• herd4

    Ahoj rád bych slyšel názor zkušenějších na nový FSIčka od cannondale. Na novou sezonu si chci pořídit nový stroj.

    Pokukuju po verzi carbon 4, je to cca finančně nejblíže mým představám.

    V sezoně jezdím poměrně intenzivně cca 300–400 km týdně. 50/50 terén/silnice. Jde mi o to zda to kolo za to stojí. (Vím je to lehký tuhý, má to novou lefty asymetrickou zadní stavbu, ballistec a mnoho dalšího). Zda maximální potenciál nevyužije pouze profík ale i „normální“ cyklista. Koukal jsem i na model 18 v té samé specifikaci, ale cena je cca většinou stejná nebo lehce nižší.

    Kolo se mi celkově líbí je to prostě cannon žádněj Kellys. Nechci nic skládanýho, žádný bazar ani noname.

    Díky za názory a postřehy. Pokud by vznikl dojem že jsem založil duplicitní téma, omlouvám se, ale názory na nový cannony jsem nikde nenašel.

    • novas752  

      Cannondale no. Jestli se nějaká značka musí lišit tak je to právě Cannondale.

      Na první pohled super kolo, na druhý možná taky, na třetí to své mouchy má. Např. nepřesně ofrézované uchycení zadní brzdy.

    • Cryzyy  

      S ohledem na to kolik jezdíš, se podivej na servisní interval vidlice, cenu servisu a možnost servisu ve svém okolí. Já byl s problémy s Lefty docela smutnej a nevím za jakou cenu, bych si to byl ochotný někdy zopakovat, jedna vec je cena se kterou člověk může dopředu pocitat, druha vec je, že když máš Lefy v servisu, tak jezdit nemůžeš.

      • herd4  

        Tak v okolí cca 30 km mám asi 3 autorizovaný servisy, s tím by problém nebyl.

        Podle tohoto bych to měl strkat do servisu každých 100 hodin, což by u mě znamenalo cca každý dva měsíce. Je to opravdu nutné? Nemyslím pouze z důvodu záruky ale z čistě preventivního hlediska? Ta vidlice skutečně nevydrží déle než 100 hodin aniž by se na ni někdo musel podívat?

        • Cryzyy  

          Jedna věc je autorizovaný servis, druha servis, kde problem vyřeší, moje na třetí pokus skoncila v Aspire, tam diagnóza, spodni noha na výměnu a to jsem se do servisních intervalů vešel. Poslední Lefty není na trhu zase tak dlouho, aby Ti nekdo rekl, jak to reálně bude, autorizovaný servis proti servisnímu manualu a vlastním zajmum nepůjde.

          • novas752  

            Ono Aspire ani nektere veci autorizovanym servisum delat nenechava, treba vymenu lozisek delaji sami, ve starych leftynach zase neco uvnitr odvrtavali aby v nich netukalo.

            O novych leftynach zatim lze rict snad jen to ze aretacni kolicek uchytu brzdy je hodne krehky a snadno praskne.

        • enjoy79  

          Hele u Svorady v Brně, což je autorizovaný servis, to berou celkem rozumně. Pokud to máš na běžný ježdění a ne závody za všech podmínek ve sračkách, asi by ti měl v klidu stačit servis jednou za rok. Já mám lefty druhým rokem a nechci to zakřiknout, ale zatím v pohodě.

          Cryzy měl docela „štěstí“ a dost komplikací, já musím zaklepat, zatím velká spokojenost, a to i s cenou servisu.

          • herd4  

            Tak i nějak s tím počítám 1 / sezóna to tam hodím a ať si s tím dělají co chtějí. Závodní ambice nemám, jsem rekreační cyklista a kolo vědomě nehuntuju, „běžný“ servis si udělám sám.

            Každopádně děkují za názory.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse