• Oknavi

    Zdar všichni chci kupit vidlu od marzoči mam vyhlidnutou 44 ale nevim co je to ten system TST.

    0 0
    • pete_ax  

      Terrain Selection Technology

      0 0
    • Oknavi  

      No díky ale co mi to pomůže

      0 0
      • Smazaný účet  

        no.., to tst co mam na vidli funguje postupnym spomalovanim komprese ( doufam ze to rikam spravne, cesky: pomalejc se zasouvaaa… ;-)) az do uplneho vytuhnuti/zavreni vidle :-) takze si to preber kcemu by ti to mohlo bejt :-))

        pro me osobne je to k nicemu, ale to tam dali no…, tak to tam mam.. radsi sem mel stary uplne jednoduchy vidle bez hejblatek, neni co stelovat nema se co podelat… :-)

        0 0
    • Deathklaat  

      V praxi jde o to,že by se ti to mělo hodit na přesuny po asfaltu. Zjednodušeně-„Uzamkneš“ TST patronu a vidlice ti chodi cca 40% a je tužší. Taky to u sve vidlice moc nepouživam.

      0 0
    • kubad  

      viz návod na použití k vidlici Marzochci

      TST2: Systém TST2 využívá účelnou uzavřenou patronu umožňující nastavení 2 poloh komprese. Patrona TST je opatřena ve spodní části šroubem upravujícím odraz a dvoupolohovým a uzamykacím v horní části.

      0 0
      • kubad  

        ups znocu jen text:

        TST2: Systém TST2 využívá účelnou uzavřenou patronu umožňující nastavení 2 poloh komprese. Patrona TST je opatřena ve spodní části šroubem upravujícím odraz a dvoupolohovým a uzamykacím v horní části.

        0 0
        • Deathklaat  

          JJ,ze spod nohy se navíc šteluje odskok.

          0 0
        • jizby  

          jj, mám taky dvojku ale nějak to vůbec nepoužívám. Na asfaltu se mi to vůbec nehoupe, tak není důvod. Snad jen při sjíždění rovnejch střech to má smysl zamknout, ale tychle věci si rád odpustím a pokud něco takovýho jedu, obvykle si to zamknout stejně zapomenu:-)

          Není dvojka už vyběhlá? Teda myslím, jestli se nedělá už jen ten novější systém TST5? Tam je těch poloh víc. Tuším, že pět:), na různý režimy jízdy, ale jaký nevím, na to je někde návod.

          0 0
          • kubad  

            jak u které vidlice někde maji TST2 někde TST5 někde dálkový lock :-)

            v podstatě je to postupné zamykání a kolik poloh tam je je asi celkem jedno

            0 0
            • milan1  

              Dvojku jsi úplně přesně posal ale jde o to, že o rozdílech dvojky a pětky se nějak v médiích i prospektech mlčí a ony jsou dost zásadní.

              Pro jízdu a užití samozřejmě rozdíly nejsou, všichni samozřejmě  jezdí na polohu zamčeno a nebo plně odemčeno ale když už to mají jinak, tak by to měli taky náležitě objasňovat.

               
              0 0
              • kubad  

                na Corse sem měl TST5 s páčkou na řídítkách takže sem měl jen otevřeno a zavřeno :-)

                ale jinak souhlas, postupně to přitvrzovalo až do úplného zamknutí

                 
                0 0
    • milan1  

      TST je slkvělá ukázka toho, jak dokáží média aprospekty cvičit s trhem, mimojiné ukazují i neschopnost Výrobce znát a správně prezentovat své případné přednosti.

      TST 5, které bylo uvedeno jako první je takzvaná plynule měnitelná high speed komprese.

      Znamená to tohle. Jakmile se pohne páčkou, jde od počátku vidlice těžčeji stlačovat, pružina je jakoby přitvrzena  to již v počátku a v pomalé rychlosti stlačování. Mezipolohy na locku, který každý hledá zde opravdu jsou a kdo tohle zná, pozná to okamžitě na vidlici bez rozebírání. tohle by měli rozhodně poznat zkušební jezdci a nemělo by to uniknout časopisům.

      Tohle, co už má dávnoi Marzocchi se teď v přesně stejné funkci objevuje u Manitou a je to ono zázračné tlumení absolute.

      Naproti tomu Lock jiný i slavný Motin Control tohle neumí. Zavírá postupně okénko a teprve když je zavřené nastupuje funkce jako u TST, tedy proražení přednastaveného doporu. gate, které je na motin controlech kdyby bylo na páčce locku, to je to, co umí TST5.

      A pro zajímavost, jak se dá kouzlit s názvy. TST 2 je prost běžný Lock, jako Motion control a podobně a je o to zajímavější, že je převzatý komplet z vidlic Epicon.

      0 0
      • geetee  

        mam tst2 a podle mne je tam mezi uzavrenou a otevrenou kompresi poloh kolik si jich udelas :), mimochodem TST cartridge(08) vyderzela tyden jezdeni nez se kousla…

        0 0
        • Smazaný účet  

          ‚kousla‘ znamena ze vidle sla do zdvihu tak ± 5cm a dal ne ? :-) jestli jo, tak me pomohlo odlejt trochu oleje z tej patrony :-)

          0 0
          • geetee  

            jj presne tak se kousla, to se dela u ty druhy nohy-patrony ATA – ta se kousla prvni, kolo mel v ruce mechanik od KOny na bike show a rek ze s tou TST nic neudela.

            0 0
          • jizby  

            udělal jsem tutéž zkušenost

            0 0
        • geetee  

          mam to primo email od marzocchi ktery jsem dostal na muj dotaz ohledne TST2 ( pac v navodu u vidlice nebylo zadne vysvetleni funkce a ovladani TST) ktery rika ze packa (TST) muze byt nastavena v kterekoliv poloze mezi LOCK a UNLOCK (ma to byt jako podle terenu tj. terrain selection), taky jsou tam puntiky pod tou packou, ze? Takze nevim co to tu melete o dvou polohach,vy odbornici…

          0 0
      • Smazaný účet  

        jasneji by to asi nikdo lip popsat nedokazal…, takze jestli to chapu spravne, tst je subatomarni sublimator ?

        ;-)))

         
        0 0
        • milan1  

          kuba 9 a getee

          začnou s vysvětlením po svém.

          Podotýkám, že kdo nechápe ani názvosloví a nedovede si představit so znamená ovládání high speed komprese a low speed komprese zřejmě nepochopí nic.

          Bohužel jakési zdání znalostí jim dá prospekt a oni nám předvedou důsledky, které to má.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.