• Listek.9

    Dobrý den,

    chtěl bych si nechat postavit 29 MTB do 20 kCZK a to samé pro partnerku. Dulezity je velmi pohodlný Alu rám (proto stavba a ne seriovka, aby se mi sedělo pohodlně, vzpříměně).

    Můžete prosím poradit kvalitní Alu rám – nejlépe s vnitřní kabeláží?

    Pro mě je na kole nejdůležitější rám a kola a rozumnější vidle, osazení stačí turistické (to se dá v budoucnu vždy vyměnit). ¨Prostě peníze za stavbu nacpat do rámu a kol.

    Výrobci RB, MRX, SCUD, Force – nevím, jestli jejich kvalita je srovnatelná třeba s Cannyondale, který má své tučné vývojové a testovací molochy. Prostě u velkejch značek bych věřil, že to maj zmáklý a jsou dál v RnD než nějaký malovýrobce v pronajatý hale.

    Díky moc za rady a podněty.

    Listek

    0 0
    • Smazaný účet  

      Pokud je tvym cilem kolo do dvaceti, tak ani moc na vyber nemas a vicemene mas vsechy zasadni dodavatele ramu vyjmenovane. V dannem rozpoctu bude kolo pri pouziti novych dilu z maloprodeje hodne na hrane. Mozna by stalo za vyuziti kontaktovat nektereho z mistnich stavitelu, kteri uz maji v dannem rozpoctu ucelene rozumne sestavy kol, na ktere ty se nedostanes. Rozhodn necekej kolo na spickovem ramu s vidinou budouci obmeny dilu. Nefunkcni vidlice, pochybne razeni a tezke kola udelaji dalekovi vice minusovych bodu, nez vyfinteny ram.

      Vzprimenejsi posed je spise nepohodlny.

      0 0
    • Japhy  

      Pohodlně <> vzpřímeně

      0 0
    • sodek  

      Cannyondale – to je nějaký hybrid?

      0 0
    • scalar  

      Mám obavu, že v kategorii hliníkových rámů na kola za 20 tis. nikdo nijak zvlášť nevyvíjí a netestuje, ani moloch jako je Cannyondale :-)

      0 0
      • krabica  

        Je smutné, že ani když se spojí německé a US know-how, tak z toho nějaký slušný low-cost nevznikne… :-)

        0 0
      • Listek.9  

        Jasně – Cannondale – typo.

        Nojo, tak poraďte – nejvíc mi dle posedu vyhovuje http://www.cannondalebikes.cz/…l-29/trail-6

        Cannondale Trail 6. Akorát, že budu muset vyměnit představet za vzpřimenější, možná i řidítka a určitě sedlo. Takže na kole dám cca + 2,5–3kCZK víc. A když bud kupovat 2 kola jsme rázem na 6 kCZK, kde ty původní díly dám do krabice.

        Proto uvažuju os stavbě. Je mi celkem šumák, jaký to bude mít komponenty, ale rám a posed s kolama je podle mě to hlavvní na kole.

        Co myslíte??

        0 0
        • scalar  

          To kolo má vidlici a výbavu na úrovni kol v cenové relaci 10 – 12tis. Kč. Posed je věc, které se dá nastavit. Aspoň já mám takovou zkušenost, že standardní rám v mojí velikosti si dokážu přizpůsobit na svůj posed. Až tedy na nějaké ultralevné podivnosti.

          0 0
          • Listek.9  

            10–12 tis… to je celkem rozdíl oproti 19 tis prodejní ceny. Má teda smysl vůbec jít do takového kola? Za co se tam platí (kromě značky)? Např. to má zabroušené sváry to v relaci do 20kCZK moc nevidim.

            0 0
            • scalar  

              Za zabroušení sváru si Čínan účtuje tuším 30 dolarů, jinak tam jsou standardní díly jako na ostatních kolech.

              0 0
            • Japhy  

              Nechápu proč se zbavovat pár gramů materiálu přesně v místech, kde může při nějakém tvrdším dopadu chybět. Aby to vypadalo na první pohled jako kcharbon?

              0 0
        • sodek  

          Zeptej se onuceho, ten ti dá tip a bezva představec

          0 0
        • Smazaný účet  

          U kola za dvacku je blbost kupovat představec, řídítka a sedlo po litru za každou věc. Možná stejně dobře poslouží, když to koupíš za 1000,– komplet.

          0 0
        • Smazaný účet  

          Lísku za to kolo z odkazu je 18 tisíc škoda peněz, jediné co na tom kole za něco stojí, je nápis Cannondale nastříkaný na rámové trubce.

          0 0
          • Listek.9  

            No tak asi jo, prolezu ještě pár obchodů a kouknu, co by mi sedělo místo stavby na zakaz.

            Ale dobrý, pomohli ste.

            Ještě jedna věc – dělaj se nějaký celonálepky na kola? Něco jako folie na auta. Mě se prostě ty dnešní kola barevně nelíběj – nejradši bych to měl celý v matný černi bez žádnej dizajnovejch napisů a blbůstek. A lakovat nový kolo mi přijde jako úlet. Viděli jste něco takovýho?

            0 0
            • Kouba_2005  

              Úlet je celonálepka. Nejlíp uděláš, když si na bazaru koupíš nějakej rozumnej rám a ten necháš znova nastříkat dle libosti.

              0 0
            • Japhy  

              Není to úlet, kamarád si kdysi natřel štětkou na černo zbrusu nový rám u poměrně drahého kola. Účel to splnilo, nikdy mu ho nikdo neukradl, protože to vypadalo fakt odporně.

              0 0
            • Ondraj  

              Barvy na kole jsou dobré třeba pro to, že tě někdo díky nim může uvidět.

              0 0
            • Sinpa  

              Kup si RB, o kvalitu provedení se bát nemusíš, rozhodně to nebude horší jak ten „Kanondejl“ a komplet matnou černou bez nápisu si můžeš navolit v konfigurátoru.

              0 0
    • Pikaču  

      Ja ti můžu z vlastni zkušenosti doporučit pokud chceš sedet vzpříměně ( pokud ti kolo bude stavět nekdo):

      Nezkracuj krk vidlice! Blbě to vypada, splní to účel.

      0 0
    • Pikaču  

      Co je „Cannyondale“?

      0 0
    • Ondraj  

      Pohodlně vzpřímeně znamená, že tě bude dřív bolet zadek a třeba záda a budeš mít i větší odpor vzduchu, tedy v součtu to nebude pohodlné a efektivní, pokud nepojedeš jen 2 km do hospody.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.