• Jenda

    Tak se zaobiram myslenkou udelat si radost novejma brzdama. Pouziti na Fritzka co mam v profilu, tedy AM s delsimi technickymi sjezdy, soucasny K18 nejsou uplne tragicky ale do superucinny brzdy co se neprehriva to ma daleko.

    Zajimaji me vase tipy a pripadne odkazy co kde ted je k dispozici. Hmotnost neni uplne nejdulezitejsi parametr ale nemusi vazit tunu, stejne tak cena cim niz tim lepe ale neznamena to ze bych nebyl ochotnej neco vysolit.

    Moje tipy jsou

    Shimano Saint – tezky ale fakt brzdi, vyhoda je mineralni olej

    Formula The One – od mych zkusenosti s B4 mam porad k formulam urcitou neduveru, alespon na K18 mi vadi pomerne mala mezera mezi kotoucem a deskama

    Avid Elixir CR – prvni verze tekly? co ted?

    Avid Code – uz celkem zavazi

    Formula Mega – co je to zac?

    Shimano XT – bylo by to lepsi nez ty K18?

    Neco od Magury? (s Luisama jsem celkem spokojenej ale casto se zavzdusnujou)

    0 0
    • pitos  

      Pokud ti nevadí ta hmotnost tak bych bral sainty,ty brzdí fakt dobře.

      Scotty je měl na Stereu v kombinaci 180/180(teď je má na Frantikovi)a i s těmi malýma kotoučema brzdily pekelně.Maynard je má na 200/180 a silnější kotvy jsem ještě nejezdil.

      0 0
    • Kubiczech  

      Myslím si, že tě spolehlivě zastaví všechny brzdy, které jsi vybral. Osobně bych na Am/En kole trošku zagramařil, sjezdové kotvy tam necpal a vybíral podle toho, jak ti jaká brzda/páka sedne svým projevem. Osahat si většinu těch brzd není problém. Já bych šel do The One (kdybych šetřil a překousnul ten vzhled, tak bych uvažoval nad Avidem, kdybych naopak nešetřil a chtěl si uděalt radost, tak Hope).

      0 0
    • šlapatko  

      S avidů bych doporučil elixir R.Nedokážu popsat proč, ale jsou ostřejší než vyšší modely.Navíc tam není to nadstavení desek, kolem kterého vyšší modely tekly.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Já bych taky zagramařil – Elixiry XX WC!!

      0 0
    • mr.antik  

      já bych měl dylena mezi Saintama a Elixírama, hmotnost/výkon/cena bude asi vyrovnané.

      The One neznám, to by musel někdo hodně ospravedlnit, jestli ta cena za to stojí.

      0 0
      • Jenda  

        A elixiry R nebo CR? Myslim ze nastavovani vzdalenosti desek bych ozelel a jak zde jiz padlo je to dalsi potencialni kurvitko. Ucinnosti na tom budou oboje stejne?

        Ty R jsou taky o neco levnejsi – tedy dalsi plus.

        0 0
        • šlapatko  

          R jsou ostřejší než CR.

          0 0
        • Vegan  

          Jak tu uz padlo pokud elixiry tak R maji ostrejsi nastup a mene se serou, ale to je uz prej vyresene. Ale pokud by nerozhodovala cena tak bych vzal Saint vykonem jsou preci jen o neco lepsi vuci elexirum.

          0 0
          • Vegan  

            Ale ted me napadlo, ze recenze na nove cody nevyzjivaji take spatne tak pak otazka jestli jeste trosku nepriplatit a nevzit cody 2011 ucinkem na tom budou asi podobne jako saint, ale budou mene houbovite.

            0 0
            • ememem  

              houbovitost som u saintov rovna nepozoroval aj ked je fakt ze som na ich isliel len zopar krat.

              0 0
      • MlokCZ  

        Oproti Elixírům brzdí The One jednozačně lépe, v tomhle jsou naprosto parádní.

        Jenže když mu vadí ta malá vzdálenost desek od kotouče už i u K18, tak to by měl s The One problém.

        0 0
        • vifon  

          jj, mam Elixiry aj The One a Formule su jednoznacne lepsie. Len ten feeling dlheho kroku paky niekomu moze vadit. Co evidentne zakladatelovi vlakna vadi.

          0 0
          • MlokCZ  

            Tak teď má K18. A The One mají kratší chod páky, takže tohle by snad šlo.

            0 0
          • krokus  

            Trochu OT: Jaký chod páky má Formula R1? Taky dlouhý?

            0 0
    • kubad  

      ještě zařaď do výběru Hope Tech V2 slušné kotvy, ale nejsou nejlehčí :-(

      0 0
    • Jenda  

      jeste jeden stupidni dotaz – jak moc se projevi v odolnosti proti prehrati vymena DOT4 za 5.1 ?

      0 0
      • ememem  

        naprosto minimalne hlavne pri tom mnozstve kvapaliny par ml, skor v rovine teoretickej jak realnej.

        0 0
        • Jenda  

          proc by mel objem hrat roli? Zalezi snad na bodu varu ne?

          0 0
          • ememem  

            iste ale priviest do varu 5ml a pol litra je snad rozdiel ci nie?

            0 0
      • parduba  

        mám takový pocit,že DOT4 se nesmí míchat s DOT5.1.

        0 0
        • jIrI___  

          DOT5 se nesmí míchat s jinými typy DOT, je „postavena“ na jiném základu (tuším silikonovém?). Smíchat DOT4 s DOT5.1 bych se nebál, ale nevidím důvod proč to dělat :)

          0 0
      • MlokCZ  

        To se nedá obecně říct. Záleží co je slabé místo brzd. Já třeba kapalinu nebo olej u Shiman nepřehřál nikdy, vždy když jsem brzdy utavil, tak desky. Pokud desky drží v pohodě a přehříváš kapalinu (tedy častý problém s propadem páky), tak DOT 5.1 trochu pomoct může.

        0 0
    • Oakey  

      Dal sem Elixir CR, protože to jsou jediný brzdy z výběru, se kterejma mám zkušenosti. Pokud překousneš možnej vakl v páce bez vlivu na brzdnej účinek a že si občas rády zařvou, tak bych se jich nebál.

      Při svých 90kg sem na AM musel dopředu dát 180 kotouč místo 203, protože při pomalých technických pasážích už moc blokovaly přední kolo… Jinak problémy s vytejkánim brzdy ani po víc jak roce provozu nejsou a karbonový páky vydrží opravdu hodně.

      0 0
    • MlokCZ  

      Já jsem spokojený s The One, mám je teď na obou fullech.

      Ovšem když Ti vadí malá mezera u K18, tak si The One rovnou škrtni, mají tu mezeru ještě o chlup menší. To je jediná nevýhoda The One a někomu může vadit.

      Elixíry na tom s mezerou taky nejsou nijak extra, i když je pořád výrazně větší než u The One.

      A když už Elixíry, tak jsem pro levnější Rka. Sice nastavením mrtvého chodu lze doladit, aby obě brzdy chodily zcela stejně, ale jinak je to akorát kurvítko, které dělá brzdu méně ostrou. A doladit stejný záběr brzd lze vždy i celkem vzdáleností pák od řídítek (jednu dáš prostě malinko dál).

      Takže z toho zbyly Sainty.

      0 0
    • quak  

      Padlo to tu víckrát tak nevim na koho reagovat, ale s tou vzadleností destiček je to stejně jedno proti druhýmu a je to o kompromisech…

      Když silnou brzdu, musí být velký rozdíl plochy pístku ve třemu oproti páčce, avšak pak bude potřeba přepustit víc kapaliny aby se přitlačily, takže bude buď hrozně dlouhý chod páčky, a nebo budou desky blízko…

      Takže bude buď silná brzda s deskama blízko, nebo slabší s deskama dál. (případně s deskama daleko a dlouhým chodem páky (což je dost debilní:-))

      0 0
      • logoman  

        Teda cumim na ten test a shimano deore tam patri mezi top brzdy wtf? :D Sada stoji min nez jedna dobra brzda od ostatnich vyrobcu :D

        0 0
        • Jenda  

          no me to az tak neprekvapuje, stary 525 s 200 kotoucem a koolstop deskama jsou podle me vyborny brzdy, akorat taky trochu zavazi. Nadruhou stranu XTR tam vysly tako dobre a to je podle me dost tragicka brzda.

          BTW jak jsou na tom Elixiry s houbovitosti chodu?

          0 0
      • MlokCZ  

        Ale jde to obejít jako to má Shimano. Teď nevím jak to tam je přesně řešené, každopádně myslím tím jiné chování mrtvého chodu páky a záběru, tedy změna poměrů během chodu páky.

        0 0
    • Dinoxus  

      Za me Saint, vozim na Specialized Enduro s kotoucema 203 a za vic nez rok co tam jsou krome jednoho zatuhnuti pistku diky zimnimu jezdeni v bordelu zadny problem. Brzdna sila zvlast s temahle kotoucema a davkovani proste dokonalost.

      0 0
    • kesu  

      ahoj

      vozím sainty,ted na ně zkusím dát ještě opletený hadice a brzdej asi stejně jako gustav M s tím , že jsou lehčí. Ale i tak je to dost závaží a tvar páky je naprosto odpudivej:(

      jinak já bych vzal nejspíše elixíry,myslím si že na enduro jsou sainty fakt těžký.

      0 0
      • Nimrod  

        fakt brzdí jak gustavy? ale asi budou mít o proti němu dlouhý chod páky, což? nebo se zkrátil? vozil jsem 525 a 755, tak jestli to dokážeš porovnat…

        0 0
        • kesu  

          porovnával jsem 210mm hustavy a 203mm sainty a je to srovnatelny. Saint má jakoby ostřejší nástup. Nicméně houbovitější chod maj obě,zase naopak plnit saint je radost narozdíl od magury u který jsem vykvejtal..

          Řekl bych že saint má malinko kratší chod než třeba LX ale ne nijak výrazně.

          Ted na ne zkusim dát magurácký opletený hadice tak sem zvědavej co se stane,magurám to hodně pomůže

          0 0
          • Nimrod  

            gustavy mi úžasně seděly jak díky hodně krátkému chodu páky, tak i brzdným vlastnostem… ještě jsem nenašel slušnou náhradu. ale je fakt, že jsem s ním měl trošku problémy, tak jsem se ho zbavil…

            nicméně houbovitý krok? a ještě ostřejší? neměl jsi ty s novější pákou? nevím, jestli by to mohlo být její vinou, ale já jsem houbu neměl a ostrý byl o proti starému saintu víc než dost…

            0 0
            • kesu  

              ale 4 pístkový saint má chod i účinnost jinou než ten starý…

              0 0
              • Nimrod  

                vidíš vidíš, nějak jsem se zasekl a zapomněl, že dnes má čtyři pístky… pardón

                0 0
                • goofy  

                  Jo jo. Nove Sainty to je uplne jina pohadka. Asi to budou moje budouci brzdy :o)

                  0 0
      • Smazaný účet  

        Přesně kvůli tomu mám elixiry. Saint nemá tak hezkou páku, je těžkej a nemá dělenou objímku.

        Ještě teď ve srovnání s XT mám pocit, že XT páka řezala do prstů.

        0 0
      • mr.antik  

        jaká je opravdová váha těch Saintů? Určitě se dělaj nějaký neorigo páky s lepším tvarem, ne?

        0 0
        • Nimrod  

          krom asi všech ostatních shiman (pokud ještě drží stejné průměry pístků na pákách) třeba rb design :-)

          0 0
        • deekay  

          Pokud ciste jen paku – tzn to za co berou prsty, treba z duvodu, ze se spatne drzi, pak by mel delat na Sainty treba Straitline

          http://www.straitlinecomponents.com/…_Levers.aspx

          0 0
          • goofy  

            Otazkou je, alestli uz maji packy na tu novou paku, pac ten mechanizmus tam je krapet slozitejsi…

            Jinak neco delal i Blackburn, Dangerboy, twenty6, a beztak by se nasli dalsi, ale pochybuju, jestli maji packy i na ty novejsi modely

            0 0
        • kesu  

          hodím je zítra na váhu..

          0 0
          • Smazaný účet  

            Nemusíš.

            přední 329g

            zadní 342g

            0 0
          • Smazaný účet  

            Propastných 79g proti CRkám. XX WC na tom budou ještě mnohem !líp. XX váží přední 174g, WC má být ještě lehčí!!

            0 0
            • goofy  

              79 gramu? Co to je? To jsem cekal mnohem vic. Przejedu jednu kaluz a uz mam na kole vic, nedej boze, kdybych si vzal dve tatranky do batohu :o)

              0 0
              • Smazaný účet  

                79g tu, 79g támhle a je to půl kila ani nevíš jak.

                0 0
                • pitos  

                  jasně,klasický gramařský stihomam…500g tě spasí:)

                  0 0
                  • gazman  

                    1/2 kg tak to je hodně.

                    0 0
                    • pitos  

                      na celém biku?když myslíš že ti to pomůže…brát ti to nemohu:)

                      0 0
                      • Kubiczech  

                        Vyzkoušej a budeš mluvit jinak. Měl jsem stejný názor.

                        0 0
                        • Nimrod  

                          vyzkoušel jsem 300 gramů… někdy do jara vyzkouším víc, tak jsem zvědavý, jestli konečně něco poznám :-)

                          0 0
                        • kali222  

                          za me hlavne zalezi na cem tech 300, 500, xxxx g ubude. :)

                          300g na celejch kolech(zaplety, plaste, duse) VS 300g na sedlovce atp :)

                          0 0
                        • pitos  

                          jasně,nikdy jsem nejezdil na lehčím kole než momentálně mám:)

                          názor jsem si na váhu kola tak nějak zformuloval za dobu co jezdím,takže s klidem mohu říci že stejný náror naštěští už nemám a doufám ani mít nikdy nebudu.

                          0 0
                          • gazman  

                            A proto jezdíš vzduchový tlumič i když všichni víme že se na pružinu nelepí:-) Jinak já to vidim asi tak že dvě kila je na kole dost a ty dvě kila bez toho půl kila co podle tebe nic neznamená prostě nenasbíráš.Jinými slovy má cenu postavit lehký bike,pokud to vyžaduješ a pokud na to máš,nebo sral pes a jezdit na těžké svini.Stavět něco mezi je myslím nesmysl,protože půl kila fakt nic neřeší.Buť šetřit váhu na všsm nebo na ničem.

                            0 0
                            • Nimrod  

                              dvě kila je hrozně moc, to jo, ale já si myslím, že jsme tu všichni řešili pár stovek gramů…

                              0 0
                              • gazman  

                                No dyť to píšu pár stovek gramů sere pes, buď to šetřit váhu všude a postavit lehké kolo, nebo se na to vyprdnout.

                                0 0
                                • Nimrod  

                                  ještě bych dal třetí možnost, podle které staví většina lidí a to je něco mezi tím… kilo si myslím, že poznat už bude celkem dobře a v případě, že by se člověk na váhu vykašlal, tak rozdíl bude i víc jak ty dvě kila..

                                  0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Taky si myslím. Pokud budu stavět rozumně, tak to bude celkem lehké (třeba jen o těch 0,5kg těžší než kdybych gramařil hodně) a přitom cenově pořád celkem ok.

                                    0 0
                                    • gazman  

                                      To je relativní záleží co je pro koho gramařit hodně,někomu jak tu čtu připadá hodně gramařit ubrání 500g za 4000,– což by pro jiné byla samozřejmost a někdo za hodně velké gramaření označuje výměnu dílu za 4000,– aby ušetřil 60g.

                                      0 0
                                  • gazman  

                                    Dá se různě a pro každého vypadá to ideální jinak.Takže beru tvou střední cestu,ale nešel bych po ní.Když už tak už, zvláště pokud má mít to kolo širší využití než jen čistě DH/FR nebo AM/XC.

                                    0 0
                            • pitos  

                              Jen k tomu vduchovému tlumiči,už jsem to tady psal.Dodnes jsem ho zatím nevyměnil za coila z jediného důvodu…protože jsem už ten coil párkrát na mojem kole zkoušel a nějakého rozdílu jsem si prostě nevšimnul a i když to porovnám s pružinou na jiném biku tak mi to prostě chodí dobře a jsem spokojen.

                              Třeba s vidlicí jsem tak spokojen nebyl tak jsem přešel na pružinu.Pokud bych věděl že mi ten zadek bude chodit alespoň o trošku lépe tak bych tam to péro dal ale zase zbytečně zvyšovat váhu nehodlám.

                              0 0
                              • gazman  

                                Já to všechno vím je to stará písnička,jen jsem tě chtěl vyburcovat k nějaké aktivitě.Zítra dáme pojezd,v 10h jsme tam.

                                0 0
                            • v POHODÌ klokan  

                              Ta poslední věta je imho pěkná blbost. Jasně že by každý chtěl mít superlehký bike, ale kdo do toho bude ty desetitisíce vrážet? Každý zhruba průměrný cyklista si sem tam něco upgradne za něco lehčího, ale že by musel buďto vyměnit celý bike nebo nevyměnit vůbec nic? To je trochu přehnaný.

                              0 0
                              • gazman  

                                Ta první věta je pěkná blbost,třeba takový pitos a kupa dalších které znám po superlehkém kole netouží.Jinač psal jsem: Jinými slovy má cenu postavit lehký bike,pokud to vyžaduješ a pokud na to máš no a s toho plyne že pokud na to není peněz nebo to nevyžaduješ, tak máš peška a můžeš snít dál a nebo se dobrovolně uchýlíš ke třetí cestě,kterou tu popisuje MlokCZ a Nimrod a kterou jak jsem již psal beru,ale nedělal bych to tak.Nevím jestli je to tak nesrozumitelné,nebo si to nečet.Teď jsem to snad osvětlil dostatečně.

                                0 0
                              • Kubiczech  

                                Máš recht, takhle to děláme asi všichni, ale to nic nemění na tom, že je to ta nejdražší varianta.

                                0 0
                        • jIrI___  

                          Vyzkoušel jsem ubrat 400 g na pláštích a žádný rozdíl jsem nepoznal.

                          0 0
                        • MlokCZ  

                          Zkouším pravidelně kolem 500–700g (plná a prázdná láhev během vyjížďky) a nepoznám to.

                          Tohle zkouší asi každou chvíli tady většina, takže dle toho si může uděla představu.

                          Pokud je to váha nerotačních částí, tak jednoznačně to začínám vnímat až tak při rozdíl 1,5–2kg (myslím chování za jízdy, při potěžkání kola v ruce poznám rozdíl u svojeho kola i menší, ale za jízdy to pak nevnímám). A téměř 3kg rozdílu mezi celopevňákem a fullem už byly znát docela hodně.

                          Na rotačních částech se to pozná dřív, ale i tam se váha přeceňuje. Na rotačních částech potřebuju rozdíl pořád přes 0,5kg (a to na obvodu, jakmile se to blíží ke středu, tak je potřeba větší rozdíl), aby to bylo jednoznačně poznat.

                          Schválně bych tě chtěl vidět při slepém testu, kdy bys jel několik úseků po sobě s plnou a prázdnou půllitrovou láhví a nevěděl jestli je plná nebo prázdná, jestli bys vůbec dokázal určit, kdy je plná a kdy prázdná.

                          Slepé testy jsou vůbec výborná věc, velmi často ukáží, jak si někdo jen myslí, že něco pozná a přitom pozná prd. Tím netvrdím, že je to zrovna tvůj případ, myslím to teď obecně.

                          0 0
                • Georrge  

                  zrovna u brzd bych gramařinu na první místo nedával…

                  0 0
                  • gazman  

                    Proč? Existují lehoučké a perfektně brzdící,tak proč si pořizovat těžké?

                    0 0
                    • Nimrod  

                      většinou se ty těžší hůř přehřívají, ne? ale 80 gramů je fakt prd…

                      0 0
                      • kesu  

                        právě,je to fyzika, to az jak dlouho se brzda přehřeje je skoro přímo úměrný množství materiálu a jeho vlastnostem na třmenu a kotouči.

                        0 0
                    • Georrge  

                      říkám na první místo, né že mi bude váha u prde*e. Když je brzda výkonná, spolehlivá a ještě k tomu lehká, tak je to super, ale brát horší brzdy jen kvůli tomu že maj o pár desítek gramů míň, to fakt ne.

                      0 0
                • goofy  

                  ja nerikam nesetrit gramiky (ikdyz ja to moc neresim). Jako proc ne, ale zrovna na brzdach setrit gramy mi uz prijde krapet zcestne. Ano vim. Treba The One jsou lehci, ale me nejak nesedly, a na Shimana sehnam ND v kazde hospode pomalu ;o)

                  0 0
    • fcc  

      Na kole provozuji Marury Louise a jsem nadmíru spokojen. Mám na nich tuto sezónu cca 1700km a zavzdušnily se jen jednou ( mojí vinou ). Vážím 110 kg a nemají žádný problém se mnou zastavit ( kotouče 180/160). V létě jsem je řádně otestovat v Itálii a nezklamaly. Origo destičky mě vydržely 1100 km , teď jezdím Superstar karbonové ( trochu pískají) .Takže za mě Magury :-)

      0 0
    • Georrge  

      dotaz trochu mimo – proč tam není žádný hayes?:) traily jsou prý dobrý brzdy, sice trochu těžší… taky záleží kolik za to chce dát, gramy už jsou myslím docela lehké. Jinak za mě formuly, ale nikdy jsem je nejel, výběr čistě podle vzhledu :)

      0 0
    • Jenda  

      tak mam radost ze se to tu hezky rozjelo, zatim vidim jako horky kandidaty Elixir R, nicmene jsem se dokopal k tomu vymenit brzdovku na svych ORO K18 a musim rict ze to co z toho vyteklo byl fakt hnus. Dal jsem tam misto 4 DOT5.1 tak jestli nenapadne moc snehu zkusim se dostat o vikend na testovaci kopec kde jsem je uz jednou upekl at vidim jestli se to zlepsi.

      Kazdopadne jsem si ujasnil ze by me maximalne vyhovoval tvrdej projev na pace, ty K18 jsou dost houba (a zavdusnenim to neni). Nechci je ale hned zatracovat protoze mi perfektne sedi tvar paky.

      0 0
      • alex33  

        kašli na formule ber hope tech4 nebo V2,jednoduchá údržba,perfektní účinost A Kubad je umí za zajímavou cenu

        0 0
        • Kubiczech  

          Můžete mi někdo naznačit tu zajímavou cenovku? Plánuji nové brzdy na RB a nic se mi vzhledem nelíbí, Hope by bodly. Díky komukoli.

          0 0
          • kubad  

            mrkni na chain a zhruba tak se dají sehnat i u nás

            0 0
        • Jenda  

          tak s tim kde ted bydlim je pro me jednodussi to objednat z Anglie (navic do 15 mam na CRC 10% slevu), porad jsem ale nedospel do stavu ze chci vyplaznout za brzdy takovejch penez. Zas je fakt ze zejmena ty Hope diky dostupnosti nahradnich dilu jsou prakticky na furt. Jenze jeste chci upgradovat teleskop sedlovku a predstava ze vrazim skoro 500 ecek do biku me moc nenadchava :-(

          0 0
          • Jenda  

            jak nad tim uvazuju tak asi sem divnej ale nez hope tak radsi Sainty – sice to neni takova kultovka ale nenasel jsem zatim jedinou stiznost na brzdnej ucinek.

            0 0
          • kali222  

            on chodil zas nejakej mail se „slevovym codem“???

            jestli ano,tak ja uz enchal na chainu takovejch penez a nikdy me nic do posty nedorazilo :/

            0 0
            • Jenda  

              jj, 10%, no ja tam nechal za posledni rok a pul skoro 4tis tak to evidentne stacilo:-)

              0 0
              • kali222  

                all:nechcete se nekdo podelit o kod? . )

                0 0
                • Jenda  

                  je tam jedinej problem ze v tomhle pripade musi kod souhlasit s mailem na kterej jses prihlasenej jako zakaznik. Pokud neco potrebujes muzu ti to objednat ale pujde to preze me a tudiz zadne reklamace a vracecky:-)

                  0 0
                  • kali222  

                    takze to neni takova ta trosku masovejsi akce, jak uz tady jednou byla. to te nebudu otravovat. jen se mi ty same veci nechtely brat ze 3 shopu zvlast a chtel jsem to splachnout jednim cekani na balik z drazsiho crc/respektive stejne po sleve ±. ale diky za ochotu!!

                    0 0
    • Jenda  

      Tak ozivuji vlakno,

      uz jsem temer rozhodnuty ze nebudu na brzdach gramarit a poridim neco poradnyho.

      Zatim vede Shimano Saint, stale davam ale i sanci Hope V2.

      Doplnujici otazka – jak jsou na tom tyto Cody http://www.koloshop.cz/…redni-203mm/

      ta cena je vic nez pekna, je to i s kotoucema ale zase radsi neco priplatim nez poridit nebrzdici tezitka.

      0 0
      • goofy  

        Oproti Saintum je to nebrzdici tezitko :o)

        0 0
        • Jenda  

          no hlavne jsem ted prosel nejaky recenze a saint maximalne pozitivni kdezto ty cody tam meli lidi furt nejakej problem. Takze na 90% saint ale mozna se jeste bouchnu do hlavy a koupim ty V2 :-)

          0 0
          • mr.antik  

            nenašel jsi někde reálnou váhu těch saintů

            0 0
            • Smazaný účet  

              Je na sicklines, už jsem taky dával link výše… přední jen brzda (bez adaptérů, šroubů, kotoučů) 329g, zadní 342g

              0 0
              • mr.antik  

                Tak to mi nepřijde tak hrozný na sjezdový brzdy…

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Tak dá se to i líp, co si budeme povídat. The One váží 201/215g a všichni píšou, že brzdí srovnatelně, možná líp..

                  0 0
                  • mr.antik  

                    nojo, ale stojí 2× tolik :-)

                    0 0
                  • goofy  

                    Me treba vadi mala mezera mezi deskou a kotoucem

                    0 0
                    • gazman  

                      Každý to furt uvádí jako problém,ale já nechápu proč? Mě desky a The One neškrtají,chce to plovoucí kotouče a je klid.Když jsem vozil avid nebo hayes oboje s normal kotoučema tak to škrtalo dycky.

                      0 0
                      • goofy  

                        Jasne. Treba plovouci a asi neni problem. Ale vis jak. U nas doma dedek nejak nechape, ze na kole muzou byt nejake citlive soucastky, a prijedu z Brna a mam kolo totalne zavalane, a pokud mozno se vsechno opira o kotouce. Cili ja mel vzdycky kotouce permanentne krive a tak uz radeji vidim vetsi mezery nez mensi :o) Jako sam ted na XT mam mezery dost male, ale kdyz vidim, ze to u tech Saintu jde, a k tomu ta blbuvzdornost Shimana, tak asi pujdu radeji do Saintu. ;o)

                        A jak uz bylo zmineno vyse: kdybych mel na gramareni, tak mam na kole urcite The One, ale jelikoz to stejne bude tezitko, tak tech par gramu mi je jedno, a brzdi co jsem mohl vyzkouset taky paradne.

                        0 0
                        • gazman  

                          Ty vole tak děda je asi řádný kutil:-))ůplně jsem si představil jak tam ladí ty kotouče cihlama a dalším harampádím. Jo tak saint je u mě po formulach jako favorit.Nemusí ale všechno stát tolik jak je ofiko cena já dával za nové komplet The One 6000,– Taky bych do kola tolik nenacpal,ale dva bicikly jsem prodal a za utržený peníz jsem postavil jedno uni vozítko.

                          0 0
                          • alex33  

                            prozradíš kde jsi je koupil za takovou cenu.pokud to byl shop

                            0 0
                            • gazman  

                              Nebyl to shop prodal mi je člověk od kterého jsem koupil i vidlici.Boxxer race nový za 11000,– byla taky dobrá cenovka,tenkrát to byla úplná novinka.

                              0 0
                          • goofy  

                            No ani nemluv. jak jsem to vzdycky videl, tak jsem si trhal vlasy… Asi proto ted mam tak malo vlasu :-D Budu musel poresit, kde skladovat kone, bo pak bych asi vrazdil :o)))

                            A jinak ta cenovka byla hodne pekna. To pak zase jo :o)

                            0 0
    • Jenda  

      tramtadadadaaa, vyreseno, diky Jirimu za upozorneni, vzal jsem od Tinka ty jety The One. Myslim ze brzdit to bude rozhodne lip jak ty K18 :-) no a jeste jsem si vahove nepohorsil takze uz se tesim az se dostanu na vanoce do cech a po novym roce je projedu:-)

      BTW vymena 2 roky stary zahumuseny DOT 4 za 5.1 ten ORO K18 taky dost prospela.

      Jo a nechcete nekdo ty K18? :-)

      0 0
      • Jenda  

        Tak konecne jsem se dostal k tomu ty formuly namontovat. Takze prvni postreh – pocit na pace je megahouba s velmi dlouhym krokem paky. Zajimavy je ze vzdalenost desticek od kotouce je vetsi nez jsem mel na tech K18.

        Otazka na zkusenejsi zni – je tam jakesi stelovatku mrtveho kroku, jenom nevim v jaky poloze z toho dostanu (a jestli vubec) mene houbovitej chod. Samozrejme asi zkontroluju i odvzdusneni, kazdopadne jsem zvedavej na brzdnej ucinek. Nezajety zatim zadna slava.

        0 0
    • alex33  

      Dobré vlákno,

      nakonec mi pomohlo v rozhodování chtěl jsem V2.

      Ale půjdu cestou nízkých nákladů,elixír R to jistí v kombinaci s 203 kotouče­ma.Kluci u nás v krámě mi udělali internetovou cenovku tak není co řešit:-)

      0 0
    • Tehu  

      Ahoj, resim výměnu destiček a kotoučů. Mám XT brzdy, ale k tomu původní destičky jeste z M615tek + původní kotouče RT66L. Planoval jsem vymenu az pres zimu, ale desticky nemaj uz ani pulku a cekají mě tedka krom klasického bikovani v CR i víc nez týden bikovani (Salbach + Petzen) , tak bych nerad aby mě něco překvapilo jak kamose loni a mel to aspon u sebe. Ono bud clovek nic hned na miste nekoupi a nebo to stoji cas pri hledani shopu, omezeny vyber a mnoho Euro navic :) a tak bych to měl rad aspoň u sebe.

      Tzn. co máte vyzkoušené za kotouče a desticky na AM/EN ježdění. Samozřejmě ideálně skloubyt ostrý nástup s nulovým vadnutim ve sjezdech.:D Občas vymetu i park, v plánu je i Endurosérie + klasické, Rychlebské Enduro :D jinak se motam po Vysočině a 1× do měsíce vypadnu na víkend do hor.

      Co jsem tak vyčetl kotouče asi ICETech XT Rt86 ne? I kdyz nejsem presvedcenej o jejich vyhodach…

      Destičky, smes? Chladic, mel jsem na minulém kole, teď nemám a nevidím rozdil. Tady vůbec nevím…

      Díky za zkušenosti :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.