• dessloch

    Hi, chcel som objednat zo shopu bike-discount.de. Vybral som tovar, napisla vsetky data, naznacil platenie kartou, ale odvtedy nic. Ani email som nedostal o tom ze zaregistrovali poziadavku, ani nejaky formular na udaje karty. Je to normalne?

    0 0
    • Tino  

      objednával som od nich a všetko šlo bez problémov. Pamätám si však, že tiež ma nechcelo pri objednávaní pustiť na obrazovku s kde zadávaš platobné detaily. Potom som si lepšie prečítal impressum a zistil, že minimálna výška objednávky zo zahraničia je 100 euro. ak objednáš za menej nemôžeš dokončiť objednávku.

      0 0
      • dessloch  

        objednal som za 300euro. ked som vsetko vyplnil a dal dalej, skocil mi na zatiatocnu stranku, takze neviem ci to vobec zaregistrovali. po vyplneni strany 2 pri objednavke – platobne podmienky – este nasleduje dalsia strana kde zadas cislo karty? alebo na to ti poslu nejaky formular?

        0 0
        • Tino  

          ehm… ja som si to posielal na dobierku na adresu známych nemecku, takže cez platbu kartou som nešiel.

          zo zvedavosti som teraz šiel na bike-discount.de a „akože“ niečo objednal. Po vybratí tovaru som šiel na „Bestell-Formular“. Na prvej strane zadal meno adresu a pod., na druhej vybral spôsob platby (kartu), zaklikol že súhlasím z ich AGB, klikol na „bestellung abchicken“ a pustilo ma to na tretiu stranu kde to odo mňa chcelo číslo karty a pod. takže to podľa mňa funguje.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.