• scota

    Nakupoval jsem na Chainu ale poslali mi jinou položku a nyní nechtějí vrátti peníze dokud neproběhne jakési vyšetřování? Fotka jim nestačí :-(

    A jaké jsou vaše zkušenosti?

    • jeniiiik  

      Poslali mi čtyři špatné prehazovacky, Sram Force silniční místo cyklokrosových. Poslal jsem jim to zpět na dresu ze které mi to poslali, nechtěl jsem žádnou refundaci, ale výměnu za správné zboží. Posílali přes Wiggle. No a tam balíček přijali a nic se nedělo. Pak že ho nemají, že mám řešit reklamaci s Českou poštou. Reklamace balíku do zahraničí trvá na České poště tři měsíce. Vyřešila se, balík byl doručen. Píšu do Chainu. Mám prý požádat Wiggle aby mi balík poslali zpět a já ho poslal k nim. Z Wiggle žádná odpověď. Peníze co v tom visí si odhadní sám.

      • scota  

        Člověk by řekl, že v dnešní době to podle part numberu rozezná i prostý skladník ve šroubárně (ve skladu) ale asi na to kašlou. Pokud to načtou do PDA musím jim přece systém říct, že je to jiný PN tedy jiné zboží nebo snad né?

        • jeniiiik  

          OEM díl zabaleny v bublinkové fólii jen s nálepkou s čárovým kódem. Ten seděl s objednávkou a kódem v eshopu.

          Keců kolem toho měli. Ještě jsem se s nima hádal a posilal screenshot obrazovky co jsem si objednal a tak. Oni na mě že přehazovačka, kterou chci je stříbrno černá, ne černo stříbrná a tudíž správnou nemůžou dodat a blablabla.

          Řešil jsem to i přes PayPal, tam ten spor zamítli s tím, že Chain jim dal podklady k tomu že jsem zboží dostal.

          Zlatí Němci, tam bylo zatím vždy všechno v pořádku.

      • nomecz  

        jo v tomhle je musím říct s Němcama mnohem lepší domluva.

        NA BD stačí napsat že ti v objednávce chybí ten a ten díl a během 2 dnů vrácené peníze na účtu. Vratky to stejné.

        • MirosPikos  

          A mluvíš na ně germánšťinou nebo arabsky? Já to zkusil přes kamaráda Německy (to oni mají rádi) a odpověď nikde. Až když jsem to urgoval, tak za 5 dní odpověď. Mezi tím už jsem balík poslal zpět. Tak snad to všechno proběhne k mé plné spokojenosti. Jeden by ale čekal, že když tam mají vyfocených 13 lidí, kteří by se tím mohli zajímat, tak by mohli na email odpovědět dřív jak za 14 dní.

          Jinak když je problém s objednávkou, člověk se ptá na nějaký produkt, to skutečně odpověděli do 2 dní.

          • nomecz  

            veškerá komunikace v angličtině + postupy dle instrukcí na webu (vratky)

          • mirorek2  

            jí na bd řešil hned po přijetí balíku podřeného a křivého lyrika, nafotil jsem, poslal mail a do dvou dnů štítek bez slovní odpovědi, chtěl jsem refund, poslali novou nepodřenou ale křivé nohy znovu

            má o dva mm menší šířku dole, místo 110 má 108, teď se s tím jebu při každém vyndávání kola :-)

            volal jsem jim jindy kvůli zmatku s balíky, poslali to ve dvou, ale napsali jen jedno číslo, tak se to trochu zašmodrchalo v cz, ale ten telefon byl jak s opicí, arabsky a turecky fakt kua neumím (německy ale taky ne:), anglicky zas oni ne, jen mi něco odkývali a domluva jak s cypem

            • nomecz  

              zajímavé, moje poslední zkušenost s vrácením helmy která mi neseděla

              vracel jsme po cca 2 týdnech od objednání, postupoval podle návodu na webu (tisk formuláře , s tím jak to chci řešit, číslem účtu atd)

              31.10 (čtvrtek) svoz balíku

              4.11 (pondělí ) balík doručen

              6.11 mail s potvrzením o doručení vráceného zboží do BD

              dnes potvrzení o tom že mi budou posílat z5 peníze

      • mr.nikdo  

        Wiggle Spanelsko?

    • krabica  

      Moje zkušenost je taková, že když jsem postupoval dle jejich instrukcí, tak vratka zboží proběhla bez problémů.

      • scota  

        Proč bych měl ztrácet čas s tím že nějaký skladník udělal chybu a ještě nést náklady na zaslání?

        • krabica  

          Nerozumím, to jako čekáš, že ti pošlou nové věci bez zaslání těch špatných zpět? Poštovné při vrácení zboží samozřejmě proplácejí.

          • scota  

            Očekávám že uznají problém na jejich straně a pošlou štítek na dopravu, abych nemusil nic řešit a platit? Také očekávám že to udělají do 2–3 pracovních dnů a né až za měsíc. Myslím že bike24.de to takto funguje ;-)

            • krabica  

              Tak to jsi měl nakupovat jinde, způsob vrácení zboží(včetně špatně zaslaného) mají jasně popsaný… To jsi holt měl nakupovat třeba na bike24, tam to tak funguje.

          • plzakj  

            Na wiggle mi jednou poslali jiny navleky na boty. Reklamoval jsem to pres formular. Ty, co jsem chtel mezi tim prodali. Vratili mi prachy a ty jiny mi nechali…

          • xtonda  

            Němci (Kubikes) mi poslali kliky špatné délky i když sem si třikrát potvrzoval že chci 114 a ne 140, v tý němčině to zní podobně. Po mailu sem napsal, že to není to co sem chtěl, bez keců a ptaní okamžitě poslali správné a ty původní nechtěli zpět.

            Samozřejmě že když něco objednám a dodavatel to posere, tak čekám, že se bude primárně snažit splnit objednávku a vratku bude řešit až v druhé řadě.

            • krabica  

              No, takhle to moc nechcou řešit ani u bike24, vratku mají zdarma, ale vyměňovat zboží moc nechtějí. Sami píšou, že si máš jiné zboží standardně objednat. Tohle jsem řešil jak na CRC, tak bike24, hned jak jsem věděl, že budu zboží vracet, tak jsem objednával jinou variantu a pak až řešil nezávisle na tom vratku.

              • plzakj  

                Na b24 je vratka uplne bez problemu. Napises jim. Poslou mailem pdf se zaplacenou dopravou. Nalepis. Za 3 tejdny mas prachy na ucte krz paypal :-)

                • krabica  

                  Však to píšu, vratka je v pohodě, ale do výměny zboží se jim moc nechce, prostě máš udělat standardně novou objednávku a špatné zboží řešit vratkou.

                • dolomiti  

                  Samolepka na poštovný při vracení mi chodí automaticky v každým balíku včetně formuláře. Na něm zaškrtnu u důvodu vrácení, že požaduji výměnu. Doplním správnou velikost a pošlu. Dělal jsem to za poslední dva měsíce dvakrát a bez problémů. Jenom mi přijde mail: „vyměněné zboží je na cestě k vám“ a sledovací odkaz. Během týdne vyřešeno ;-)

      • obda  

        Potvrzuji, taky jsem posílal zpátky na wiggle (pravda, 10 let zpátky) a zcela bez problémů.

    • tonik666  

      Poslali mi detske kolo o rocnik starsi, s jinou delkou klik a kdyz jsem pozadal o slevu 50liber formou voucheru jako reseni, tak mi vyhoveli.

    • scota  

      Tak jsem jim napsal do dotazů jak je možné, že nepoznají dvě různé položky dle PN a fotky a moji otázku nezveřejnili. Cenzura 30 let po sametové revoluci.

    • scota  

      Po 4 dnech vyšetřování žádný progress, protože o víkendu to prý nemůžou dořešit :-(

      • Nickman  

        CRC je obchod, tam zamestnancy take maji weekendy a volno…, tak ze o vikendu nebudou moc resit…

        Vzdy bych resil problemy podle procesu prodejce. CRC resi denne xxxx problemu, bez procesu to nemuze fungovat.

        Kdyz kupuji online, vzdy nafotim balik pred oteviranim, vyfotim zbozi pred pouzitim, zkontroluji stav atd. Tak ze mam „dukazy“ v pripade problemu, poskozeni atd

        Pokud prodejce nereaguje a ne resi muj problem, mam moznost vyuzit sluzbu EU komise ""Vyřízení vaší stížnosti týkající se práv spotřebitelů":https://ec.europa.eu/…complaint_cs".

        Dale muzu tlacit prez FB, Instagram, Twitter a zprovokovat nejaky shitstorm, to se predjsum nelibi a na to reaguji.

        Od doby kdy Wiggle koupil CRC, ja tam uz nekupuji. Ceny uz nejsou zajimave, kvalita servicu se shorsila a navic kurz libry je spatny.

        RCZ, bike-discount atd maji daleko lepsi ceny a podminky.

        sorry za spatnou cestinu

        • scota  

          Volno nemají, dělají že makají od 9h ;-)

          Ticket jsem samozřejmě založil

          Fotku jsem jim poslal

          Služby nic moc mohli by to vyřešit během 5 minut, kdyby chtěli.

          Na předchozí objednávku jsem čekal 14 dnů

          Už tam nebudu nakupovat a na Trustpilot si taky nebudu brát servítky pokud to v pondělí nevyřeší ;-)

          • mr.nikdo  

            Smula, ze crc ma jen Tebe. Takze mohla pokazit jen Tva zasilka.

            Anebo proc ma byt resena prednostne?

            Ted maji Black Friday a to je vzdy zaseka.

      • jIrI___  

        .

    • scota  

      Ani po 6 dnech vyšetřování si nejsou schopni ověřit, že mi poslali špatnou položku. Poslali mi brzdové destičky bez chladiče, místo s chladičem což podle fotky pozná i cvičená opice. Part Number jim také nesouhlasí. Oni si to raději budou přehazovat mezi teamy jako žhavý brambor. Radím vám nakupujte jinde jsou to šm**di.

      • MatS  

        To mi připomnělo jak si mladá objednala z ESPRITu krom jiného jedny džíny. Vše v pohodě, až na to, že ty džíny co přišly byly úplně jiné a navíc nošené. Očividně někdo z personálu potřeboval nová kaťata a aby tam nic nechybělo, vrazil tam svoje staré. Nejdřív na reklamaci (řeší se s Německem) jakože něco takového není možné a ať dokážeme, že jsme je nevyměnili (jak asi toto dokázat?). No nakonec mladá napsala, že vzhledem k množství nákupů a utracených peněz za ty roky fakt nemá potřebu krást džíny za litr a jestli s tím mají problém, tak bude nakupovat jinde. No a hned peníze vrátili na účet.

      • mr.nikdo  

        Ty jsi teda tvrdak. Podle VOP maji kolik dni na reklamaci?

        V jakem odvetvi delas?

    • krabica  

      Jinak bych být tebou vzal příště určitě sintry od Shimana, jsou fakt super, škoda zkoušet něco jiného…

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.