• jenik00

    Ahoj, uvazuju vyhledove o prodeji sveho trance a koupi neceho s vyssim zdvihem, rad bych okolo 150 mm s tim, ze limit 50 tis. pricemz bych samozrejme sel po vyprodejich. Jezdim po okoli ne extra tezky teren, trasy do 50 km a rad bych chtel pohodlnejsi a v terenu vykonejsi kolo, samozrejme porad jezdive. koukal jsem na SJ, canyon AM, giant reign, cube stereo, gt force. Mate jeste nejake tipy, popripade rady cim se ridit pri vyberu. Zaroven bych se rad zeptal jaka je podle vas realna prodejni cena trance z profilu? Mam ho od konce leta. Diky!

    0 0
    • ZuzicK  

      Pokud ti vyhovuje Trance, brala bych Reigna. Maestro je maestro :-)

      0 0
      • ZuzicK  

        A za toho Trance těžko říct. Jde o to kolik si na něm jezdil, kolik má oděrek, jestli není něco podělaný. Vzhledem k tomu, že se dá ve výprodeji sehnat kolem 33000,– tak bych zkusila 25000,–.

        0 0
      • Kubatec  

        Souhlas – Maestro je Maestro. Byl jsem v podobné situaci jak jenik00, měl jsem Trance X (09). Vyměnil jsem stávající FOX RP23 o rozteči 184mm za 190mm a docílil jsem na zadku zdvih 148mm. Na předek jsem dal 150mm od DT a podrželo si to původní geometrii. Jezdím tak už přes dva roky a v poho.

        ps.: Jenik00, pokud by si chtěl vědět víc, tak na mail

        0 0
        • scret  

          co si takhle alespon dat fotky biku do profilu…:) uz dlouho me to zajima, jak to vypada na 150mm…

          0 0
          • Kubatec  

            Momentálně foto nemám, večer to sem hodím.

            0 0
            • Kubatec  

              Aktuálně jsem nic lepšího nenašel )fotka je mizerná), o víkendu mýho Trance vyfotím a dám to sem v plné parádě. Jen pro info celé kolo, nyní se 150mm na předku a 148mm na zadku, váží 11,04kg.

              0 0
              • Lenka.05  

                Tihle černí trancové byli stejně nejkrásnější. Nový rámy od gianta se mi vůbec nelíbí.

                0 0
                • mr.antik  

                  Náhodou 2012 Trance X0 i x1 vypadaj moc hezký a decentní. Tvarově jsou hezký jen v malých velikostech S/M, velký jsou dost obludy, což teda platí asi o většině kol.

                  0 0
                • Kubatec  

                  Díky, to potěší. Ač v době, kdy jsem rám pořizoval, tak mi spíš šlo o jízdní vlastnosti jak vzhled. Ale se snažím ladit postupně.

                  0 0
              • antt  

                jak se to chová, když jdeš ve sjezdu hodně na brzdy? Nemáš tendenci skákat přes řidítka? Taky to chci zvednout, ale zatím jen předek na 140mm. Mám asi těžké kosti (prdel), tak to musím mít docela natvrdo a k dorazům mi po každé jízdě chybí tak 5mm. Od většího zdvihu očekávám, že budu foukat na míň a bude to pohodlnější.

                0 0
                • Kubatec  

                  Ve sjezdu nebrzdím …, né nejsem magor, bzdím a i přesto, že mám vidli celkem na měko odladěnou, tak nemám problém. DT EXM150 mi vyhovuje, v první třetině zdvihu je příjemně měkká a postupně dále do zdvihu je víc a víc progresivní

                  0 0
              • scret  

                Tak ti nevim, karbonovy Trance X advanced ma 11kg bez pedalu a to tam vylozene tezitka veci nejsou… CMax ST, tusim XTR apod.

                tak by me zajimal vycet komponentu, ktery tam mas ty, abys to dostal na 11kg vcetne pedalu…:)

                Pritelkyne ma Trance Xe v Sku, podobna vybava jako ty, vidle (Fox) a kola bude mit tezsi a je na cca 12,8kg…

                A uprimne receno, pochybuju ze bych to na 11kg dokazal stlacit…

                0 0
                • cat  

                  taky jsem zvedavej..

                  0 0
                • Kubatec  

                  vidle DT Swiss EXM 150, tlumič Fox RP23, náboje DT Swiss S240, ráfky DT Swiss XR 400, dráty titanové CN Spoke Ti-DB404, upínáky KCNC, představec KCNC SC Wing OS 110mm, řidítka Noname carbon 116g, sedlovka KCNC Ti Pro Lite, sedlo Selle Italia SLR TT, brzdy Ashima PCB 160mm, titanové šrouby, kliky Shimano XT 08, přehazka SRAM X.9, smyk shimano LX, řazení Sram X.0 Gripshift, řetěz HG93, kazeta Sh.XT 11–32, pedály Egg Beater SL, podsedlová objímka Pells 9g, bovdeny nokon, hl.složení FSA, košík Pells plast, duše Schwalbe Extra lite, pláště Schwalbe Rocket Ron 2,1.

                  Kdybych na něco zapomněl, tak napiš. Na dráty jsem pyšný, jeden má s niplem 3,15g

                  0 0
                  • nox159  

                    tomuhle rikas AM kolo?

                    a k čemu pak tech 150mm zdvuhu…?

                    0 0
                  • scret  

                    nechapu! na co je takovy kolo? nic ve zlym, ale to je neco jako Kubancuv Ibis na Schmolke komponentech – XC kolo s vysokym zdvihem, ktery rozlomis v prvnim sjezdu…

                    RoR 2,1? DT 400 rafky?

                    a noname vlajdy a 116g?

                    ostatne, kdyz napr. porovnam hmotnosti komponentu Trance co mame doma, nejak mi ta vaha porad nestimuj, ikdyz tam mas az zbytecne ultralehke veci (mysleno na AM kole)…

                    0 0
                    • Georrge  

                      pohodlný lehký kolo, co na tom nechápeš?

                      0 0
                      • scret  

                        proc totalne znicit potencial kola, na ktery bylo puvodne urcene… to nechapu… staci?

                        0 0
                        • Georrge  

                          nestaci :) trance mi neprijde delany do tezkeho terenu, takze mi zvolene komponenty prijdou k puvodnimu ucelu trancu jako primerene. A vetsi zdvih? Vetsi pohodli je supr, takze proc ne…

                          0 0
                          • scret  

                            otazka je, co je to tezky teren…

                            ale Trance ma rozhodne velky potencial a rekl bych ze je to supr trail bike, kterymu se da i nalozit…

                            A pokud vazi uzivatel vic jak 75kg, tak osazeni na takove kolo opravdu nechapu, uz jen ty pidi uzky rafky… das tam trochu sirsi gumy a uz se to bude pri normalnim tlaku zvejkat…

                            0 0
                            • Georrge  

                              ráfky maj (jestli jsem se dobře díval) 18mm vnitřní šířku, což mi na 2,25 přijde v pohodě (jezdí se i na 17mm ráfku a žvýkání nikdo moc nepozoruje) a 2,25 mi zase přijde v pohodě na trail bike. I 2,1 RoRy mi přijdou v pohodě, rozhodně mi to na předek přijde vhodnější než 2,25RaR.

                              Jestli je trochu těžší tak bych taky měl strach z některých komponent, ale spíš ze sedlovky a řidítek.

                              A třeba neskáče, nedělá prasárny, a ani nemá v okolí nějak extra těžkej terén, ale ocení lehké kolo a pohodlí. Nikde není napsané že pro svůj styl ježdění musíš mít přesně tolik zdvihu a ani o milimetr víc. Navíc skoro v jakémkoli terénu se dá jet na jakémkoli kole, dokazují to šílenci z mistrovství světa když se na HT proženou tam, kam já bych na AMku pomalu nevjel. A to HT dostane víc do těla, než full, protože na fullu odlehčuje komponentům odpružení. A na HT se dávaj i mnohem lehčí věci, a lidi s tím prasí a drží to.

                              Jinak furt se tu píše že 15cm zdvihu je už pomalu na sjezdové kolo, mě to ale opravdu moc nepřijde…

                              0 0
                              • nox159  

                                jen takova otazka, o kolik bude pohodlnejsi 150mm ful na 2,1" RoR + uzkych rafkach z dusema oproti 120mm fulu s 2,25" a bezdušich… ?

                                ja beru ze 150mm kolu muzes uz slusne nalozit nejake ty polety… a pokud tam nacpes veci co by si clovek nedal ani na chrtiho fula na kterem jezdi bezne po kopcich tak je to prinejmensim divne…

                                je to samozrejme kazdeho vec ale nevim proc na nenarocne jezdeni kde mu staci uzke plaste… zvedal to kolo ze 120( 125 nebo kolik podle modelu) na 150, vzdyt tohle nemuze mit zadny prinos…

                                muj anthem pri 120/100mm je vic AMko nez to jeho na 150mm a rekl bych ze to moje toho vydrzi daleko vice…

                                0 0
                                • Georrge  

                                  já ti nevím, ale mezi 2,25 a 2,1 gumama u schwalbe je rozdíl šířky asi 3mm, to mi jako náhrada tří centimetrů zdvihu opravdu nepřijde. Ano, při nižším tlaku to pobere víc malých nerovností a tedy jakoby zvýší citlivost, ale na větší nerovnosti bude pořád lepší více zdvihu.

                                  0 0
                                  • nox159  

                                    je to o tom co beres jako nenarocny teren…

                                    0 0
                                    • Georrge  

                                      vetsi zdvih se hodi do jakehokoli terenu, pokud ti jde o pohodli.

                                      Treba i na ne moc rozbite polnacce, tam sice zdvih 150mm fullu nevyuzijes, ale nevyuzijes tam zdvih ani 100mm fullu, pokud je na tebe spravne nastaven. 150ka ale bude pohodlnejsi.

                                      Je to tedy o tom, co kdo preferuje, jestli nekdo jezdi na pohodu tak ho moc nesere ze se to trochu vic houpe, ze musi zamykat do kopcu, a ze sedi o dva centimetry vys. Zaroven ale neni duvod aby to jeho kolo vazilo 15kg. Pokud nekdo honi vteriny, tak je jasne ze sahne po mensim zdvihu, a pokud nekdo prasi tak vezme taky 150, ale na pevnejsich a tezsich komponentech.

                                      Ale je fakt, ze nektere veci tam ma i podle meho gusta moc odlehcene a ja bych se bal je jezdit. Zalezi ale kolik vazi…

                                      0 0
                                      • mr.antik  

                                        Tak tak, je to jedině o pohodlí, dovedu si přestavit nějaký trasy, kde se to využije – prostě nenáročný terén (na techniku a odolnost kola a gumy) s cílem eliminovat „drncání“… a dostat gumičky na doraz. Jestli to tomu trancu prospěje nebo ne, to si musí každý přebrat sám. Trance je podle mě v základu opravdu pohodlné kolo.

                                        0 0
                                      • Kubatec  

                                        Se 150mm jsem nadmíru spokojen. Když si na to dřepnu, tak se svými 67kg to mám odladěno tak, že s vidle ponoří o cca 3cm. A pak to neskutečně žehlí. Koukám, že asi jen ty Georrge z větší míry chápeš můj bike.

                                        0 0
                                      • Kubatec  

                                        Tak trochu se musím pochlubit. I s tímto bikem jsem na 24 hodinovkách někdy od dvou ráno honil vteřiny a pak minuty. A je to k nevíře, ale i na tomto kole se mi podařilo společně s mojí přítelkyní vyhrát dva závody 24 hod MTB. :-)

                                        0 0
                                        • Papinak  

                                          A nejel jsi i v Berouně v roce 2010? Já a žena jsme tam byli druhý a nepřišlo mi, že by jste v noci něco honili. Spíš jste nám dávali první den a po půlnoci jsme Vás sjížděli. Ale tam to bylo pro HT utrpení a tvoje kolo naprosto dokonalé. Tenkrát jsem si to parádně užil :-)

                                          0 0
                                          • Kubatec  

                                            Beroun jsme jeli každej rok, jen škoda, že 2011 nebyl. Ale už je termín Berounské 24 na 2012. Jo v tom Berouně jsme vyhráli, ale to byla malá konkurence v naší kategorii oproti letošnímu roku.

                                            0 0
                                  • scret  

                                    nevim presne kolik mm je rozdil u rozdilnych sirek plastu, ale videl jsem gumy schwalbe 2,1 a 2,25 a rozhodne 2,1 bych doporucoval akorat tak na XC… Nejde navic o sirku plastu, ale taky o objem, tzn. jakej je to balon na vysku…

                                    0 0
                              • scret  

                                18mm rafek ti prijde na 2,25 v pohode? 2,1 Ron ti prijde na trail v pohode?? Aha, tak uz vim kde je chyba:) proto mozna jsem s tebou nesouhlasil ze stejneho duvodu nad tvym kolem, pokud si dobre vzpominam… Na trailbike bych daval dneska 19mm, na AMko 21… Proto treba ted i ja jdu do novych SX…

                                POkud bych mel i Trance Xe, bal bych se urcite o riditka, sedlovku urcite (nadarmo tu neni o ni vlakno:) ) urcite bych se dneska ani u 120mm vidle neobesel bez osy – pozna to i moje 54kg pritelkyne… Jiny gumy atd. atd.

                                A je hezka teorie, ze i ne tezky teren je pohodli dobra vec… ale pokud to neni narocny teren, tak i 120/130mm je pohodlnych dle meho usudku dostatecne, neumim si predstavit proc bych jezdil na 150mm, kdyz by stacil 100mm full, potazmo 130mm…

                                Ale je to jen muj nazor, je to kazdeho vec, jak si postavi svoje kolo…

                                Ohledne silenscu z MS, urcite to HT do tela dostane vic, resp. komponenty… ale myslis ze oni resi to jestli jim to vydrzi alespon sezonu, dve?:D

                                Dalsi vec – nevim kde jsi vycetl, ze 15cm zdvihu je na DH kolo?? myslim, ze se tu o tom nikdo nezminoval…

                                A mozna otazka na tebe na zaver, kolik vazis?

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Přesně tak. Bez duší na nízkém tlaku je pro 2,25 Schwalbe sakra rozdíl mezi 19 a 21mm ráfkem. To samozřejmě neznamená, že by to nešlo na 19mm ráfku jezdit. Osobně bych na fulla už dnes užší než 21mm ráfek nedal a to ani na XC fulla s nižším zdvihem.

                                  0 0
                                • mr.antik  

                                  XT kola na trance mi přijdou v pohodě, nevím jako maj šířku, ale nějaký podvyživený 2.2 Contíky snesou.

                                  0 0
                                • Georrge  

                                  RoR mi přijde jako dobrá guma, není to jako NN ale drží to pěkně. Tu je problém ten, že ty to bereš jako čisté AMko, a to podle toho kolik to má zdvihu. Jasně, proti tomu nic nemám, to je v pořádku, akorát ono to je prostě takové pohodlnější XC. Vím že ta šířka ráfku není ideální, ale jezdit se s tím dá v pohodě. Ostatně já mám 17mm ráfek, jezdím bezduše a nedělá to žádný problém. Nemám pocit že by se to žvýkalo, že by to ustřelovalo a ani to neprofukuje kolem patek. A to jsem na tom vozil i 2,25 gumy, a plánuju je znova, ty 2,1 jsou jen na zkoušku. Kdybych ale měl kolo stavět úplně od píky, tak tam dám širší ráfky, tu ti dám zapravdu, 17mm na AM opravdu není ideální. A nedal bych si je znova ani na HT, ale jezdit se s tím dá a problémy to nedělá. A neboj sem tak nenáročný uživatel, že si toho nevšimnu :)

                                  Že jsme se neshodli nad mým kolem vím, pamatuju si, a můžu říct že kdybych stavěl kolo z ničeho, tak ho postavím jinak. Tady je ale problém ten, že jsem měl HT a měnil jsem jen rám. A druhý problém byl ten, že v přijatelné velikosti a za hodně malé peníze byl k mání jen 150mm rám. Ale nakonec to pro mě není vůbec žádný problém, je to krásně pohodlné, oproti HT nemám pocit že bych se nějak nadřel a prostě se mi na tom jezdí dobře. A mám to jako univerzál, nemám to štěstí jako ty že bych měl více kol. I proto je to kolo spíš víc do XC než do AM. Navíc ještě nemám tak vypracovanou techniku a seběvědomí, abych si to někde pustil natolik, abych zrušil půlku komponent. Pohodlí ocením všude, a moje zacházení zatím komponenty snáší dobře. Zadní gumu už jsem dvakrát prorafil o ráfek (dlouho jsem nekontroloval tlak a dělal kokotiny), ten to vždy pěkně schytal ale nemá ani osmu, ani poškozené patky, je mi až s podivem co 400g ráfek snese. Takže na to moje ježdění je to fajn a já jsem spokojen :)

                                  S tím DH to nebyla narážka na tebe, ale tak obecně, pro některé lidi už to jsou pomalu DH zdvihy.

                                  A vážím 80kg. Možná i proto to pode mnou ještě funguje, metrák by to asi dlouho nesneslo.

                                  0 0
                                  • scret  

                                    to jedine vysvetluje, ze budto jezdis uplne jinak nez ja, nebo nejezdis tak tezky teren, ikdyz bych nerekl, ze jezdim neco brutalniho… TRoufam si rict, ze treba takovy mr.antik jezdi daleko vetsi pilu, alespon podle fotek skoku atd. Ja neskacu, max. tak z metru a to uz mam trochu strach…

                                    0 0
                            • Kubatec  

                              Vážím 67kg, takže mi bohatě stačí a vyhovuje

                              0 0
                              • scret  

                                tak to se jeste da… ono s 10kg navic, by to bylo uz zas taky jiny:)

                                0 0
                  • Kubas.1  

                    na dráty si pyšnej? :-) kolik tě to stálo aby ti taková hovadina ušetřila doslova pár gramů? :-) nechápu takový lidi…

                    0 0
                    • Georrge  

                      by ses divil kolik váhy se dá na výpletu ušetřit…

                      0 0
                      • madcat  

                        Stačí trochu prostříhat… :)

                        0 0
                      • scret  

                        povidej, prehanej:)

                        0 0
                        • Georrge  

                          klasický 2mm drát – 444g na výplet

                          zeslabovaný drát 2,3×0,9mm (aerolite) – 278g na výplet

                          rozdíl je 166g což mi zanedbatelné nepřijde. S delšími dráty (víc jak 264mm) pak bude rozdíl ještě větší.

                          0 0
                          • Kubas.1  

                            no paráda, cena nesrovnatelně vyšší oproti obyčejným, a ušetří to dokonce celých 160g!! z cca 12kg kola :-) Já vím, že nebudeš souhlasit, ale prostě to nemůžu pochopit…Když už chcu gramařit, tak rám, vidla, tlumič, ráfky,…prostě od nejtěžších věcí. Ale dráty?

                            0 0
                            • jIrI___  

                              Každý gram se počítá ;-). A začít gramařit od rotujících součástí je myslím rozumný postup.

                              0 0
                              • mr.antik  

                                jj davaj se tam od vyroby…

                                0 0
                                • Luma  

                                  Tak co Truvativ řidítka-je to lepší než vlajdy.Já hodil zpátky vlajdy,ty rovné mi nějak nesedly :-(

                                  0 0
                                • mr.antik  

                                  špadně se to zařadilo. Jinak Truvativ paráda, taky jsem se bál úhlů, ale je to v pohodě, mám je natočený dost nahoru. Potřeboval jsem co nejníž, takže v podstatě jediná možnost…

                                  0 0
                            • Georrge  

                              scret napsal ať přeháním, tak jsem přeháněl. Samozřejmě se daj sehnat mnohem lehčí ale taky odlehčené dráty, které nebudou sice tak pevné, ale 32 drátů tlustých 2mm mi přijde zbytečně moc na běžné ježdění.

                              Pak je ten rozdíl sice nižší ale pořád docela velký. Ono si můžeš říct že ušetřit na ráfku 50g je zbytečné, ušetřit 150g na výpletu je zbytečné, ušetřit 100g na nábojích je zbytečné, a pak máš najednou dva páry kol, jedny váží 1500g a druhé 1850g, a to už vypadá jinak, co?:) a na rotujících součástech, což jak píše jiri se projeví o dost víc. A to máš jen u kol, pokud bys to takhle bral u každé součásti na kole tak ten rozdíl může být i několik kg. Proto tu furt všichni považují odlehčování všeho možného za pitomost, a když pak vidí celé kolo na váze tak tomu nevěří a že prej fake. No ale když to v tom nevidíš, tak co se dá dělat :)

                              0 0
                              • Kubas.1  

                                dobře, tak to zkusím znova..:-) napsal si 1500/1850g → pokud poznáš na stejným kole se stejným osazením a pláštěma rozdíl 350g, klaním se a mlčím. Já si myslím že já to nepoznám ani náhodou, tudíž pro mě (a myslím že nejsem sám) naprosto zbytečně vyhozené peníze

                                0 0
                                • nox159  

                                  350g na kolech je dost…

                                  0 0
                                  • Kubas.1  

                                    je to možný, podle mně prostě daleko větší rozdíl při jízdě udělají pláště (a to nemyslím váhu, aby se toho zase někdo nechytal, ale spíš ten vzorek, směs, jak moc je to nafoukaný,…)

                                    0 0
                                    • nox159  

                                      nerikam ze ne ale rozdil mezi hope/arch ccca 1700g a A2Z/olympic 1347g cekam hodne vyrazny doufam ze nebudu zklamany… :)

                                      0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Ono to zase tolik není ani pro rotační části.

                                    Na stejném kole mám dlouhodobé srovnání pro NN a RaR v UST x snake skin. Je to cca 100–150g rozdílu na jednom kousku (jak který kus, jak který ročník, atd.). Takže v součtu kolem cca 250g.

                                    A jsou to gramy čistě na obvodu.

                                    A žádný extra rozdíl to tedy není, naopak to mám někde u hranice toho, co vůbec jako rozdíl vnímám.

                                    0 0
                                    • nox159  

                                      mi prijde 350g dost ale samozrejme bych to shazoval pokud by se to jeste vyplatilo…

                                      shodis tohle 3× a je to 1kg a to je znat teda fest… a cim vetsi vykon tim vice to pujde znat…

                                      0 0
                                      • MlokCZ  

                                        Proč by to mělo být znát více při větším výkonu jezdce? Já bych řekl přesný opak. Výkonější jezdec je jednak rychlejší a je pro něj více podstatný odpor vzduchu. A pak také výkonější jezdec bude více vnímat i mírně menší tuhost kol při jejich nižší váze (samozřejmě neplatí vždy, že těžší kola jsou i tužší).

                                        0 0
                                        • nox159  

                                          mozna jsem to napsal trochu nestastne… bylo to mysleno tak ze turistovi co chvili jede a chvili kolo do kopce tlaci muze byt relativne fuk jak ma tezke kolo ( z jednoho uhlu pohledu )

                                          ale tomu kteremu o neco jde muze udelat ten rozdil vah taky rozdil v case…

                                          je to brane jen z jednoho uhlu pohledu… u toho druheho ten turista kvuli tezkemu kolu musi neco tlacit a kdyby mel lehci tak by mohl jet…

                                          to ale nemeni nic na tom ze si myslim ze je 350g dost…

                                          0 0
                                      • MlokCZ  

                                        Ještě jsem si to hodil do kalkulátoru (mám ho offline opravený funční)

                                        http://www.nahoru.net/…ulatory.html

                                        a pro moje údaje (hmotnost mojí, kola, přibližný můj reálný výkon) to pro 10% stoupání dělá při ušetření 1kg hmotnosti na kole 1% navýšení rychlosti.

                                        Je to tedy pro nerotační hmotnost, rotační udělá o trochu více.

                                        A to je čistě pro stoupání.

                                        0 0
                                        • nox159  

                                          nekdy to 1% muze znamenat udrzeni se ve skupine… a potom to muze udelat rozdil treba na 30km 1–2min coz je podle me dost…

                                          mi proste prijde ze je rozdil mit 1500g kola nebo 1850g kola…

                                          pokud je to zanedbatelne vsem staci RM5ky a neni co resit…

                                          0 0
                                          • jIrI___  

                                            RM5 ne, ale RM3 už jo (kvůli UST) :-D

                                            0 0
                                          • MlokCZ  

                                            Nesmíš taky všechno brát dle závodů. AM bike, který zakladatel vybírá a kterým to začalo, tak na tom držet čelní skupinku na závodech asi nebude…

                                            0 0
                                            • nox159  

                                              ten s tim trancem hozenym na 150mm a zbytekem kterym si osadi kolo zavodaci na špici dela co? :D od nej se ta diskuze rozvinula…

                                              jinak u AMka bych vahu az tak moc neresil a sam musis uznat ze davat lehoucke kola RoR 2,1 a duse na AM/EN kolo je kravina … o zbytku komponentu nemluve…

                                              0 0
                                              • MlokCZ  

                                                To nevim co s tim kolem dělá. Na většině závodech v ČR bude ale takové kolo pomalejší i přes to jeho lehké osazení.

                                                Já bych taková kola na AM kolo určitě nedával a pláště taky ne, ale když mu to tak vyhovuje…

                                                0 0
                                                • nox159  

                                                  no jako myslim si ze to kolo nema absolutne zadne vyuziti ram zabiji vybavu a na druhou stranu vybava zabiji potencial ramu …

                                                  dobre tak pro hradecaky kteri chcou jezdit enduro…

                                                  0 0
                                              • Kubatec  

                                                jezdím na tom závody (24 hodinovky ve dvojici) a dokonce i vyhráváme. …

                                                0 0
                                                • scret  

                                                  myslim ze jsi tim proste specificky biker, na 24 hodinovkach bych spis cekal nejake maratonske fully…

                                                  Jinak jak jsem psal nekde vys, zrejme jezdime uplne jinym stylem a tudiz v mym pojeti je tozabity potencial ramu, ale je to tvuj bike a pokud jsi spokojeny…

                                                  Ja jdu cestou odlehcovani Reigna, ale ne za cenu pevnosti, tu se naopak snazim zvysovat…

                                                  0 0
                            • Kubatec  

                              Souhlasím s jIrI, musíš rozlišovat mrtvou hmotu na kole a tu co rotuje. A co se týče kol, tak tam je to znát hodně, páč je to závislé na druhé mocnině poloměru kola. :-)

                              0 0
                          • scret  

                            moc dobre vim, kolik se da usetrit na dratech:) vetsinou je to ale u tech ultralightu na ukor pevnosti… Proto doporucuju idealne treba Supercompy – vahove cca stred, ale aspon neco vydrzej…

                            Jinak cena za jeden drat treba kolem 80–100,– mi prijde na klas.vypletu docela ranec a zbytecnej…

                            0 0
                    • Kubatec  

                      Kdybych tam dal zužované dráty takové, aby měly stejnou pevnost jako ty mo titanové, tak by to byly 2mm zužované na 1,8mm. A v tomto případě je to úspora 90g na každém kole. A mám kontakty, takže celkem 72ks mě vyšlo na 100USD (to byl ještě za 17kč). Takže vlastně stejně jak zužované DT. :-)

                      0 0
                      • kubad  

                        za tu cenu supr, jsou to pilar?

                        jinak jak píšu kus níž pár lidí znám co to zkoušelo a bohužel po čase to začalo praskat

                        0 0
                        • Kubatec  

                          Pillar Jsem nechtěl, jsou to CN Spoke. A když začnou praskat, tak ať. Vzhledem k tomu, že jsem za ně dal jako za obyč zužované DT, tak mě to nebude tak mrzet. Takže pokus/omyl

                          0 0
                      • scret  

                        tak, pokud te jeden vysel na 17Kc, pak to chapu:) ikdyz jak psal kubad, mel bych strach ze to bude praskat, jak na bezicim pasu:(

                        0 0
                        • Kubatec  

                          Doufám že ne, tich pět schodů viz. foto jsem jen při 24hod MTB v Jihlavě skočil cca 17×. Byl to pěkný let (cca 5m do dálky a tak k 1m výšky). Už se tam zas těším. :-)

                          0 0
                          • Kubas.1  

                            no pokud takhle skáčeš běžně, tak se s těma superlehkýma komponentama být tebou začínám bát o svůj život :-)

                            0 0
                            • Kubatec  

                              Komponentům na svém kole věřím a díky své váze nedostávaj tak nafrak. Snažím se jezdit technicky a kolo maximálně šetřit. :-)

                              0 0
                  • cat  

                    At si kazdej jezdi na cem mu vyhovuje, i kdyz je ten Trance na 150, porad to ma xc geometrii.

                    0 0
                  • kubad  

                    zní to dobře, ale těm drátům dávám 1 max 2 sezony pak je po nich :D nebudeš ani první ani poslední kdo tyhle nesmysly použil.

                    jinak na ten zdvih vcelku nesmyslné kola a pláště, ale pokud je to maratonsky full s trochu vyšším zdvihem pak OK

                    0 0
              • roman 3D  

                a nezapomeň si ho ještě jednou pořádně převážit:-))

                0 0
              • jenik00  

                Vy to jeho kolo resite, jak kdyby to byl precin proti lidskosti, zjevne naladeni kola je ciste subjektivni zalezitost, nevim, podle ceho to merite, ale kdyz nekdo potrebuje vic zdvihu na xc, tak to neznamena, ze ma AMko u kteryho nevyuziuje jeho potencial, ale XCecko, ktery si poladil k obrazu svemu a myslim, ze by nam tu vsem natrhl prdel na kole a navic s tim jeste nemel problem, tak co je za blbost rikat mu ze to praskne???naprosto naprosto hloupy.

                0 0
                • Kubatec  

                  Díky, už nevím komu dřív vysvětlovat co mám na kolo a k čemu ho vůbec mám. Myslím, že bych tady bikerům prdel nenatrh, natolik si nevěřím. Pokud se vrátím k Tvému prvnímu příspěvku. Nevím jakýho (rok) Trance máš. Pokud by si chtěl jít přestavbou jak já, tak se ozvi na mail. :-)

                  0 0
                • Kubatec  

                  sorry, tan mail jakubvlacil@seznam.cz

                  0 0
          • mr.antik  

            imho to nemáš šanci poznat… Ono by podle mě šlo i ten jejich tlumič nechat někde v servisu zknouknout, beztak je tam jen nějaký spacer…

            0 0
            • Kubatec  

              bohužel neni, to jsem už řešil. Je tam jinak dlouhá pístnice

              0 0
        • nox159  

          slo by tohle i u anthema x ? :D dotahl bych prasopsa do dokonalosti :)

          mysleno vazne

          0 0
          • Kubatec  

            Anthem X má přítelkyně, tam je tlumič 165mm, ale tem by se vešel max. 170mm rozteč a to se bude asi špatně hledat.

            0 0
        • jenik00  

          Muzes mi se hodit mail prosim te

          0 0
    • PatrikL  

      zaujímavú cenu má http://cyklonemcik.cz/…robnosti.php?… :)

      0 0
      • gargamel  

        to je slušná cena za karbon

        0 0
        • Pumsc  

          tjn.,carbon,re­velation+rp23 za tu cenu dost slušný…

          0 0
      • scret  

        hoodne slusnej bike.. do 50ky bych to potunil a bude to pecka!

        0 0
        • mr.antik  

          pokud tam jsou ovšem pevné osy, aspoň na vidli…

          0 0
          • PatrikL  

            12mm vzadu a 15mm vpredu má ten hai… Ono väčšina tých lepších bikov od haibiku má pevnú os aj vzadu, dokonca aj ht-čka :)

            0 0
          • scret  

            pokud dobre koukam, tak vidle ma osu, dozadu bych vrznul alespon RWS, stejne kola bych vymenil… a za padika do bude fakt pekny koleso… uprimne, radsi bych tohle, nez treba nejakyho Treka…

            0 0
            • mr.antik  

              vypadá fakt dobře – otázka je funkce zadní stavby (šlapání vs žehlení), jinak je to parádní kus. Nový kola, kliky, lakýrník… a bude to na top výbavě i váze.

              0 0
      • bluma  

        Jen ta přisražená geo…

        0 0
      • jenik00  

        tem haibikum nejak neverim, za cenu dobryho osazeni a carbonu bych zase nechtel mit horsi fci zadni stavby. Zvlast kdyz jsem myslim rozmazlenej trancem, zvlast geo

        0 0
    • ClAyD  

      Nejsi ty náhodou z Krumlova?

      0 0
      • jenik00  

        nejsi ty nahodou z gymplu?:-)

        0 0
        • ClAyD  

          Náhodou jo:) To byl přímo tvůj trance, jak nad ním stála půlka naší třídy a všichni říkali:„ty krávo”:D

          0 0
          • jenik00  

            No hlavne ze ho nikdo neslohnul

            0 0
          • Kubas.1  

            to ani nemusí být před školou :-) jedu přes dědinu, a od neznámých lidí poslouchám furt „týý vole to je krutej bajk…to bych chtěl taky…to už musí jezdit úplně samo, co? Byls na liščí? (místní kopeček s pár FR trailama, ze kterýho mladí udělali super místo na zhulení se, tím pádem to tam zná každej…)“ Nejhorší je, že to nejsou zrovna lidi kteří by měli vědět že mám přes den doma celkem drahý kolo… :-(

            0 0
            • ClAyD  

              Nejlepší je, když někde nějakej borec zaprakuje svuj supr bajk za 150k a nějakej kolemjdouci:„ty­vole, to musí stát tak 10 tisíc ne?”

              0 0
              • Kubas.1  

                to je právě úsměvný, ale dobrý. Víc se bojím toho, že se plno nenechávých lidí dozví, co za potenciální bohatství schováváme v dílně :-)

                0 0
            • ClAyD  

              Liščí mám za barákem, ale nikde jsem ty traily nenašel (jenom jednu klopenku uprostřed lesa).

              0 0
              • Kubas.1  

                já nejsem od krumlova :-) a navíc liščí se tomu říká podle toho, že tam myslivci mají umělou ličší noru ;-)

                0 0
    • Carlos.f  

      Čistokrevná AM kola mají spíše XC geometrii.

      Aby to byl proti Trance rozdíl, tak bych vybral něco na pomezí AM/EN. Tedy něco s položenější geometrií, ale ještě dobrou váhou. To jsou kola okolo 150 – 160mm zdvihu.

      0 0
    • Darkson  

      „Jezdim po okoli ne extra tezky teren, trasy do 50 km a rad bych chtel pohodlnejsi a v terenu vykonejsi kolo, samozrejme porad jezdive“…nemůžu si pomoct, ale na to co popisuješ, je tvůj bajk v profilu ideální:-). 150 mm zdvihu už je podle mne na opravdu těžký terén

      0 0
    • mandel  

      Tak třeba ten reign je parádní kolo, nebo v týhle kategorii se mi nejvíc líbí yeti 575. Já osobně jezdim monstra, taky ujde.

      Ale myslim si, že si přilepšíší maximálně tak v oblasti komfortu, možná trochu volnější geo, ale jinak mně přijde, že si člověk užije víc srandy třeba na tom trance, prostě trailbiku kolem 120mm. Jsou to většinou lehký kola a jdou krásně do vzduchu, taky jsou obratný, jen toho možná tolik nevydržej, ale to ty kolem 150mm taky ne, např. vidle maj většinou stejný (32 nohy).

      0 0
      • mr.antik  

        Jenže Reign nikdy nepojede líp než Trance pokud má víc žehlit. Při podobných komponentech samozřejmě…

        Otázka je, co myslí tazatel tím „v terénu výkonější kolo“.

        0 0
      • scret  

        pocitam ze muj Reign bude na jare vazit 12,4 kg vcetne pedalu, do vzduchu jde taky krasne… tak nevim, jestli se ho nemam zbavit a koupit radsi nejakyho 13kg trance:))

        0 0
        • nox159  

          kup si trance a mi strel ten tvuj ram za nejakou almuznu :)

          0 0
          • scret  

            myslis, ze se na to poskladas?:) mam 181cm a Lko ram… ty mas tusim 22 antenu ne?

            a Trance bych si nekoupil, mozna tak Trance Advanced:) ale ma to na me asi malej zdvih…ale sel bych treba do Liteville, Ibis apod.:)

            0 0
            • nox159  

              jasne ze poskladam bude mit cca 48–49cm takze hodim nizsi pedaly vyssi sedlo a teleskop lehce nad rysku poklud to bude porad malo nahodim 3 pliny a jezdim…

              jinak vazne myslim ze bych do toho sel :)

              btw: 22" anthem = 20,5" tzn 52cm :)

              0 0
              • scret  

                Reign je tusim v Lku 20ka…

                A kolik jsi tou almuznou myslel?:))

                Pokud pujde z domu, urcite to pod 13 nebude!:)

                0 0
        • mandel  

          No dobře tak jinak, prostě mi přijde, že na „normální“ ježdění, ten zdvih navíc nic moc nepřinese, oprav mě jestli se pletu.

          Já mám vyšší zdvih jen kvůli tomu, že na tom dělám prasárny a skáču, občas hrana nabo placka a tam už to trošku smysl má. Prostě univerzální kolo.

          0 0
          • scret  

            ono neni kolo jako kolo, Reign je opravdu AMko, na skakani to moc neni, clovek by ho dostal na doraz…

            A treba ja si myslim ze 120–130mm full je nejlepsi univerzalek, vetsi zdvih ztraci ve vyjezdech, ale ve sjezdech sikovnej jezdec pojede stejne rychle jako na reignu…

            bohuzel s mym stylem jezdeni bych ho pravdepodobne dostaval asi casto na doraz a otazka je, jak dlouho by to vydrzel… A to rozhodne neskacu…

            A na my „XC“ jezdeni mam Reigna, RVL 150mm s 20mm osou a na tuhle sezonu budou CMax SX a je to tak akorat:))

            0 0
            • mandel  

              No přeně o tom mluvim, já bych potřeboval asi už nějakou 160tku, taky mám rvl, ale bohužel na upínák a ještě 18mm dt ráfky, no kroutí se to hrozně a to vážim necelejch 80 kg :D

              0 0
            • ZuzicK  

              S tím skákáním je to relativní :-) Tak do 65kg je to na čistý dopady v pohodě.

              0 0
              • scret  

                prodavam kolo, jdu si koupit slapadlo:))

                peknej polet!

                0 0
                • mr.antik  

                  imho jen potunint ten tlumič a je to na skoky jak dělaný. Nesmíš tolik číst Mloka a Milana…

                  0 0
                  • scret  

                    :)

                    0 0
                  • volodaj  

                    Čo všetko je dobré na DHX 4.0 Air upraviť, aby bol vhodný aj nejaké tie skoky? Ide o Reign 1 2010. Dík.

                    0 0
                    • ZuzicK  

                      Dát místo HV komory normální, nebu tu HV vyplnit. Tady si o tom něco můžeš přečíst.

                      0 0
                    • mr.antik  

                      Záleží kolik vážíš. Jinak samo nejlepší to asi dát někde, kde tomu rozumí :-)) Já si dokážu představit jen ty úpravy pružiny, což je jednoduchý, ono to jde samozřejmě úpravou kompresního tlumení…

                      0 0
                      • volodaj  

                        85 kg, ale do jari pôjde hádam niečo dolu. skúsim poriadne pojazdiť takto, lebo som ho len nedávno kúpil a začnem ladiť trochu. predtým som jazdil motokros a enduro na motorke, s tým som skončil, tak si sem tam rád skočím aj na bicykli.

                        0 0
            • Carlos.f  

              Že by větší zdvih ztrácel ve výjezdech bych neřekl, zvlášť když je pěkně rozbitý.

              Jinak samozřejmě je to především o schpnostech jezdce, ale to je věc jiná.

              0 0
              • scret  

                nj, to je sice hezky, ale hodne rozbity veci jsou vetsinou par desitek metru a na zbytku proste ztracis…

                kdyz jedes nekolik km do kopce, a uvedeme extrem, tzn. 100mm full a 150mm full, hadej kterej tam bude driv:) a muze to byt rozbity jak chce… vzdycky tam jsou pasaze, kdy ten XC full nazene cas…

                0 0
                • Carlos.f  

                  Mám HT a full 150/150. Zas tak velkej rozdíl to v rychlosti není. Pokud se nebavíme o terénu jako je na závodech Kolo pro život.

                  0 0
                  • nox159  

                    jestli je ten full RB tak je to jasne, to je takova mistni anomalie :D

                    0 0
                  • scret  

                    mam KHS (100/30) a reign (150/150), jezdim v ces.stredohori, tzn. rozhodne to neni zadna sotolinka a na KHS jsem vzdy nahore o dost driv… Prtze v momente kdy se to trosku uklidni a neni to uplne bugrovaty, softail vystreli… Reigna do prudkych kopcu omezuje houpavost a geo…

                    0 0
                    • Kubiczech  

                      Ono s vyšším zdvihem jako jediným bikem je obecně docela přestřelený pohled o rozbitosti terénu. HT jako doplněk mi v tomhle směru otevřelo oči – kde všude jsem nahoře rychleji a co všechno je nebo není rozbitý výjezd.

                      0 0
                      • scret  

                        jj, souhlas… Ja stridam obe kola, takze vim svy:) ikdyz je pravda, ze postupem casu jezdim vic na reignu (tak 70:30), ne z duvodu pohodli, ale z duvodu stari a lenosti, prtze KHSo z cloveka vyzdime silu behem chvile:)) Nuti te to furt makat, prtze clovek si uziva najednou tu rychlost, se kterou leti do kopce a trochu zapomene, ze uz nema tak natrenovano a fyzicka je uplne nekde jinde:)

                        0 0
                    • Carlos.f  

                      Nic proti, ale Reign je poměrně houpavé kolo.

                      0 0
                      • scret  

                        to porad ale nepopira to co jsem napsal… Navic kdyz zapnu propedal, vaha kola kolem 12,7kg – tak to rozhodne urcite neni spatne:) presto je to do kopce nebe a dudy…

                        0 0
                    • DaSnail  

                      maestro houpe?

                      ;o)

                      0 0
                      • kubad  

                        tak maestro a maestro je samo rozdíl čím víc zdvihu tím víc houpe :D

                        0 0
                      • scret  

                        houpe:)

                        0 0
                        • jenik00  

                          nemyslim, ze reign bude proti trancovi nejaka houpacka

                          0 0
                          • scret  

                            to zas neni, rozdil tam je maly, ale do kopce rozhodne jede hur:) 2cm nad kazdym kolem uz je trochu znat…

                            0 0
                        • ZuzicK  

                          Asi jak který ročník. 2010 houpe jenom když fakt dupu i s DHXem. Oproti Trancu 2011 nijaký výrazný rozdíl v houpavosti necítím, ale to pohodlí znát je :-)

                          0 0
                          • scret  

                            taky kolik vazis…:)

                            pritelkyne taky kdyz jede na Trancu, tak se skoro vubec nehoupe, pritom v terenu chodi pod ni pekne…

                            Navic si myslim, ze taky rozhoduje kde na tom kole mas teziste – sedlovka hokejka vs. rovna, kratsi vs. delsi predstavec apod.

                            0 0
                            • ZuzicK  

                              Asi to nebude úplně stejnej poměr váha:nafoukání:hou­pavost a dost záleží na technice šlapání. Na moje kolo, když si sedne cca 90kg chlap tak je tlumič téměř na doraze :-)

                              0 0
                              • scret  

                                myslim ze do nizsich hmotnosti jezdce uz pak promlouva i maly treni prepakovani atd.

                                0 0
          • Lister  

            Mě třeba přijde 12,5 na normální ježdění pořád strašně moc, ale já jsem lemra a nic nevydržím :-)

            Ta moje 13kg mrcha mi dává často dost zabrat, nové kolo musí být pod 12kg.

            Tazatel je IMHO ideální kandidát na jezdívý trailbike a ne na odolné AM.

            PS: Dotaz na jeníka: Kde jsou focené ty fotky v profilu? To ohniště mi něco připomíná…

            0 0
            • scret  

              presne tak, taky jsem rok od roku vetsi lemra a tak to kompenzuju bikem:))

              A jak to vypada s tvym Ltvl?

              0 0
              • Lister  

                Dáváme si pauzu – tedy snažím se na něj nemyslet, páč do března daleko :-)

                0 0
            • mandel  

              no zas na nějakejch fakt lehkejch komponentech už by nebyl velkej problém to někde rozlámat :) Ale tak dá se ta váha ušetřit rozumně, pak už je to jen o penězích :))

              0 0
              • scret  

                ja se snazim treba odlehcovat, ale tak aby to na pevnost nemelo vliv… bohuzel to neni zadarmo a rozhodne jsem prekrocil cenu puvodni R2ky skoro 2,5×…

                0 0
                • mandel  

                  To je přesně vono, kde odlehčit, aby to nemělo vliv na výdrž. Já teď budu spíš nabírat váhu na teleskopu a napínáku :D Na gramaření nejsou prachy :D

                  0 0
                  • scret  

                    na teleskop si jeste par let pockam, myslenka dobra, jinak zatim pro me same nevyhody…

                    0 0
                    • mandel  

                      Já nemam v podstate na vyber, monster ma delenou sedlovou trubku a vic nemuzu zasunout sedlovku kvuli tlumáku, původně jsem chtěl mechanickej, za nějaky rozumny penize, tak do pětikilča, ale nevim o žádným do díry 30.9mm.

                      Takže asi nejlepší možnost bude ks i900 za nějakejch 3700kč.

                      0 0
                      • mr.antik  

                        U Reigna ve velikosti S je to taky tak. 6cm pokles mi nestačí :-)

                        0 0
                        • scret  

                          holt nesnizovat a naucit se jezdit tak:)) ale je pravda ze ty na tom davas docela slusne… rad bych mel pul odvahy skakt co ty:)

                          0 0
                          • mr.antik  

                            skákat s tim docela jde, i když to není ono, ale prudký technický kopce a zatáčky vadí

                            0 0
                        • mandel  

                          jo to je zlý, někdy ta sedlovka překáží, ale furt nejsem rozhodnutej jak to vyřešim. Neměl by někdo tip na levnej teleskop, klidně i mechanickej do 30.9mm?

                          0 0
                          • pitos  

                            Amoeba Vitra,mechanický teleskop a dělá se i 30,8mm.

                            Na průměr 30,9mm to je v pohodě.Stojí běžně do 1000kč.

                            0 0
                            • mandel  

                              hmm díky, ale to je v postatě skoro třetina ceny už za normální funkční teleskop třeba od ks. A to už zas tak super neni :/. Jeden jsem viděl asi za 300 ale ten byl 31.6

                              0 0
                              • DaSnail  

                                v podstate vochlup víc jak čtvrtina.

                                sedlofku za tisíc českých tu má každý druhý borec, a neteleskopickú… ;o)

                                0 0
                                • mandel  

                                  ale což to já mám teď asi taky, nějakej ričí :D, ale jde o to, že hledám nejlepší poměr cena/výkon a mechanickej teleskop, kterej nic neumí, protáčí se to, takže pokaždý ještě k tomu nastavovat natočení+vejšku, by mě asi drblo a když za skoro 3*tolik můžu mít něco mnohem lepšího, tak nevim. Teda spíš vim, na mechanickej kašlu ;)

                                  0 0
                          • cat  

                            Ja budu tedka neco prodavat za hodne levno, kdyztak se mi ozvi na mail.

                            0 0
            • jenik00  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
              0 0
            • jenik00  

              to je nad C.Krumlovem, asi se ti to jen zda

              0 0
    • gixo  

      resim podobnou vec…

      za me regin… akorat ted sehnat nejaky slusny doprodej, ci slevicku…

      ty modely 2012 se mi moc nelibi…

      bral bych i nejaky zachovaly bazarovy kousek 2010…takove jak ma ZuzicK…jo to bych mohl :-)

      0 0
      • scret  

        jj, nejhezci reigny byly 07 nebo 08–2010… ty novy me moc taky neberou… to samy TRance Xe:(

        0 0
        • mr.antik  

          no ale ty hranatý trubky jsou taky pěkný a měl by mít o 100g lehčí, tapered hlava… Jen ty barvy :-( Podle mě ideální kandidát pohodlné xc s patřičnými komponentami okolo 12kg

          0 0
        • gixo  

          ..ale nebranim se ani jine variante…takze doufam, ze se diskuze rozvine…

          zatim muj favorit regin (jak desingove, tak vcelku i osazenim)… myslim, ze jsem si uz ujasnil co chci… bude to muj prvni full… ten pevnak, ktereho jsem zacal vic a vic tahat do lesa…uz to se mnou nedaavaaa :-) a taky se to na nem pekne poznamenalo…

          kdyby mel nekdo tipy…klidne nahodte odkaz ;-) dik

          0 0
    • cat  

      Kdybys rekl, co ti na tom Trance vyhovuje/nevy­hovuje, lip by se vybiralo. Nejlepsi je si ty kola projet. A koukal bych se hlavne na geometrii.

      0 0
      • jenik00  

        Vyhovuje mi perfektne geometrie, navic mam eMko na 180 cm, takze je to hravy, vadi mi treba linearita tlumice, proste kdyz to rozjedu tak i pri malym SAGu dam doraz a i co se tyce predku citim, ze vic zdvihu bych uvital, rad bych to kolo taky obcas trochu proletel. Proste na tom trancovi nemam takovou ,,jistotu´´ ze to vydrzi :-)

        0 0
        • cat  

          Hm, tak stou linearitou si u Reigna nepomuzes. Nicmene je tam se 150mm vidlici porad prizniva geo na vyjezdy. Pokud budes zvazovat kola okolo 150–160 mm tam uz je geometrie hodne jinak oproti Trance, resp. teziste se posouva celkove dozadu pro lepsi sjezdovani.

          0 0
    • nox159  

      je to k tematu ( ale pokud se to nebude zakladateli libit tak at me blokne…

      co rikate na GHOST AMR Plus 7500 jezdil ho nekdo dokaze ho nekdo srovnat s reignem treba popripade s IQ6kou ? :)

      a potom jestli se vyplati uvazovat o carbonu

      za VIP cenu samozrejme…

      popripade je realne rozprodat zbytek veci a dostat se na nejakou peknou cenu s ramem dejme tomu cca 13–15k u hliny?

      0 0
      • jenik00  

        ja osobne si myslim, ze na tu cenu za hlinik se nedostanes, jinak blokovat te nebudu, na toho ghosta jsem taky koukal, ma-li nekdo zkusenosti/nazory, klidne piste, zajima me, kazdopadne i cena je atraktivni..

        0 0
      • ZuzicK  

        Tenhle Ghost mě vůbec neoslovil. Největší a pro mě nepřekonatelný mínus je, že špatně točí a rád zavírá řidítka do prudkých zatáček. Dále, nežehlí tak dobře jako Reign. Sice pro mě měl ještě několik mínusů, ale ty raděj komentovat nebudu, nevím do jaké míry to bylo ovlivněno tím, že rám byl o číslo větší.

        0 0
        • jenik00  

          myslim, ze i prvni dva nedostatky mohly byt do znacne miry ovlivneny vetsim ramem

          0 0
          • ZuzicK  

            Těžko, seděla jsem i na jiných kolech v M-ku. A protože znám tohle chování z Propheta, kterého jsem měla 5 let, vím, že je to těžko překonatelné ;-)

            0 0
        • ZuzicK  

          A oproti Reignu mi přišel minimálně o půl kila až kilo těžší (s obdobným vybavením, jen pláště lehčí, sedlovka naopak těžší).

          0 0
        • nox159  

          me prave ze od reigna odrazuje jen geometrije v Lku bude pres rysku sedlovka… XL ko nedostanu sedlo dostatecne dopredu kvuli uhlu sedlove trubky ( predpokladam poznatek az anthema…)

          chce to zkusil ale tady v shopu kde prodavaji gianty jsou slusne receno namysleni ochota zadna… a zas jezdit nekde komplikovane pujcovat davat zalohu vetsi nez VOC… se mi taky moc nelibi… :(

          0 0
          • jenik00  

            Nevim jestli jsem hloupejsi nez syn vesnickeho idiota a televizni rosnicky, ale jak se dostanes k VIP cene?

            0 0
            • nox159  

              musis mit znamosti,kontakty… to je v zivote to nejdulezitejsi… :)

              0 0
              • jenik00  

                A pak ze je lasce konec…jen ze zvedavosti, kolik je voc napriklad trance x4 kterej stoji normalne 42990,–?

                0 0
                • nox159  

                  nevim a kdybych vedel tak nereknu :)

                  ne z uvodu ze bych ti to rict nechtel ale z duvodu ze se pak nebudu s nekym dohadovat co kde prezentuju… ;-)

                  nejsem majkee ktery tu cpe vsechno mozne prezentuje tu vsechno, proadava veci s nizkou marzi kazi kšeft ostatnim… – samozrejme jeho vec ale lidi budou pyskovat a muze to dojit tak daleko ze mu sklady nic nedaji… ale to je vec jine diskuze…

                  0 0
                • Azmir  

                  nakupka bude něco kolem 20tis jestli tě to tak moc zajímá a přes 25 se pravděpodobně nepřehoupne, alespoň co jsou mé informace.

                  0 0
                  • jenik00  

                    to je v prdeli :-)

                    0 0
                  • Kubatec  

                    :-)) loni v březnu jsem viděl prodávat Trance X4 v Taipei na Taiwanu v klasickýcm bike shopu v přepočtu na naše za 24000kč

                    0 0
        • ZuzicK  

          A taky je odhadem o půl kila až kilo těžší než Reign (v odobném vybavení, pláště lehčí, sedlovka těžší).

          0 0
      • Carlos.f  

        Taky jsem o něm uvažoval.

        Projev pružení se mi líbil. Přo kruhovém šlapání kolo slušně jelo a práce zadní stavby v záběru byla dobrá.

        Ale neseděla mi geometrie. Příliš kolmá a vysoká hlava, krátký rozvor – část od středu k přednímu kolu – kvůli vyššímu hlavovému úhlu.

        Jednalo se o model 2010, ale koukal jsem že 2011 je v podstatě stejný.

        Za pozornost stojí model 2012, kde je geometrie kompletně předělaná (např. více položená a nižší hlava).

        0 0
      • pitos  

        Stačí se podívat na hodnotu hlavového úhlu a vím, že tohle kolo by mi domů nesmělo…69° je na tuhle kategorii moc.

        0 0
      • mr.antik  

        já nevim, to je taková divná nazvedaná XC koza než trailbike, nedivil bych se, kdyby to byl stejný rám jen delší tlumič a vidle a celé posazené o 2cm výš.

        0 0
    • Smazaný účet  

      200 v městě

      0 0
    • jenik00  

      Mate nekdo dlouhodobejsi zkusenosti napr. s force od GT, jak je rozdilny projev pruzeni proti maestru?

      0 0
      • krokus  

        Jezdil jsem chvíli na Reignu a 2× jsem se projel na GT Force. Obě zadní stavby se poměrně dost zamykají při šlapání. Reign je určitě méně progresivní a přišel mi citlivější.

        0 0
      • Luk02  

        Jezdím prvního Force ještě se starým typem ložisek, co se týče chodu zadní stavby nemám výhrady, konec zdvihu je možná trochu progresivní (s tlumičem Float RP2), více progresivní s tlumičem (RS Bar). Citlivost poměrně slušná ikdyž maestro je trochu asi citlivější. Za řetěz to netahá, někomu vadí jemné pohupování, při šlapání s spd do kruhu téměř neznatelné. Force jako takovej je pohodlný AM na větší řádění by to chtělo položenější geometrii…

        0 0
      • Smazaný účet  

        S maestrem nemam problemy, ale na GTckovym i-drivu mam docela najezdeno…moc se nehoupe a docela funguje:)

        0 0
      • Luk02  

        Jo a Force je děsně těžkej…kdysi jsem sem dával fotku s tlumičem…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.