• riven

    Jezdí tady někdo tohoto Carbona 2 2014? Jakékoliv zkušenosti vítany.

    Koukal jsem, že kola Mavic Crossroc 29 WTS mají doporučenou zátěž 100kg celkově, tak pokud mám 195cm/100kg tak jsem asi na hraně…

    0 0
    • noviisek  

      Kola s tímhle limitem pro tvou váhu budou v pohodě, nebál bych se.

      0 0
    • nooski  

      Osobně doporučuju vyměnit gumy za něco rozumnějšího. Ty Mavic ohavnosti mají kolem 790g/kus.

      0 0
    • jellyfish  

      Mám trojkového flashe měřím stejně, mám 85–87kg a jezdil jsem a jezdím ho s ZTR Rapid a jediné, co nevydrželo byla nába, ta byla rychle v háji. Ty Crossroc měl Dan Horák, takže také docela vím a nejsou to dobrá kola. Bezduše na ně uděláš celkem špatně, jsou těžká a ty patky nevypadaly moc odolně. Pevnost se u nich asi nedá zpochybňovat, stačit ti váhově určitě budou, ale lepší bude je asi prodat a něco si zaplést nebo vzít Crossmax ST a budeš vysmátej :)A ty pláště, to je vážně výsměch :D

      0 0
      • riven  

        Trojkovej Flesh je taky v hledáčku a je vážným kandidátem.

        Je něco, co jsi na něm musel měnit? jak šlapou magury brzdy a řazení X7/X9?

        0 0
        • jellyfish  

          F29 verze 3 je ze všech nejvýhodnější co se týče cena/výkon a navíc se mi líbila ta týmová barva, i když ta modro-červená je dobře divoká. Bál jsem se MT2, ale jako brzdy mě překvapily, jsou celkem ostré a brzdí velmi dobře, nezavzdušnily se mi zatím a nic proti nim nemám. Podělalo se mi pravé řazení X7, ale asi vadný model JakeF ho jezdí celou sezonu na enduro a v pohodě ;-) Jen s mým ježděním šla do háje zadní nába, má vakl jak svině, kola jsou do boku relativně tuhá, ale na 2mm dráty to rozhodně nemá. Nic jsem neměnil, jen teď to hodím celé na jednoplacku a na XT (brzdy a řazení jsem hodil na Aganga)Mně by třeba kola vyhovovala, zdají se mi super a jsou lehká celkem, ale ze začátku jsem jim dal asi třikrát nažrat o šutr při nízkém tlaku a kolo celkem hází na výšku (dělá to i ta nába asi, ale byla to pokaždé fakt řacha způsobená mou chybou) Na marathony a lehčí XC ti to ale určitě stačit bude ;-) Na tréning a do „sraček“ bych zapletl agang ráfky s 2mm drátama a nějaké odolnejší náby podle financí :)

          0 0
          • riven  

            Takže jaké ráfky a náby na váhu 100kg… :)

            Mám to na rychlé polní a lesní cesty…

            0 0
    • Mr.Dan  

      Osobně bych nechtěl kolo za x desítek tisíc, abych na něm hned po koupi musel měnit zásadní/základní komponenty. V tomhle je Cannón fakt dost ubohej, že i drahý kolo obsazuje (polo)shitama. Ale proti gustu…

      0 0
      • kubad  

        myslíš že je to u Spešlu výrazně lepší?

        0 0
        • Mr.Dan  

          Je to skoro nämlich to samý, prostě USA marketing… Naštěstí samotnej Spešl rám se dá koupit snadněji a za rozumnější peníze nežli Cannon.;) A pak ještě ve vedlejším vlákně člověk čte, jak skoro každýmu lupe v BB30 středu apod. – kde je pak teda ta hi-tech kvalita?! De to do kytek a ještě je to čím dál dražší a dražší, přijde mi…

          0 0
          • riven  

            Tak co bys mi radil za značku kola… :)

            Mám v merku i Treka, karbonovýho Superfly Comp 2013 za 50000kč /Fox vidle, X9 osazení, Avid 7 brzdy/.

            0 0
            • Mr.Dan  

              Ten Trek, pokud je za takovou cenu, už zní i celkem rozumně (i když není Fox jako Fox a Avidy žádná sláva atp.). Nicméně tady na B-F je jinak populární Canyon (pakliže tě zajímá nejlepší poměr cena-výkon), akorát toho si zase nevyzkoušíš nikde v kšeftu. Pokud jsi patriot, tak třeba RB.

              Je tady toho asi 500 vláken ročně, tak hledej a počti si… ;)

              0 0
              • riven  

                Těch článků je tu hafo, čtu o to dá… :)

                Toho Treka jsem zkoušel a pohodlnej bike, vim, že s avidama bejvají problémy, ale při zkoužce šlapaly bez problémů, Sram řadil jak víno a fox při pružení to samý…

                Těch variant je pořád hodně…

                Případně není problém vyhodit avidy a dát tam XT brzdy…

                Canyon vypadá dobře, ale jak píšeš, nelze ho vykoušet před koupí…

                RB jsem taky zvažoval, ale chci karbon…

                0 0
                • jellyfish  

                  Fox chodí hezky, ale na závody to chce trošku agresivnější vidlici a některé fox se solidně serou, co jsem tak slyšel a četl. Nad Canyonem jsem přemýšlel také a podle mě by nebyl problém se domluvit s někým, kdo ho tady na BF má a za menší lahvový úplatek se na něm projet, ale také už nemají ty ceny, co měli na začátku, navíc už také dělají dva typy rámů a prostě se zhoršili :/

                  0 0
                • jellyfish  

                  Ale nového F29 si asi nekoupíš no, i když je to luxus největšího kalibru (až na design),tak cena je vážně vysoko na nejnižší model a to nám Hobbíkům jde hlavně o geometrii, nemusíme mít Hi-mod..

                  0 0
                • raw 4  

                  A co něco od Cuba či Radona…tam bys měl sanci sehnat dobrý kolo na karbonu za 50…

                  0 0
          • jellyfish  

            U Cannona dělá ten brutální finanční rozdíl hlavně Lefty – je to kus vyspělé technologie, kde jsou použity celkem drahé materiály. Rámy jsou dost podobně na tom, jen cannon vybírá a má evidované použití každého gramu ballistec karbonu, protože ho odebírá od army a je to hodně kontrolované, tak mi to potom přijde fair, že si za to řeknou víc peněz. Ale upřímně letosní F29 verze 3 je cenově uplně v pohodě, kola máš prakticky Cresty, brzdy jsou dost v pohodě, X9 šlape hezky a X7 je příjemné ostré řazení, jediné blbé je to Prologo sedlo, to je katastrofa :D A k těm BB30 – je to jednoduchý, lehký, závodní systém a to křupání podle mě je způsobené hlavně bordelem a po nějaké době vymačkáním ložisek, protože jsou to průměrově větší ložiska a ten tlak se nerozloží na více „kuliček“ ale třeba jen na dvě, proto je potřeba je častěji měnit a nebo čistit, či jinak servisovat.

            0 0
            • Mr.Dan  

              PF30 mi přijde lepší a spolehlivější řešení než BB30, přitom na stejném průměru, ale se zbytkem samozřejmě souhlas. Krom F29 3 mi ale hodně jiných modelů a verzí Cannónů prostě přijde neuvěřitelně nadceněnejch, kolikrát přitom nemaj právě ani tu Leftynu…

              0 0
              • jellyfish  

                Je to možné, ale ty ložiska jsou stejně otevřená a stejně náchylná, ale rozdíl tam určitě bude, o tom žádná ;-) Vše má své pro a proti, zatím nevymysleli dokonalý univerzál (bohužel :D ) Co si budeme povídat – cannon bez lefty není cannon a ani ty kola nejsou hezká, výjimečná a ty ceny kol, co jsou bez Lefty, to je vážně brutal – za takřka uplně obyčejné kolo máš zaplatit o dost víc než normálně. Nechápu, jak to vůbec může někdo takhle koupit, ale jsou lidi, co prostě nedají dopustit na značku nebo mají jiné důvody. Přeci jen Spešla má každý a Cannon je prostě raritka. Ale jak říkám, bez Lefty obyčejné kolo…

                0 0
              • kubad  

                mě naopak přijde BB30 lepší, odpadá debilní vkládání dalšího plastového mezikusu, mezi rám a ložiska.

                na Cannonu sem měl BB30 5 let a bez problémů a pazvuků, to se o aktuálních presfitech říct nedá,

                0 0
            • scret  

              „U Cannona dělá ten brutální finanční rozdíl hlavně Lefty – je to kus vyspělé technologie, kde jsou použity celkem drahé materiály.“

              :)))

              0 0
              • McBlacky  

                celý to je blábol, od gramů karbonu po vymačkání ložisek protože mají větší průměr (lol roku)

                0 0
                • kubad  

                  +1

                  0 0
                • jellyfish  

                  Jestli to o jejich karbonu nevíš, tak je to škoda, ale je to celkem dost známé, že musí použitý karbon doložit, ne teda asi každý gram, ale věřím, že to asi není jednoduché tenhle karbec získat, domluvit to. A s tou technologií jsem myslel, že je to něco jiného, je dělaná jinak a třeba wolfram mi nepřijde jako běžný materiál, není to blbej hliník, který roztavíš celkem v pohodě…

                  0 0
                  • kubad  

                    marketing je kouzelná věc :D

                    0 0
                  • Vilém  

                    A co je v lefty z wolframu??

                    0 0
                    • jellyfish  

                      vnitřek osy by měl být, nevím jestli čistý wolfram, ale četl jsem to. Jestli je to jen marketingový blábol, tak beru vaše připomínky, ale tu tuhost osy musíš podmínit nějakým hodně tuhým materiálem

                      0 0
                      • Vilém  

                        Ta osa je tuha hlavne diky prumeru a celkove konstrukci vidlice.

                        0 0
                        • jellyfish  

                          Ten hrot není širší než pevná osa na současných vidlicích, zbytek vidlice je na první pohled dost robustní

                          0 0
                          • kubad  

                            na jedné straně má 15mm, na druhé 25mm takže větší bude :D

                            0 0
                      • pepek  

                        Asi v Canonu potřebovali přitížit předek.

                        Wolfram má nejvyšší měrnou hmotnost z kovů – 19,1 g/cm3

                        0 0
                        • jellyfish  

                          Jo, wolfram není žádný lehký kov, ale v tuhosti se mu nic nevyrovná a oproti oceli má jen dvounásobnou hustotu, s hliníkem to nejde srovnávat..

                          0 0
                          • Vilém  

                            A taky je tam chrom, molybden a kdovi co dalsiho. Jsou to v tom CD kouzelnici, to se musi nechat.

                            0 0
                          • pepek  

                            ani počty ti nejdou . . . .

                            0 0
                          • kubad  

                            a kde že ten wolfram vlastně má být?

                            0 0
                          • JakeF  

                            Also a major contributor to the Lefty's stiffness and steering accuracy is the One-Piece-Integrated (OPI) lower leg and axle. A single chunk of forged aluminum is machined down, creating a massively strong axle/stanchion module, with a tapered 25 to 15 millimeter ax­le.

                            Hele, i Cannondale se chlubí tím, že to je z jednoho kusu hliníku…

                            0 0
                  • scret  

                    a co je komu do toho, odkud berou karbon?:))

                    konc.zakaznika zajima cena, kvalita a vlastnosti danyho ramu…

                    Spousta renomovanych znacek vyrabi v asii a ze by mely horsi ramy, to bych nerekl…

                    0 0
                    • jellyfish  

                      Tak jde tam samozřejmě o vlastnosti karbonu, není karbon jako karbon, to ví snad každý. Proč se giant kasá s jejich t-700 karbonem, v tom je prostě rozdíl, a když chtějí dělat to nejlepší, tak to doufejme i našli a u cannona jim to i vychází, vyprodukovali nedávno nejlehčí HT 26er rám ve své třídě tuhosti, tak to asi funguje. Je tam hodně aspektů, ale karbon v tom hraje rozhodně velkou roli, a když chtějí zákazníkovi vysvětlit, proč je rám dražší než ostatní, tak nevidím důvod, proč by to takhle neřekli. Zda je to pravda, to je už druhá věc…

                      0 0
                      • Cryzyy  

                        A o kolik budu rychlejsi, na tom ramu z nejlepsiho karbonu na svete, oproti tomu „normalnimu“ ?

                        C – Leftka chodi hezky, s BB30 nemam problem, hlavove slozeni je kram zas***, Lefty naba je napikacu

                        Jinak je to kolo jako kazde jine, ma svoje ±.

                        0 0
                        • fousek  

                          Hlava 2014 je uz cca vpohode. A starsi se daji na 2014 predelat vymenou toho trnu, ale je pravda ze to maj udelany zbytecne slozite oproti normalni 1,5 hlave.

                          0 0
                        • jellyfish  

                          Věřím tomu, že rozdíly tam budou, jde hlavně o váhu a tuhost. Ale proto jsem napsal, že hobbíci nepotřebuji Hi-mod, my to rozhodně nepoznáme, nebo minimálně ne já. Dan Horak by nám asi něco o pohodlí a funkčnosti karbonu řekl, já jen říkám, co čtu :)

                          0 0
                      • McBlacky  

                        skutečně není carbon jako carbon, ale ty zřejmě moc čteš letáky a málo hledáš informace. Toray 700 je materiál ze kterého se jede dneska zcela běžně a to, že to Giant uvádí je sice hezké, ale desítky dalších značek se tím ani neobtěžují. Navíc už byl představen nástupce toray 1000, tím by se snad rok, dva chlubit šlo, existuje i 800.

                        Proti staršímu 300 je tam nějaký nárust pevnosti, ale hlavní rozdíly jsou dnes dosahovány profilací rámu a použitím oversize partií u středy a hlavy.

                        každopádně označení balistic, oclv, fact a další jsou jen čistý marketing, co je uvnitř je tajemství a mezi zákazníky se povědomí o vlastnostech tvoří téměř výlučně marketingově.

                        0 0
                        • jellyfish  

                          Také jsem nepsal, že T-700 je nějaký zázrak, jen jsem uvedl jako příklad. To, co jsi uvedl o marketingu, to už tu bylo také řečeno

                          0 0
                    • Greyhound  

                      Tak i ten cannon se dneska vyrabi v Cine :-)

                      0 0
                      • jellyfish  

                        ty technologie a hlavně stroje na to mají. Výroba je vyjde levněji, i když to obletí půl světa, to je ta síla Číny :D Ale nejsem si jistý jestli přímo Čína, každopádně je to asie…

                        0 0
                        • Greyhound  

                          Myslim, ze jsem tam nekde videl Made in China, ted mam kolo tak zajebany, ze je sotva videt Cannondale :-) Kazdopadne hrdy napis „Hand made in the USA“ jako driv tam uz neni.

                          0 0
                          • jellyfish  

                            hand made in usa má jenom Scalpel. Podíval jsem na na F29 a měl jsi pravdu, je tam vážně made in China :D

                            0 0
                            • kubad  

                              jj bohužel, a četl sem že mají strašný problém usledovat ten super tajný vojenský carbon, z kterého jim to Číňan peče

                              0 0
                              • jellyfish  

                                :D :D zní to, jako by Čína byla pekárna a k nám vyjížděly housky :D Jako je to tak skoro. Ale asi se jen tak nedovíme, kolik výroby je v asii a kolik v usa, každopádně mně to nevadí od kud to je, když to funguje :)

                                0 0
                                • kubad  

                                  neříkám že to nefunguje, jen bych tak nebral ten marketing ohledně materiálu

                                  0 0
                              • McBlacky  

                                podle mě se spletl a myslel to tak, že hlídají každý kontejner a ne gram.

                                protože na noční směně jedou tohle ne?

                                http://www.alibaba.com/…3358452.html

                                min odběr 2 kusy, ale klidně ti dodaj konťák :)

                                0 0
                              • Cryzyy  

                                já jsem někde četl, že jim ho dokonce kradou, nebo vyměňují za normální karbon a pak ho používají ve svém kosmickém a vojenském programu, takže je otázka z čeho ty rámy vlastně skutečně jsou, o osách z wolframu ani nemluvě :D

                                0 0
                                • jellyfish  

                                  že jsem si vůbec dával aktualizaci a četl to, teď je můj „technologicko-materiální“ idol pošramocen! :D

                                  0 0
                • fousek  

                  Je to spis o tom ze to lozisko je nizkoprofilovy s furou malejch kulicek, tzn. nachylnejsi na presnost kulicek a material kulicek. Proste a jednoduse lozisko s v nitrnim prumerem treba 25mm a ne 30mm by bylo o dost macatejsi a o dost dyl by vydrzelo. Samozrejme by bylo taky tezsi.

                  0 0
                  • jellyfish  

                    Děkuji Fando, že jsi to tak hezky vysvětlil. Ale průměr toho ložiska tam také bude hrát roli, ač asi minimální…

                    0 0
                    • kubad  

                      průměr ložiska právě hraje pro BB30

                      HT2:

                      D = 37 ( vnější průměr ložiska)

                      d = 25 (vnitřní průměr ložiska)

                      B = 7 (šíře ložiska)

                      BB30:

                      D = 42 ( vnější průměr ložiska)

                      d = 30 (vnitřní průměr ložiska)

                      B = 7 (šíře ložiska)

                      takže průměr kuliček je stejný, jen jich bude víc :D tím se líp síly rozloží

                      0 0
                      • jellyfish  

                        Tohle je docela zajímavé, chtělo by to najít průměry kuliček a použitý materiál, potom by se dalo říct, jestli to dělají kuličky ložisek nebo špína, ale asi to bude obojí. Když je tam vakl, tak je to zapříčiněné oxidací a opotřebením + plus nějaký bordel. Nezkoušel jste někdo, komu to křupalo, ložiska dobře vyčistit, namazat, jestli to bude stejné? Myslím kvůlu tomu, kde je chyba. Jestli se ta ložiska kazí kvůli špatnému zatěsnění a dochází k oxidaci a nebo jim navíc vadí ta špína.

                        0 0
                        • DaD  

                          Já to dělal snad po každém mokrém závodě.Komplet rozborka až ke kuličkám.Vyčistit a nacpat tam novou vazelínu.Ty kuličky ve vodě normálně zkorodují.Dokáží tak zatuhnout,že je obtížné klikami otočit rukou.Pokud jednou oreznou,tak už jsou v řiti,protože naruší hladkou dosedací vrstvu v ložisku.Čištěním a mazáním se totální smrt jen oddaluje.Nechal jsem je jednou v sezoně vyměnit,ale hned po prvním závodě ve vodě byly v prdeli.Měl jsem je tam týden!Fakt super systém tenhle BB30.Po vyčištění a namazání je od křupání klid,ale jen do dalšího výletu ve vodě,či bahně.Lupalo to tak,že jsem myslel,že mi prasknul rám:(

                          Paradoxně to byl nejhorší na silničce.To byl hrozný randál a navíc na Mallorce:(

                          0 0
                          • DaD  

                            Jo a na té silničce se mi to stalo tak,že mi tekl špatný bidon a ionťák stekl po trubce do až složení.Je tohle normální udělat takovou sračku a ještě to prezentovat jako výhodu?

                            0 0
                            • McBlacky  

                              tak to je hustý, přestávám nadávat na PressFit :) ve kterým se hrabu 3× v sezoně

                              0 0
                              • DaD  

                                Já si naopak nemohu pressfit vynachválit.Celou loňskou sezonu na Giantu bez zaváhání.A to přežil bez ztráty kytičky i proslulé Valtice:)

                                0 0
                                • Azmir  

                                  No vidíš, mi se tam nějak dostal bordel dvakrát za mou ubohou sezonu a bylo třeba rozebrat, protože ta jízda s vrzajícím středem je fakt hrůza a to nejezdím moc v bordelu, ale když už jedu, skoro vždy je potom slyšet střed.

                                  0 0
                          • jellyfish  

                            Jo, to znám. Od Michala Drtiny jsem bral Aganga a dal mi k tomu stará ložiska, která byla podle něj nepoužitelná a zatuhlá. Také jsem je rozebral a snažil se ta ložiska alespoň rozpohybovat a nakonec se mi to povedlo, namazal jsem, ale byl tam nepatrně znatelný vakl a chlapi z krámu mi říkali, že je to ložisko v háji už. Nechápu spíš to, že nepoužijí pořádný materiál, který nepodléhá korozi, až bude třeba těžší. Ta ložiska stojí 800Kč, tak už je jedno, jestli budou stát 1000Kč, ale jinak by neměli co prodávat zřejmě :-/

                            0 0
                      • fousek  

                        Taky bych rek ze budou mit podobnou zivotnost, ale oproti opravdickejm loziskum to bude bida v obou pripadech

                        0 0
                        • kubad  

                          jj to souhlas, ja jen že proti HT2 to není moc jinak

                          0 0
                  • kubad  

                    myslím že se pleteš :D

                    popsal sem to o kousek víš

                    0 0
              • fousek  

                Mi prijde ze je v leftyne oproti klasice nasypano docela dost presnejch valecku a osa predniho kola je soucasti spodni nohy, coz klasika asi ani mit nemuze, takze z technologickyho pohledu je leftyna kapku nekde jinde nez klasika s 2 futrama v kazdy noze.

                0 0
                • scret  

                  aneb jak udelat neco slozite a draze, kdyz to jde jednoduseji a levneji…:)

                  nechapu prinos spojeni osy se spodnima nohama, u lefty nutnost a ne prednost!:)

                  0 0
                  • jellyfish  

                    jak bys to jinak chtěl udělat? chtěli udělat asi tuhou vidlici a tímhle řešením ušetřili spoustu váhy. Jak říkáš, tohle jinak neuděláš, je to nutnost.

                    0 0
                    • scret  

                      cece kluku, ty uz z toho uplne blbnes:))

                      v prvotni rade neslo o to udelat lehkou a tuhou vidli, ale o to, udelat jinou vidli a hlavne se odlisit!

                      Pak narvali spousty penez do vyvoje atd. aby z toho nakonec vylezla Lefty…

                      Bohuzel je to v dnesni dobe trochu zastaraly, coz zjistili tim, ze museli prepracovat (konecne) mazani a stiraky a ted s velkou slavou predstavili Lefty supermax nebo jak se to jmenuje, prtze u vyssich zdvihu se to uz kroutilo jak zizala…

                      Zkousel jsem nekolik Leftyn (ne posledni rocniky) a chodem to byla spis tragedie nez velka parada…

                      0 0
                      • jellyfish  

                        sorry, já tu patlam protokol na laborky :D To, co říkám o Lefty ( to vychvalování ) je hodně subjektivní, každý považuje jako dobrý nebo super chod jiný styl chodu, každý má rád něco jiného a tak ne pro každého je to takový zázrak :)

                        0 0
                        • kubad  

                          super to bylo tak před 10 lety, dnes už existuje funkčně spusta srovnatelných vi­dlci

                          0 0
                          • jellyfish  

                            o tomhle by se dalo asi dohadovat hodně dlouho, tak to raději nechám na tom subjektivním pohledu a dám ti za pravdu, že je dneska už hodně vidlic

                            0 0
                            • kubad  

                              :D

                              můžeš, to na obrázku byl můj C v roce 2002 a sloužil dlouho a najezdil hodně závodů, pak jsem měl ještě 2006 model.

                              Před tímhle jsem měl ještě Ravena s Lefty

                              dnes už je přínos Lefty opravdu jen v designu

                              0 0
                          • scret  

                            presne tak, tzn. bysme mohli rict, ze Lefty je takovy retro:))

                            0 0
                  • fousek  

                    Ale i tak to vychazi lip nez 15mm QR parodie na pevnou osu. Nikde tu neobhajuju ze je leftyna best of, myslim si to same co ty, ale technologicka narocnost leftyny je proste o par levelu vejs nez klasika a proto je jeji cena takova jaka je.

                    0 0
                    • scret  

                      tak s tim souhlasim… a presne to popisuje, co jsem rikal, aneb jak draze udelat neco sloziteji…

                      Mel jsem vidle s 20mm osou a ted i s 15mm – zcela uprimne, rozdily opravdu nepozoruju, spis je to vzdy o dany konstrukci vidle…

                      0 0
                    • kubad  

                      +1

                      ale ona ta prodejní cena už zase o tolik výš není.

                      výrobně bude dražší o tom žádná

                      0 0
                  • kubad  

                    dnes už to není z kusu :D

                    0 0
            • riven  

              Musím poctivě říct, že F29 Carbon 3 bylo nejpohodlnější kolo, jaké jsem testoval, když jsem šlápnul do pedálů, tak fakt vystartovalo jak raketa, o lefty jsem vůbec nevěděl, ta šlapala jak hodinky a rám pobral vše co šlo i s hliníkovou sedlovkou…

              Jediný co bych si tam asi vyměnil je řazení a přehazku za X0 a Racing Ralphy ve verzi SnakeSkin…

              0 0
              • jellyfish  

                mně se zase zalíbil zámek na Shimano shadow plus – řadí sice o malinko hůř, ale dá se to nastavit a zvykneš si a řetěz hezky drží

                0 0
    • riven  

      Se nám tady rozhořela velká diskuze, takže mam otázku:

      Co byste zvolili z těchto variant:

      Trek Superfly Elite SL 2013 – 82000kč

      http://www.trekbikes.com/…ly_elite_sl/#…

      Cannondale F29 Carbon 3 2015

      http://www.cannondale.com/…f29-carbon-3

      nebo vzít tento

      Trek Superfly Comp 2013 – 50000kč

      http://www.trekbikes.com/…perfly_comp/#…

      0 0
      • Azmir  

        Z těhdle bych vzal asi toho levnějšího treka, za 30 tis si myslím že ho dostaneš klidně na lepší úroven než jeten Elite SL, jinak srce by mi radilo asi cannona, ale nepíšeš za kolik ho můžeš mít a pokud zřejmě nejsi velký fanoušek lefty, tak se nevyplatí.

        0 0
        • jellyfish  

          levnější bike a k tomu koupit pořádná kola a bude to znát víc si myslím. Nového flashe bych si koupil, F-Si jsem měl tu čest v týdnu mít v rukách, ale ta cena se nedá :/ Jdi do Canyona, taky budeš mít „C“ :D

          0 0
          • tomxxx  

            No taky bych se podíval na canyona, zvlášť teď, když je slevenej, ale budou jen velikosti XL…

            0 0
        • riven  

          Carbon 3 2015 za 73000.

          Vypadá slušně, jen zvažuju případně výměnu řazení a přehazku za X0.

          0 0
    • DaD  

      Ještě k Lefty.Nějaký extra přínos ve funkci jsem oproti Foxce nebo Rebě nezpozoroval.Zato vím,že se mi začala po nějaké době na stejných tlacích znatelně zanořovat.A na druhé straně se vždycky rafla dva centimetry od plného zdvihu.Takže reálný zdvih cca. 6cm.Prostě old school XC vidle jak má být:)X-lock je v prdeli neustále a co 14dní jsem ho musel odvzdušňovat a jednou komplet vyměnit.Tlumič jsem měl taky v reklamaci.Až zase uslyším,že je něco prémiové,tak se asi neudržím. Vidle XLR Carbon a tlumič Monarch XX.

      0 0
      • JakeF  

        Zajímavý… Přitom tvrdili, jak resetování ložisek už u tý nový konstrukce se stírákama nebude potřeba…

        0 0
      • riven  

        Takže zlobila i tahle Leftyna? :(

        0 0
        • DaD  

          Já měl zatím jen tenhle top model.Na druhou stranu je i pro jezdce s nižší váhou (já cca. 65kg) opravdu super citlivá a žehlí parádně.Typický příklad louka plná drnů.Tam nemá chybu.Také tuhost je skvělá.Na šutr vyšušené vyjeté koleje od lesáku,dejme tomu,reaguje okamžitě a pak už záleží jen na plášti jestli to pobere.

          To zanořování vidle by měla řešit origo patrona od Cannonu.Ta co tam je od Rockshox je prý mizerná.Ale nemám to ověřeno.

          Jo a pro cinkali.Tady vám kotouč rozhodně cinkat nebude:)

          0 0
    • riven  

      Takže nakonec mam nabídka na Cannondale F29 Carbon 3 2015 za 72000kč. Vyplatí se? :)

      0 0
      • kubad  

        tak to musíš vědět sám ne jestli se to vyplatí.

        samo nevyplatí, určitě je kopec kol s lepším poměrem cena výkon

        0 0
        • riven  

          Jaká třeba namátkou? Mimo Canyonu, který se nedá vyzkoušet.

          0 0
          • kubad  

            v podstatě všechny na trhu

            0 0
            • Crusoer  

              ty prostě nechceš aby si jej koupil a byl tady další … :o) a je to venku

              0 0
              • kubad  

                mě je to fuk, ptá se na to jestli se to vyplatí, píšu že poměr cena/výkon není z nejlepších, prostě za 7 pětek je ta výbava slušně ojebaná, ale nikde nepíšu že to není dobré kolo.

                0 0
                • riven  

                  Jen žádné násilí… :)

                  Jasně, u Cannondalu se platí hlavně za rám a leftynu, takže komponenty jsou trošku ojebané…

                  V budoucnu třeba řazení vyměníš, přehazku vyměníš, brzdy vyměníš, ale rám a vidle je jiný kafe…

                  Ale pořád to je dost peněz, to žádná… :)

                  0 0
      • Crusoer  

        tj 15% z ceny dolu, dle mě se to dá, když je to model na příští rok …

        0 0
      • honza130  

        kolik Cannondale F29 Carbon 3 2015 váží? Nikde jsem to nezahlédl..

        díky

        0 0
        • DaD  

          Tady jsou váhy všech biků.Je to tedy letošní rok,ale bude tam rozdíl nula,nula prd.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.