DT Swiss xr1650 vs DT Swiss x1900

18 nepřečtených
  • Makovan

    Zdravím bikeři,

    mám dotaz. Na svém kole mám momentálně DT Swiss x1900, boost, 15×110/12×148, 25mm vnitřní šíře a mám možnost si koupil od kamaráda DT Swiss xr1650. Moje kola mají±1900gr a náboje DT Swiss 370 a ty 1650 by měli mít DT Swiss 350, ale nikde jsem nenašel hmotnost ani co to je za kola. Počítám, že jsou to nějaké OEM kola. Otázka zní, má cenu ty moje kola měnit?

    Děkuji za zodpovězení dotazu.

    0 0
    • kubad  

      jsou to určitě lepší a lehčí kola, vyplatí/nevyplatí to si musíš posoudit sám

      0 0
    • vt  

      Jsou to OEM DT 1700, usetris tak 200g … tak tezko rict, zalezi na cene a stavu.

      0 0
    • tomasz70  

      Kromě trochu lepší naby je rozdíl v hmotnosti zanedbatelný a lehce to posere i mírně těžší plášt. Muselo by to být jak se říká za hubičku. O když 350= skoro nulová údržba a spolehlivost. Dcera závodi už třetím rokem a za tu dobu jen jedna výměna zadního ložiska. Ale to jezdí 7tis ročně a nehledí na terén ani počasí.

      0 0
    • Makovan  

      Já jsem s koly spokojený, přemýšlel jsem jestli lepší náboje ± o 200gr lehčí kola poznám na jízdě. Pláště mám lehké a rychlé (Continental race king protection), takže tam by problém být neměl. Taky by se mi líbilo mít karbonové záplety, ale se směšným nájezdem 2tis ročně, si dovedu představit lepší investici:). Každopádně děkuji za názor.

      0 0
      • JakeF  

        Prvnich 5 km budes mit placebo, jak to super jede a jak jsou novy kola tuhy… Pak si zvyknes a na prumerce rozdil nepoznas.

        Ale dily na kola si prece nekupujeme, protoze by se to vyplatilo :))

        5 0
    • vysmátej bajker  

      pokud si chceš výrazněji pomoci kup raději carbon ráfky udělaj větší službu i na stávajících nábojich,případně dej dopředu 240 a dozadu 350 nebo pokud zbudou 240.

      0 0
    • přez les  

      Jsem ti zvážil 1700

      0 0
    • Makovan  

      Děkuji za převážení, každopádně jsem vygůglil, že by to mělo být o něco lehčí než x1700. Jinak karbon jsem zkoušel na kámoše závodním bajku a jede to fakt pekelně.

      0 0
      • přez les  

        Já letos 1700 vyměnil za karbonová 1370 g tam už to snad bude znát .Ty 1900 co máš budou mít možná taky o chlup víc než 1900 g .

        0 0
      • indet  

        Ma je holka na Orbei Alma M a když jsem je važil měli cca 1690g. Oproti X1700( ty by měli mit rafek x432 490g/29") je u xr1650 pouzit rafek xr392 vnitrni šíře 25mm – svařovany a lehčí ( ma jen 440g /29"). Jsou to stejna kola jak alu XR1501, jen na nabojich DT350. Ale nevim zda bych přecházel z X1900. Zalezi na podminkach prodeje.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.