Doporučtě odolný MTB plášť proti defektu

26 nepřečtených
  • chiq

    Zdravím,

    v servisu mi vyměnili zadní sjetý plášť za tento a neustále řeším problém s prázdným zadním (procvakutí duše, občas defekt).

    Díky za radu.

    0 0
    • Trollix  

      Vepředu Smart Sam 2,2 – 4200 km bez defektu , vzadu crossmark 2,1 cca 2700 bez defektu.

      Hlavně jestli je pumpuješ podle toho co máš napsáno přímo na tom plášti…

      Doporučit můžu taky Rubena Charybdis

      0 0
    • myreczech  

      bezduše s CONTINENTAL X-King 29 ProTection TL-Ready…1000 km letos bez problému…

      0 0
    • Dejv94  

      Tak je fakt, že tento plášt je papír, ale procvaknutí je chyba jezdce.

      Na takové to toulání a normální ježdění by s ním ale neměl být problém, záleží kde jezdíš (na jakém povrchu).

      0 0
      • chiq  

        Ty procvaknutí jsem měla např. na kamenitém sjezdu… Terénu si teď užívám dost. Na asfalt jsem si pořídila jiný stroj.:-)

        0 0
        • Dejv94  

          Tak pokud cvakáš, musíš přifouknout nebo jezdit víc technicky a ne to tam prostě poslat a čekat jak to dopadne.

          Nebo bezduše…

          0 0
    • scota  

      Schwalbe jedině Snake skin. U konkurence se odolné provedení značí např. Maxxis EXO nebo Continental Protection.

      0 0
    • pedrod  

      S těmito plášti asi není něco v pořádku, nebo jsou navzdory vzorku určeny jen pro hladký, umetený asfalt :-). Stejné na 26" jsem měl do loňského roku a nic mimořádného jsem nepozoroval, ale od začátku letošního roku jezdím nový 27,5" – a hrůza. Najezdil jsem na nich skoro 2000 km a defektil jsem 6× (5× zadní, nikdy procvaknutí). Poprvé hned po 15 km, když jsem si jel celý nedočkavý projet doma okolo komína funglovku (říkal jsem si – náhoda, je to za trest, že sis nevzal s sebou ani pumpičku do kapsy). Většinou se jednalo o defekty na šotolině, ostrý kamínek se dostal i úplně skrz plášť, díra, že jeden plášť jsem musel už vyhodit. Jednou taky defekt na dlouhém Králi Š., za 15 let co jsem ho jel, jsem měl defekt 2×, podruhé letos, je to jen náhoda? Za skoro 20 let, co jezdím na MTB snad už něco poznám a tohle se mi zdá fakt divný.

      Takže jdou Schwalbe jdou pryč (škoda, vzorek je ještě dobrý) a dal jsem CONTINENTAL X-King, zatím na zadní, přední půjde taky. Tak uvidíme.

      0 0
    • zdenek007  

      V současnosti jezdím maxxis ikon a spec. Ground control. Bezduše. Bez problémů

      0 0
    • allrose  

      šlupky se musí více foukat,trochu pomůže i výměna duše za odolnější

      RaR dopředu a dozadu odolnější plášť viz scota

      0 0
    • Lachtis  

      Jezdím taky Racing Ralphy Evo vzadu a Rocket Rona vepředu a OK. Jezdím duše, foukám předem cca 1,3 – 1,5 Baru – dle terénu, zadek – 1,5 – 2.0 Bary dle terénu (váha jezdce cca 78 kg). Proříznutí se mi stalo zatím jednou o šutr, kde bych prořízl asi vše… a jednou při závodě jsem procvakl, ale to byla moje chyba…

      Zkus přifouknout a jezdit víc technicky…

      0 0
    • chiq  

      Takže mám přehodit Racing dopředu a tu přední starou dozadu? Původní záměr byl,že si nechám zadní race jako rezervní.

      Duše jdu dnes kupovat. Jednu jsem musela vyhodit,myslím tu novější light.

      0 0
      • Neťa  

        Ze zkušenosti musím říct, že Ralph (a to jsem měl SS) na zadním kole v kombinaci s duší je pro jízdu v terénu nepoužitelný, to byl defekt pomalu každou vyjížďku. Předchozí X-King RS a následující Ardent naopak v podstatě bez defektů a to po mnoho km. Cvakání bude z větší části vinou špatné kombinace tlaku a jízdního stylu, z menší potom obyč boky pláště. Duše naopak ani na jedno v podstatě nemají vliv, já vozím jenom odlehčené.

        0 0
    • novas752  

      Mám odjeto asi 10 000 na Smart Samech vepředu i vzadu a defektů minimum – možná tak 4.

      0 0
    • Tomcat  

      Dotaz jak stehno :-/

      Hmotnost jezdce, jízdní styl, jizdní podmínky (terén , teplota), nahuštění…

      0 0
      • chiq  

        Před přezutím jsem nic neřešila a jezdila v klidu… Takže hledám příčinu a shledávám ji v plášti a nahuštění,protože se stejnou technikou a jiným pláštěm jsem jezdila bez problému.

        0 0
        • pedrod  

          Cvaknutí – pravděpodobně podhuštění, defekty – odolnost pláště, a to řešíš jen výměnou materiálu (nebo jezdit po asfaltu a piánko).

          0 0
    • Ricci  

      prejdi na bezduse ako mnoho tych co mali problemy s defektami

      0 0
    • chiq  

      Koupila jsem nakonec jen novou duši, natunila na 2 bary a uvidím, jak dlouho to vydrží.

      0 0
    • d  

      Musíš foukat podle toho, jak máš těžký zadek, to je vše.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.