DT Swiss Champion vs Competition

10 nepřečtených
  • XC ripper

    Zdravím, plánuju vyplétání kol a nemůžu se rozhodnout jaké dráty použít, vážím 70 kg, ale jezdím docela agresivně. Zajímalo by mě, jak moc velký rozdíl je v tuhosti, popřípadě výdrži vycentrovaného kola (ideálně z osobní zkušenosti). Dík.

    0 0
    • Singlespeed  

      Největší rozdíl vidím v ceně. Competitiony nejsou zrovna nejlevnější. Pokud nehoníš gramy, ber jakékoliv nerez dvojky (nemusí to být zrovna Champion, ale třeba Mach1, Pillar nebo Hvězdonice, všechno je to dělané ze stejné špulky Sandvik).

      0 0
    • Petr Ch  

      Zkus ještě uvést typ ráfku a počet děr.

      0 0
      • XC ripper  

        Ráfek: DT Swiss XM 481, 32 děr.

        0 0
        • Petr Ch  

          Tak pokud je tam 32 děr,tak připadají v úvahu obojí.Přikláním se na stranu Singlespeeda a dal bych klasické dvojky,pokud si chceš udělat radost,tak ještě zesílené u hlavy na 2,3-např Sapim Strong,s těmi mám osobní zkušenost.Niple samozřejmě mosaz,tam bych si připlatil a koupil se šestihrannou hlavou,nebo thorx.To centrování od spodu je pak úplně o něčem jiném,prostě příjemné.A pokud z těch zápletů chceš pak při ježdění dostat maximum,tak si ještě pořiď tenzometr.Ten budeš mít nadosmrti,takže investice se vyplatí.Osobně používám od ParkToolu,nebyl ani moc drahý a za sebe doporučuji.

          0 0
          • XC ripper  

            Díky za užitečné rady. Niple budou thorx (Squorx), je to součást ráfku, ale na ně nemám klíč. Uvidíme, ale chci tam dát mosaz. V centrování odspodu vidím výhodu, že když povoluješ nebo dotahuješ, tak je to jako normální závit a ne naopak, jako když to děláš zvrchu. Ale takhle to uděláš jen jednou, při vyplétání, pak nalepíš pásku a jezdíš. Po čase pak mírné korekce uděláš zhora. Osobně jsem taky přemýšlel o tenzometru, abych to vypletl dobře.

            Ještě by mě zajímalo, jestli jsi při vyplétání dával do závitů (drát-niple) něco jako olej nebo naopak Locktie?

            0 0
    • Vilém  

      Vubec se toho neboj. Se svyma 100kg mam na vsech kolech, at 26, nebo 29, ztencovany draty 2–1,8–2, DT i Sapim a neni s tim zadnej problem. Jen budes mit trosku lehci kolo, ve zbytku tezko poznas rozdil.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.