H&S Bike-Discount - kominikace ????

43 nepřečtených
  • tomasino

    Ahoj lidi, nemate nahodou nekdo aktualne zkusennost s timto obchodem? Snazim se tam uz 14 dni volat a psat a vubec se mnou nekomunikujou. Telefony neberou a na maily vubec nereagujou. Trochu se bojim neco u nich objednat, ale tady jsem se zase docetl, ze s nima neni problem. Hrozne rad bych u nich koupil Radona ale tohle na me nedela dobrej dojem, tak nevim ??

    Diky za kazdej postreh

    0 0
    • RBweb  

      Tiež som mal na nich dobré referencie (kamoš objednával Radon, ale v zime), objednával som nejaké komponenty v strede apríla, zatiaľ čakám na avízo o zaslatí. Komunikácia bola veľmi zdåhavá – priama odpoveď na e-maily nebola, len po urgenciách poslali upravené ceny (best preis garantie), tel. permanentne obsadené. Podľa mňa to teraz majú s objednávkami prehustené a nestíhajú. Ak potrebuješ niečo s nimi odkonzultovať, tak teraz na to nie je vhodná doba. Ak vieš, čo chceš, objednaj, ale otázne je, kedy to budú posielať (možno niekto pridá skúsenosti s Radonami objednávanými v tomto období).

      0 0
      • RBweb  

        U mňa to skončilo takto: po zaplatení som čakal (zaplatené 22.4., na účte to mali 24.4.) do 4.5. (medzitým som ešte posielal avízo, že som zaplatil a podrobnosti o prevode). Potom som napísal postupne 3 e-maily, kde som sa pýtal na stav objednávky – žiadna odpoveď. 11.5. som tam zavolal a dozvedel sa, že objednávku odoslali 7.5. bez 2 komponentov, pričom mi ani neposlali avízo o odoslaní (tento postup deklarujú v obch. podmienkach), ani sa ma neopýtali, či nechcem nejakú alternatívu (ešte mali tie isté brzdy v inej farbe na sklade). Dohodol som vrátenie časti peňazí za nedodaný tovar – dnes prišli na účet (teda 2 dni prevod z DE), balík prišiel 12.5. (4 prac. dni – sviatok 8.5. bol len na SK, tak to počítam ako prac.deň). Nebyť tej mizernej komunikácie a nepochopiteľnom odmietaní platby kartou z SK, tak je to fajn e-shop. V súčasnosti však už majú silnú konkurenciu aj na e-shopoch, kde boli v minulosti vyššie ceny. Napr. bike24.de (.com) už tiež zaviedol Best Preis Garantie, takže ak neponúkajú niečo, čo inde nie je, tak tam už nemám dôvod objednávať.

        0 0
    • Sumi  

      Já si tam asi před měsícem objednával dvě kola a úplně v pohodě. Jinak oni sami někde na stránkách upozorňují, že odpovědi na emaily mohou trvat delší dobu. Jinak co se týče dodací doby kol, je 10 dnů a co jsem zažil a slyšel, tak ji skutečně dodržují. Jediný problém může být Česká pošta, která občas docela zmatkuje. Tak se fakt neboj.

      0 0
      • Marccoo  

        Souhlas,jediný problém může být česká pošta,sledoval jsem balík,z Chebu to šlo týden.

        0 0
    • georgio  

      Přišlo mi od nich kolo před dvěma týdny, takže mám poměrně čerstvé zkušenosti…

      Dovoloat jsem se zkoušel pouze jednou, dopoledne telefon nebrali, ale k večeru ho zvedli, a jednani bylo fakt prijemne, bez problemu. Jen me uz v telefonu upozornil, ze dodani do zahranici je 2–3 tydny. Kolo jsem objednal, a po dvou a pul tydnech bez problemu dorazilo…objednaval jsem silnicku, ale u MTB by to melo byt stejne, pokud je skladem. Velikosti ktery nejsou v nabidce pry uz letos ani nebudou.

      Platba kartou bez problemu, posilaji to Nemeckou DHL, ale na hranicich to prebira Ceska posta a prijde to standartni cestou…

      0 0
    • ememem  

      no tak to ste ma fesaci vsetci potesili, akurak H&S je ten kde musim vyriesit toto . Zatial mozem len povedat ze bohuzial podobna skusenost – mailova komunikacia 0 bodov, dovolanie bezuzpesne, bud obsadene alebo neberu. ak uz zoberu (riesil som to ze ram mal inu farbu ako potvrdili v ponuke a stornovali to ja som chcel nech to poslu aj v inej farbe) tak sa to docela dalo, uvidim ako dopadne tento moj problem. ale uz nikdy v zivote od nich nic brat nebudem – pomale reakcie resp. ziadne an pisomnu staznost, potvrdenu a zaplatenu (!!!) objednavku stornuju s tym ze to nemaju a ked zistia ze predsaj len maju tak to poslu s inym tlmicom ako je v potvrdenej objednavke a ako je na fakture......tiez som mal dobre referencie ale som sa asi riadne osral. ahojky – never more.

      0 0
      • ememem  

        tos dolpnim jak to dopadlo – na maily skutocne reaguju tak cca po tyzdni a viac (a to mam este nemecku adresu). v podstate prisla reakcia hodne po tom ako to bolo telefonicky vsetko davno vybavene. boli to ochotny vymenit bez debaty hned, na zaklade telef. dohovoru som to poslal dpd-ckom spat minuly utorok a vcera to uz islo vymenene naspat.(t.j. hore dole tyzden) napisali este ze sorry atd. notifikacie o odoslani s cislom zasielky posielaju on-line.

        zaver – problemy riesit zasadne telefonicky, mail snad iba ako pisomny dokaz keby to ustne krachlo. spytat sa kontaktnej ososby v telefone na meno a toto ak treba dalej uvadzat. aj z toho co som pocul od kamosov sa prilis nespoliehat na to ze prijde presne to co bolo objednane. zrejme s tym nejako aj dost pocitaju lebo ku kazdej zasielke je hned pribaleny letak pre warenrückgabe. je to skratka naozaj discont aj ked ochota riesit problem sa im upriet neda.

        0 0
    • RBweb  

      podľa reakcií to vyzerá, že objednávky z Česka sú vybavované bez problémov, zasa z SK sme tu len dvaja, dúfam, že nebudem mať podobné skúsenosti ako emenem. Čo som pozeral delivery conditions, tak sme v inej kategórii ako CZ – platba len prevodom, kartou nie. Actionsports už dávno akceptuje kartu z SK rovnako ako z CZ, s nimi som žiadne negatívne skúsenosti nemal :)

      0 0
    • tomasino  

      diky za reakce ! asi to risknu :-)

      jen jeste jedna vec. Predpokladam ze kdyz je tam za quantity napsano „stuck“ tak ze je to kolo skladem. Akorat z toho neni poznat jestli v ty velikosti kterou potrebuju. To jsem s nima chtel prave resit po telefonu.

       
      0 0
      • Sumi  

        Stück znamená kus.

        Všechny kola mají k dispozici v těch velikostech, které tam jsou uvedeny. Jinak ještě doporučuji přikoupit za 7 euro tu krabici – přeci jen bych moc ČP nevěřil." ":javascript:o­penpop(‚popup_com­fortcard‘)

        0 0
        • ememem  

          do cr to posielaju postou? ku mne to prislo automaticky cez dpd odporucal bych to ak to ide v kazdom pripade pouzit namiesto statnej posty. okrem toho ze je to neporovnatelne rychlejsie (mne to prislo domov 3 dni po tom ako to dpd zobrala do ruk) mozes to trackovat cez net, aspon vies kde mas peniaze, posielanie naslepo postou a pripadne reklamacia cez cp alebo sp je dopredu stratena vec. a myslim ze nijaku krabicu netreba, za „obtiazne zabalitelny tovar“ ci take cosi si aj tak doplatis 10E a zabalia ti to do krabice s penou takze je to ok.

          0 0
          • Sumi  

            Na hranice to jde DHL a pak Českou poštou. Jiná možnost dopravy do ČR není možná

            0 0
            • Marccoo  

              tak tak

              0 0
              • ememem  

                no to su mi ale veci.....dovod moc dobre nechapem ale ked to nejde tak to nejde

                0 0
                • Marccoo  

                  když jsem já kupoval kolo,jinou volbu dopravy jsem neměl.Volal jsem si na DHL protože se mi nezdálo kde kolo je,od německé DHL mi přišel email že balík byl předán české straně a několik dní nic a tam mě řekla paní,že DHL je součástí německé pošty a balíkovou dopravu tam právě provozuje DHL.Takže balík jde klasicky jako u nás poštou a né kurýrem.V německu DHL funguje jako pošta i kurýr.

                  0 0
                  • ememem  

                    a to tam pre objednavku do cr fakt nejde zakliknut dpd?

                    0 0
                    • Marccoo  

                      nejde,možná po dohodě ti to pošlou kurýrem(DHL) ale cena nebude 44éček.

                      0 0
                      • ememem  

                        to fakt nechapem ja som zaplatil cez dpd 14.95 + 10 za „tazko zabalitelny tovar“ a doslo to v pohode. teraz jak som to posielal spat (som sa im tam cez obed konecne dovolal) zo slovenskej pobocky dpd za 11.95 co je snad menej jak bezna posta. co uz, discount…asi dopredu nikto nevie jak to bude.

                         
                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Ono taky záleží, co se posílá, před 14 dny jsem tam bral nějaké drobnosti a poslali mi to také DPDčkem.

                          0 0
          • Marek K1  

            Ak si vyberiem DPD, doručí mi zásielku na Slovensko kuriér?

            0 0
      • georgio  

        Doporucuju prepnout na Anglictinu,hned to bude jasnejsi…ty velikosti co maj skladem si muzes vybirat,na jiny Te to nepusti…aspon si myslim ze to tak funguje…a priplatkovou krabici taky doporucuju…

        mam presne opacnou zkusenost nez ememem- mne prislo kolo s neseriovym predstavcem…misto Ritchey tam byl Syntace, kterej se mi libi mnohem vic…ale pravda u predstavce je to vpodstate jedno, tlumic je o necem jinem…

        0 0
        • zdenek  

          U nich „skladem“ znamená, že mají na skladě komponenty. Kolo budou montovat až po objednání. To jsou cca 2 týdny + 1 týden doprava.

          0 0
          • Smazaný účet  

            ja som akurát predvčerom objednával pre známeho Polar S725X čo majú práve v akcii…zaplatené prevodom, som zvedavý ako dlho potrvá kým to príde…

            0 0
    • tomasino  

      Tak jsem se tam nakonec dovolal. Po cca 14 dnech pokusů. Volal jsem tam 10 minut před zavíračkou. A protože jsem byl už fakt zoufalej, tak jsem na mobilu vypnul ID volajícího, no a zvedli mi to hned na první pokus. Chvíli si mě tam přehazovali jako horkej brambor, protože neumím DE a anglicky ten první frajer neuměl ani slovo. Nakonec mi dal jednoho se kterým jsem se nějak domluvil. Bylo to v pohodě, dozvěděl jsem se pak všechno co jsem chtěl. Takže nevím jestli to byla náhoda nebo ne ale všem doporučuju volat tam jako „skrytej“ z mobilu a večer ! good luck ! :-)

      0 0
      • Jendix  

        Ot. 1) Jak je to tam s platbou? koukal jsem že je možnost platit jak přes kartu tak převodem (případně co je lepší – pro mě by byl ideální paypal)

        Ot. 2) Jako další by mě zajímala daň, zkusmo jsem si vyplnil registrační údaje a na konci platby mi vyskočila cena snížená o daň, je to koncová cena?

        Ot. 3) Jak dorazí kolo? Resp. krabici kterou mají jako první položku je dobré si připlatit. (event. jak to s tou krabicí vůbec je.. :-D )

        Předem díky, Jendix.

        0 0
        • Dlabka  
          1. Krabice není třeba, je to zabaleno opravdu dobře!
          2. Jsme v EU tak Ti dan nikdo nevrátí
          3. Platba kartou bez problémů, nevím, zda mají paypal. Převodem to tam půjde dýl a sepa platba je od cca 250kč. Převod může být o hodně víc
          0 0
          • Jendix  

            a proč to na závěr kolotoče e-shopu zobrazí cenu bez daně? aspon mě jí to tam při testu jak to funguje tak vyhodilo. ale je možný že jsem někde něco špatně nastavil

            0 0
        • ememem  

          len tak na okraj – drobna vyhoda meny E je ze ked zaplatin bankovym prevodom (alebo kartou ) do nemecka 200 E tak mi z uctu odide 200 E a nie + rozne spracovatelske poplatky zahranicnych bank + konverzia meny atd. a je to tam nie o 7–10 dni jak byvalo zvykom ale tak 1–2 dni.

          0 0
    • alex33  

      V neděli jsem objednával na bike-discount ram stereo,platba kartou,přišel mi automatický potvrzovací emai a tím to haslo žádná další komunikace jak jsem zvyklý u jiných eshopů u nás i v zahraničí­.Z toho co jsem na forů přečetl,tak vlastně tento eshop nijak nekomunikuje se zákazníkem ,ale zboží rovnou dojde tam kam má.Včera jsem jim akorát posílal email kdy můžu zboží očekávat a samozřejmě žádná reakce,podotýkám že mi nepřišla ani hláška od banky o platbě kartou.Jak to probíhalo u vás kteří jste své objednávky dostali?

      0 0
      • georgio  

        Probíhalo to uplně stejně jako u Tebe…není se čeho bát..myslim že v tom potvrzení objednávky je čas dodání…nebo je to přímo u té položky…a k tomu musíš přičíst tak týden na zasální…on asi vlastně není důvod k žádné další komunikaci…holt si musíš počkat…ber to jako daň za dobrou cenu…

        0 0
    • tarkan  

      Ahoj, vyuziju tohle vlakno.

      Chtel jsem se zeptat, jestli se nekdo v posledni dobe nepotkal s problemy pri placeni kartou v tomhle obchode. Dneska jsem tam objednaval zbozi. Vse bylo ok az do potvrzeni udaju z karty. Po chvili se objevi hlaska, ze transakce selhala… Zkousel jsem vse nekolikrat, kontroloval udaje. Kamarad s druhou kartou skoncil ve stejnem bode.

      Problemy s placenim kartou nemam. Limit tam neni, platbu v zahranici jsem uskutecnil x-krat. Naposled tento tyden. Vzdycky bez problemu. S platbou prevodem moc zkusenosti nemam, proto se ji chci vyhnout, pokud to pujde pres kartu.

      Budu vdecnej za kazdou radu.

      0 0
      • Dlabka  

        Je to kartou…

        bohužel někdy to nejde i když v bance je to povolené. Já to tam překvapivě zaplatil kreditní kartou… ani jsem nevěděl, že to půjde

        0 0
      • kolečko  

        Já u nich platil koncem května debetní Visa Classic a bez problémů.

        0 0
        • tarkan  

          diky za reakce. Nakonec se povedlo. Bylo to tou kartou, konkretne limitem pro internetove platby. Asi jsem jeste nikdy tolik neplatil :))

          0 0
          • kolečko  

            Nechci tě strašit, ale jestli sis objednával kolo, tak si asi počkáš. Mě přišlo minulý týden, takže skoro dva měsíce od objednávky. Holt sezona.

            0 0
            • tarkan  

              Ne. Kupoval jsem loňskej rám ve výprodeji, tak snad to nebude tak hrozný. Chtěl jsem to koupit, ať mi to hlavně neprodají. Stejně na to nemám vidli, takže nepočítám s tím, že bych v nejbližší době jezdil. Dva měsíce bych čekat teda nechtěl, ale když to bude mít trošku zpoždění, tak se svět nezbioří. Hlavně, ať to přijde v pořádku:))

              0 0
            • Jendix  

              To je to tak hrozný jo? Já si řikal že největší nákupní nápor je už pryč, přecijenom za chvíli je skoro po sezóně. Za jak dlouho mi tak může přijít Radon když ho objednám?

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.