AM 3000 - D vs. One-five-O 3000 (3800 )-D

10 nepřečtených
  • Smazaný účet

    Mám možnost koupit za velmi zajímavou cenu tyhle dvě kola. Budu Musím ale koupit dvě stejné tzn. pro mě a pro ženu. Cena je v podstatě stejná pro oba typy. Které by jste vzali?? Nejezdíme žádné dlouhé trasy tak do 40 – 50km výjezd. Cestování co nejvíc mimo asfaltku :-) Je v těch kolech – zdvihu, tak velký rozdíl?? ve předu 160 vs. 140 vzdadu 156(150) vs. 130?? Dík za názor..

    0 0
    • K2  

      Jako unviverzála, na kterém bude jezdit i manželka na výlety bych asi bral AM3000D. Vydrží toho celkem dost a dá se něm dát celodenní výlet.

      One-five-o je težší kolo, které sice taky má troj převodník, ale je to už takový malý tank, kde se počítá s tvrdým ježděním a skoky.

      Pokud nechcete jezdit hlavně z kopce dolů a navštěvovat bike parky, tak hlasuju pro AM3000D.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Ta váha je opravdu tak znatelně cítit?? Jsem si říkal pro mě one-five pro ženu AM, ale jak jsem psal musím koupit 2ks to nebo 2ks to :-(

        0 0
        • K2  

          Jel jsem jen chvíli na levnější one-five-O.

          Nejvíce bylo znát, že na kole byly použity bytelnější těžší kola s těžšími hrubšími plášti – to kolo bylo takové línější, ale zase z kopce dolů dávalo větší jistotu.

          Myslím si, že když pohledáš, tak narazíš i na testovačky a budeš moci se někde svézt (třeba rychlebské stezky :)

          Pozor Meridy jsou celkově trochu línější než konkurence v tomhle zdvihu, z mého pohledu ale slušně žehlí a jsou pohodlné

          Charakterizoval bych to takhle:

          AM3000 – univerzál na celodenní ježdění krajinou, sjezdy i výjezdy umí (z kopce dolů umí taky slušně)

          One five O – je pro ty co si to chtějí užít z kopce dolů a do kopce tu vyšší váhu nějak vydrží. Celodenní výlety zvládne, ale bude to větší dřina.

          Vyber si podle toho co a kde budeš více jezdit…

          0 0
        • blackwater  

          No jen doufám, že ti neprodali ty dvě one-five-O, které nám ukradli v půjčovně na Rychlebských stezkách. Z jakého zdroje jsi měl tu nabídku?

          PS: Sem to objevil až teď.

          Kdybys něco věděl tak se mi ozvi. Dík. Krádež dvou kol po 65 nám dost zahýbala s rozpočtem.

          0 0
          • krokus  

            To je fakt drsné. Doufám, že se mi nikdy nic podobného nestane.

            0 0
      • pepino  

        Dyk to má rozdíl kilo ve váze.

        0 0
    • krokus  

      Přítelkyni jsem pořídil AM 3000d a trápila se na tom, tak jsem si to kolo nechal já – a taky jsem se na něm trochu trápil:-) Tak jsem ho prodal.

      Na běžné ježdění jsou ty zdvihy zcela dostačující.

      Možná dojem z té Meridy pokazila těžká kola. Mohl jsem si pořídit lehčí, místo toho jsem si ale koupil XC fulla.

      S odstupem času musím říct, že ta Merida byla dobré univerzální kolo. Sice to nebylo žádné žihadlo, ve sjezdech se ale chovala výborně a výjezdy taky nebyly zlé.

      0 0
    • nox159  

      k one five – neskrka vam retez o presmyk když mate velkou placku a jdete do zdvihu? mi tohle desne vadilo proto jsem nakonec to kolo nevzal…

      0 0
    • Soreno  

      Tak popíšu ti to takhle já jezdím AM 4000 – je to stejná geometrie – univerzál na kterým se loudám krajinou nezalekne se žádného sjezdu a i do parku jsem s ním zavítal.

      One-five má kamarád a já jsem z toho kola nadšen je to nekompromisní tank kterej ve sjezdu pobere vše, ale pro ženu si myslím moc ne je těžší a je to znát a ten potenciál kola ani nevyužije (pokud to není rozená sjezdařka) – a pro tebe pokud hledáš kde co sjet jakej techickej úsek projet tak ano ale počítej že na asfaltu a do kopce to nejni xc na 100.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.