brzdove desticky na karbonove mtb kouce

46 nepřečtených
  • lukino86

    Muzete mi poradit , jake by mely prijit brz. desky na karbonove mtb kotouce . V navodu mi pisi bud keramicke a nebo kevrlar-keramicke. Jenze jsem projizdel internet a nejak se mi nedari ty ceramiky najit. Jinak to je na sram level tlm, Dekuji

    0 0
    • Smazaný účet  

      Dal bych sintry, nic se jim nestane.

      0 0
    • Tina  

      Pokiaľ máš „tie“ karbonové kotúče od Alpha, ktoré nevydržia ani dva výjazdy tak ti prajem veľa šťastia a dobrú poistku ;)

      0 0
      • Sunshine 29  

        +1

        0 0
      • lukino86  

        mam , to mne ani nerikej , jeste jsem je tam nedal , a to si mel ty plny a nebo ty dirkovany?

        0 0
        • Tina  

          Našťastie som ich nekúpila a ani netestovala. Stačili mi skúseností pokusných králikov a ich foto na zahraničných fórach. Skús gúgl.

          0 0
    • -b-n-x-  

      Na karbonovych kotoucich by mohly dobre fungovat (jako, ze je neposkodi) nejake kartonove „desticky“ :-)

      0 0
      • Smazaný účet  

        Ke karbonovym kotoucum jako nezbytne exkluzivni prislusenstvi ultralight karbonova urna.

        0 0
        • kubad  

          karbonové kotouče má spousta sportovních aut a funguje to , takže v tom bych problém nehledal, ale pokud máš potřebu být za každou cenu vtipný, tak se ti to nepovedlo.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Karbonove kotouce u supersportu potrebuji k dosazeni optimalniho brzdneho ucinku zahrat alespon na 300 stupnu C, idealne funguji okolo teplot 600 stupnu. Pri nizsich teplotach je jejich ucinek podstatne horsi nez u ocelovych kotoucu. Preji hodne stesti pri nahlem brzdeni z vyssi rychlosti pri necekanych situacich v silnicnim provozu.

            0 0
            • kubad  

              Přijde ti třeba Q7 4,2 TDI jako super sport, vážně myslíš že to nebrzdila hned?

              Příště min číst kecy na nettu kolego

              0 0
              • kubad  

                Myšlena předchozí generace, ta měla v téhle motorizací standardně carbon-ceramicke kotouče.

                A brzdilo to i za studena :)

                0 0
              • Smazaný účet  

                2,2 tuny vazici suv s vysoce vykonnymi brzdami jejichs ucinek je navic umocnen ucinnym posilovacem opravdu dokaze zahrat kotouc na provozni teplotu radove rychleji nez padesatikilovy strizlik na lehounkem biku.

                0 0
                • kubad  

                  Tak jistě s tím mas spoustu zkušeností :)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    To tezko, vazim skoro 2× tolik ;-)

                    0 0
                  • wladeq  

                    Co tady kombinujes tyjo? Karbokeramika proste zacina fungovat kolem 300 stupnu, to je fakt. Proto treba resi v F1 (krome p*covin) studene kotouce, proto tam na nektere trate cpou mensi kotouce. To ze zastavis dvou a pul tunove auto z padesatky na semaforu na tom nic nemeni

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      ano…a brzdy na osobaku a formuli jsou jedno a to same…jmenuje se to stejne, je to stejne, ne?:)

                      0 0
                    • kubad  

                      Tak nějak nechápu o čem píšeš?

                      samozřejmě se budou chovat jinak brzdy v F1 , jinak v Supersportu a jinak v autě určeném +/- k běžnému provozu.

                      Jestli s tím máš osobní zkušenost tak se poděl

                      0 0
                      • TJK  

                        taky nejak netusim o co jde :-)

                        zavodni karbon keramika je technicky dost jina nez karbon keramika pro „silnicni“ auta.. ona totiz ta zavodni kombinace desek a kotoucu skoro vubec nebrzdi dokud to neni fest ohrate… to je potreba u silnicniho auta eliminovat.. ono zrovna u takovyho 2,5t mastodonta jako Q7 zrovna nepotrebujes abys prvnich 50 metru zahrival a pak brzdil.. v ty dobe uz budes rolovat auta :-DD

                        Jinak srovnavat cistej karbon kotouc vyriznutej z desky s jakymkoli brzdovym kotoucem je taky nesmysl.. protoze se to chova uplne jinak.. asi tak jako nejde srovnat funkce karbonoveho rafku s brzdovym spalkem a obdoubne na hliniku… kazda tahle kombinace ma jiny vlastnosti, chovani a potrebuje uplni jiny styl brzdeni… navic tyhle karbonovy kotouce maji jen jednu „pozitivni“ vlastnost.. a to je vaha.. jinak sou uplne k hovnu a jezdeni na tom je ciry utrpeni.

                        0 0
              • kesu  

                Q7 4,2 tdi ubrzdíš patou,..

                Ale v12 tdi měla tuším karbon keramiky v základu :-)

                0 0
                • kubad  

                  i 4,2 je měla v základu

                  0 0
                  • kesu  

                    Ty obří kotouče vypadaly famozně, podobně jako hmotnost. Co stojí jejich výměna ani nechci vědět, to zas bude cena novýho malýho auta:)

                    0 0
                    • Martin  

                      kdo chce opičku… :)

                      0 0
                    • mr.ricardo  

                      Jestli si to dobre vybavuju, tak jeden stoji k padesati tisicum :) bratr pracuje v Bestdrivu, jednomu zakaznikovi prasknul a snazil se to hodit na ne, ze se to stalo pri vymene kol.

                      0 0
    • KoudakT  

      Tohle jsi četl…?

      https://www.bikerumor.com/…s-more-news/

      To mi hlava nebere. Fakt se to chová takto? To si fakt někdo koupí takové kotouče, o nichž ví, že nebrzdí a bude tvrdit, že je to vlastně lepší, protože jezdí rychleji, když to nebrzdí? :-D

      Asi si jdu koupit nepojízdné auto, abych ušetřil za benzin.

      0 0
    • Tina  

      Ja sa trochu vrátim k téme pretože ako obvykle sa vyvíja úplne iným smerom. Odporúčam prečítať toto fórum a dobre si pozrieť foto ;)

      http://www.foromtb.com/…los.1366597/

      0 0
      • nostro66  

        Uf, z tych fotiek ide strach.

        0 0
      • Sunshine 29  

        Jediný co jsem pochytil je „el horror“ + ty fotky a stačí :)

        0 0
      • Martin  

        a určení těch kotoučů je jaké? krom vitrínky / montáže na leštěnku?

        0 0
        • KoudakT  

          Jestli na to hoši použili sintry… těžko se divit. On je carbon pořád jenom síťovina, zalepená pryskyřicí.

          0 0
          • mr.ricardo  

            Na bikerumour v tom clanku primo vyrobce doporucuje sintrovany desky, ale i tak to moc nebrzdi. Kazdopadne je videt, ze ta technologie je uplne jina nez pri vyrobe kotoucu na auta, takze ta diskuze nahore je uplne mimo :) 1,8 mm karbonu, i kdyz s primesi keramiky, tomu bych proste svoje zdravi nesveril.

            0 0
            • Vilém  

              Co jsem to zkousel prohnat prekladacem, tak vyrobce se hajil tim, ze mel blbe umisteny desky na kotouci, ze byly moc pri kraji kotouce a pak se to prehrivalo. Tezko rict, ale vypada to desive.

              0 0
              • milan.v  

                Ano, přesně v tomto duchu se výrobce vyjádřil, ale je to blbost.

                0 0
            • kubad  

              ta diskuze nahoře byla reakcí na hlášku:

              Ke karbonovym kotoucum jako nezbytne exkluzivni prislusenstvi ultralight karbonova urna.

              nic víc za tím není, jen se pak rozvinula debata že karbon jako takový není nahovno, je to jen o tom jak se to udělá :D

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.