• wild max

    v posledních několika sezonách se množí rádoby obchodníci, kteří překupují zb. hlavně z CRC a prodávají ho dál v ČR, sám mám nehezké zkušenosti s několika z nich a pořád objevuju na internetu další a další…jak jste na to vy ?

    0 0
    • mr.antik  

      tak hlavně záleží, jak to maj ošéfovaný s řešenim záruky, dodací podmínky atd. Jinak ať si prodává rozmontovaný díly z výprodejovejch kol, když se jim to vyplatí :-))

      0 0
    • Tomcat  

      Á někdo se právě probral.

      Jsem na tom? Že nepatřím ani k překupníkům ani k těm chudákům co od nich kupují.

      0 0
    • Vilém  

      Tak kdyz mas nehezke zkusenosti, proc si tam nenakoupis sam?

      0 0
    • Hnoj  

      No a? Každej vydělává prachy jak umí, když někdo vydělává prachy přeprodejem zboží, je to jen jeho věc.

      Navíc, co asi dělá každý obchodník? Někde nakoupí a pak prodá dál.

      Tohle je zase jednou nesmyslný téma.

      0 0
      • nox159  

        kdyz uz jsem u toho, kdo vozi komponenty hope (konkretne mi jde o predstavec) do republiky?

        myslim oficialniho dovozce. diky

        0 0
        • Hnoj  

          Ten co vozí všechno ostatní od Hope. Yarroline SRO.

          0 0
          • nox159  

            diky moc sem to nemohl najit

            btw: vahu toho predstavce (110mm klasika 25,4mm) asi z hlavy vedet nebudes co?

            vaham mezi HOPE XC x KCNC TI pro = vzhled x vaha a cena

            0 0
    • mates555  

      tak nakupuj na CRC … a máš klid a nemusí tě tížit takový témata …

      0 0
    • Chiron  

      Ale takhle obchod funguje. Někde, někdo, něco nakoupí od někoho a prodává to dál s příslušnou marží. To že zákazník není schopný si zjistit, že když si to nechá poslat z UK, tak ho to vyjde na polovinu. To už je jeho problém. Pokud takový překupník je schopný nějak zajistit reklamaci, má na to živnost atd. Tak proč ne. Ale pokud je to nějaký takový vychcánek, co si nakoupí věci na CRC, prodává to na Aukru a neplatí daně. Tak na takové je nejlepší poštvat ČOIku.

      0 0
    • ALEX007  

      chci být překupník…

      0 0
    • jonti  

      Ja s tim problem nemam. Kdyz chci neco mensi levne a rychle, tak proc ne. Tim, ze ti veci koupi a drzi skladem prinaseji pridanou hodnotu.

      Vidlici nebo ram bych tak nekupoval. Jediny problem vidim v tom, ze neplati dane a jsou konkurenci mensim obchodnikum.

      0 0
    • jakub  

      Zrovna o víkendu jsem měl na toto téma rozhovor s dosti fundovaným člověkem z kamenného obchodu. Pokecali jsme o tom, proč kamenný – český obchod nedokáže konkurovat internetu atp. bohužel, taková je realita. Jak jsme se bavili říkal mi, že velký problém v dnešní době je i v lenosti lidí, není prý problém kupříkladu při prodeji kultovního kola stavět na vybraných komponentech a dostat se na velice zajimavé ceny. Problém je ale v tom, že lidi se prý už ani neobtěžují zvednout prdel od internetu a do takového obchodu zajít třeba alespoň mluvit o takových věcech. Není fér, že kamenné obchody platí daně jako magoři – zároveň musí odebírat od dovozců apod.. a marže stoupají a stoupají. Konstatoval, že bohužel existuje spousta komponentů, které se dají na internetových obchodech nakoupit za ceny, na které on nedosáhne ani při nákupu od dovozce. Není to fér, ale dokud budou u nás nastavená taková pravidla jakou jsou v současné době, narovinu říkám, mám spoustu velice dobrých přátel, kteří vlastní obchody s cyklovýbavou, leč peníze netisknu a s omluvou pro své přátelé musím konstatovat, že také nakupuju v e-shopech…jen dávám velký pozor, abych nenakupoval od zlodějů…

      0 0
      • Kohout  

        Máš pravdu, ale zase v žádné jiné oblasti jsem neviděl tak velký rozdíl mezi cenami v kamenném obchodě a na internetu, jako je tomu u cyklo dílů. Pokud něco na netu stojí X a v kamenném obchodě 1,5 až 2*X, tak je někde chyba a nejde to svalovat jen na „šedé“ prodeje dílů určených k montáži na kola.

        Třeba v Praze ve pár cyklo obchodů, kam bych se nebál dát kolo na servis, ale zbytek je bída s nouzí. Spousta cyklo obchodů usnula někdy v polovině 90. let, kdy se prodalo skoro všechno. Teď je poptávka menší, konkurence větší a tak se musí více otáčet a nabízet lepší služby. Bohužel to spousta majitelů obchodů ještě ke své smůle nepochopila…

        0 0
      • McBlacky  

        jak není fér? je fér chtít po zákazníkovi, aby platil zbytečně víc?

        ono zvednout prdel od internetu – on u něj sedí protože si právě hledá lepší alternativu. Takže čas co by došel do krámu a řešil to tam věnuje obchodům, bazarům a aukcím online.

        0 0
        • rainbowone  

          Má to dva úhly pohledu. Nehal jsem si poskládat kolo a cena byla slušná , plně srovnatelná s cenou na Internetu navíc mám zaručen bezproblémový servis . Druhá věc je že ač je prodejna asi nejlepší na silniční kola u nas ve městě tak na krámě jsou třeba jen 2–3 druhy plášťů za strašné peníze na internetu stojí polovinu to samé třeba cyklocomputer . Pokud chceš něco objednat není problém jenže si počkáš 2dny až 2 týdny a zaplatíš těžké prachy.

          Další věc je přístup prodejců k servisním pracem a jednání se zákazníkem. Sám čekám že ,když u někoho nechám 50 tis. za kolo/kola tak servis dostanu okamžitě a né po 2 týdnech až měsíci.

          Navíc ofic. dovozci jsou taky kapitola sama pro sebe . V půlce Května nemají SIDI vel.46 a ani nejsou schopni sehnat pry už jsou vyprodané ?

          Z internetu byly doma za 2 dny o 25% levnější!

          A takový přístup firmy Kastar dovozce Mavicu, to mám zážitek na celý život co si ke mně dovolí jako k zákazníkovy, nekoupil bych od nich ani pásku do ráfku.

          0 0
      • ememem  

        neni fer, co neni fer? neni fer si ist okukat a odskusat do kamenaku konkretne topanky, poradit sa o tom spredavacom, pozistovat si o veci od neho co sa da a potom sadnut ku compu a najst to lacnejsie na nete a kupit. lenze to neni fer zo strany zakaznika (a osobne toto nerobim). inak nakupujem na nete z dvoch dovodov – cena a vyber. o cene sa skoda bavit a kopu veci proste v kamneakoch nemaju alebo maju len v katalogu a povedia objedname vam to a pod. co trva dlhsie a je drahsie jak z netu. okrem toho sa mi nechce do obchodov chodit a kurier to zvycajne donesie domov, s postou je to horsie ale furt blizsie jak do cykoshopu.

        inak toto vyplakavanie je smiesne, mne tiez vyjde tak jeden biznis z deiatich do zbytku vrazam len cas a peniaze a pochybujem ze inde je to inak.

        mimochodom co tomu cloveku brani spravit si e-shop?

        a este jedna vec – s rekalmaciami mam vo vseobecnosti povacsine na e-shopoch vyrazne lepsiu skusenost jak v kamenakoch.

        0 0
      • Radek Broz  

        Typický ublížený kecy někoho, komu to nejde. Vždyť má stejný možnosti!

        0 0
        • jakub  

          uuuuh kluci, asi jsem to sem napsal špatně… tento člověk a záměrně ho nechci jmenovat fakt nemá obchodní problémy… jen jsme si tak pokecali. Byl to jen úhel pohledu… nikoliv argument ke kritizování

          0 0
          • Igor Hnizdo  

            hmm. tak ja sem si treba na netu nasel nejaky hadrik – net sem pouzil jako katalog. tim sem nedosel do prodejny, kde by mi ani nejspis neukazali katalog dodavatelu, ale nabidli by dva tri druhy co by nevyhovovaly bez moznosti detailniho porovnani parametru. takze nasel sem si zbozi v katalogu. sedi material. sedi pouziti. tvarove odpovida. najdu si mistni prodejce danyho vyrobce. telefonuju a 100 kilometru okolo to nikdo tenhle typ nebere. bral sem to v casti republiky takovy ctverecek s diagonalou 90 km co obcas jezdim. takze ******. kdo by do takovych obchodu chodil. za telefon jsem dal vic casu a penez nez bych dal za postovny pri objednani rovnou od vyrobce. a to sem si na tom netu nasel celkem hadriky 3 ruznych vyrobcu od kazdyho jeden srovnatelnych parametru. nikde nic.

            se jeste nekdo divi, ze lidi nechodi do obchodu 5×5 metru, kde je zastoupeno 60 nebo vic ruznych vyrobcu? takovej cyklo-butik.

            0 0
            • Igor Hnizdo  

              a ted analogie, aby bylo videt, ze to neni o lenosti lidi, ale o nasranosti na system.

              vlezu do kramku hans grohe. ma to jen jeden hacek. je to vzorkovna, nikoliv obchod. maji tam kompletni radu vsech vyrobku vcetne tech co bych si vybral. muzu si to tam osahat (na rozdil od internetu) a dostanu i katalog. ma to jen jeden hacek. neprodaji mi to tady a ted. leda bych si to objednal pres jejich snluvni prodejce. super. odpoved na otazku ktery z tech prodejcu to ma skladem tady v okoli – muzete hadat jaka.

              takze proc bych do tech obchodu mel chodit, kdyz vim co chci a na 99% to mit nebudou (teda jen na objednavku)

              co je internet si lidi v klidu vyberou konkretni vec a po te jdou, protozez ostatni uz vyradili z vyberu. uz se u dost zakazniku nenosi takovy to lamani zakaznika co nevi co chce pres koleno na prodejne. ta doba skoncila pred 5ti lety.

              0 0
          • Bla9801  

            net bude asi vždycky levnější… problém pro kamený obchody jsou překupníci co neplatěj dph a daně vůbec, pak jsou zaběhlý internetový obchody- fungujou skvěle a prolém s nima není. ******* je třeba politika Shimana, obchodník nakupující u Paul lange Ostrava (oficiální dovozce Shimano v ČR) má vyžší nákupní ceny než jsou ceny Shimana internetových obchodů.

            0 0
            • t100-CZ  

              já nejsem odborník,ale on existuje nějaký zákon pro obchodníka v kamenném obchodu nekoupit zboží u internetového obchodníka, když by to měl levnější?

              0 0
              • Bla9801  

                Ne, tak to není. Každý může nakupovat kde chce… malý obcodník (kamený obchod) nakupuje Shimano od zastoupení pro ČR. Velký obchodník (např. intenetový obchod) nekoupí u výhradního dovozce, ale přímo v centrálním skladu pro evropu

                v Holandsku a nebo taky od výrobců kol tzv. montážní komponenty, které by do běžného prodeje jít vůbec neměly…

                Cena je samozřejmě úplně jinde. Myslím, že problém je u Shimana, protože trh neřídí a nevytvořili žádný podmínky pro běžný fungování.

                0 0
                • Bla9801  

                  když chceš prodávat díly shimano, tak je samozřejmě nemůžeš kupovat za stejnou (nebo i nižší) cenu jako konečný zákazník, ale potřebuješ nákupní cenu o něco nižší, aby jsi mohl mít alespoñ malou marži a něco Ti z prodeje zůstalo…

                  0 0
                • ememem  

                  Myslím, že problém je u Shimana, protože trh neřídí – oni tvrdia ze sa to neda a ja s tym viac menej suhlasim. ono by si to cestu naslo aj tak. uregulovat trh sa sudruhovia pokusili v davnejsej aj celkom nedavnej minulosti a vysledok sme videli…

                  0 0
                • Radek Broz  

                  Díky bohu, že trh neřídí;)

                  0 0
                  • Bla9801  

                    Je dobře, že je trh volnej. Ale na druhou stranu si nedovedu představit, že třeba prodejce Fiatu s jedním autosalonem v ČR by si zavolal do Itálie do fabriky a oni by obešli oficiálního dovozce do ČR a prodali mu třeba 10aut o něco levnějc… prostě přílišná volnost škodí.

                    0 0
                    • mr.antik  

                      Podle mě je trh ČR tak malej, že tady žádný ofiko zastoupení není vůbec potřeba…

                      0 0
                      • Tomcat  

                        že tady žádný ofiko zastoupení není vůbec potřeba… …To bych neřekl.

                        Spousta značek na trhu v ČR utrpěla na pověsti právě díky solo prodejcům a dovozcům, který namachrovaně udělali té značce medvědí službu.

                        Můj názor je, že učebnicový příklad je například Apple. Až do nedávna neexistovalo žádné přímé zastoupení značky. Ani přímí prodejce ( ten není do teď). Ikdyž třeba měli dobrou image „ala Apple“ Neexistuje v ČR žádný oficiální AppleStore. Přístupem k prodeji a servisu tak z toho udělali někteří dovozci dost snobskou značku z rozporuplnou pověstí a zošklivili to v očích laické veřejnosti. Ta často plive na adresu Apple když neví, že Apple za to prostě nemůže.

                        Stejně tak to je i se zastoupením, některých automobilových značek. Ty v čr jsou také reprezentovány jen „šikovným“ dovozcem a prodejcem a mohli by jsme pokračovat k oblečení , nebo nějaké audio video elektronice a v kolech to jé to samý.

                        Firma by měla mít zájem aby na daném trhu měla dobrou pověst byť z daného trhu nemá patřičný zisk. Bohužel na na šem „divokém východě“ se spousta firem chopila příležitosti a vypěstovali tak daným firmám nedobrou image, bez toho že by dotyčná značka na daný trh skutečně vstoupila.

                        Samozřejmě že se najdou i pozitivní vyjímky, ale co naplat jeden negativní ohlas má vždy větší dopad než deset pozitivních.

                        0 0
                • jonti  

                  Jak by melo Shimano ridit trh? :(

                  0 0
                • Hnoj  

                  Já se u těhle diskuzí vždycky jen směju… Líbí se mi, jak zkreslené představy má hodně lidí o kšeftě s dílama.

                  0 0
                  • Mobidyk1  

                    jako prodejce doufám že se trh vyléčí sám. Nebo budeme časem chodit na docentrování kola v servisu a bude nás to stát 1200 kč :)

                    0 0
                    • Hnoj  

                      Trh se nemá jak vyléčit, dokud se bude řítit jedině principem okamžitého profitu bez ohledu na budoucnost vzdálenější než pár let :-/

                      0 0
                      • Tomcat  

                        Mám si to vykládat tak, že obrazně naštvanost z …nákupu za špatné ceny a mizerné dodací lhůty… si mám kompenzovat sugescí dobrého pocitu že dělám něco dobrého pro budoucnost? Hmmm nedostává¨mě se pak z volného tržního prostředí k plánovanému hospodářství a charitě?

                        0 0
                        • Hnoj  

                          Já nenarážím na principy tržního hospodářství, ale na prinicipy obecné etiky. Dokud bude lidstvo zajímat jen objem prodejů nekvalitního zboží (což je IMHO cca 90% veškerého vyroeného zboží) a okamžitý profit z tohot šuntu, potom není možnost trh nasytit. Není to snad jen poptávkou po nesmyslných cenách, že kvalita všeho šla do kopru, jen aby se to dalo prodávat levně a hodně?

                          Tedy bez ohledu na budoucí následky se lidstvo žene jen za profitem. Není tedy možné trh léčit, protože on sám je rakovinou v těle lidstva, která sežírá sebe sama a lidtsvu ve své aktuálně podobě spíše uližuje.

                          0 0
                          • Tomcat  

                            …ale na prinicipy obecné etiky…

                            Možná tady je právě to nepochopení. Lidé často dost divně chápou hranice mezi škodit – nepomáhat – pomáhat. Nemyslím si, že v západní ateistické společnosti by do etiky bylo zaneseno, že nepomáhat = škodit. Bohužel je to tak často chápáno a a s tímto výkladem nesouhlasím

                            Ano západní tržní společnost se žene za ziskem z naplňování lidských potřeb. Podnikáme tedy minimalizujeme náklady a maximalizujeme zisky. Produkujeme nadbytek služeb a zboží. To že zákazník si vybere zrovna nás, tedy konkurenční boj se snažíme vyhrát marketingem.

                            To vše skončí pádem na džku ( krizí) a zase to pojede na novo. Síla a rozvinutost dané společnosti, nebo i podnikající subjektů, spočívá jen v tom jak dlouho se před tou krizí udrží a jak rychle se oklepe.

                            To je prostě životní cyklus, žádné jiné ekonomiko-společenské uspořádání se prostě neosvědčilo.

                            0 0
                            • Hnoj  

                              Ty ale pořád vidíš člověka jako vrchol všeho strvoření a hledíš pouze na otázky blahobytu a ekonomiky obecně.

                              Člověk, ale není vrcholem stvoření, ale jeho nedílnou součástí. Měl by tedy svět jako celej respektovat a nejen ho drancovat a zmenšovat.

                              Neustálým zvyšováním našeho blahobytu utlačujeme svět ve kterém žijeme, zamořujem ho odpadem a dalšíma sračkama, jen proto, že všeho chceme více a chceme to levnější.

                              „To vše skončí pádem na džku ( krizí) a zase to pojede na novo.“ Pádem na držku, jak říkáš to jistě skončí, ale nebude to jen pouhá „krize“. Vídím to spíše na konec lidské civilizace v té podobě, kterou vidíme teď. A pak se teprve skutečně pojede na novo.

                              0 0
                              • Tomcat  

                                Je mi líto tenhle, ale v tomto úhlu pohledu na svět mám nulovou empatii. V ekonomice nemají žádné náboženské a utopistické ideáli co dělat. Ty právě by vedli ke krachu dřív protože nerespektují realitu, ale sledují ideál.

                                Furt to, ale nebourá, nebo neneguje to proč by člověk neměl nemohl chtít uspokojovat své potřeby zbožím a službami, které mu nabízí trh?

                                Připomíná mi to jak kolega když mu došli jakékoliv argumenty, které lze exaktně ověřit. Použil při hádce co si kdo má koupit za auto …Dacii Duste si přece nikdo nemůže koupit, vždyť to je jak sex s cikánkou… Bagatelizace , nízká empatie , omezený rozhled a zoufalost z toho, že on jako prodejce nemá co nabídnout.

                                Prostě lidé mají právo chtít pro ně dostupně cenové zboží. Mají právo koupit si například XT kliky v Anglii, stejně jako tady. Jo že v UK jsou o litra levnější?

                                Nebo, že někdo chce carbonový XC a koupí si Supa místo Cannona?

                                To je trh. Nemám právo omezovat nabídku na trhu, nemám právo zákazníku bránit aby koupil jinde nebo něco jinýho to je etický. Jediný je snažení získat zákazníka, ale nikoliv represí.

                                0 0
                                • Hnoj  

                                  Já neříkám, že uspokojování materiálních potřeb je špatné, stejně jako neříkám, že bohatsví je hřích (nepoužíám tohle slovo k křesťanském smyslu).

                                  Ekonomika a „nevyvratitelné“ zákony a principy trhu realitu NESLEDUJÍ, ale přetvářejí ! Realitu sleduje idae a snaží se přizpůsobit se jí ku prospěchu obou stran.

                                  Dovol, abych kolegu podpořil známým kliché: „Kdo neměl cikánku, není pořádnej chlap.“ Ať si každopádně každej koupí, co chce a kde chce. To je nevylučitelné právo každého z nás. Jsme však tak bohatí, abychom kupovali „laciné“ věci? Skutečně je lepší koupit výše jmenovaný Duster (ze zcela imbecilní kategorie vozů X-over) a nebo jeté auto nějakého jiného výrobce u kterého víme, že na něj bude spoleh?

                                  Nesnažím se tě omezovat, chci prostě zjistit, co tě tady tak moc sere.

                                  Třeba nerozumím tvému příkladu s brzdovými destičkami. To jsou v UK tak laciné? A nebo je v ČR nikdy nikdo nemá?

                                  Mimochodem, tvůj argument s klikami XT je totálně zcestný, protože jejich cena snad nikdy nešla v UK pod 120GBP, zatímco v ČR se koncem roku 2008 prodávali za 2500Kč, tedy cca 80GBP. A ani dnes není cena v ČR vyšší než v UK…

                                  0 0
                                • marszy  

                                  ted jsem se díval na Chain a XT kliky jsou tam za 109lib. což je 3400kč při kurzu 31,5 . Nejlevnější kliky Xt na netu jsou za 2800kč tak mi řekni kde ušetříš toho litra?

                                  0 0
                              • mr.antik  

                                Bohužel za to může marketing výrobců a prodejců :-)

                                Už na prvnim stupni by se mělo vyučovat, jak funguje reklama a jak se nenechat oblbnout…

                                0 0
                                • marszy  

                                  hlavně by si to ovce měly opakovat před volbama aby neskočily znova na lep vlkům.

                                  0 0
      • Tomcat  

        A tohle mě rozbrečelo

        Tak půjdu od svého počítače, vybrat do krámu k počítači obchodníka. Proč?! Kde máš přidanou hodnotu? Kde máš nějaký garance? Jen ve většině případů jen prázdný slova a vzdušný zámky.

        Zajímavé ceny za to, že někomu polezu do ****** a budu se doprošovat, když jinde to jde bez keců?

        Nezlob se, ale pokud se mně na chainreaction už vyplatí oběnávat i dvoje po_any brzdový destičky. Něco je někde dost špatně a já to nebudu napravovat nebudu ani za svý prachy ani za svou aktivitu. Oni mi s mou prací taky nepomáhaj

        Tohle je ta krize. Stav kdy lidé si vzájemně nemají co prospěšného nabídnout.

        0 0
        • Hnoj  

          Ty ale neočekávám cokoliv prospěšného, protože to ani nezkusíš ! Podle těch mnoha příspěvku tady seš totálně zabejčenej proti všem cyklo obchoníkům tady.

          Kritikové jako jsi ty, jsou leda pro zasmání, protože štěky typu : „Zajímavé ceny za to, že někomu polezu do ****** a budu se doprošovat, když jinde to jde bez keců?“ místo, abys napsal, co je jmenovitě tady tak špatně, snad by bylo od tebe konstruktivnější mlčet a jen si to myslet…

          Mít hubu plnou keců typu „všechno na hovno“ umí každej vocas z horní dolní, co celej život házel lopatou. Umět svou kritiku směřovat do správných míst tak, aby měla nějakou reflexi, to je dle mého názoru úmění.

          Tak se přestaň shovávat za masku tupce „všechno na hovno“ a konečně nám všem řekni, co tady stojí tak moc za hovno, ať se poučíme ! Určitě nejsem jediný, koho by to zajímalo.

          0 0
          • Tomcat  

            To není pravda v ČR kupuji u ověřených obchodníků. Vím co mám od nich čekat, oni už vědí co mají očekávat ode mě. Ano jsem zabečený, paličatej, tvrdohlavej. Buď, bude po mém, nebo ne. Pokud obchodník mě netahá za nos, nelámá mě na zboží, který nechci. Dodá ho rychle, má to dokonce přednost před nižší cenou.

            Prostě konstatuji, že někde si člověk musí usmlouvat slevu a dostane se na cenu, jaká je někde bez slevy. A to je normální? Že po uvedení nové modelové , staré zboží zlevní na cenu , za kterou je jinde „drahá novinka“.

            Jak já říká , já Vám pomáhat nebudu. Stejnak mě nepomůžete s prací vy. Jenže jak čtu u tebe chybí sebereflexe. Protože rozhodně já si nedělám iluze stím, že zboží a služby které poskytujeme je pro vas. Nemyslím si, že peníze které za zboží chcete dát jsou z principu naše. Tedy nemyslím si že imrvére, že každý je náš zákazník, nebo že vše děláme dobře. Pokud já budu v práci dělat něco špatně, snese se kritika na mou hlavu , pokud bude dělat něco špatně ty tak na tvou. A v dnešním světě fakt nikoho nebude zajímat že si to myslel dobře a nemusí ti pomoc s nápravou.

            Předevčírem jsme měli problém se servisem, něco jsme nedodrželi ve stanovený termín a bude za to postih ( pro zákazníka kompenzace). U nás to je na základě papírových smluv a né čestného slova.

            Jak tohle funguje třeba u tebe?

            0 0
            • Hnoj  

              Nevím, zda sis toho všimnul, ale neptal jsem se na tvou práci a její úskalí. Ta tady nebyla terčem kritiky ani předmětem diskuze.

              Rozhodně nemám zájem, abys mi pomáhal s prací, je to moje práce a dělám jí, jak nejlépe umím.

              Stále jsi neřekl, co je vlastně špatně. Jsi skutečným mistrem prázdné rétoriky, tolik slov a tak málo významu.

              Zkus konečně jmenovitě uvést, protože fráze jako :„Že po uvedení nové modelové , staré zboží zlevní na cenu , za kterou je jinde „drahá novinka“.“ , je pouhým vyprázdněným plkem, pokud své tvrzení nedokážeš podložit. Je to jako řvát „V Moskvě se žije lépe než jinde“. Mám k tomu důkazy? Ne.

              Prostě jen cinkáš klíčema, abys na sebe upozornil. Máš sice něco na srdci, ale definovat to nedokážeš a už vůbec nedokážeš říct, co by mělo skutečně být jinak. Směle do toho ! Diskutujme a reflektujme, ale přesntaňme plýtvat slovy na prázné kecy.

              0 0
              • Tomcat  

                Vidíš a mě nezajímá tvá práce ani její úskalí a také věřím, že svou práci děláš co nejlépe umíš. Ale reálné hodnocení je až zpětná vazba z dodavatelko odběratelských vztahů.

                Já taky nechci pomáhat, proč tedy chceš abych řekl o je špatně? Základem je přece analyzování trhu a analýza firmy, podnikání, zboží. Firmy za ní platí, proč bych ji měl dělat pro někoho cizího zadarmo? Co z toho když za to nebude nic mít?

                Čistě obecně aby právě každej si musel potrápit makovici sám

                Pokud chceš být konkrétní, například když do ČR přišla modelová řada vidli RS 2010 dokonce modely 09 zlevnily na cenu, kde někde byly k dostání dražší novinka RS2010.

                Žádná kompenzace pokud obchodník nedodá zboží v čas, nebodá správné zboží včas, nebo nezaservisuje včas.

                0 0
            • misaxxx  

              Přednost obchodníka oproti virtuálnímu je solidní a slusné jednání k zakaznikovi…Tomu se rika lidsky cinitel, ktery internet nenahradí…

              Do budoucna tedy ceny konkurence budou klesat a zcela vymizi…a jediní kterí přeziji budou takovy ze vsadi na servis s lidskou tvari…(mimo napr cetr kola, stelovani konusu budou tz nejvetsi polozky-nikoliv dily)…a

              Pokud obchodnik posila zakaznika ke konkurenci (a ma recicky typu ze je na neco alergicky) je zcela na miste ho poslat do ******.

              0 0
              • Ruprt2  

                aha, takže obchodník musí být slušný, ale zákazník může být hovado co mu i nahlavu a on si to musí nechat líbit.

                Prosímtě zrovna ty si toto vlákno raději blokni.

                0 0
                • misaxxx  

                  pokud bude chtit obchodnik zrealizovat zakazky a uzivit se bude muset si vsimat pozorneji prani zakaznika bez jakyhkoliv adjektiv nebo zkonci jako pan Pesek…(ja ti zase radim zavitat do hotelu ci restaurace vice jak IV cenove kategorie)…

                  0 0
                  • Tomcat  

                    Jo slušnost by měla na bou stranách.

                    Zákazníci se často snaží ******* s obchodníkem. Závazná objednávka bez zálohy. Licitování s cenou. Podvody s reklamací. Vyzkouší a koupí jinde atd.

                    Ani na straně obchodníků to není často svaté.

                    Celý to je tom ,že třeba ze setrvačnosti, zrovna ta druhá strana útočí na ty druhé že oni měli udělat vstřícný krok.

                    Bohužel se hlasuje, ale takzvaně nohama, tady zákazník jde jinam.

                    0 0
              • Mamut  

                Ja nenakupujem v bikeshopoch jednanie ale komponenty. A ked si porovnam svoje dlhorocne skusenosti s pristupom a ochotou kamennych obchodnikov a sietovych, tak sietovi v privetivosti a ochotnosti vyhoviet vedu.

                0 0
        • marszy  

          Chain ti dává nějaké garance?

          0 0
      • Mamut  

        Tak ja ti dam iny uhol pohladu. Uz si nepamatam kedy som nieco trvalejsie kupil v kamenaku a predtym som si to nepopozeral dokladne na webe. Casto webovych obchodoch (vzdy aspon niekolkych). Z roznych pricin som to nakoniec kupil v kamenaku. Takze som nefer parazitoval na e-shopoch a spotreboval im datove pasmo a CPU cas (ktory oni musia trvale platit, inak im klesne dostupnost stranok a nic nepredaju). A smotanu == prachy zlizol kamenak.

        Ak si kamenak mysli, ze nedostava fer ceny od ofiko dovozcu, tak nech nakupuje rovnako tie ehopy. A nech si to predava na pulte. Ak tomu prida nejaku hodnotu (radu, servis…), tak si moze dovolit aj tu trocha vysiu cenu, aby sa mu zaplatil vyklad. Ak kamenak nevie nakupovat inde ako od dovozcu, tak nech vymrie. Hned po nom vymrie dovozca. Tak im treba, ja ich nepovazujem za tak chranene druhy, aby som z vlastneho vrecka okrem ceny tovaru platil navyse ich prezitie.

        To ze potom centrovanie bude stat fer cenu vidim ako prinos. Prestane krizove financovanie servisu z predaja komponentov. Ale 1200 to su niekto prehnal. Tolko das za opravu pracky NA BYTE. Ne cetrovanie ti staci clovek, ktory nie je uplne blby, co znamena, ze ak zvladol strednu skolu, tak by sa mal naucit aj centrovat. A plat stredoskolaka bez maturity az so zapocitanim dani, odvodov, nakladov na priestory a zisk na tych cca 30 minut rozhodne nie je 1200.

        0 0
    • Igor Hnizdo  

      technickej. co jsou prazdniny zacal jsem vidat obcas vetsi skupinky aut s nemeckou znackou a uzavira to minivan nebo jak se to jmenuje. vsechno to jsou auta po jedne osobe. ze by to byli nemecti studenti co vymysleli novou vyletni brigadu a prevazi takhle auta bez nutnosti platit prevozni znacky, protoze nemec si jako ze koupi na den novy auto v nemecku a jede s nim hned na zelenou kartu na dovolenou. protoze mimo prazdniny to teda moc casto videt nebylo na D2. co mi nesedi je, ze by to bylo vyhodnejsi nez to nalozit na kamion, tak by snad muselo kazdy auto byt z jinyho koutu nemecka. a nebo druha a pulta varianta. organizovana corka? protoze je potkavam vetsinou ve spicce na usecich, kde se dost kontroluje a snazi se nevybocovat z davu…

      takze budme radi, ze z to ti prekupnici z toho CRC aspon koupi :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.