• pee.tr

    Dá se na in-linech přendat brzda z pravé boty na levou? Když jsem na to koukal, tak ji drží vlastně šroub, co zároveň drží kolečko. Ale kromě toho je ještě nějak vsunuta pod botu a tam to asi bude nýtem, jak je navrch vidět. Nehrabal jsem se v tom, tak se jen chci dopředu informaovat, kdyby někdo měl zkušenost. Dík.

    0 0
    • capo  

      Záleží na výrobci a modelu. U některých to jde bez problémů, někde je třeba řešit vyřezáním většího či nového závitu. Záleží na tom, jak je to pro tebe důležité.

      Někteří výrobci považují tuto brzdu pouze jako zarážku, která se používá při stání, a nikoliv jako provozní brzdu.

      0 0
      • pee.tr  

        Osbně mi brždění pravou vyhovuje, ale přítelkyně by ráda měla brzdu vlevo. Jedná se o http://www.filaskates.cz/…ve-lady.html

        0 0
        • Ruprt2  

          a proč to vlastně nezkusíš? :-)

          žena má téměř stejné. Možná úplně jen jiný rok (tj. jiná barva)

          JEstli chceš, tak se ti na to doma večer mrknu. Ale mám pocit, že je to jenom jeden šroub. Ten na zadním kolečku.

          Na brzdu je šroub delší, ale to je samozřejmě jedno, protože to prohodíš za ten kratší na druhé botě.

          0 0
    • Ruprt2  

      záleží na modelu, často to jde. vlastně potřebuješ delší šroub.

      Na některých levnějších to nejde, protože mají ten rám na straně s brzdou jiný.

      Ale většinou to jde, protože se počítá s tím, že ji lze odmontovat, tak aby obě vypadali stejně.

      0 0
      • pee.tr  

        Hm, to je fakt, když má jít sundat, měla by jít i nandat na druhou. Konstrukce podvozku vypadá na obou bruslích opravdu stejně. Jedná se o hliník, či dural. Pouze ta brzda (držák toho špalíku) je z jiného materiálu. A delší šroub bych si myslel, že bych právě použil z té brusle, z níž to sundám, resp. přendal bych s brzdou i šroub. Dík za dosavadní reakce.

        0 0
    • Veprovak  

      mam brusle Rollerblade a tam to slo bez problemu. Sice jsem ji pouze uplne oddelaval pryc, ale na druhou brusli by to prehodit slo v pohode taky. jen ten nyt se dost blbe vytahoval…

      0 0
      • pee.tr  

        No právě ten nýt. Mám za to, že tam i drží botu, ne? A vytáhnout nýt, to snad ještě, ale dát ho tam zpátky, no nevim nevim. Zajdu se poptat do prodejny.

        0 0
        • karliner  

          Je to tedy tvoje věc, ale myslím si, že své samičce bys prostě měl vysvětlit, že to je standard a hotovo. Co kdyby ji nevyhovovala řadící páka u auta vpravo? Pelášil bys pro jiné do Anglie?

          0 0
          • Ruprt2  

            toto je kvalitní názor :-)

            0 0
          • pee.tr  

            Nevím, zda to je standard, ale dočetl jsem se zatím na netu, že je potřeba tu brzdu mít na noze, kterou má člověk jako (teď nevím to pojmenování, snad dominantní?), což je právě to, oč jde. Prý cca 10 procent lidí má levou. Řekni mi sám, kterou nohou kloužeš dopředu, když se budeš chtít sklouznout v zimě po chodníku? Já pravou, ale ona levou. Kdybych zkusil jít dopředu levou, pokud bych nelehnul hned, tak jistě bych neměl tu stabilitu, jako když jdu dopředu s pravou.

            0 0
            • Ruprt2  

              tak já to mám u chůze fakt jedno a klužu se taky na obě strany bez problémů.

              Ale odrazovou nohu mám levou, jako většina lidí.

              když chci vyskočit, tak z levé vyskočím výš a dál.

              KDyž chci vystartovat, tak z levé rychleji.

              Ve fotbale dám levou větší ránu, ale pravou se spíš trefím.

              To se řeší hodně skoro ve všech sportech, kde je výhodnější umět na obě strany (běhat, skákat, kopat apod. )

              Za tu dobu, co to tu řešíš už bys to měl 3× přehozené :-)

              0 0
              • pee.tr  

                Já už to to neřeším, jen reaguju na argumenty. A kdybych byl doma, klidně bych se do toho už pustil a možná sem ani nepsal. Když je tu ale ta možnost se vás poptat, tak proč ji nevyužít, když zkusit reálně to teď nemůžu. ;-) Ještě jednou dík.

                0 0
            • karliner  

              Předpokládám, že to standard je, když to tak mají všechny brusle. Nebo ne standard, ale zažité řešení. U mých K2 je to vyřešené tak, že brzdu lze bez problémů přehodit na levou brusli, jediný rozdíl je v délce šroubu a osy, který kolečko společně s brzdou drží. K bruslím byl přiložen i kratší, pro ty, kteří ten špalíček nepotřebují nebo jim vadí. Možná to je ale u každé značky trochu jinak. Já jezdím bez něj, nevím, jestli je k něčemu dobrý.

              0 0
              • kubad  

                howg

                u kvalitnějších bruslí je to většinou takhle

                0 0
            • mr.antik  

              Něco na tom bude, taky mi je brždění pravou nohou proti srsti, ale jelikož se s tim stejně nedá zastavit, tak radši jezdíme jen po rovině :-))

              0 0
            • Kubas.1  

              ono se to sice o těch „dominantních“ nohách takhle říká, ale třeba já se kloužu s levou nohou vepředu, na kole ve sjezdu mám taky levou ve předu, ale na prkně jezdím pravou vepředu…podlě mně je to o zvyku

              0 0
        • Ruprt2  

          Neber si to osobně, ale takové ty trochu „babské“ názory, že tak a tak by to bylo asi lepší mnohdy nemají racionální základy. Občas s tím má zkušenost každý chlap. Nechci se jí dotknout.

          Ale třeba zjisti, kterou má odrazovou nohu. Jestli levou jako většina populace, tak to tak nech a řekni, že je to proto. Jestli pravou, tak možná na tom co říká opravdu něco je.

          0 0
    • Tomcat  

      Záleží na modelu , brzd na in-linech je vícero druhů

      Většina pokročilých co projdou bez následků „přírodním výběrem“ tu brzdu sundá aby se nepřizabila.

      Dá se používat jen v nízkých rychlostech na hladkém a čistém povrchu. Profi technika jízdy ( zastavení) s ní nepočítá.

      0 0
      • pee.tr  

        Takže přehodit šla bez potíží. Jsem měl původně strach, že ji tam bude držet ještě ten nýt, ale to byla mýlka. Pod botou to je jen zasunutý a drží ji pak pouze šroub, kterej drží zadní kolečko. Takže pohoda. Díky.

        Jinak já ji používám jak v malých, tak ve vyšších rychlostech. Je fakt ale, že zastavení chvíli trvá a jestli bych ji risknul použít když jedu z kopce 40km/h, to si nejsme jistej. ;-)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.