točítka celkem povolený a sag někde mezi 25 a 30proc.. Čet jsem nějaký testy a tam psali, že DVO vidle jsou celkem imunní vůči všem podnětům od terénu.

                      0 0
                      • novas752  

                        V tom je ta výhoda plynoucí z OTT. DVO má úplně jinou logiku nastavení než ostatní značky. Tlakem vzduchu si nastavíš chování huprostřed ve zdvihu a hlouběji na doraz, předepnutim negativky si nastavíš chování na začátku zdvihu zvlášť = jen samotnou pružící částí se dá docílit hodně aktivní a citlivá vidlice na začátku s e slušnou oporou uprostřed zdvihu.

                        0 0
                        • va-bo  

                          Jo, to mi pripada dobry. To bylo u RS u DualAiru. Dalo se dobre naladit chovani na zacatku zdvihu bez vlivu na stredni a dalsi zdvih. To SoloAirem uspesne zlikvidovali.

                          0 0
                        • va-bo  

                          Akorat se nafoukanim negativky trochu snizil zdvih. U 140 Revel to tak nevadilo, ale u 100 Reby to delalo klidne 10–15mm. To u DVO uz asi nehrozi kdyz je to asi mechanicka zalezitost.

                          0 0
                          • novas752  

                            Taky hrozi. Když bude negativní strana silnější než pozitivní tak to do zdvihu zaleze. Třeba tlak na 55kg jezdce + OTT na max.

                            Mě na tom baví ta linearita první půlky zdvihu, je to neskutečně citlivý a aktivní na začátku a plynule to přejde do příjemné opory uprostřed zdvihu

                            Jediný co teda, to nastavení je zdlouhavý, při hejbání s OTT by měla být vidlice vyfouknutá…

                            0 0
                            • va-bo  

                              Jak to funguje? Sroubem se tlaci na negativni pruzinu a ta se predepina? Nebo je to slozitejsi?

                              0 0
                              • novas752  

                                Jo, jasně že. Je tam asi 14 otáček. Já tam mám 10 otáček od nejmenšího předpětí, nějakých 70psi, sag asi 15–20%, (tabulkově na 75–80kg by bylo 80psi).

                                0 0
            • novas752  

              Já ho mám ve 27,5 a 2500 rozhodně nemá, myslim že necelých 2300.

              0 0
      • Octopuss  

        Btw jaký problémy?

        Recenzí moc dohledatelných není (minimálně s aktuální verzí, která netuším, jak je dlouho na trhu), ale žádný negativní technický záležitosti jsem v nich nezaznamenal.

        0 0
        • MirosPikos  

          Nejčastěji vystřelený stíráky – zásadní problém. Klepání negativky asi potká časem každý DVO. Mrkni na Fcb skupinu DVO.

          0 0
    • kondor  

      A díval ses kolik stojí RS Lyrik/Pike? Ultimate za cca 16000,– možná i méně(DE)

      0 0
      • Metrick  

        Přesně tak, jak přicházejí nové modely RS tak šlo (a asi i pořád jde) sehnat modely 2021 Pike/Lyrik select v Reichu kolem 520–550E. R2 bike, Bike24

        0 0
        • Octopuss  

          No jo. Asi je blbost hned začít slintat po extra drahých novinkách :)

          0 0
    • Jan D.  

      Jestli chceš skládat až za rok, tak být tebou začnu hlídat slevy a bazary. Taky bude black friday. Občas se v Německu nebo i tady objeví nesmyslný slevy. Já takhle náhodou koupil na cycology poslední kus dvo sapphire 27.5 za 11 tisíc. O tom jakou vidlici jsem koupil rozhodla tahle sleva:) Jinak DVO zatím dobrý (mám ji od zimy). Už jsem ji teda reklamoval protože se z horní nohy začal odlupovat lak, ale výměna horních nohou proběhla u dodavatele hladce a rychle. Jo a vidlice pro DVO opravdu vyrábí Suntour. Mají u nich v továrně myslím nějaké svoje vývojové centrum či co. Nějaká podobnost tam možná bude.

      0 0
      • Octopuss  

        No mám dost času rozhodnout se, co vlastně chci (a koncem roku taky bude jasnější, jestli a jakej rám budu kupovat).

        Black Friday je ale docela podvod, na to bych nespoléhal.

        Že se DVOo vyrábí v SR továrně vím, ale obvykle se tvrdí, že SR je nějaký „okopírovaný“ levný DVO nebo tak něco, ale ve skutečnosti to vypadá, že mají úplně oddělený týmy a až na tu továrnu jsou to dvě regulérně konkurenční firmy.

        0 0
        • Jan D.  

          V Německu je to lepší. Na Black friday se tam místy dá narazit na opravdový slevy. Nebo na bike-components teď měli 2 měsíce po sobě slevu 10 % na všechno. To je u vidlice už celkem fajn sleva. A na r2-bikes a bike24 mívají b-stock kusy za pěkný ceny.

          1 0
          • Octopuss  

            Mám dost mizernou zkušenost s reklamací tlumiče v Německu, ale pak jsem si uvědomil, že úplně stejně debilní zkušenost mám s tím senilem z Tuning testu, takže je to ve výsledku jedno – když protistrana dělá potíže nebo to zmrví, nezáleží, kde je zboží koupený :D

            1 0
            • Jan D.  

              Mě zatím 2 reklamace v Německu proběhly úplně hladce. Dokonce mi vystavili zdarma vratku z čr do de. Ale byly to jen pláště a sedlo.

              0 0
    • Jan D.  

      Těsně vedle. Delete.

      0 0
    • Rimmsi  

      o marzocchi z1 jsi nepremyslel? je to levnejsi fox a v DE se za sehnat na slusne penize

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.