• Darkman

    Ahoj,

    s kolama začínám, tak bych Vás chtěl poprosit o radu / tipy na dobrý MTB plášt. Nyní mám Schwalbe Nobby Nic 26×2,35 (na zadku SnakeSkin, predek bez) a musím říct že na cestách je to peklo, hučí to jak hrom a dřu jak mezek :)

    Mám fulla, takže rád se projedu pořádným terénem ale vetšina výjezdu je po silnici a zpevněných cestách, poté nějaký zajímavý sjezd lesem, louky (70% cesty, 30% terén), takže bych uvítal plášt s malým val. odporem ale co podrží v terénu.

    Předem díky za rady

    0 0
    • scota  

      Continental X-king alespoň na zadní kolo.

      0 0
      • MlokCZ  

        A k čemu to bude dobré, když chce rychlejší plášť než NN? X-king je na tom rychlostně stejně a lépe také nedrží.

        X-kingy dlouhodobě jezdím a rychlostě jsem z nich byl hodně zklamaný. Začal jsem je jezdit ještě dříve než bylo k dispozici měření na bicyclerollin­gresistance. Čekal jsem (dle zdejších reakcí), že právě oproti NN budou jasně rychlejší a ono nic. Měření to následně plně potvrdilo (oproti novému NN je dokonce X-king ještě o malinko pomalejší).

        Zatím je pořád ještě jezdím, ale rozhodně ne kvůli tomu jak jedou, ale kvůli odolnosti. Ta je bohužel u snake snake skin NN na běhounu na můj vkus nedostatečná (i na HTčku jsem nějaký kousek RaR snake skin na běhounu zrušil), proto na 150mm fullu Schwalbe už nejezdím (od té doby, co nejsou už UST verze a HD je už pro moje ježdění overkill a příliš pomalý). Při lepší odolnosti NN snake skin na běhounu bych určitě raději jezdil NN než X-kingy (na NN mám odjeto toho také hodně).

        Srovnání zde:

        http://www.bicyclerollingresistance.com/…akeskin-2015

        http://www.bicyclerollingresistance.com/…cesport-2015

        A to je ve srovnání ještě race sport verze. Protection je ještě o malý chlup pomalejší (i když překvapivě jen o velmi málo i přes velmi tuhou kostru).

        0 0
        • scota  

          Jaké jsou ty nové NN proti staré verzi?

          0 0
          • MlokCZ  

            Nové NN jsem zkoušel jen krátce (na starých mám najeto hodně), málo na pořádné hodnocení. Záběr a brždění mi přišlo srovnatelné se starou verzí. Zatáčky jsem pořádně nevyzkoušel.

            A rychlostně rozdíl příliš malý, abych mohl objektivně říct, že jsou jednoznačně rychlejší nebo ne (přišlo mi, že jsou o chlup rychlejší, ale třeba to tak být přesně nemusí).

            Dlouhodobě jsem je nejezdil právě kvůli odolnosti. Odolnost mi přesně sedí s testy odolnosti na bicyclerollin­gresistance. V reálu tak boky snake skin verzí pro moje ježdění ok, ty neničím vůbec. Ale ten běhoun…

            A běhoun (malá odolnost) u mě platí pro NN/RaR/RoR/TB. HD a více terénní mají běhoun už odolnější, mají tam víc materiálu. Překvapivě TB je odolností na tom stejně jako NN/RaR/RoR i přesto, že má běhoun o nějakou tu destinku mm tenčí.

            Na HTčku a nižším zdvihu tu odolnost (tedy spíše neodolnost) běhounu snake skin verzí ještě toleruju, zase tak často ten běhoun neničím. U 150mm fulla mi to ale už vadilo, tak jsem tam snake skin verze opustil a jezdím X-kingy protection. Ve 2,4" drží docela slušně a rozdíl jak jedou oproti 2,2" je minimální.

            0 0
          • cyborg  

            Na nových NN odpadlo to nervozní chování v určitém náklonu. Starý NN se choval pod jistým úhlem poněkud nejistě a někdy měli tendenci ustřelovat. Obzlášť na předku mi to vadilo. Nový NN ma jinak rozmistěný figury a chování mi přijde o dost čitelnější.

            Škoda že sehnat 2,4NN u nás moc nejde. Popravdě nevím co jiného na zadním kole vozit. Ardent mě moc neláká, navíc 2,4 se u nás dá sehnat jen v drátu.

            0 0
            • Mysee  

              Tak když myslíš brute a ještě za takovou cenu.

              Né že mi ho vyprodáš.

              Ale ty máš asi nemoderní rozměr. :)

              Edit: je zajímavé, že podle stránek nemá být v drátu ve 26×2,4 .. http://www.maxxis.com/…4-121-ardent

              0 0
              • cyborg  

                jj oldschool 26" :) ad Edit: no to mě pos… Ale vlastně to samé mám s DHF, taky ho nemůžu sehnat ve verzi kterou bych chtěl. Tzn 2,5" EXO ST

                0 0
            • scota  

              Měl jsem stejný pocity proto nyní vozím Ardent exo.

              0 0
        • Darkman  

          Diky za ten odkaz na ten web, skoda ze je tam tak malo plastu k porovnani

          0 0
          • MlokCZ  

            Postupně přibývají. A musím říct, že mi u všech plášťů, které jsem dlouhodobě jezdil odpovídá v reálu jak jedou s měřením na tom webu a to stejné platí pro odolnost (také sedí s naměřenými čísly pro průpich).

            Konkrétně to je tedy pro snake skin verze 2,25" TB, RaR, RoR, 2,25" a 2,4"NN (nová verze jen krátce, dlouhodobě staší verze), 2,2" a 2,4" protection X-king, 2,2" protection RK. Kromě NN vše ve 29" (NN pouze 26", ve 26" ještě RaR, RoR).

            A je potřeba si uvědomit, že oproti NN a X-kingu si už zase o tolik rychlejším pláštěm nepomůžeš třeba pro asfaltové přejezdy. O malinko zrychlíš, ale žádný závratný rozdíl tu nebude.

            Pro asfaltové přejezdy mám ale ještě jedno kritérium a to jsou vibrace. Řídké vysoké vzorky většinou více vibrují (neplatí obecně, vždy je třeba srovnávat dva konkrétní pláště).

            NN už docela vibruje (stará i nová verze), ale X-king na tom není o moc lépe. Ten už také znatelně vnímám na pěkném asfaltu i když o malinko méně než NN.

            Ze zmíněných je TB jediný, u kterého už na asfaltu nevnímám vibrace ani trochu. A překvapivě RK vibruje poměrně dost, u toho jsem to nečekal (když jsem ho kdysi prvně jel), tady je lepší volbou RaR.

            0 0
        • scret  

          pokud koukam dobre (jen jsem to prolitnul ocima) tak se jedna o 29 verze…

          Je zvlastni, ze na 26 kolech jsem mel moznost primeho srovnani a v pomerne velmi kratke dobe a NN vs XK je vyraznej, ale vyraznej rozdil…

          Zatimco XK leti, tak z NN jsem byl vylozene zklamany… Ostatne z toho jsem byl zklamany celkove – dle myho plast uplne na nic… Bavim se tedy o starsi verzi NN a v SS, 2,25…

          0 0
          • Darkman  

            Diky za zajimavy postreh, ja mam prave ty starsi NN

            0 0
            • scota  

              Na starší verzi NN bez SS jsem měl spousta defektů, jezdím traily.

              0 0
          • MlokCZ  

            X-king jsem tam zapomněl napsat ve 26". Ty mám ještě aktuálně i na kole – 26" 2,4" X-king protection (měl jsem tu i 2,2" také protection verze). A 29" XK jsem nejezdil.

            RK jsem jezdil zase pouze ve 29", ty jsem 26" nikdy neměl.

            U měření je pak všechno 29" verze. Ve 26" to relativně vůči sobě (různé plášti vůči sobě) vždy vycházelo ± stejně (v jiných měřeních), stejně jako v praxi.

            Měl jsem dlouhodobě současně X-kingy a na druhém zcela totožném fullu (komplet stejné osazení i nastavení včetně kol) většinou 2,25" NN/RaR nebo 2,25" RoR/RaR a sem tam 2,4" NN/NN a kola jsem pravidelně střídal (tohle je vše pro staré NN, všechny Schwalbe snake skin verze). A o tom, že XK letí právě nemůže být žádná řeč a přesně to bylo to moje zklámání, že zase tak moc nejedou. NN/RaR (o RoR/RaR ani nemluvě) jsou o dost rychlejší než XK/XK. NN/NN už bylo hodně podobné.

            Než jem pořídil první XK, tak jsem právě dle informací tady na BF doufal, že by mohl být znatelně rychlejší než NN a ono vůbec. I dle RK jsem čekal XK rychlejší. RK jedou velmi dobře i v protection verzi (ale ty mi zase zklamaly gripem).

            A na rozdíl od gripu, který často každý hodnotí zcela odlišně (má to vliv spousta faktorů jako styl ježdění, jaký povrch a kde se jezdí) u kterého nemám žádné exaktnější metody srovnání (a tedy výsledky platí hlavně jen pro mě), tak u valivého odporu používám více testů, které celkem slušně pláště srovnají a není to jen můj dojem.

            A tedy narozdíl od gripu si za tím jak jedou pláště co jsem pořádně testoval opravdu stojím.

            PS: Vše co píšu pro Schwalbe pláště platí pro nesjetý vzorek, tzn je stále přítomna horní směs, která zmizí zhruba když zmizí prohlubně ve vzorku, tedy cca ještě 2/3 vzorku zbývá. Mně i tak Schwalbe vydrží slušně dlouho, takže po ztrátě vlastností (pak nejen, že drží hůř, ale i o dost hůře jedou) jsem Schwalbe nikdy nedojížděl.

            0 0
            • MlokCZ  

              Ještě je možnost, že u XK je větší rozdíl mezi racesport verzí a protection než u RK. U RK jede výborně i protection a dle měření rozdíl naprosto minimální mezi racesport a protection verzí.

              Pro XK nemám měření pro protection vs racesport, všude měřená jen racesport verze.

              A racesport verze jsem nejezdil (ty by pro mě ztratily ten smysl proč Contíky jezdím a tou je výrazně lepší odolnost běhounu než snake skin Schwalbe).

              0 0
              • scret  

                XK jsem mel ve 2,2 RS a i 2,4 UST…

                Ty 2,2RS jsou jedny z nejrychlejsich plastu, ktery jsem kdy jezdil! S RaRa SS 2,25 se neda vubec srovnat…

                Tzn. zrejme ten valivej odpor bude delat ta Protect. verze… Jinak si to nedokazu vysvetlit…

                Zas fer by bylo srovnat s klasickou EVO slupkou verzi…

                Ted jsem je ale dal tatikovi a ten bez nejakych znalosti nic, tak sam prisel a rika, ze mu to nejak jede…

                Jinak ani ta 2,4ka UST nejela vubec spatne a odhadem bych rekl, ze jela lip nez NN 2,25 SS… Testovano na stejnym kole a stejnyma komponentama i zapletama… A to mel ten XK o dost vetsi vahu… cca kolem 790g…

                0 0
                • MlokCZ  

                  Tak to se nakonec opravdu vůbec neshodneme.

                  Mně všechny moje testy a měření plášťů 100% odpovídají měřením na http://www.bicyclerollingresistance.com/

                  Tedy neměl jsem ještě ani jeden plášť, kde mi to vyšlo výrazně jinak než jejich měření a to jich už bylo hodně z toho co tam mají změřené. Takže pro moje tlaky a hmotnost plně věřím výsledkům z bicyclerollin­gresistance i pro pláště co jsem nejezdil.

                  A 2,2" XK RS jsem sice nejezil, ale v měření vychází znatelně hůře než RaR snake skin. I současný NN snake skin jim vychází ± stejně rychlý jako XK RS.

                  2,4" UST XK jsem zkusil také a ještě tu 2 kousky mám. Ty mi nenadchly vůbec. Jednak strašně podvyživené, normálně o celých 5mm užší než protection XK 2,4" (na stejném ráfku), měly jen 55mm šířku. Jedou hůře než protection verze. Grip tedy ušel i když nemají black chili. A hmotnost byla už hodně i na UST. Ale výdrž nic moc. Já je tedy ani nesjel, tak dlouho jsem je nejezil, ale jeden nový kus jsem na zadní prodával kamarádovi, který jezdí bezduše a nechce se o to vůbec starat (takže chce UST verze a má SXka, takže UST ráfky) a sjel ho hodně rychle (předtím NN UST 2,4" mu vydržl mnohem déle).

                  A kombinace, že Ti přišel RaR SS znatelně pomalejší než XK RS a současně považuješ za XK nejrychlejší plášť, co jsi jezdil. Tak to nechápu už vůbec.

                  Oproti RaR SS totiž na trhu bikových plášťů skoro nic rychlejšího není. A to co rychlejší je, tak už není rychlejší o moc.

                  Tím myslím Thunder Burt a RK (a tuhle kategorii plášťů jsi asi už ani nejezdil). Oba jsou o trošku rycheljší než RaR (jak dle měření, tak dle mojich testů, oba jsem jezdil dost), ale ten rozdíl už není moc velký (taky to dá na asfaltu jen kolem 3–4W rozdílu při 30km/h, to je hrozně málo). Tedy není tu naprosto žádný prostor pro to, aby mohl být XK rychlejší.

                  A aktuálně mám na HTčku TB/TB. A na fullu RoR/RaR. Vše 2,25" snake skin. A HTčko jede jen o malý chlup lépe (teď myslím jen srovnání valivého odporu, takže třeba ve velmi mírném sjezdu po asfaltu a ne do kopce při šlapání, kde do srovnání vstoupí i hmotnost kol a ztráty odpružení; posed mám aktuálně na obou zcela totožný).

                  RaR snake skin je plášť, na kterém mám najeto asi nejvíc vůbec ze všech bikových plášťů, určitě 15tis. km+. A vozil jsem ho dlouho i na celopevňáku i pro čistě asfaltové akce (v té době ještě nebyl TB na trhu).

                  Třeba na Sardinii, kde bylo hodně lidí na trekách a až na pár vyjímek tam měl každý nějaké nízkovzorkové pláště nebo i někteří slicky. A dovolím si odhadnout, že s RaR bezduší jsem tam měl nejrychlejší pláště ze všech. Tohle se tedy už odhaduje dost blbě, protože různá aerodynamika kol a různé hmotnosti jezdců. K tomu jsem se snažil ale přihlédnout co to šlo (ve sjezdech jsem ujížděl i mírně těžším jezdcům s ± stejným posedem, lehčím jezdcům jsem ujížděl opravdu hodně).

                  S EVO šlupkou pak není třeba srovnávat, rozdíl snake skin a EVO šlupka je naprosto minimální. Jednou jsem EVO šlupky zkusil a v mojich testech byl ten rozdíl pod moji rozlišovací schopnost (tedy vyšel stejně jako snake skin).

                  A v měřeních také rozdíl v podstatě žádný.

                  Jediné co mi ještě napadá jsou vozené tlaky.

                  V měření na bicyclerollin­gresistance je použito dost nízké zatížení kola, takže pro realito to odpovídá zhruba jen pro 65kg jezdce (pro zadní kolo).

                  Pro těžšího jezdce to samozřejmě odpovídat bude taky, pokud si proti měřenému tlaku adekvátně přifouká

                  Pokud ale těžší jezdec bude foukat nejnižší tlak z měření (to je 25psi) nebo nižší, tak už mohou být ty valivé odpory jiné. Už 35psi vs 25psi se liší hodně a pod 25psi ty výsledky budou výrazně jiné a protože tady může dojít jak na zapojení bočního vzorku s pomalejší směsí, tak se výrazně projeví deformace pláště, tak pro tlaky pod hodnoty měření je klidně možné, že ty pláště vyjdou úplně jinak.

                  Je tedy škoda, že nejsou i měření ještě pro nižší tlak než 25psi (nebo neměřil pro o něco větší zatížení kola).

                  Já tedy pod ty tlaky z měření na www.bicyclerollingresistance nejezdím, proto mi to odpovídá. Mám jen o pár kg více než je pro měření, takže 25psi z měření je zhruba jako 28psi pro mě. A pod 28psi na zadním nejezdím a pro jezdivější trasy naopak přifukuju i přes 30psi (maximálně 35psi, více nefoukám nikdy). Tedy pod minimální tlak z měření se nedostávám a tenhle případný problém se mi netýká a měření pro mě souhlasí.

                  Extra nízký tlak by mohl být zásadní problém pro Schwalbe a hodně je zpomalit, protože mají výrazně pomalejší směs pro krajní vzorek, takže jakmile se dostaneš na tlak, kdy mimo zatáčky pojedeš i po krajní směsi, tak to hodně zpomalí.

                  A ještě jestli to není také tím, že už obecně jezdíš spíš pomalejší pláště (proti XK) a pak Ti XK přijde tak rychlý. Já se naopak pohybuju právě v podstatě pouze v těch rychlch pláštích měřených na www.bicyclerollingresistance.

                  Z pomalejších/te­rénějších jsem chvíli jezdil akorát HD trail/pace a FA trail/pace. Ale to jen chvíli, protože to pro mě už bylo moc (potenciál plášťů jsem využil jen na dovolené na pár vyjížďkách a byly na mě už nechutně pomalé).

                  0 0
                  • scret  

                    jen chci dodat, ze mam posledni leta pomerne slaby vykon, takze vetsi val.odpor poznam relativne dobre…

                    U jedincu s vyssim vykonem to tak dobre asi poznat nepujde, precijen to prervou nohama…

                    RK jsem mel taky – 2.0 UST a jely dobre… jeste trochu lip nez XK…

                    Jinak nejezdil jsem hodne dlouho uz treba takovy ty pidivzorky, skoro semislicky… ty samozrejme pofrcej jeste daleko lip, ale trakce je uz u nich dost mizerna…

                    A aby nevznikla mylka, vychazim u sveho z pocitu… Nedelam nejake mereni atd. jako ty… Takze chapu, ze v tom muze byt dost promennych… ale kazdopadne je to fakt divny…

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Já mám taky malej výkon a teď s dětma najeto ještě dost málo, takže je to ještě horší.

                      Ještě doplním k tomu foukání. Loni co jsem začal jezdit TB, tak se mi jednou povolil ventilek a ztratil jsem dost tlaku. A jel jsem kus s postupně klesajícím tlakem až kousek pod 15psi.

                      A postupně to nejelo vůbec. Ze sitace rychlejší než kamarád v mírném sjezdu (při původním nafoukání na asfalt 27/35psi) jsem najednou musel dřít jak blázen ve sjezdu i v háku. To zpomalení bylo až překvapivě velké, ani bych až takové nečekal. A bylo to super srovnání v tom, že to bylo během pár minut, tedy okamžité srovnání při stejné vyjížďce.

                      Nejdřív jsem makal a netušil co se děje, pak mi začalo i lehce plavat kolo (bylo to zadní), takže jsem zastavil, zjistil ztrátu tlaku a utáhnul ventilek a dofoukal.

                      A k tomu poznání valivého odporu. Pokud nedělám cílené testy, tak třeba srovnání jednoho pláště s druhým po delší době (když to není okamžitě po sobě) je úplně mimo. Tam to vše přebije okamžitý stav organismu + že si to prostě nepamatuju přesně jak to bylo dříve. Ani test druhý den už není ideální, když srovnání není okamžité (přímé prostřídání kol). A k tomu ty rozdíly ve Watech pro překonání valivého odporu plášťů stejné kategorie jsou dost malé.

                      A tohle si myslím platí úplně pro každého.

                      Tedy je vždy nutné dělat nějaké cílené testy, které tohle eliminují.

                      0 0
    • wanderer  

      Výměna zadního pláště mě čeká taky a mám vyhlídnutý Maxxis Ardent Race nebo X-King. Oba vypadají na slušný kompromis. Zatím se spíš přikláním k Ardentu.

      0 0
    • MlokCZ  

      NN hučí dost, ale jedou velmi slušně na daný vzorek. Pokud chceš něco znatelně rychlejší, tak to bude také o hodně hůře držet.

      A dle čeho usuzuješ, že se dřeš jako mezek? Máš to odpozorované aspoň dle srovnání rychlost vs tepy nebo třeba nějaký opakovaně ježděný kopec na různých pláštích? To se ptám proto, že často si někdo myslí, že hučí = nejede a přitom to tak vůbec není a není tam přímá souvislost.

      A X-king opravdu nestačí, tím si nijak nepomůžeš. U Contíku bys musel vzít RK, který ovšem drží už hodně blbě (to už bych vzal raději Thunder burt, který drží podobně, ale je ještě o trochu rychlejší). U Schwalbe pak RoR/RaR. RoR pojede lépe i slušně drží, ale zase půjde na zadním rychle do kytek. RaR vzadu není rychlejší než RoR a v terénu je mírně horší, ale zase o trochu déle vydrží.

      0 0
    • Darkman  

      Pujcil jsem si od kamose HT kolo, ten tam mel nejaky plaste Rubena a jelo to pekne ale je pravda ze on do terenu nejede a kdyz jo, tak to nerve, on si pod terenem predstavuje polni cestu :). Na svym kole jsem jine plaste jeste prave nemel, proto bych rad radu od mistnich borcu. A co Smart Sam od Schwalbe? Bude tam znatelny rozdil?

      0 0
      • MlokCZ  

        Smart Samu se vyhni obloukem. Ten jede tak na úrovni NN a přitom oproti NN vůbec nedrží. Daň za horší směs. Smart sam se pořizuje z jediného důvodu a to velká výdrž (vydrží o hodně více než NN/RaR/RoR).

        Srovnávat s HT je zavádějící (a zvlášť když to není tvoje kolo, kde bys mohl srovnávat dlouhodobě). Tam do hry vstupuje jiná geometrie, žádné ztráty v odpružení. A dojmy jsou navíc hodně zavádějící. To ti přijde, že to jede mnohem lépe a přitom měřitelný rozdíl je pak klidně nula nula nic.

        Pro představu co mám přibližně změřené rozdíly:

        • full NN/NN při konkrétním výkonu na rovině na asfaltu rychlost 25km/h
        • celopevňák TB/TB při tom stejném výkonu na stejném úseku na asfaltu rychlost 27km/h

        A v tom rozdílu je schován součet všeho, tedy mírně rozdílné posedy (ne moc, jinak by aerodynamika mohla udělat větší rozdí) + pláště + odpružení.

        0 0
        • Darkman  

          Diky jde videt ze mas bohate zkusenosti, z toho co pises me vychazi zustat u NN :)

          0 0
    • xaver  

      jezdil jsem Continental Race King (protection) na obou kolech, jezdilo to parádně. Giant trance X1.

      Teď mám po několika držkách na předním kole X King, nejede to tak dobře, ale přeci jen furt nechytám smyk na předku ;).

      Je to dobrý kompromis. Ale rozhodně to nijak zvlášť nedrží ;).

      Předtím jsem měl Kenda Newegal, a to tedy drželo, a hučelo a nejelo.

      0 0
    • nomecz  

      no mam 29" HT a vzadu mam Xkinga a vpředu Trail Kinga oboje verze race sport a jsem max spokojenej, na silnici si jako brzda nepřipadám a pláště v terénu drži perfektně.

      Je to možná tím že sem nikdy žádnou závodní šlupku nezkoušel…

      0 0
      • Pain  

        Ja na fullu 29 vzadu taky XK 2,4 Racesport,Black Chili,vepředu MK 2,4 Racesport a taky spokojenost a to i na přejezdech po silnici.Předtim zadek i předek NN a to mi přišlo že to proste nejede,hlavne teda přejezdy po silnici.V tere­nu ok.

        0 0
    • lukasmohapl  

      A co schwalne racing ralph? Nebo maxxis larsen tt?

      0 0
      • Hory28  

        Zrovna řeším stejný problém. Nevím co hodit pod zadek. Do očka mi padl racing ralph snake skin, ale nemám s tím pláštěm žádnou zkušenost. Je tady někdo, kdo ho má trošku ošahaný?

        0 0
        • mrozu  

          RaR SS na zadek ideál, ale chce to 2.25. Zato vepředu vůbec nedrží, teď ho tam mám a je to samej drift.

          0 0
      • Soreno  

        Larsen tt jsem měl a to byla hrůza (vůbec to nejelo teď jsou na prekérce do práce) a co ikony, na zadku je v poho.

        0 0
        • pocestny  

          Souhlas, mám Larsen TT z roku 2004 v drátu na plečce. To je kolo z domácích zbytků, a je to fakt k ničemu ten plášť.

          0 0
      • raw 4  

        Maxxis Larsen tt se dela i na 29? Mel jsem ho na 26 a spokojenost. .

        0 0
    • josee  

      Ja řeším uplne to samé, semtam sjezd, sem tam terén, třebas i Rychleby, ale dost i asvalt. Jedná se o Fulla a jezdim pořad MICHELIN Wild Grip'R 26×2,25. Jsem asi spokojený, ale nemám srovnáni. Chci se tedy zeptat, mám koupit to samé nebo zkusit trebas to X kinga? Díky

      0 0
      • Kire  

        XK v race sport verzi vozím rok a půl a od sucha po smíšený povrch drží dobře, když se to sype anebo v blátě, pak je to horší. S dušemi bych bral jen race sport verzi kvůli Black chilli směsi, jako bezduše jedině protection verzi, která je dle Conti jediná tlr a má pevnější boky.

        Teď mám na jedněch kolech Vittoria Mezcal G+ a zatím na suchu spokojenost.

        0 0
    • Sultan  

      Hele když už jste v tom co me poradíte zadek a předek diky https://www.koloshop.cz/…ar-2015.html staci nebo ty drazsi sou v necem lepsi ? https://www.koloshop.cz/…-kevlar.html oba v 2,25 dik

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.