• cyborg

    Čauec, vybírám nástupce za Hope M4/X2. A nějak se nemůžu rozhodnout mezi Zee – Saint – XTR trail.

    Teda volil bych Zee ale je problém s dostupností. Saint mi přidjou zbytečně drahý a na XTR trail, mám zatím málo recenzí..

    0 0
    • goofy  

      Pokud nevážíš metrák, tak XTR trail budou bohatě stačit. Pokud chceš předimenzované kotvy, tak Saint/ Zee… :-)

      0 0
    • hovanec  

      M785 + 180 kotouče Ice a vpoho jedním prstem bez nějakého trápení.

      0 0
    • alinceb  

      Proč měníš ty Houpy?

      0 0
    • k3nyL  

      V cechach ti staci klido ty XTR, pokud jezdis i „alpsky“ endura, tak tam na 100kg spis nakej ten 4 pist – zee, code (tezky). Samo pokud nejedes na brzdy od startu do cile… to se pece / nebrzdi nic. Za me bych nechal hopy a min brzdil ;))))))))))))))))

      0 0
    • jonti  

      Taky bych se podival na Sram Guide.

      0 0
    • MirosPikos  

      Dal bych tam nový XT, budou co nevidět k sehnání a chrochtal bych si blahem. Jinak kdyby to měly být 4-pístky a zdají se ti Saint zbytečně drahý, tak ZEE rozhodně nic nezkazíš.

      0 0
    • mr.antik  

      Nevim no, záleží co tam sedne barevně – ale páku bych dal tu novou XT nebo starší XTR trail či Saint.

      A spodek si může zkusit třeba Zee a mít to na 180mm kotouči. Ale to jen tak nahlas přemejšlim.

      0 0
      • goofy  

        Jo ta nová páka vypadá mnohem lépe

        0 0
        • mr.antik  

          v podstatě jako stará saint/xtr ale černá

          0 0
          • goofy  

            Tak tak. Nějaké rozdíly tam asi budou, ale lepší než to, co mám na kole. Jestli se bude dělat i ve stříbrné, tak mi to asi bude trhat s peněženkou… :-D

            0 0
            • mr.antik  

              za levnější prachy můžeš koupit starší model nebo i nové XTR trail páky a třeba slx třmeny a hadice

              0 0
              • goofy  

                Já už mám od loňska nové XT. Loni jsem to právě řešil, že to tak bude, ale nakonec jsem sehnal komplet XT za takovou cenu, že jsem se na estetiku vyprd… To já spíš jen tak sranduju :-)

                0 0
    • cyborg  

      kvuli barvy a taky proto ze me bavi zkouset komponenty. Hopy jsou super, hlavne davkovani me bavi. Ale na sjezdech s 400m+ prevyseni to uz zacalo vadnout. teda hlavne ta X2. Taky bych chtel cerny kokpit a hadice. Dalsi vec je za na Shimana vsude koupis nahradni dily a sezenes servis a tak. Mam z nich navic posledni dobou asi jako z intelu v CPU

      Sram zkouset nechci. Zee ted ale nemuzu nikde sehnat skladem .Z testu mam pocit ze saint prekonava Zee jen v designu a cudliku na stelovani ktery bych tam vlastne stejne radsi nemel (imbus aspon netrci z paky jak kohoutek na vodu) jsou to dva litry navic a nejak nejsem presvedcenej ze to za to stoji, tak by me zajimalo jeslti nema nekdo jiny nazor

      0 0
    • Lister  

      Které přesně XTR trail brzdy zvažuješ, že na ně nemáš reference?

      0 0
    • cyborg  

      XTR BR-M9020 Trail Disc

      ale jak tak koukam na ceny tak je to docela ulet

      0 0
      • Lister  

        Jo ty vypadají dobře. Cena je taková normální – 8 tis, za to jsme kupoval XTR trail 988. Prostě je to TOP brzda. Pokud u Shimana řešíš váhu, tak je to asi jediná slušná možnost. I když možná nové XT na tom budou s váhou lépe než staré – nezkoumal jsem. Protože původní XT měly proti XTR velký váhový odstup. Já jsme s 988 maximálně spokojený, kupovat brzdy znovu a neřešit úplně rozpočet tak si nové Trail asi koupím.

        0 0
        • cyborg  

          jj ja se podavial na chainreaction a lekl jsem se, ze to je cena za jednu a ne za par..

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.