• Egesi

    Čau,

    jezdí někdo tahle kola? S výraznou slevou na koloshopu se dostaly do mého výběru okolo do 10 tis.

    Bohužel je o nich málo informací, ale počítám, že to bude kvalitou na špici.

    Jinak je v záloze Fulcrum 3.

    Ksyrium Elite jsem vyřadil z výběru (hlavně kvůli stříbrné atd.), Visiony T30 nejsou současně dostupné a když tak černobílá varianta má stejně na sobě červeně eloxované pokličky nábojů a upínáky (?!).

    Campagnolo Zonda by byly taky OK, ale tam jsou kónusy a je to v podstatě to samé co Fulcrumy…

    tož tak po usilovném pátrání a vybírání – kdybych místo toho času někde makal, tak bych měl půlku z těch kol zadara :)

    0 0
    • Egesi  

      Takže uplně neznámý nebo co?

      0 0
    • destr  

      Fakt nikdo nic neví? ;-) bral bych je pro přítelkyni, tam by snad problém být neměl.

      0 0
      • Egesi  

        Tady se akorát prndá a nadává, ale na konkrétní dotazy nic kloudnýho…

        už je mám doma, najeto cca 200 km.

        Byl jsem spíš skeptický, takže nějakej hurá efekt u mně nefunguje, spíš chcu vždycky všechno vracet :).

        Oproti starejm kolům (asi na urovni ritchey ds pro, patrně s horšíma drátama) ale velice patrný rozdíl.

        Překvapilo mě jednak, že nejedou nějak super výrazně líp, nebo su k tomu nevnímavej, podle mně jede každá silnička… druhak, jak se najednou kolo změnilo, mám pocit, jak kdyby celou dobu jezdil na napůl vyfouklých kolech a teď konečně napumpoval na max. tlak, je to celé tvrdé, pevné, nikam to neuhíbá při záběru, na nerovnostech atd., nekroutí se. Přitom, ač se to zdá paradoxní, jsou kola pohodlnější (což teda fakt nechápu, když jsou vlastně tvrdší, ale je to tak). Zadní kolo mohlo být tužší, nejel sem na žádnejch podobnejch kolech, tak nevím, na starejch sem škrtal špalkama v dupání do kopce a na nerovnostech, na těchto mám hodně dotažený špalky a zavadí to při velkým dupání a zároveň najetí na nerovnost, asi sem chtěl moc, trošku mě zklamalo že nejsou totálně pevný :), ale to je předpokládám normál (mám 75 kg a dupu dost silově).

        Zkušenost z koloshopu rozporuplná, poslali to bez podložky pod kazetu 10 a bez pásků do ráfků a bylo vidět že kola někde putovala, vystavovala se či co a nebyly vybalené z NASA výroby v DT swiss (třeba si to taky představuju moc růžově), prostě na pár místech malinkatý oděrky – na náboji, na drátech,… a kola se taky netočili dokonale, starý se točili líp, ale možná to chce zajet…

        No závěrem, hodně peněz ale fakt velká změna, občas nadšeně kroutím hlavou, jak je najednou jízda jiná. Takže super kola, jediný, co mě na nich sere, je červený plastový kolečko DT na rychloupínacích, nechápu proč to všude serou tu červenou, z ráfků sem červenou část polepů ořezal, ale todle sundat nejde. Takže jedině koupit jiný upínáky = další investice. Ale jinak jsou kvalitní a pěkný, žádný povolující se krámy.

        Ještě dodatek, po dlouhém průzkumu jsem vyhodnotil, že v dané cenové kategorii (cca 10 tis.), jsou kola v podstatě ± stejná, rozdíl je akorát v designu a tam všude cpou tu červenou kokoti, nebo hodně bílé… nejlepší kup by byl asi Campagnolo Zonda, nebo Fulcrum 3, ale ty se mi nelíbily.

        0 0
        • destr  

          Super, díky, bude to pro přítelkyni cca 55kg, takže tam tam s tuhostí a kroucením evidentně problém nebude, pokud budou trošku pohodlnější, tak tím líp, do teď jezdila na ksyrium sl a „měkkých“ pláštích, protože to prej strašně drncalo.

          0 0
          • Egesi  

            Ok :), tak nevim jestli to bude nějak pohodlnější, to spíš bude mít problém obecně se silničkama, sou prostě tvrdý a drncají že :).

            Na 55 kg to bude určitě super, kola sou samy o sobě dost lehký, když k tomu dostane dobrý pláště se šířkou 25, tak by to měla mít třeba trochu pohodlnější.

            Ale Ksyria SL by měly být asi trochu lepší ne, aspoň podle ceny, parametry podobný no.

            Jo ještě jedna věc mě nemile překvapila, spoj ráfku, brzdný plochy nejsou dokonale opracovaný, na zadním je tam dost patrný zub spoje. oproti třeba levnýmu ráfku remerx rapid, ten to má krásně hladký bez jakýhokoliv skoku.

            Možná má koloshop nějakou zásilku levnejch kol s horší kvalitou, co neprošli výstupní kontrolou v DT, tvrdili mi, že je to sundaný z nějakejch kol, což je taky možný, tak nevim no…

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Když chceš koupit levněji, pak musíš s nějakým tím čertíkem počítat. Jak asi jinak by se na takovou cenu dostali, že…

              0 0
              • Egesi  

                No co já vím, nějakej výprodej, rozebrali 50 neprodanejch plonkovních kol za levno nakoupeny a prodávají na díly, nevim…

                s těma zmetkama si řikám, že to by jich neměli tolik, jestli vůbec a že by to nepletli, ale co já vím, každopádně kola fungujou dobře.

                0 0
            • destr  

              Tak už jsou doma. Ten zub spoje tam mám taky, na jedné straně na zadním kole, předek je ok. Co jsem je vážil, tak mají lehounce pod kilo a půl. V rukách se zdají tuhá dost. Jak pojedou zjistím až příští týden, nemám s sebou stahovák na kazetu.

              0 0
              • Egesi  

                U mně stejný, předek hladkej, na zadním je zub, na jedné straně

                0 0
                • Egesi  

                  mělo to certifikovaný číslo, zkusím napsat do DT, třeba se něco dozvíme :).

                  jinak mám ještě na MTB DT x1600 a ty mají spoj hodně patrnej, ale jsou to kotoučový kola

                  0 0
                  • Člověk a jeho svět  

                    Mrknu na Tricony, jak jsou na tom se spojem.

                    0 0
                  • destr  

                    No výhoda je, že když ten ráfek náhodou odejde, tak tam můžeš dát „cokoli“ jinýho, proto jsem je vzal místo ksyrií.

                    0 0
                    • Egesi  

                      To jo, taky to pro mě bylo podstatný, klasickej záplet.

                      ale BACHA, nechal sem si měřit výplet a dotáhnout ho a překvapení, celý zadní kolo bylo vypletený mimo osu, museli to posunout celý asi o půl cm. Asi jsou to nějaký zmetky nebo nevim, to takhle nemůže vyjet z fabriky, ani sem si toho nevšiml teda…

                      0 0
    • cyklon  

      Vyuziju stare vlakno.

      Kolega jezdil DT Swiss R23 Spline nekolik let bez problemu az do dneska.

      Na rovne krasne silnici sel pres riditka, protoze predni kolo z niceho nic dostalo osmici a neveslo se do brzd.

      Koukame na to a zadny drat neni praskly, pouze jeden je povoleny.

      Rafek byl OK takze prvni tip byl, ze bud odesel naboj nebo nipl nebo zavit paprsku.

      Kdyz jsme to doma rozdelali, naboj je OK, ale jeden drat je skutecne o cca 4mm delsi.

      Kdybych to nevidel na vlastni oci, tak neuverim.

      Mel jsem za to, ze draty praskaji, ale tohle jsem nikdy neslysel.

      Setkal se s tim nekdo ?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.