• motacek

    Ahoj,

    Sháním chlazené, sintrované destičky na brzdu Sram Guide.

    Nikde jsem nic nenašel, jen polymerové s chladičem…

    Vyrábí se to vůbec? Nepotřebuji, aby to bylo od Sramu, stačí, když to s těmi třmeny bude kompatibilní.

    Díky

    0 0
    • zdeněkŠ  

      Co zkusit ledničku?

      0 0
    • MatS  

      https://www.marwi-eu.com/…memodels.php

      Model DBP-57SC set. Je to set sintrovanych desek a chladicu pro Guide brzdy.

      0 0
      • motacek  

        Diky za tip. Mas s timto vyrobcem nejakou zkusenost? Preci jen jde o brzdy a nechci aby mi vypovedely sluzbu nekde v půli kopce :)

        0 0
        • MatS  

          Bohuzel ne. Jen mi vadily prispevky nademnou, tak jsem projel google a toto nasel. Zkus pphledat vic info na zahranicnich forech.

          Ale jinak chladice na desky je zbytecnost, prinos nula cela nula prd.

          0 0
          • motacek  

            :)

            No, ja od toho cekam dost. Drive jsem mel 180mm kotouce s chladicema na deskach a neuvaril je. Ted mam 200mm kotouce a desky bez chladicu jsem schopen uvarit tak, ze uz jen šustí :)

            0 0
            • nomecz  

              na stejných brzdách ? co to je přesně za Guidy a jake tam mas ted desky ?

              0 0
              • motacek  

                Jsou to Guide T, drive jsem mel SLX. V kombinaci se sintr deskama a obema 200mm kotouci maji ty Guidy T celkem solidni brzdici ucinek. Problem se dostavi pri delsim brzdeni v bikeparku (napr. Kouty nebo Špindl), kdy brzdici ucinek slabne…

                0 0
                • nomecz  

                  Tak to bud v klidu, mam stejne brzdy a v Koutech jsem byl v nedělu :-)

                  na tohle ježdění pokud ho plánuješ častěji jak jednou za rok hoď ty brzdy do ****** a kup něco jiného.

                  Dva dny v Rychlebech to pod mýma 70 kilama nějak šlo, ale po přejezdu do Koutů jsem se na první jízdě na spodku medvědice nestačil divit… chlazené desky jsou vyhozené peníze tohle tě nevynde o moc dráž https://www.mojekolo.cz/…redni-zadni/ a máš po starostech …

                  0 0
                  • motacek  

                    Jestli si budu kupovat nove brzdy, tak bud Sainty, nebo Code RSC…

                    Spíš plánuju ale na příští rok nového fulla :)

                    0 0
                • Radek Broz  

                  Upřímně – vůbec bych neřešil desky a vyměnil brzdy. A ne, nemají solidní účinek.

                  0 0
                  • motacek  

                    Mne pripada, ze ucinek po kratkou dobu maji opravdu super. A to mam 2.8 plaste DHR II/HR II. Kdyz ta to vemu, stojim na miste i s 90ti kily

                    0 0
                    • Radek Broz  

                      Mně přijdou třeba v porovnání s jednopístkovejma XT naprosto tragický. Mačkám hroznou silou a mám tu pár úseků, kde to stejně furt zrychluje. A všechny testy tyhle brzdy spolehlivě prohrávají.

                      Prostě mi přijde rozumnější to vyměnit, než do toho zkoušet investovat.

                      0 0
                      • motacek  

                        No je pravda, že manželka má XT M8000 a je to trochu jiná liga, ale je to i tím, že shimano je on/off a Sram má fest modulaci, takže je potřeba za to pořádně zabrat a pak to zabrzdí :D

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          no to je presne to co uz rikal myslim Duck. ti co jezdi sram a neco jineho tak maji pocit ze shimano je on-off. Bo jak za to vezmou jak jsou zvykli a jdou na vylet z kola :D. Jak jezdim jen uz moc dlouho shimano tak je proste mam jako normalne davkovatelne brzdy. A to mam zee a saint trmeny a paky zee.

                          0 0
                          • McBlacky  

                            já bych to on/off tak hrozně neviděl. Střídám kola se sram/shimano a vůbec to neřeším. Jediný čeho si vždycky všimnu je, že na sramu musím víc mačkat pro dosažení vyššího výkonu. Na běžný přibrždování na flow lajnách a v lehčím sklonu jsou obě značky ok a neřekl bych, že se shimano to nějak extra hobluju nechtěnými smyky.

                            Pro mě osobně jsou na dlouhý sjezdy shimano lepší, ve finále z toho mín bolí prsty po celým dnu ježdění.

                            0 0
                          • Vilém  

                            Shimano ma proste servowave a tim padem je nastup paky jiny. Rozhodne vsak neni digitalni.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Vsak jo, ale porad to tady plno lidi pise. Ja jsem v pohode a davkovatelnosti tam je dost pro me.

                              0 0
                            • Smazaný účet  

                              Já si pořídil Shimana bez serwovave s minidestičkama, proto očekávám, že nebudou alespoň trpět známými neduhy a jsem zvědav, jak se budou chovat v mrazu :)

                              0 0
                          • MlokCZ  

                            Když jsem kdysi přešel na Shimana, tak jsem to měl zcela naopak (než tu někteří píšou).

                            Tedy první pocit byl, že to má malý výkon a je to až moc houbovité (dávkovatelné až moc). Jenže já přecházel tenkrát z The One a současně k tomu ještě na 29". Větší kola (při stejném kotouči) uděllala cca 10% brzdné síly dolů (při stejné síle na páce) a k tomu The One byly výkonější.

                            The One na 26" se 180mm kotoučem vzadu (nešel na daný rám dát menší) byla jediná brzda, která byla na můj vkus už špatně dávkovatelná. Tam stačilo lehce ťuknout na páku a zadní kolo zablokované. A občas se mi stávalo, že jsem ho zablokoval i když jsem nechtěl.

                            U Shimano brzd jsem s dávkováním nikdy neměl problém ani náznakem. Nechtěné smyky u nich nevedu vůbec.

                            U Sramu jsem kdysi jezdil Elixiry R a ty nebyly ani výkonější, ani neměly lepší modulaci.

                            0 0
                            • McBlacky  

                              formule té doby měly dávkování blbé díky tomu, že poměr pístků páka/třmen byl kompenzován malou vzdáleností desek od kotouče a velkou progresí chodu. Díky konstrukci totiž zmáčknutí páky vyvolalo menší vysunutí pístku než u konkurence. Ono to mělo jiné výhody (menší váha a méně kapaliny) ale v celku to bylo dost často spíš k vzteku.

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Ano, tak to bylo. Taky byl opruz udržovat to opravu perfektně nastavené se zcela rovným kotoučem při té hrozně malé mezeře.

                                0 0
                            • Radek Broz  

                              Tady už zabrušuješ do porovnávání dvou historických brzd. Já bych se držel toho, že Guide T je brzda k hovnu:)

                              0 0
                              • Auditor  

                                +1

                                0 0
                              • motacek  

                                Uplne k hovnu neni, mam 90kg a jezdim BP. Zkousel jsi ji nekdy v kombu 200mm kotoucu a sintr desek? Ten rozdil oproti standardu, jak je koupíš s kdejakym kolem je rapidni

                                0 0
                • LRRTM1  

                  Brzdy byly to první, o čem jsem pochyboval. Jenže se mi pořád nepovedlo najít dostatečnej kopec, abych je uvařil, naštval se a vyměnil je. Prostě pořád fungujou. Je pravda, že na Zadově jsem byl hodně vopatrnej, bo jsem tam byl sám a dost jsem visel na brzdách a tak už vydávaly různý zvuky a kotouče taky dočasně měnily barvu. Ale i tak pořád brzdily. Jo, organiky z výroby šly hned pryč a jezdím sintry. Ale jak píšou ostatní. Radši zvol jiný brzdy. Co jsem tak koukal, tak Code R jsou tak za 5000Kč, Zee pod 6000Kč. Tak mi přijde skoro škoda dát víc než litr jen za desky. To je pětina ceny novejch brzd. Já zatím budu hledat důvod, proč je vyměnit ;-)

                  0 0
                  • embi  

                    Code R se kazdej zbavuje, prave kvuli tehle urbanlegend o nespolehlivosti a nevykonnosti. Takze se daji sehnav pohode za v prepoctu za 4000.

                    0 0
                    • nksh  

                      Ja jsem byl s Code R taky dlouho spokojenej, dokud jsem ted na druhy kolo neporidil soc 4pist MT520 :)

                      0 0
    • McBlacky  

      desky s chladičem jsou v reálu v ničemu, byl na to i test :/

      0 0
    • HarY_cz  

      jo taky jsem si je chtěl pořídit. koloshop je má od Koolstopu – https://www.koloshop.cz/…,-Guide.html

      ale nakonec po přečtení všeho možného jsem vzal origo organiky…

      a když už se tu řeší Guidy – já bych spíš potřeboval, jestli je možný je nějak nastavit aby zabíraly nějak dřív. teď pozoruju účinek brzd od oka asi tak ve třetině zmáčknutí páky. chtěl bych aby zabíraly hned od zhora, dá se?

      0 0
      • adam320  

        Tohle mi vadilo u guide rs i u avidu. Delam to tak ze odvzdusnuju s pistkama vylezlejma presne tak aby zbyl prostor pouze na kotouc a desticky tzn ze si omerim sirku stavajicich desek s kotoucem a misto nich tam vrazim drivko o stejnym rozmeru. Se zatlacenejma pistkama to je vzdycky naprd

        0 0
        • Vilém  

          A pak postupne dolivas kapalinu a opakujes tento postup, jak se sjizdeji desky?

          0 0
          • adam320  

            Cekal jsem ze mne nekdo poskadli. Ale jednou za desky jsem to vzdycky jeste dolil a zopakoval no. Ted uz ma sram brzdy jenom mlada a delam to taky, ten chod jinak nemam rad

            0 0
          • embi  

            Ja mam RSC, kde si nastavim bite-point a mam to celou zivostnost desek to stejny:)

            0 0
      • motacek  

        Na tyhle jsem taky narazil, problem je, ze jsou to organiky a ja shanim sintry :(

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.