Crossové kolo cca kolem 10 000 Kč

57 nepřečtených
  • Matne

    Dobrý den, jsem spíše rekreační cyklista a chci si koupit krosové kolo v cene kolem 10 000 Kč. Na běžné silnice, občas polní cesty, místy lesem. Prosím o radu, v odkazu jsem si „vyjel“ porovnání několika kol, zda byste mi některé z nich doporučili. Jsem opravdu amatér co se týká znalosti kpmponentů, značek atd. tak budu rád za jakoukoliv radu. Děkuji.

    https://jizdni-kola.heureka.cz/…iff-90-2018/?…

    0 0
    • bezdratova.sprcha  

      Pokid nezvednes rozpocet tak Decathlon nebo bazar.

      0 0
    • novas752  

      Bazar

      0 0
    • milan.v  

      A co jsi tu zatím četl? Jaká byla doporučení ve vláknech s obdobnými dotazy?

      0 0
      • gersa  

        Patrně asi nic, rovnou si přišel pro radu

        Hlasuji také pro bazar

        0 0
        • Matne  

          Ok, omlouvám se, že jsem se tu zeptal. Při vyhledávání mi naskočili příspěvky z roku 2013, 2007 atd. podobné téma jsem nenašel, ale možná blbě hledám. No asi jsem sem vlezl špatně mezi cyklo elitu a někoho kdo hledá kolo za blbých 10 000 je potřeba setřít, každopádně díky za příspěvek … :-(

          0 0
          • Romancero  

            v pohodě! Já také raději založím nové vlákno, než se tady přehrabovat v tom chaosu!

            Ty kola, co si chceš vybrat jsou v pohodě! jen počítej s trochu náročnějším servisem..

            0 0
          • novas752  

            Ono je to celkem jedno, u těhle levných kol se za ty roky v podstatě nic nezměnilo. Snad jen brzdy z ráfkových v-brzd na kotoučové, jinak je vše při starém.

            0 0
          • gersa  

            To nebyla výtka na tebe

            Má ráda je myšlena upřímně, nijak povýšeně. Z bazaru koupíš kolo daleko vyšší užitné hodnoty, nové krosové kole v ceně 10k bude strašnej kompromis

            0 0
      • Matne