Muzete mi poradit , jake by mely prijit brz. desky na karbonove mtb kotouce . V navodu mi pisi bud keramicke a nebo kevrlar-keramicke. Jenze jsem projizdel internet a nejak se mi nedari ty ceramiky najit. Jinak to je na sram level tlm, Dekuji
Muzete mi poradit , jake by mely prijit brz. desky na karbonove mtb kotouce . V navodu mi pisi bud keramicke a nebo kevrlar-keramicke. Jenze jsem projizdel internet a nejak se mi nedari ty ceramiky najit. Jinak to je na sram level tlm, Dekuji
Dal bych sintry, nic se jim nestane.
Deskám určitě ne :)
jjjj;)
+100
Pokiaľ máš „tie“ karbonové kotúče od Alpha, ktoré nevydržia ani dva výjazdy tak ti prajem veľa šťastia a dobrú poistku ;)
+1
mam , to mne ani nerikej , jeste jsem je tam nedal , a to si mel ty plny a nebo ty dirkovany?
Našťastie som ich nekúpila a ani netestovala. Stačili mi skúseností pokusných králikov a ich foto na zahraničných fórach. Skús gúgl.
Na karbonovych kotoucich by mohly dobre fungovat (jako, ze je neposkodi) nejake kartonove „desticky“ :-)
Ke karbonovym kotoucum jako nezbytne exkluzivni prislusenstvi ultralight karbonova urna.
karbonové kotouče má spousta sportovních aut a funguje to , takže v tom bych problém nehledal, ale pokud máš potřebu být za každou cenu vtipný, tak se ti to nepovedlo.
Karbonove kotouce u supersportu potrebuji k dosazeni optimalniho brzdneho ucinku zahrat alespon na 300 stupnu C, idealne funguji okolo teplot 600 stupnu. Pri nizsich teplotach je jejich ucinek podstatne horsi nez u ocelovych kotoucu. Preji hodne stesti pri nahlem brzdeni z vyssi rychlosti pri necekanych situacich v silnicnim provozu.
Přijde ti třeba Q7 4,2 TDI jako super sport, vážně myslíš že to nebrzdila hned?
Příště min číst kecy na nettu kolego
Myšlena předchozí generace, ta měla v téhle motorizací standardně carbon-ceramicke kotouče.
A brzdilo to i za studena :)
2,2 tuny vazici suv s vysoce vykonnymi brzdami jejichs ucinek je navic umocnen ucinnym posilovacem opravdu dokaze zahrat kotouc na provozni teplotu radove rychleji nez padesatikilovy strizlik na lehounkem biku.
Tak jistě s tím mas spoustu zkušeností :)
To tezko, vazim skoro 2× tolik ;-)
Co tady kombinujes tyjo? Karbokeramika proste zacina fungovat kolem 300 stupnu, to je fakt. Proto treba resi v F1 (krome p*covin) studene kotouce, proto tam na nektere trate cpou mensi kotouce. To ze zastavis dvou a pul tunove auto z padesatky na semaforu na tom nic nemeni
ano…a brzdy na osobaku a formuli jsou jedno a to same…jmenuje se to stejne, je to stejne, ne?:)
Tak nějak nechápu o čem píšeš?
samozřejmě se budou chovat jinak brzdy v F1 , jinak v Supersportu a jinak v autě určeném +/- k běžnému provozu.
Jestli s tím máš osobní zkušenost tak se poděl
taky nejak netusim o co jde :-)
zavodni karbon keramika je technicky dost jina nez karbon keramika pro „silnicni“ auta.. ona totiz ta zavodni kombinace desek a kotoucu skoro vubec nebrzdi dokud to neni fest ohrate… to je potreba u silnicniho auta eliminovat.. ono zrovna u takovyho 2,5t mastodonta jako Q7 zrovna nepotrebujes abys prvnich 50 metru zahrival a pak brzdil.. v ty dobe uz budes rolovat auta :-DD
Jinak srovnavat cistej karbon kotouc vyriznutej z desky s jakymkoli brzdovym kotoucem je taky nesmysl.. protoze se to chova uplne jinak.. asi tak jako nejde srovnat funkce karbonoveho rafku s brzdovym spalkem a obdoubne na hliniku… kazda tahle kombinace ma jiny vlastnosti, chovani a potrebuje uplni jiny styl brzdeni… navic tyhle karbonovy kotouce maji jen jednu „pozitivni“ vlastnost.. a to je vaha.. jinak sou uplne k hovnu a jezdeni na tom je ciry utrpeni.
Souhlas a o tom to přesně je
nejde :(
už?
Sakra to je jako by tam meli vypinac a kotouc rozsveceli:)
Tady jeste jak se ten kotouc dela:))) Udelal by to nekdo na jizdni kolo? Ne:D
Q7 4,2 tdi ubrzdíš patou,..
Ale v12 tdi měla tuším karbon keramiky v základu :-)
i 4,2 je měla v základu
Ty obří kotouče vypadaly famozně, podobně jako hmotnost. Co stojí jejich výměna ani nechci vědět, to zas bude cena novýho malýho auta:)
kdo chce opičku… :)
Jestli si to dobre vybavuju, tak jeden stoji k padesati tisicum :) bratr pracuje v Bestdrivu, jednomu zakaznikovi prasknul a snazil se to hodit na ne, ze se to stalo pri vymene kol.
Tohle jsi četl…?
https://www.bikerumor.com/…s-more-news/
To mi hlava nebere. Fakt se to chová takto? To si fakt někdo koupí takové kotouče, o nichž ví, že nebrzdí a bude tvrdit, že je to vlastně lepší, protože jezdí rychleji, když to nebrzdí? :-D
Asi si jdu koupit nepojízdné auto, abych ušetřil za benzin.
Ja sa trochu vrátim k téme pretože ako obvykle sa vyvíja úplne iným smerom. Odporúčam prečítať toto fórum a dobre si pozrieť foto ;)
Uf, z tych fotiek ide strach.
Jediný co jsem pochytil je „el horror“ + ty fotky a stačí :)
Si asi nepoužil Google překladač co?
K čemu překladač, ty fotky byly všeříkající.
a určení těch kotoučů je jaké? krom vitrínky / montáže na leštěnku?
Jestli na to hoši použili sintry… těžko se divit. On je carbon pořád jenom síťovina, zalepená pryskyřicí.
Na bikerumour v tom clanku primo vyrobce doporucuje sintrovany desky, ale i tak to moc nebrzdi. Kazdopadne je videt, ze ta technologie je uplne jina nez pri vyrobe kotoucu na auta, takze ta diskuze nahore je uplne mimo :) 1,8 mm karbonu, i kdyz s primesi keramiky, tomu bych proste svoje zdravi nesveril.
Co jsem to zkousel prohnat prekladacem, tak vyrobce se hajil tim, ze mel blbe umisteny desky na kotouci, ze byly moc pri kraji kotouce a pak se to prehrivalo. Tezko rict, ale vypada to desive.
Ano, přesně v tomto duchu se výrobce vyjádřil, ale je to blbost.
ta diskuze nahoře byla reakcí na hlášku:
Ke karbonovym kotoucum jako nezbytne exkluzivni prislusenstvi ultralight karbonova urna.
nic víc za tím není, jen se pak rozvinula debata že karbon jako takový není nahovno, je to jen o tom jak se to udělá :D