hledal sem v historii, ale všude je jen MK nebo RK bo XK…nebo sem blbec.
Takže, jak je to s výdrží, pohodlím a hlavně se záběrem???
Už mi došla trpělivost s Rocket Ronama, tak hledám něco adekvátního, už i na podzim…díky
hledal sem v historii, ale všude je jen MK nebo RK bo XK…nebo sem blbec.
Takže, jak je to s výdrží, pohodlím a hlavně se záběrem???
Už mi došla trpělivost s Rocket Ronama, tak hledám něco adekvátního, už i na podzim…díky
Co RoR je špatný? Tyhle contíky měl kamoš na HTčku na dovči v Jeseníkách. 2 vyjížďky, 2 defekty.
Sou hrozně nepohodlný, mám je v 2,1, vážím v plný polní kol 90. Pokud je nafouknu na 2 bary, tak sou pohodlný, ale děsně měkký a při spurtu ze sedla sou rozmáčklý jak při defektu. Pokud dám 2,2 baru, tak už sou tvrdý a je cítit každej šutr. Sem z nich takovej špatnej, no…a to nemluvím o tom, že prostě od začátku nedrží a klouzaj…
Předtím sem jezdil 2 roky Karmu a přechod na RoR byl docela šok…mám teda na nich kol 3000, ale názor sem nezměnil za celou dobu
No jen jestli jsi od toho pláště nečekal něco, co vůbec splňovat nemá :)
nečekal sem nic…:-D
Neměl sem s nima zkušenosti…měl sem šnaci je sehnat v evo verzi za 600 komplet, tak sem je vzal…to je celý…jediný, co bylo supr, byla váha (oba nečekaně 380g)…
za 600 oba? kde, kde? :D
musíš mít štěstí…:-)
Mám na budoucího traila v hledáčku RoR 2,25" dopředu. 2.1 jsou hodně úzké, proto asi ta nepohodlnost.
Máte někdo zkušenosti s kevlarovým Rocket Ron 2.25" vepředu? Podle mě docela držící vzorek, celkově lehký plášť.
hele, mně připadá, že ani moc nedrží-nechápu, jak můžou ve Velu dát jako Velo tip univerzál:-D…jakmile je trochu mokro, tak nedrží na šutrech, kořenech, nikde…já osobně asi zas pudu do Karmy a čau býtls…
Karmy jezdím docela dlouho. Na HTčku vepředu i vzadu a na tvrdém povrchu spokojenost. Na mokrých kořenech a kamenech ale fakt kloužou, zato jsou to i vzadu co se výdrže týče držáky. Říkal jsem si kombinace RoR 2.25" dopředu a Karmu 2.0 nebo RK 2.2" dozadu. Ale asi to zatím dopadne tak, že dopředu i dozadu půjde RK 2.2" kevlar.
Tak na mokru se mi zdá Karma o dost horší než RoR.
Mel sem to loni na Santovy pres leto super ale vzorek je pomerne nizky. Takze na sucho pohoda do mokra uz je to horsi. Na podzim sem dopredu hodil NN a rozdil je dost velky. Vzadu vozim porad Ralfa tam je v pohode.
Dalsi problem je ze ze Ron je uzsi takze se k nemu hurvhleda vhodna zadni guma
RoR 2,25 vozím skoro celý rok,a že by byly v mokru nepoužitelné nějak nepociťuji.Jsou určitě lepší gumy do mokra,ale není to zase taková hrůza.Široké je mám 54mm na 19mm rafku.
asi půjde o šířku, no…:-)
Já prácě původně chtěl kdysi RR, ale to mi připadlo až moc velkej „slick“, tak sem sáhnul po RoR v domnění, že to bude unoverzálnější plášť…ale chybama se člověk učí, že jo…:-)
Co jsem zkoušel gumy,tak nej na mokré kameny a kořeny byl Continental MK 2,2 supersonic,ten snad držel i na sklu :-)
za mě nebrat, jedna z nejhorších variant co existuje, pokud hledáš pohodlí tak Race King 2,2"
ale musí to byt kevlarový, drátový sou v reálu spíš tak 2,0
Nevim jaký jsou RR, ale se SK si opravdu nepomůžeš. Ten plášť má snad jen samý špatný vlastnosti a nenapadá mě na co by moh bejt dobrej. Výdrž docela mizerná, nedrží a nezabírá, ve 2.1 je děsně úzkej. Opravdu není důvod, aby se tu o něm psalo na fóru :-) Po SK sem nasadil MK/RK a je to nesrovnatelný. A XK vypadá taky dobře. SK nebrat!
jak pisou ostatni, pravdepodobne nejhorsi guma od Contiku… snad kazdy kdo ji mel na ni nadava… byt tebou, vemu bud RK nebo MK, to jsou plaste ktery stojej za rec, a napriklad ja jsem s MK velmi spokojeny, drzi to snad na vsem! RK taky nebyl vubec spatny, rychla, pohodlna guma ktera prekvapive taky hodne slusne drzi… opravdu neni duvod brat SK
jak rychle se sjíždí ten RK?
oki kuci, díky…opět bych je moh mít za supr cenu, i váha nejní hrozná (cca 500g), ale letos to ještě odjezdím na RoR…:-)
Je pravda, že mám možnost koupit i MK ve 2,2 , ale váha už je cca 560g a to už je na mě moc:-D
120g navíc je moc?? achjo…já to vaše gramaření nechápu :-D
Oproti RoR je to už 180g na jednom plášti…to už je dost:-)
stejně ten rozdíl 200g při jízdě prd poznáš ;-)
Když bys ten rozdíl nepoznal, tak by pak ztrácelo smysl dělat lehký pláště:-D
Já ho třeba poznám…stačí jet vedle někoho a koukat na setrvaci…
kdyz ti jde tam moc o rychlost a gramy tak proč máš fulla? ;-)
jsou místa kde je rychlejší ht a jsou místa kde je rychlejší full co víc k tomu dodat…
jsou mista kde jsou rychlejsi NN a jsou mista kde jsou rychlejsi FF co vic k tomu dodat…
asi jen to ze pokud koupim fulla tak chci vyuzit jeho potencial proto tam nenarvu lehke slupky co nic nevydrzi ;-)
ale je full a full jsou chrtí fully atd. kde to prostě má smysl což spousta lidí nepochopí…
zkusim priklad :)
full jak je znamo tak je rychleji v terenu – nebo to tady aspon dost lidi tvrdi…
budes mit svojeho skalpela na FF a ja si vemu HT o stejne vaze jak mas ty fula a dam na ne treba NN.
ve sjezdu kde by mel full jasne navrch to nebudes moct pustit ani tak jak ja na HT s poradnyma gumama protoze te FF budou limitovat ( at uz v gripu nebo v odolnosi) → HT bude v tomhle pripade v terenu rychlesi.
nebo si myslis ze to bude jinak?
já mám kámoše, co mi dává naprdel ve sjezdech i na FF (Pitel)…
Ale máš pravdu, asi bys mi to to natřel…ale já si nikdy na Fulla tyhle pláště nedám…
Ale nejdřív na fredech něco najezdi než budeš něco tvrdit ;o] chrtí full má tu výhodu že je lehkej jak ht a nehoupe takže mezi ht a fullem nerozeznáš rozdíl ale narozdíl od ht můžeš v tom rozbitym otevřít tlumič a využít výhody fullu potom hned ht ztrácí(se stejnejma pláštěma) což je na závody dost zásadní a i fredy tady maj dost jasné opodstatnění---
chrtí full má tu výhodu že je lehkej jak ht a nehoupe takže mezi ht a fullem nerozeznáš rozdíl ale narozdíl od ht můžeš v tom rozbitym otevřít tlumič a využít výhody fullu potom hned ht ztrácí(se stejnejma pláštěma) – v tomhle s tebou skoro souhlasim (jen chrti ful bude vzdycky tezši než chrtí HT)
pokud ve sjezdech prořežu přes vzorek RR tak FF by byly už uplne vyhozene penize :) davat 1400,– za jednu vyjizdku a jeste k tomu pulku cesty tlačit kolo domu mi zrovna vyhodne neprijde ;-)
jinak myslim že v terenu budou cloveka FF limitovat – z vlastni zkusenosti vim že i RR na prednim kole me v nekterych situacich dost limitoval.
RoR mi drž 3000km a vzorek tam porád je dobrej, to mi zas jako na tak lehkou šlupku nepřijde špatný…a i vzhledem k tomu, že vozím 100g duše, sem letos měl minimum defektů…
bo mám fulla těžkýho jako HT:-)
tak nekoukej na setrvaci, ne? :-)
Když si vemeš oba pláště cca 350 gr. na tom, že kola se točí a roztáčí, tak na akceleraci to až asi poznáš.
MK 2,2" má 450–460g…odvažené, 560g majú drátové.
A sú to dobré plášte.
SK nebrat.
speedking je snad nejhorší guma od kontíku co jsem jezdil :O( je to úzká guma s hodně řídkym a docela vysokým vzorkem která nejede prostě naničem :O(
Přesně tak. Já nad ním uvažoval, naštěstí mi ho tu rychle vymluvili a nakonec jsem skončil u MK/RK. Ale k SK sem se náhodou později dostal a aspoň sem ho vyzkoušel. První co mě překvapilo, že na zadku na štěrku fakt hodně plave. Pak když sem v terénu přibržďoval přední, tak se choval taky dost divně. Ale nejhorší bylo, že v náklonu byl nepředvídatelný. Prostě najednou ustřelil a konec. A to Speed v názvu sem taky nějak nepochopil. Se divím, že Conti ho ještě drží při životě.