Brzdy XT BR-M775 vs.Deore BR-M596/SLX BR-M666

40 nepřečtených
  • nox159

    Zdravim,

    mam stare XT hydry (M775) vyhovuji mi… na druhe kolo bych chtel nejake podobne ale levnejsi, nemate nekdo prime srovnani treba s novymi deore nebo SLX, brzdna sila mi u stavajicich brzd staci takze vyssi nepotrebuju… tvar paky u novych brzd mi sedi… jen je nemam dlouhodobeji vyzkousene… jak jsou na tom ve skutecnosti. Brzdi nove deorka stejne dobre jak stare XT nebo ne… ?

    diky za reakce

    0 0
    • Maty.dp  

      Jo brzdí. Řešil jsem to samé a vzal jsem ty nové deorka a jsem velmi mile překvapen. Velký rozdíl mezi novými XT a novými deore jsem moc nepoznal. A rozdíl oproti starým XT bych řekl že tam je a to k lepšímu.

      0 0
      • tonik666  

        Novy SLXa brzdi taky luxusne, mam stare XT na druhem kole a uz jsem opatril vetsi kotouc, protoze jsem navykl na 666.

        0 0
    • pitos  

      Nová řada brzd se myslím povedla.Zatím ve všem mi přijdou lepší než starší.

      XT a SLX budou asi velmi podobné,SLX nemají jen štelování mrtvého kroku(což je stejně k ničemu)

      Deorka si koupil jeden známý a chod páky se tváří velmi podobně jako třeba moje XTčka.Jak brzdí nevím ale kolega je spokojen.Páky myslím nemají jednoduché nastavení vzdálenosti a jsou tam jiné třeny.

      Nevím teda na jaké kolo to chceš a co na tom druhém kole budeš jezdit ale pokud bych musel ušetřit tak bych ty deorka klidně vzal.Na hlavní kolo bych si ale to pětikilo za brzdu připlatil a vzal SLX.

      0 0
      • nox159  

        stelovani vzdalenosti imbusem mi staci nepotrebuju to tocisko…

        jinak rozdil tam bude neco pres litr a to je dost… respektive nechcu vyhazovat moc penez… pokud by mi casem nestacily tak je dostane pritelkyne a ja si muzu poridit nejake „luxusni“ ale už na to prestavam mit mentalne abych do kola cpal tolik penez… :)

        0 0
        • pitos  

          Kup rovnou nové SLX, staré XT dej přítelkyni a máš na dlouho klid:)

          0 0
          • nox159  

            to bych musel koupit dvoje SLX abych mohl dat ty XT pritelkyni a to se mi tez nechce :D

            0 0
            • pitos  

              Jasně:)

              A mohu se zeptat, na jaké druhé kolo ty brzdy budou?

              0 0
              • nox159  

                z taktickych duvodu ti to zatim nemuzu rict…

                pro vysvetleni: byl jsem vyzvan roudem na bikovy souboj v terenu tak musim poridit vyssi zdvih, chranice… mam z nej strachr potoze on to vsechno da i na RK a v hradci ma super podminky na trenink… :)

                tak si skladam takovou tajnou zbran :)

                0 0
                • pitos  

                  Třeba ten turnaj přežiješ a tohle kolo se stane tvojim hlavním…zvážil bych spíše připlatit.

                  0 0
                  • nox159  

                    nebudu predbihat, tuhle sezonu na tom odjezdim a pak se uvidi… aby to bylo moje hlavni kolo musel bych zmenit prac dobu + pohled na cyklistiku a to neni jen tak :)

                    0 0
      • Kupko  

        A SLX nema keramicke pistky jako XT :-)

        0 0
    • jIrI___  

      Můžu jen srovnat XT M775 a SLX M666 a rozdíl to je obrovský. Nové SLX jsou úplně někde jinde. SLX mají naprosto totožný třmen jako nové XT, jen v jiném laku. Jak jsou na tom nové Deore ale netuším. Nicméně rozdíl v ceně je tuším ± litr, takže bych se na druhé kolo nebál asi ani těch Deorek. Konstrukčně budou od vyšších řad ale vzdálené víc než ty SLX.

      0 0
      • Smazaný účet  

        A jakej je rozdil mezi těmahle dvouma brzdama?

        XT oproti Aliviu?

        Kromě vahy, gumovosti chodu, ne/moznosti nastaveni chodu, učinnosti brzděni, kvality oblozeni?

        Neboli, to alivko nebude tak dilensky dobře zpracovany-začne tect dřiv?

        XTéčko je odlity z lepši hlinikovy slitiny? Ma lepe udělanej valec-lepši vybrus, kvalitnějši pistky, těsněni pistků?

        0 0
        • Smazaný účet  

          Nikdo nevi?

          0 0
        • Azmir  

          A jaký jiný rozdíl kromě váhy, gumovosti a délky chodu, moznosti nastaveni, účinnosti a kvality by sis představoval? Jako že XT ti bude v noci svítit nebo co?

          0 0
          • jIrI___  

            Však to píše dole:

            „XTéčko je odlity z lepši hlinikovy slitiny? Ma lepe udělanej valec-lepši vybrus, kvalitnějši pistky, těsněni pistků?“

            0 0
            • Smazaný účet  

              To přesně myslim. A je to tak?

              0 0
              • jIrI___  

                To netuším. A pochybuju, že sem zavítá nějaký konstruktér od Shimana, protože ten jediný by na to asi dokázal fundovaně odpovědět :)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Tak stači lidi co to opravujou a řeknou ze to nebo to chč.ije tolik a vydrzelo to tolik nebo vic km.

                  0 0
                  • Azmir  

                    Nemyslím si že by XT začalo téct později než alivko, většinou je to o štěstí, někomu začne téct XT první dn po koupi, někomu alivko vůbec, obecně shimana už dneska moc netečou, myslím že řešiš a zajímají tě nepodstatné věci.

                    0 0
              • Vilém  

                Zadny valec jako takovy tam neni, pistky drzi o-krouzky v kterych to beha, takze nejaka kvalita obrobeni nehraje roli.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Sem si to dycky představoval jako normalni předni brzdu na autě. Takova nějaka konstrukce.

                  Nikdy se mě nepoštěstilo si to rozebrat a prohlidnout si to. A to mě znervoznuje, ze nevim jak to maka.

                  Nerad si kupuju věc kterou si předtim neprostuduju funkčně.

                  0 0
                  • pepek  

                    Myslím, že plovoucí třmen se na bicyglech moc nevidí.

                    0 0
                  • Vilém  

                    Prumer valce byva odhadem o nejakou desetinku vetsi. Kdyz vyndas z trmene tesneni, tak tam pistek normalne zapadne.

                    0 0
        • royal  

          Co vim, tak XT/XTR trmeny jsou odlity/vyfrezovany z jednoho kusu, nizsi jsou ze 2 a sesroubovany (aspon tak to bylo v rade 2010).

          Nekde jsem slysel/cet, ze to ma mit vliv na moznost roztazeni se trmenu, t.j. nesym. brzdeni, pripadne unik kapaliny ve spoji.

          Meritelnej rozdil v tuhosti tam asi bude, ale zmerit jde i pruhyb udolni nadrze v mikrometrech, ze :-). Vetsi vliv na ucinnost brzd ma podle me volba desticek/kotoucu.

          0 0
    • Dag  

      Přiživím se na vláknu otázkou.

      Má smysl dávat 850,–Kč navíc za brzdy XT

      http://www.kupkolo.cz/…erna_z90730/

      oproti SLX

      http://www.kupkolo.cz/…oucu_z92560/

      ???

      Co jsem tak pochopil z jiných vláken, u XT je navíc FREE STROKE. Jinak jsou stejné???

      0 0
      • logoman  

        imho, nepriplacel bych.

        0 0
      • deekay  

        XT ma navic freestroke, ktery nekdy muze blbnout (stejne tak an XTR/saint) a ma malinko jiny tvar paky – slx maji paky vylisovanou z alu plechu, XT maji odlevanou/kovanou (nevim presne). XTckova ma trochu plossi profil, stejne jako XTR, SLX ma kulatejsi, jako Saint.

        0 0
        • Dag  

          díky. Už jsem obědnal SLX s XT kotouči s tou ice technologii.

          0 0
    • honzahradek  

      Prosím o radu. Chci slx nebo XT. Prosím proč třeba na kupkole jsou slx už od 2500.- a druhé slx 3000. Jaký je rozdíl díky. Mám vše XT tak uvažují favat něco jiného nebo zůstat XT věrný. Mám 95 kg jezdim er29. Kotouče XT oba 180.

      0 0
    • honzahradek  

      Prosím o radu. Chci slx nebo XT. Prosím proč třeba na kupkole jsou slx už od 2500.- a druhé slx 3000. Jaký je rozdíl díky. Mám vše XT tak uvažují favat něco jiného nebo zůstat XT věrný. Mám 95 kg jezdim er29. Kotouče XT oba 180.

      0 0
      • tonik666  

        Protože ty za 2500 mají zkrácené hadice, takže nemusí padnout na každé kolo, ty za 3000 mají hadice nezkrácené.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.